Vastaukset 9
- Anonyymi
Diiseleitä tuodaan käytettynä Suomeen kolminkertsisesti tuo uusien määrä vuosittain ."onneksi"
- Anonyymi
Kakka dieselit haisee pahalle
- Anonyymi
15 000 käytettyä diiseliä Suomeen viime vuonna. Onneksi !
- Anonyymi
Ryysyläiset hinasivat. Autoilla ei ole nyt mitään arvoa. Autoliikkeet eivätkä yksityiset niitä osta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryysyläiset hinasivat. Autoilla ei ole nyt mitään arvoa. Autoliikkeet eivätkä yksityiset niitä osta.
Eiköhän nuo tuotu käyttöä varten. Ja siinä ne ovatkin ylivoimaisia kaikkiin muihin vaihtoehtoihin nähden. Ne toimii ja ovat luotettavia....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän nuo tuotu käyttöä varten. Ja siinä ne ovatkin ylivoimaisia kaikkiin muihin vaihtoehtoihin nähden. Ne toimii ja ovat luotettavia....
......ja kalliita korjattavia.
- Anonyymi
Mikä vika on vähän kuluttavissa bensa autoissa?
Miksi pitää olla nopeasti arvon menettävä diesel?
Ja maksaa diesel vero?- Anonyymi
Diisel kuluttaa vähemmän . Diiselin arvo ei putoa "nopeasti " .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diisel kuluttaa vähemmän . Diiselin arvo ei putoa "nopeasti " .
Ilman kysyntää ei ole arvoakaan. Kukapa enää ostaisi dieselryskyn?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483