Dieselin hintaa alemmaksi pumpuilla kun nykyinen litrahinta on liian korkea Henkilöautoissa olevan dieselin käyttövoimaveron kanssa.
Liian paljon menee rahaa pakollisiin ajoihin joka pois elämästä.
Dieselin hintaa alemmaksi pumpuilla, rahaa menee likaa
6
99
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa liittyä "stop autoilijoiden kuritukselle" facebook ryhmään.
https://www.facebook.com/groups/1595868463917799
Haluan kysyä sinulta että jos diesel veroja lasketaan reippaasti ja valtiolta jää verotuloja saamatta, niin mistä olet valmis leikkaamaan jotta verovaje saadaan kuitattua? Vai nostetaanko sitten muita veroja esim. yhdellä prosenttiyksiköllä verokortissa?- Anonyymi
Vähennetään aluksi vaikka kehitysavusta, josta vain vähäinen osa löytää perille oikeaan tarkoitukseen.
- Anonyymi
Minua ärsyttää tuo mariinin ja hallituksen toiminta.
Bensa maksoi eilen 1,799€/ ja pari päivää sitten 1,933€/l
Pitääkö sitä polttoaineveroa koko ajan vekslata - Anonyymi
Jos ulkomaanapu on noin 1,2 miljardia, niin mistä toinen about samanlainen summa leikataan? Vai korotetaanko veroja?
https://um.fi/suomen-kehitysyhteistyon-maararahat - Anonyymi
Kannattaa laskea pääsisikö pienemmillä kokonaiskuluilla vaihtamalla uudenmalliseen bensiinimoottoriseen autoon.
- Anonyymi
Minä vaihdoin autoon, jossa on pienempi polttoainesäiliö.
Nyt ei täyteen tankkaaminen maksa ihan niin paljoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703530Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483433Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 312013
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401655Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä931616- 391390