Nyt saa riittää....

Anonyymi

Nyt saa riittää mettideittailu. En ymmärrä miehiä tinderissä... Minulle on viime aikoina laittanut useita miehiä viestiä. Tapoihini kuuluu vastata melko pian ja mielelläni keskustelen vähän pitempäänkin ottaakseni selvää millainen mies on vastassa. Osoitan selvästi kiinnostukseni ja vien myös itse keskusteluita eteenpäin. No, aktiivinen ja sanavalmis nainen on ilmeisesti liikaa miehille. Haluaisin ottaa selvää olenko kiinnostunut tästä miehestä vaihtamalla ajatuksia. Vai luuleeko nämä niin suuria itsestään, että olen heti valmis ilman tutustumista treffeille tms. Lähes kaikki minulle viestiä laittaneet ovat kadonneet muutaman lauseen jälkeen tai jonkin aikaa kirjoiteltuaan. Mitä teen väärin?? Pitääkö alkaa leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa, olla viileä ja jättää vastaamatta tai viivytellä vastauksien kanssa... Siis mitä järkeä on koko tinderissä, jos ihmiset ei osaa minkäänlaisia käytöstapoja.....

26

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mettideittailu 😂

      • Anonyymi

        Hieno kasku Helena


    • Anonyymi

      Olet näitä jotka ehtivät treffeille joskus 6 viikon päästä?

    • Anonyymi

      Naiset on just sellaisia ettei ne osaa puhua mitään ja sit miehen pitää kysellä ja arvuutella kiinnostaako naista tutustua ollenkaan. Ensin pitäisi hiukan jutella netin välityksellä ennen treffejä että tietää onko naisella järkeä päässä mutta eihän naiset osaa lainkaan kommunikoida. Poistakaa se profiilinne jos ette ole tosissanne.

    • Anonyymi

      Ihan kummallisia vastauksia täällä.. Kukaan ei kommentoi alkuperäistä kysymystäni eli miksi nettitreffeillä ei keskustelut etene puusta pidemmälle.. Olen aktiivinen, vastaan viesteihin, olen valmis treffeille, jos kiinnostava osuu kohdalle. Miksi miehet silti katoaa, yleensä muutaman lauseen vaihdettuaan.. Onko kaikki näin kyllästyneitä nettideittailuun? Näinä aikoina ei paljon pysty miehiä livenä bongailemaan....

      • Anonyymi

        Miehet haihtuvat kuin pieru Saharaan, kun he ymmärtävät ettei helppoa ja nopeaa seksiä ole luvassa.


    • Anonyymi

      Naiset ei keskustele ja sitten sitä vaan kyllästyy eikä nainen kiinnosta enää.

      • Anonyymi

        Näin usein käy. Kun nainen saa matchin niin 1/100 laittaa ees viestiä. Kyllä mä näkisin että se joka sen matchin saa laittaa ekan viestin. Näin ei kuitenkaan ole.
        Itse en enää useiden aloitteiden jälkeen viitsi laittaa sitä ekaa viestiä. Ja kun siihen usein jätetään vastaamatta.

        Tai jos viestittelee niin luulisi että viestittely menee tasapuolisesti mutta ei. Silloin yleensä miehenä poistan matchin eli jätän homman siihen.


    • Anonyymi

      Pitääkö nyt ihan rautalangasta vääntää... Lukekaa ensin teksti ennen kuin teette päätelmiä.. Eli eipä miehille kelpaa keskusteleva, mukava nainen, joka ei pelaa mitään pelejä tai leiki vaikeasti tavoiteltavaa... Repikää siitä ja opetelkaa ymmärtämään lukemanne.... Kaikki vastaukset täällä on asian vierestä....

    • Anonyymi

      Onpa hauska ketju, kaikki puhuu vain omia juttujaan eikä paneudu ap:n kysymykseen lainkaan? Mietin muuten just äsken että pääsisinkö Corollasi kyytiin?

    • Anonyymi

      En ymmärrä Tinderin naisia ja sama kuvio toistuu muuallakin .
      Olen saanut vuoden sisällä muutama sata matchia tai tykkäystä.
      Olen pyrkinyt vastaamaan monelle, karsien ensin ulkomaalaiset, liian kaukana olevat, susirumat ja oudot tapaukset. Yleisin naisen vastaus on pari sanaa kerrallaan ja tuntuu, että joutuu nekin pihdeillä kiskomaan.
      Miten näin edeten voi yrittää tutustua naiseen ja selvittää onko muumit laaksossa, että voisi treffejä jossain kohdin suunnitella. Jos itse on keskustelua kantava voima ja viestit loppuu heti, jos ei itse ole aina se eka viestin laittaja.
      Olen poistanut kahden viikon hiljaisuuden jälkeen myös sadan viestin henkilöitä osumista. Nyt viikko hiljaisuutta, niin poistoon on mennyt.
      Osa naisista huijaa etsien muka parisuhdetta vain seksitarkoituksessa, olen muutaman treffannut ja sama kaava vain toistuu kerta toisensa jälkeen.
      Jopa tuhannen viestin, puheluiden, videopuheluiden jälkeen pari treffikertaa seksin kera, niin nainen paljastuu tindetin munahaukaksi. Pitäisi matkata toiselle puolelle suomea panemaan ja hän etsii kuitenkin kokoajan uutta matoa koukkuun. Ei näin!
      Osa naisista ei kerro, että haluavat vain munaa ja se paljastuu kyllä muutaman viestin jälkeen.
      Elämässä on muutakin, kuin käydä tuntemattomia naisia tapaamassa ja heidän halujaan täyttämässä.

      Olen myös laittanut oma-aloitteisesti suoraa viestiä (maksullinen platinum) ja todella harvoin siihen tulee edes sitä ekaa vastausta.
      Paljon tullut todella outoja naisia vastaan. Todella paljon tuntuu olevan myös mielialalääkkeitä käytössä ja osa ei käytä, vaikka tarvetta voisi mahdollisesti olla.
      Oikein kaipaa aikaa, milloin älypuhelimet eivät olleet vielä käytössä, silloin oli edes joku taso treffipalveluissa.
      Kiitos Tinderin, naiset tavoittelevat satuolentoja.
      Nyt olen poistanut heti yksinhuoltajien osumat, kun niitä tulee uskomaton määrä. Rauhaa rakastavana miehenä en toisen miehen 1-5 siittämää alle teini-ikäistä lasta halua arkea sekoittamaan. Asia on eri, jos ne olisivat omia.
      Joo, olen sika mieheksi. Mutta niinhän me ollaan, vaikka mitä naisten eteen tekisimme. Emne kuitenkaan ole kulutushyödyke, meilläkin on tunteet, vaikka emme niitä aina näyttäisi.
      En ole katkera, vain huolestunut mihin nämä treffipalvelut suuntaavat.
      Jos profiilissa on hyvin kattavasti asiat kerrottu ja hyvät kuvat, niin munahaukat on kiinnostuneita. Missä ne normaalit on, minulle riittäisi se yksi.

      Naisten profiilit, missä ei ole edes sitä osittaista kasvokuvaa, menevät heti x vasemmalle hylkyyn.
      Kiinnostusta ei herätä kuva ihan mistä tahansa, oli se sitten maisema, kukka, viinilasi, viinipullo, yms tai joku netistä imuroitu kuva.
      Se ilman profiilitekstiä, on roskaa.
      Kuvalliseen ilman tekstiä voi vielä reagoida, mutta paljon on kiinalaisia yms feikkiprofiileita suomalaisin nimin.

      • Anonyymi

        Parin sanan vastauksista sen verran että se että nainen vastaa siten että keskustelua on hankala jatkaa on turn off.

        Ei miehet enää jaksa yrittää viestitellä henkilöillä joilla ei ole mitään kommunikointikykyä.


    • Anonyymi

      Jaa, vaikea sanoa muiden puolesta miksi häviävät kesken keskustelun. Osittain varmaan ihan suoranaisesti huonoa käytöstä, ei ymmärretä/välitetä että siellä somen takanakin on ihka eläviä ihmisiä. Kummalliseksi on maailma mennyt…tosi kummalliseksi!

    • Anonyymi

      Eivät ne häviä. Eivät vain laita viestiä ensin.
      Jos sellaiselle hiljaiseksi muuttuneelle laittaa viestiä, ei saa vastausta. Ne poistan noin viikon kuluttua osumista.
      Osa tietysti ehtii poistaa osuman ensin ja se taas on hyvä asia.
      Ehkä naiset saavat satoja osumia, niin keskittyvät niihin itseään tasokkaampiin 9-10 tason miehiin, jotka pyörittävät satoja naisia.
      Nainen on vieläkin mysteerinen tapaus vuosikymmenten kokemusten jälkeen ja sellaiseksi tulee jäämään.
      Huvittavinta, että nainen kertoo profiilissaan, että on kaunis ja jne. On kyllä hetkittäin herännyt kysymys, että kuka kertoo niin itsestään ja miksi, jos näen sen olevan jotain aivan muuta.

      • Anonyymi

        Jaa, moni luulee olevansa jotain erityistä, suurin osa on ihan tavallisia. Minäkuva on vaan monella todella hukassa.


    • Anonyymi

      ""Ehkä naiset saavat satoja osumia, niin keskittyvät niihin itseään tasokkaampiin 9-10 tason miehiin, jotka pyörittävät satoja naisia.""

      Niinhän naiset saavat tinderissä ja nettideiteillä itseään tasokkaampia ja keskittyvät niihin. Ne on niitä kuuluisia seksitykkäyksiä ylemmän tason miehiltä ja ne on suuri ongelma pariutumiselle ja suomen syntyvyydelle, koska tavisnainen ei kelpuuta enää tavismiehiä kun on päässyt 9-10 tason miehen makuun.

      • Anonyymi

        Ystävä hyvä, sinulle on sanottu täällä kerta toisensa jälkeen, että jos syntyvyys on huolenaiheesi numero yksi, voit auttaa tekemällä lahjoituksen spermapankkiin. Autat hedelmättömiä kunnollisia parisuhteessa eläviä miehiä saamaan lapsen vaimonsa kanssa. Samalla varmistat omien suurenmoisten geeniesi jatkumisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävä hyvä, sinulle on sanottu täällä kerta toisensa jälkeen, että jos syntyvyys on huolenaiheesi numero yksi, voit auttaa tekemällä lahjoituksen spermapankkiin. Autat hedelmättömiä kunnollisia parisuhteessa eläviä miehiä saamaan lapsen vaimonsa kanssa. Samalla varmistat omien suurenmoisten geeniesi jatkumisen.

        Luulet, että en halua olla isä lapselle ja luulet, että minua ei kiinnosta minkä näköisen ja millaisen naisen kanssa lapsia teen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet, että en halua olla isä lapselle ja luulet, että minua ei kiinnosta minkä näköisen ja millaisen naisen kanssa lapsia teen?

        Jos palstan mies tai nainen on valmis tekemään lapsia ihan kenen tahansa kanssa, niin ei voi olettaa, että muutkin ovat valmiita. Jotkut haluaa sen vakituisen parisuhteen ennen kuin voivat lapsia, enkä minä ainakaan lahjoita spermaani kun en siitä mitään kostu. Tietysti voisin lahjoittaa jos saisin spermapankista 10.000e per kerta. Ihan hyvää hyvyyttänikö kävisin lahjoittamassa kun spermapakki ei maksa etes junalippua tai tarjoa etes pullakahveja? Sitten nuo laittavat naisille useamman tuhannen euron laskun vaikka ilman meitä miehiä se ei olisi mahdollista.

        Kohta on spemulla kysyntää ja hintaa kun rokotetut ovat hetelmättömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet, että en halua olla isä lapselle ja luulet, että minua ei kiinnosta minkä näköisen ja millaisen naisen kanssa lapsia teen?

        Sinähän koko ajan hoet sitä että on huolestuttavaa kun syntyvyys laskee. Et ole puhunut mitään omasta ihmissuhteen, läheisyyden, perheen perustamisen ja isäksi tulemisen haaveistasi. Jankutat vain sitä että kun parisuhteita ei synny niin ei synny vauvojakaan.

        Nyt paljastui että et sinä sitä syntyvyyden vähemmistö murehdi. Et ollenkaan. Kyse on sinun ikiomista unelmistasi. Mikset kerro suoraan mistä kiikastaa? Kun kyse on selvästikin sinun omista yksityiselämää koskevista haaveistasi, mikset puhu niistä (varsinkin kun haaveesi ovat ihan luonnollisia ja ymmärrettäviä: haluat perheen) vaan teeskentelet olevasi huolissasi yhteiskunnan tilasta ja tuntevasi vastuuta suomalaisen geeniperimän säilymisestä?

        Valheellisuus on epämiellyttävää. Tekopyhyys samoin.


    • Anonyymi

      No, ällinystyröitä olen koettanut ensin tunnustella kierrellen kaarrellen , aikaani olen hukannut tähän asti ja nyt ei oikeastaan edes enää huvita koko touhuilu, luovuttanutkin jo oikeastaan. Suurin syy väsymiseen juuri tavoitteiden esiinkaivelun hankaluus, tässä tapauksessa naisilta. Olen tosin jo päiväysvanha...että osasyy lienee siinä, mutta eteenpäin vienti tai edes rehellinen stop loistavat poissaolollaan. Vaikutelma on että itse esillä olo jo riittää tarpeisiin pitkälti, lopputulos kakkossijalla...onhan sentään osallistuttu kisaan. 😎

    • Anonyymi

      Tähän on tultu! Nyt on vaikea tavata ihmisiä, kapakat ja tanssipaikat on kiinni. On pakko yrittää kontaktia netin kautta. Olen tavoitellut panokaveria parilta kontaktipalstalta mutta todenut että nehän on täyttä huijausta. Olen normaali mies ja jos nainen pyytää seksitapaamista, vastaan yleensä, koska ja missä. Ja sitten alkaa kiertely ja kuulustelu, ja krediitit palaa. Jos pyydän suoraa kontaktia ta muuta kanavaa jatkaa juttua niin ei onnistu, ei uskalla. Silti profiilikuvassa esitellään tissit ja pimpit ja halutaan pik aista tapaamista. Ihmettelin etteikö Vaasassa ole muita yli 6 kymppisiä kuin minä koska treffipyyntöjä tuli yli 1500 yhtä äkkiä. Muutin asuinpaikakseni Jyväskylä, niin 80%kotipaikakseen Pohjanmaa ilmoittaneista muuttivat keskisuomeen😀😀. Profiilissani ei ollut kuvaa ja joku kaunis nainen väitti minut nähneen lähikaupassani😀😀😀
      Nyt ihmettelen että missä enää voi tutustua uusiin ihmisiin? Jos jollakin on vinkkiä antaa niin täällä odottaa vastausta yli 6 kymppinen viriili leskimies

    • Anonyymi

      Menkää live-elämään , siellä mätsää heti ja tulee kerralla kunnollista tutustumista , ei nuo baarit kauaa kiinni ole että ihan turha siitä itkeä , kunnon miehet ei missään netissä roiku kerjäämässä , vaan kun vapaa tulee päälle niin lähdetään ihmisten ilmoille. Netit on luusereille ja sohvaperunoille .

    • Ainakin minä miellän tinderin puhtaasti seksinhakupalstaksi,kuten varmaan moni muukin. Siellähän on paljon varattuja miehiä(kuten myös naisia) tarkotus useimmilla miehillä on pikainen tapaaminen ja panot jos molempia miellyttää,eikä ne haluu puhuu todellisesta tilanteestaan mitään. Keskustelupalstat on erikseen.

    • Anonyymi

      ""Sinähän koko ajan hoet sitä että on huolestuttavaa kun syntyvyys laskee. Et ole puhunut mitään omasta ihmissuhteen, läheisyyden, perheen perustamisen ja isäksi tulemisen haaveistasi. Jankutat vain sitä että kun parisuhteita ei synny niin ei synny vauvojakaan.""

      Kun minä kirjoitan, että parisuhteita ei synny ja sen takia suomen syntyvyys laskee, niin sinä napiset jatkuvasti kuinka näin ei ole ja menet henkilökohtaisuuksiin kuinka minä en saa naista jne. Sovitaan sitten vaikka niin, että olen ätmi, enkä siksi saa naista, mutta silti pidän kiinni tuosta, että suomessa minunlaiset ätmit ja muut tavikset ei saa naista parisuhteeseen ja se on syy suomen syntyvyyden laskuun.

    • Anonyymi

      Jos taas tavoistasi poiketen 80% naisista toimii päinvastoin kuin sitä niin turha ihmetellä yhyään mitään.
      Kukaan ei jaksa enää viestitellä kellekään jos omiin vastauksiin ei saa mitään vastausta.

      Sama oravanpyörä alkaa pyöriä molempiin suuntiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe