Ja elä.
Yksinkertaistettuna.
Ei tarvitse uskontoja (kristinuskoa) , ei temppeleitä, ei lahkoja eikä muutakaan.
Se vie sinne minne pitääkin.
Ole kuin Jeesus
6
187
Vastaukset
- Anonyymi
Elä kuin Jeesus: Kuole itsetuhoisesti nuorena, häväistynä ja jumalan hylkäämänä.
Mitä pelkäät?
Että elämäsi ei kulje suunnitelmiesi mukaan ?
Varmaksi et huomisesta tiedä mitään etkä kyllä tiedä mitä tunnin päästäkään on/tapahtuu.
Voithan toki uskotella ja kuvitella tietäväsi mutta se on itsepetosta ja harhaa.- Anonyymi
Peruskoululainen kirjoitti:
Mitä pelkäät?
Että elämäsi ei kulje suunnitelmiesi mukaan ?
Varmaksi et huomisesta tiedä mitään etkä kyllä tiedä mitä tunnin päästäkään on/tapahtuu.
Voithan toki uskotella ja kuvitella tietäväsi mutta se on itsepetosta ja harhaa.Ei ole mitään sattumaa suurempaa pelättävää, eikä sitäkään kannata pelätä. Tuurilla ja todennäköisyyksillä tässä kaikki mennään, uskoipa johonkin tai ei.
Uskonnot tosiaan ovat itsepetosta ja harhaa - suurta typeryyttä, paitsi tietysti jos sellainen helpottaa avohoidossa selviytymistä.
- Anonyymi
Näin umpiheterona ja raittiina ei onnistu tuo Jeesuksen lailla eläminen.
- Anonyymi
" 10 Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa? Kun puhun teille, en puhu omissa nimissäni: Isä on minussa, ja minun tekoni ovat hänen tekojaan. 11 Uskokaa, kun sanon, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. Ellette muuten usko, uskokaa minun tekojeni tähden. 12»Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin. "
Jos uskoo Jeesukseen, pystyy tekemään paljon suurempia suurtekoja kuin yksikään ylipappi. Mihin silloin edes tarvitaan kirkkoa tai lahkoja? Uskonnot ovat niitä varten, joilla ei ole uskoa Jeesukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998