YSTÄVÄNI rokottamaton mies kuoli yöllä teholla, luotti Paavolaan

Anonyymi

Ystäväni pääsi pitämään kädestä juuri kun Matti kuoli teholla.. Tämä oli kieltäytynyt rokotyksista päin vastoin kuin muu suku joka nyt on hengissä. Paavolakin kuulemma oli selvinnyt. Kun Paavola selvisi itse niin opetuslasten joukossa on matteja joilla ei ole yhtä hyvä kyky selvitä koronasta ilman rokotusta. Terveisiä sysmäläisille. Ota rokotus. Jeesuskin toivoisi.

101

1319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darwinpalkintoehdokas!

      • Just mietin samaa, että toivottavasti Matti ei ehtinyt lisääntyä niin on vahva ehdokas Darwinpalkinnon saajaksi.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Just mietin samaa, että toivottavasti Matti ei ehtinyt lisääntyä niin on vahva ehdokas Darwinpalkinnon saajaksi.

        Matin pojat otti rokotteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matin pojat otti rokotteen

        minne ne veivät sen, siis matin rokoteeen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Matin pojat otti rokotteen

        "Matin pojat otti rokotteen"

        Oliko minkä ikäisiä poikia?


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Just mietin samaa, että toivottavasti Matti ei ehtinyt lisääntyä niin on vahva ehdokas Darwinpalkinnon saajaksi.

        Hain tänään 3. rokotuksen, teikäläisten Kosher-Phizerin.
        Odotan, että se myös toimii, enkä ala muuttua sammakoksi, kuten joillekin on käynyt.

        Toimiiko tuo kosher-lääke samoin ympärileikatuissa kuin gojimeissakin, vai valikoiko siinä olevat tietosirut saako potilas elää, onko valittuakansaa, vai heitetäänkö goj puolen vuoden päästä tunkiolle?


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Just mietin samaa, että toivottavasti Matti ei ehtinyt lisääntyä niin on vahva ehdokas Darwinpalkinnon saajaksi.

        Jew24 poisti Moosekselle esittämäni asiallisen kysymyksen, muuttaako teikäläisten kosher-Pfizer gojimit sammakoiksi?

        https://youtu.be/2Y5jiRZ8HmY

        Haluan tietää, sillä sain tänään teikäläisten valmistaman 3. rokotuksen. Olenko puolen vuoden päästä lokkien ruokaa?
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jew24 poisti Moosekselle esittämäni asiallisen kysymyksen, muuttaako teikäläisten kosher-Pfizer gojimit sammakoiksi?

        https://youtu.be/2Y5jiRZ8HmY

        Haluan tietää, sillä sain tänään teikäläisten valmistaman 3. rokotuksen. Olenko puolen vuoden päästä lokkien ruokaa?
        .

        Kylläpä kristityn kuolemaa pilkanneet juutalaiset hiljeni.


    • Anonyymi

      Onpa ikävä asia. Kuolema voi tietysti kohdata ketä vain, rokotteista huolimatta, myös koronaan. Nyt kuitenkin on niin laaja epidemia aihe, että varmaan korona on jollain tavalla "kaikkia lähellä". Minulla on toki myös tuttavia, jotka ovat sairastuneet, ovat olleet rokottamattomia, ja meinanneet sen olleen vain pientä flunssaa ja ehkä näkevät sen niin olevan kaikkineen... ja silloinkin vaatii harkintaa...ettei sanoisi liian kärkkäästi siitä, ettei se kaikkia niin oikeasti kohtaa.

      Laittaa se toki miettimään, että eihän kaikki ole arpapeliä, monia asioita voi käydä myös ihmisen mielessä, mutta silti jaksan luottaa Jumalaan, että Hän varjelee minua ja läheisiäni, ei ole muuta mahdollisuutta edes ..

      LS

      • Anonyymi

        Vaihe...


      • Anonyymi

        Kyllä ihminen on murhat tehnyt ja niistä vastuussa: abortit, teloitukset jonkun käskystä käskyketjussa Stalin - kolhoosityöläiset, Hitler - natsischweine.

        Olen rokottamaton ja elossa. Olisin mielelläni Matin osassa, mutta jokainen vuoronumerollaan lähtee kun kutsutaan.

        Matin osassa on parempi olla. Väitän Matin tuumivan nyt : Mikä autuus! Ja läheiseni surevat poispääsyäni. Voi ystävä kallis, ällös ole sureman. En millään muodoin haluaisi tulla takaisin ahtaaseen, sillä oloni on niin autuas!

        Jos olisin nyt Matti niin olisin autuas. Kyllä mä autuas olenkin, mutta olla autaana munaskuitaan myöten vailla piinaa, uhkaa ylionnellisessa olotilassa on oma juttunsa, tasonsa.

        Tietty tämä kaikkiaan sillä varauksella että Matti oli on aito kristitty.

        Selef


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihminen on murhat tehnyt ja niistä vastuussa: abortit, teloitukset jonkun käskystä käskyketjussa Stalin - kolhoosityöläiset, Hitler - natsischweine.

        Olen rokottamaton ja elossa. Olisin mielelläni Matin osassa, mutta jokainen vuoronumerollaan lähtee kun kutsutaan.

        Matin osassa on parempi olla. Väitän Matin tuumivan nyt : Mikä autuus! Ja läheiseni surevat poispääsyäni. Voi ystävä kallis, ällös ole sureman. En millään muodoin haluaisi tulla takaisin ahtaaseen, sillä oloni on niin autuas!

        Jos olisin nyt Matti niin olisin autuas. Kyllä mä autuas olenkin, mutta olla autaana munaskuitaan myöten vailla piinaa, uhkaa ylionnellisessa olotilassa on oma juttunsa, tasonsa.

        Tietty tämä kaikkiaan sillä varauksella että Matti oli on aito kristitty.

        Selef

        No ehkäpä toiveesi vielä pääsee toteutumaan? Älä laita vielä "kirvestä kaivoon"...elät jo nyt hillomunkkien täyteistä elämää, niin kuin minäkin tosin...niin voihan se olla että koronakin ottaisi kunnon päälle, jos pääsee iskemään....

        LS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihminen on murhat tehnyt ja niistä vastuussa: abortit, teloitukset jonkun käskystä käskyketjussa Stalin - kolhoosityöläiset, Hitler - natsischweine.

        Olen rokottamaton ja elossa. Olisin mielelläni Matin osassa, mutta jokainen vuoronumerollaan lähtee kun kutsutaan.

        Matin osassa on parempi olla. Väitän Matin tuumivan nyt : Mikä autuus! Ja läheiseni surevat poispääsyäni. Voi ystävä kallis, ällös ole sureman. En millään muodoin haluaisi tulla takaisin ahtaaseen, sillä oloni on niin autuas!

        Jos olisin nyt Matti niin olisin autuas. Kyllä mä autuas olenkin, mutta olla autaana munaskuitaan myöten vailla piinaa, uhkaa ylionnellisessa olotilassa on oma juttunsa, tasonsa.

        Tietty tämä kaikkiaan sillä varauksella että Matti oli on aito kristitty.

        Selef

        >>> Väitän Matin tuumivan nyt : Mikä autuus! Ja läheiseni surevat poispääsyäni...

        Kerro tarinasi sekä Kansan temppelin, että kaikille muille hengellisen aivopesun uhreille.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansan_temppeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihminen on murhat tehnyt ja niistä vastuussa: abortit, teloitukset jonkun käskystä käskyketjussa Stalin - kolhoosityöläiset, Hitler - natsischweine.

        Olen rokottamaton ja elossa. Olisin mielelläni Matin osassa, mutta jokainen vuoronumerollaan lähtee kun kutsutaan.

        Matin osassa on parempi olla. Väitän Matin tuumivan nyt : Mikä autuus! Ja läheiseni surevat poispääsyäni. Voi ystävä kallis, ällös ole sureman. En millään muodoin haluaisi tulla takaisin ahtaaseen, sillä oloni on niin autuas!

        Jos olisin nyt Matti niin olisin autuas. Kyllä mä autuas olenkin, mutta olla autaana munaskuitaan myöten vailla piinaa, uhkaa ylionnellisessa olotilassa on oma juttunsa, tasonsa.

        Tietty tämä kaikkiaan sillä varauksella että Matti oli on aito kristitty.

        Selef

        Jatkat yhä uhoamistsi Selef.

        Mitäpä jos sinulle itsellesi käykin niin, että et kuolekkaan vaan menetät terveytesi niin, että hengittelet loppuelämäsi happipullon avulla ?

        Loppusiko sitten tuo järjetön uhosi viimein ?

        Raamattu näet sanoo, kuten Jeesus sanoi perkeleelle erämaassa, eli " Älä kiusaa Herraa sinun Jumalaasi" !

        Siis uskovaksi itseään nimittävän, ei itse tahallaan tule aiheuttaa itselleen ongelmia ja vaaratilanteita !

        Tässä se Jeesuksen omakohtainen tapaus:

        5 Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle
        6 ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
        7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."

        Eli Selef, sinä siis tavallaan itse nyt olet "hypännyt alas" ja kiusaat Jumalaa ylpeydelläsi ja uhollasi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkat yhä uhoamistsi Selef.

        Mitäpä jos sinulle itsellesi käykin niin, että et kuolekkaan vaan menetät terveytesi niin, että hengittelet loppuelämäsi happipullon avulla ?

        Loppusiko sitten tuo järjetön uhosi viimein ?

        Raamattu näet sanoo, kuten Jeesus sanoi perkeleelle erämaassa, eli " Älä kiusaa Herraa sinun Jumalaasi" !

        Siis uskovaksi itseään nimittävän, ei itse tahallaan tule aiheuttaa itselleen ongelmia ja vaaratilanteita !

        Tässä se Jeesuksen omakohtainen tapaus:

        5 Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle
        6 ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
        7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."

        Eli Selef, sinä siis tavallaan itse nyt olet "hypännyt alas" ja kiusaat Jumalaa ylpeydelläsi ja uhollasi !

        Tulkoot syytöksen sanasi päällesi jatketun valheellisen ylpeyden syytöksesi johdosta!

        Herra on todistajani tietämään olenko nöyrä vai ylpeä!

        Ylpeitä odottaa Helvetti, joten valheellisen syytöksesi sisältää Helvetin tuomion minulle.

        Tiedän olevani nöyrä. Nöyrän vastakohta. Olen uskollinen Jumalalle. Uskollinen : Nöyrä



        Selef


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkoot syytöksen sanasi päällesi jatketun valheellisen ylpeyden syytöksesi johdosta!

        Herra on todistajani tietämään olenko nöyrä vai ylpeä!

        Ylpeitä odottaa Helvetti, joten valheellisen syytöksesi sisältää Helvetin tuomion minulle.

        Tiedän olevani nöyrä. Nöyrän vastakohta. Olen uskollinen Jumalalle. Uskollinen : Nöyrä



        Selef

        Lisäyksenä ed. kirjoitukseen :Nöyrän vastakohta on ylpeä.

        Lisäksi palstalle toisaalleon oksennettu kermavaahtokertomus, joka valheessa allekirjoitettu nimimerkilläni.


        Selef


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäyksenä ed. kirjoitukseen :Nöyrän vastakohta on ylpeä.

        Lisäksi palstalle toisaalleon oksennettu kermavaahtokertomus, joka valheessa allekirjoitettu nimimerkilläni.


        Selef

        Ylpeä ei itse näe omaa ylpeyttään, vaan on sille sokea.

        Näin se menee sinun kohdallasi Selef !

        Oikeasti nöyrä, ei ikipäivänä kirjoitteleisi tuollaisia juttuja, joita sinä kaiken aikaa kirjoittelet !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihminen on murhat tehnyt ja niistä vastuussa: abortit, teloitukset jonkun käskystä käskyketjussa Stalin - kolhoosityöläiset, Hitler - natsischweine.

        Olen rokottamaton ja elossa. Olisin mielelläni Matin osassa, mutta jokainen vuoronumerollaan lähtee kun kutsutaan.

        Matin osassa on parempi olla. Väitän Matin tuumivan nyt : Mikä autuus! Ja läheiseni surevat poispääsyäni. Voi ystävä kallis, ällös ole sureman. En millään muodoin haluaisi tulla takaisin ahtaaseen, sillä oloni on niin autuas!

        Jos olisin nyt Matti niin olisin autuas. Kyllä mä autuas olenkin, mutta olla autaana munaskuitaan myöten vailla piinaa, uhkaa ylionnellisessa olotilassa on oma juttunsa, tasonsa.

        Tietty tämä kaikkiaan sillä varauksella että Matti oli on aito kristitty.

        Selef

        Matti mutti mättähällä... Paavolan eriseuralainen kaveri otettiin pois toinen se pääkonna jätettiin Omakohtainen usko ei pelasta omat teot ovat perkeleestä samoin ovat Paavolan lahkokin ja itse Paavola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkoot syytöksen sanasi päällesi jatketun valheellisen ylpeyden syytöksesi johdosta!

        Herra on todistajani tietämään olenko nöyrä vai ylpeä!

        Ylpeitä odottaa Helvetti, joten valheellisen syytöksesi sisältää Helvetin tuomion minulle.

        Tiedän olevani nöyrä. Nöyrän vastakohta. Olen uskollinen Jumalalle. Uskollinen : Nöyrä



        Selef

        Selef olet TAAS väärässä.

        Ylpeitä ei kohtaa helvetin tuomio.

        Moni uskova on ylpeä, ja monessa sitä ylpeyttä on enemmän tai vähemmän,
        mutta se ei todellakaan tarkoita sitä, että heitä odottaa helvetin tuomio.

        Joten taas kerran ihan pieleen kirjoitat.


      • Anonyymi

        Kuolema on ikävä asia, mutta niin on valehteleminenkin. Aloituksen paljastaa trollaukseksi jo ensimmäinen lause.:D:D


      • Anonyymi

        Matin kun kohdalla rokotus olisi SUOJANNUT VAKAVALTA Amuodolt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Matin kun kohdalla rokotus olisi SUOJANNUT VAKAVALTA Amuodolt.

        Jos uskot niin.


    • Anonyymi

      Osanottoni täman Matin lähiomaisille.

      Avaus on hyvä !

      1) Rokotutuksen ottaminen on lääketieteellinen kysymys, se ei ole hengellinen kysymys !

      2) Rokotuksen uranuurtaja Edward Jenner oli kristitty ja piti tieteellistä tutkimustaan Jumalan palvelustyönä, jonka avulla silloin erittäin tappava isorokko saatiin taltutettua 1700/1800 lukujen taitteessa.

    • Taitaa olla katolinen ainoa jolla on ymmärrystä Paavolan rokotenäkemyksille.

      Aloitus voi olla pelkkä trolli.

      • Anonyymi

        vaikea uskoa että KUOLEMASTA, jokin tekisi pelkkänä trollina !!


      • Anonyymi

        Älä viitsi. Aloitus on totta. Koko päivä itketty miksi miksi miksi. Tänäänkin on kuollut20 kotonaan. En tiedä miksi näin ilkeitä kommentteja kun kuolema koskettanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi. Aloitus on totta. Koko päivä itketty miksi miksi miksi. Tänäänkin on kuollut20 kotonaan. En tiedä miksi näin ilkeitä kommentteja kun kuolema koskettanut

        Kaksikymmentä kuollut kotonaan. Pitää varmasti paikkaansa. Koti on vaarallisin paikka ihmiselle. Sinne on moni kuollut. Aloitus sen sijaan on tietenkin valhetta. Vähän samalla tavalla kuin iltapäivälehdistön päivän lööppi. @Ruumishuoneet täynnä! Kylmäkontteja pihalle!” Jos malttaa lukea kertomuksen, kuolemat ei johdu koronasta vaan muista syistä. Kuolleisuus ei pääkaupunkiseudullakaan ole noussut yhtään takavuosista.


    • Anonyymi

      Aloitus on taas kerran osoitus siitä, miten huonoa hedelmää tekee väärät profeetat ja raatelevat sudet. Kuolemaa ja kuolemaa. Sitähän Paavola haluaa.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt on hyvä olla rokotettu kun omikron pyyhkäisee ja sanotaan että puolet väestöstä saa tartunnan.

    • Kenenkään ei pidä ottaa korona rokotetta.
      Nyt alkaa asiat paljastua ,mitä rokotetuilla on edessä.

      • Anonyymi

        Mikä sekopää oikein olet?
        Rokotetut saadessaan koronan, sairastavat sen lievänä tai ainakin ilman vakavaa tautimuotoa.
        Todennäköisesti rokotetut elävät vielä pitkään, mutta kaltaisesi rokotevastustajat voivat saada pysyviä vakavia oireita koronasta, tai siirtyvät pois elävien kirjoista.


      • Anonyymi

        Kuten tuossa jo edellä totesin, niin rokottaminen ei ole hengellinen kysymys. Tähän alle ote hengellisen veljemme LL (lääkäri) Pekka Reinikaisen kirjoituksesta viime vuoden lopulla. Hänellä on ammattiosaamista näissä asioissa ja hänen ohjeitaan kannattaa soveltaa:

        ”Järkevä näkee vaaran ja piiloutuu, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja joutuvat kärsimään” (Sananlaskut 22:3). Vaara ei suinkaan ole vielä ohi, vaan itse aiheutettu koronatsunami on vasta nousemassa. Huolehdi rokotuksesta, niin voit lähes täysin välttää tappavan tautimuodon ja longcovidin. Piiloudu FFP2 maskin taakse, joka suojaa sekä lähimmäistäsi että myös sinua itseäsi. Jos suinkin mahdollista, älä viivy vieraiden ihmisten kanssa sisätiloissa, kuten kaupassa, yli 15 minuutin aikaa ja käytä lisäksi sisätiloissa aina FFP2 maskia. Jos olet töissä sisätiloissa, käytä FFP2 maskia, kirurginen ei suojaa ilmassa tupakansavun tavoin leijuvalta virusaerosolilta. Jos kodissasi on sairas, eristä hänet toiseen huoneeseen, tuuleta ahkerasti ja tuo ruoka kynnykselle. Merkittävä osa tartunnoista tapahtuu kodeissa. Korona voi olla kanssamme vielä kauan, kun sitä ei poliittisista syistä edes yritetä tukahduttaa Uuden-Seelannin mallin mukaisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten tuossa jo edellä totesin, niin rokottaminen ei ole hengellinen kysymys. Tähän alle ote hengellisen veljemme LL (lääkäri) Pekka Reinikaisen kirjoituksesta viime vuoden lopulla. Hänellä on ammattiosaamista näissä asioissa ja hänen ohjeitaan kannattaa soveltaa:

        ”Järkevä näkee vaaran ja piiloutuu, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja joutuvat kärsimään” (Sananlaskut 22:3). Vaara ei suinkaan ole vielä ohi, vaan itse aiheutettu koronatsunami on vasta nousemassa. Huolehdi rokotuksesta, niin voit lähes täysin välttää tappavan tautimuodon ja longcovidin. Piiloudu FFP2 maskin taakse, joka suojaa sekä lähimmäistäsi että myös sinua itseäsi. Jos suinkin mahdollista, älä viivy vieraiden ihmisten kanssa sisätiloissa, kuten kaupassa, yli 15 minuutin aikaa ja käytä lisäksi sisätiloissa aina FFP2 maskia. Jos olet töissä sisätiloissa, käytä FFP2 maskia, kirurginen ei suojaa ilmassa tupakansavun tavoin leijuvalta virusaerosolilta. Jos kodissasi on sairas, eristä hänet toiseen huoneeseen, tuuleta ahkerasti ja tuo ruoka kynnykselle. Merkittävä osa tartunnoista tapahtuu kodeissa. Korona voi olla kanssamme vielä kauan, kun sitä ei poliittisista syistä edes yritetä tukahduttaa Uuden-Seelannin mallin mukaisesti."

        "hengellinen . . .

        helluntailahkossa HENGELLISTETÄÄN kaikki, ihan normaalielämäkin.
        kun ei lahkoissa se hengellinen nälkä tyydyty, niin täytyy hakee vähän "sivusta . . .

        "laittavat raskaita taakkoja ihmisten harteille, eivätkä itse tahdo niihin sormenpäilläänkään koskea"!!

        eksytys mikä eksytys, ja eksytys vaikka voissa paistais .


    • Anonyymi

      Suomessa on kuollut lapsi koronaan, iltalehdessä luin.

      LS

      • Anonyymi

        Hän kuului riskiryhmään.


    • Anonyymi

      Muutoinkin kuolema on usein epäreilulta tuntuvaa, aina se elämälle on epäreilua. On sitten kyseessä aikuinen tai lapsi.

      En ymmärrä logiikkaa, että joudumme olemaan tämän maailman luonnonlakien armoilla, kaikki täällä.

      LS

    • Anonyymi

      Toivon että Taivaan isä opettaa Paavola a. Paavola tunki teholle vaikka väitti ettei koronaa ole. Nyt hän jouduttaa ihmisten koronakuolemia väheksymällä rkotesuojaa. Pyrkii esiintymään lääkärinä vaikka on vain kouluttamaton ent ........

    • Anonyymi

      Matt.20:28 niinkuin ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan pavelemaan ja antamaan henkensä lunnaksi MONEN EDESTÄ. Matt.26:28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka MONEN EDESTÄ vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi. Mark.10:45 Sillä ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi MONEN EDESTÄ. Mark.14:24 Ja hän sanoi heille: Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan MONEN EDESTÄ. 1Tim.2:6-7 joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa, ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu - minä puhun totta, en valhettele - pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.

    • Anonyymi

      > Ystäväni pääsi pitämään kädestä juuri kun Matti kuoli teholla..

      En usko, koska teholle ei päästetä vierailijoita minun tietojeni mukaan.

      • Anonyymi

        Kyllä teho-osastolle päästetään vierailijoita. Olen itsekin siellä käynyt. Se tietenkin näissä oloissa vaattii suojavaatetusta ja ehkä myös täyssarjan rokotteita. Kuolevien luokse pääsee lähiomaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä teho-osastolle päästetään vierailijoita. Olen itsekin siellä käynyt. Se tietenkin näissä oloissa vaattii suojavaatetusta ja ehkä myös täyssarjan rokotteita. Kuolevien luokse pääsee lähiomaiset.

        Lasin taakse kyllä. Mutta ei kädestä pitämään.


    • Ihan täysi feikkijuttu ...... älkää ottako rokotetta mistään hinnasta.
      Tulevat vuodet tulee osoittamaan ,kuinka järjettömästä aineesta on kyse.
      Toivottavasti rokotetut eivät jää kemikaali malleiksi kun itsepuolustusmekanismia ei ole kehossa enää tai se toimii jos toimii.
      Tämä voi olla katastrofi jopa niin ,että syntyykö enää terveitä lapsia rokotetuista.
      Aika näyttää....toivon ,että kaikki menee kuitenkin hyvin parhaalla mahdollisella tavalla.
      Luulen ,että pfizerilta löytyy JO lääkkeet siihen ...yllättäen.
      Katsokaa ,kuinka monta sataa miljardia on liikahtanut lääkeosakkaiden taskuun.

    • Anonyymi

      Voihan perkele....
      ...lähettiköhän Sanna Marin onnittelut, vainaan ystäville ja sukulaisille.
      Marinilla on tapana kommentoida, kuten Teslan akkuautojen- ja avaruuden valloittaja ja maailman laajuisen sateliiiit-indernetti-verkon rakentajaa, maailman rikkainta miestä.
      Marin-suuri.

    • Anonyymi

      Älkää viitsikö rokottamattomat viedä tehohoitopaikkoja.
      Rehellisyyden nimissä, tukehtukaa kotiinne.

    • Anonyymi

      Ap jatkaa. Kyllä koski sydämeen kun täällä joku väitti että ettei kuolema ole totta. Tuollainen tuntuu pahalta. Pointti oli että jokainen rokottamaton ottaa tästä opikseen häpeää ja menee rokotukseen. Näin yleensä välttyy vakavalta muodoltaan.

      Kanadassa ruvetaan ottamaan lisäveroa rokottamattomille.

      Paavola paranee hyvin entisenä voimailijana. Kaikki opetuslapset ei. Paranemista kaikille koronauhteille ja ottakaa rokotus.

      • Anonyymi

        Ei tuo Petrin tapaus ole poikkeava kokonaisuudesta...Mitä nyt täällä päin tiedän - olen aistieni kautta tiedostunut - EN MEDIAN - koronan sairatstaminen normikuntoiselle ihmiselle haasteellisen flunssan tasoinen......Koronan sairastaa sitä helpommin jos omaa alhaisen stressitason ja hyvän yleiskunnon...Siis on lihasmassaa ja sitä myös käyttää / rasittaa arjen pyörityksessä..

        Uskokaa tai älkää. Ihminen, joka määritellään tänä aikana perusterveeksi voi omata erittäin alhaisen KUNTOTASON........ Alhainen kuntotaso on kuin kokisi lievän keuhkoverotulpan......Alhaisessa rasituksessa - istuessa - et tunne koko sairautta / tilannetta......Vasta kun alat rasitamaan itseäsi - hengenahdistus aktivoituu........

        No, testailkaa kuntotasoanne - lihaskunnon..........Jos joudutte esim. syöpäsairaana sytöstaattihoitoihin - tämä tekijä - KUNTOTASONNE - kartoitetaan........Monasti huonon kntotason omaavan kohdalla hoito joudutaan keskyttämään - sairaus pahenee..........

        Tutkikaa aluetta. Miksi Sotemenot maassamme kasvavat vuosi vuodelta.......? Kuntotason alhaisuudesta johtuen ihminen sairastaa yhä enemmän.......tosin stressitaon kohoamisellakin on merkityksensä...........

        Eli tutkiessamme aluetta - tulaan Raamatullisiin tosiasioihin, jotka on ilmoitettu ihmiselle tuhansia vosia sitten.......Ihminen ei elä arkeaan siten / olosuhteissa miten taas JUMALA on aivoittanut ihmisen elävän - olemukseen liittyen.........Löhöily sairastuttaa ihmisen - löhöillessa elämä näyttää mustalta........

        Markku Lievonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo Petrin tapaus ole poikkeava kokonaisuudesta...Mitä nyt täällä päin tiedän - olen aistieni kautta tiedostunut - EN MEDIAN - koronan sairatstaminen normikuntoiselle ihmiselle haasteellisen flunssan tasoinen......Koronan sairastaa sitä helpommin jos omaa alhaisen stressitason ja hyvän yleiskunnon...Siis on lihasmassaa ja sitä myös käyttää / rasittaa arjen pyörityksessä..

        Uskokaa tai älkää. Ihminen, joka määritellään tänä aikana perusterveeksi voi omata erittäin alhaisen KUNTOTASON........ Alhainen kuntotaso on kuin kokisi lievän keuhkoverotulpan......Alhaisessa rasituksessa - istuessa - et tunne koko sairautta / tilannetta......Vasta kun alat rasitamaan itseäsi - hengenahdistus aktivoituu........

        No, testailkaa kuntotasoanne - lihaskunnon..........Jos joudutte esim. syöpäsairaana sytöstaattihoitoihin - tämä tekijä - KUNTOTASONNE - kartoitetaan........Monasti huonon kntotason omaavan kohdalla hoito joudutaan keskyttämään - sairaus pahenee..........

        Tutkikaa aluetta. Miksi Sotemenot maassamme kasvavat vuosi vuodelta.......? Kuntotason alhaisuudesta johtuen ihminen sairastaa yhä enemmän.......tosin stressitaon kohoamisellakin on merkityksensä...........

        Eli tutkiessamme aluetta - tulaan Raamatullisiin tosiasioihin, jotka on ilmoitettu ihmiselle tuhansia vosia sitten.......Ihminen ei elä arkeaan siten / olosuhteissa miten taas JUMALA on aivoittanut ihmisen elävän - olemukseen liittyen.........Löhöily sairastuttaa ihmisen - löhöillessa elämä näyttää mustalta........

        Markku Lievonen

        No Markku, et sinä ole lääkäri ja siksi tuon mahtavan tietomäärän pläjäyttäminen vasten meidän kasvojamme, aina jaksaa ihmetyttää. :)

        Jokainen tietää että hyvä kunto on hyväksi myös sairastettaessa, jos on huono kunto ja omikron iskee, tietoiskullasi ei vaan ole mitään merkitystä...

        Uskon kyllä Petellä olleen hyvä kunto, innostui hulavanteistakin ja laittoi filmit nettiin... Huonokuntoinen tuskin näyttäisi taitojaan....mutta kukapa meistä tietää toisten perussairauksista ja ne saakin olla yksityisasioita, jos on astmaa niin sitten on ja ei monille sairauksille mitään voi....ihmisillä on paljon sairauksia...ja on paljon ihmisiä, joilla ei mitään sairauksia ole tiedossa ainakaan.. stressiä kun on ja jos stressaa niin stressaa, oli sitten se perinnöllisesti niin tai jostain muusta syystä...niin tuskin ihminen ajattelee että olenpa stressaamatta ettei stressihormonit iske ja sairastun tässä

        Näin ikään...tämä tässä. Niinkuin ikuisena stressaajana ja huonokuntoisena viisautesi on lähinnä ärsyttävää. Voisi miettiä onko ekämänviusauksien jakaminen tarpeellista, kun jos asiat vaikuttaa kohtalokkaasti...niin yhtäkkiä tästä emännästä ei tehdä huipputason kuntoilijaa, jonka mieli on stressistä vapaa aina vaan...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo Petrin tapaus ole poikkeava kokonaisuudesta...Mitä nyt täällä päin tiedän - olen aistieni kautta tiedostunut - EN MEDIAN - koronan sairatstaminen normikuntoiselle ihmiselle haasteellisen flunssan tasoinen......Koronan sairastaa sitä helpommin jos omaa alhaisen stressitason ja hyvän yleiskunnon...Siis on lihasmassaa ja sitä myös käyttää / rasittaa arjen pyörityksessä..

        Uskokaa tai älkää. Ihminen, joka määritellään tänä aikana perusterveeksi voi omata erittäin alhaisen KUNTOTASON........ Alhainen kuntotaso on kuin kokisi lievän keuhkoverotulpan......Alhaisessa rasituksessa - istuessa - et tunne koko sairautta / tilannetta......Vasta kun alat rasitamaan itseäsi - hengenahdistus aktivoituu........

        No, testailkaa kuntotasoanne - lihaskunnon..........Jos joudutte esim. syöpäsairaana sytöstaattihoitoihin - tämä tekijä - KUNTOTASONNE - kartoitetaan........Monasti huonon kntotason omaavan kohdalla hoito joudutaan keskyttämään - sairaus pahenee..........

        Tutkikaa aluetta. Miksi Sotemenot maassamme kasvavat vuosi vuodelta.......? Kuntotason alhaisuudesta johtuen ihminen sairastaa yhä enemmän.......tosin stressitaon kohoamisellakin on merkityksensä...........

        Eli tutkiessamme aluetta - tulaan Raamatullisiin tosiasioihin, jotka on ilmoitettu ihmiselle tuhansia vosia sitten.......Ihminen ei elä arkeaan siten / olosuhteissa miten taas JUMALA on aivoittanut ihmisen elävän - olemukseen liittyen.........Löhöily sairastuttaa ihmisen - löhöillessa elämä näyttää mustalta........

        Markku Lievonen

        Samaa olen huomannut itsekin ympärilleni katsellessa.

        Älä välitä LS:n ivallisuudesta ettei ilman lääkärikoulutusta voisi ymmärtää mitä ympäristössä tapahtuu ja että olet huonokuntoinen. Hän minustakin on sanonut valheita kuten että olen valhekristitty ym. Iso kuva, kokonaiskuva jostakin aikajakson tapahtumasta vaikutuksineen aukeaa tulevaisuudessa.

        Vierivät kivet eivät sammaloidu.Paikallaan pysyvät kivet sammaloituvat. Olen sen omin silmin nähnyt.

        Selef


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa olen huomannut itsekin ympärilleni katsellessa.

        Älä välitä LS:n ivallisuudesta ettei ilman lääkärikoulutusta voisi ymmärtää mitä ympäristössä tapahtuu ja että olet huonokuntoinen. Hän minustakin on sanonut valheita kuten että olen valhekristitty ym. Iso kuva, kokonaiskuva jostakin aikajakson tapahtumasta vaikutuksineen aukeaa tulevaisuudessa.

        Vierivät kivet eivät sammaloidu.Paikallaan pysyvät kivet sammaloituvat. Olen sen omin silmin nähnyt.

        Selef

        Aa...pelaat sinä vai pelejä? En kyllä muista kirjoittaneeni, että olisit valhekristitty.

        Ja pidän itseasiassa Markkua oikeasti järkevänä ihmisenä tai uskon hänen olevan siviilissä järkevä....toisin sitä en sinusta tiedä selef, niin höpöjä kirjoittelet, kait kirjoituksetkin kertovat paljon ihmisestä...

        LS


    • Anonyymi

      Suhteellisuudentaju kuin myös puolueeton ajattelutapa on ihmiselle aina hyväksi...Todettakoon miten koronaan / omikrovariantti sairastuminen vie 1....1.5% sairaalaoitoon.......lisähappea tai tehohoitoa..........

      Lisäksi on huomioitava miten koronaan kuoleitten keski-ikä onn 84-votta eli koreampi kuin maassamme ihmisen keskim. elini-ikä........

      Aloituksessa viitataaan Petri Paavolaan. Petrin vei tehohoitoon hänellä oleva astma.....Korona on haasteellinen sairastaa juuri ihmielle, jolla on astma tai diapetes tms......jokin perussairaus, joka yhdessä koronan kanssa vie yleiskunnon ihmiseltä tosi alas......Ihmisen kuntotasollakin on merkitystä - mikä taso on ennen sairastumista.........Kuntotaso, joka tulee esille VAIN JA AINOASTAAN RASITUKSESSA......ei löhötessä tai kevelylenkillä....

      Markku Lievonen

      • Anonyymi

        Juu, mutta jospa jätämme Peten sairastumisen rauhaan, että miksi sairastui...kyseessä ei kuitenkaan ole JFK tapauksen tutkinta...vaan ihan normi ihmisen sairastuminen koronaan.


        LS


    • Anonyymi

      Ihan huomiona. Että ne jotka eivät vielä ole sairastuneet koronaan, tulevat sen lähiviikkoina mitä todennäköisimmin saamaan, stressitasoista, perussairauksista, kunnosta, huolimatta...olen siihen ajatukseen sopeutunut, se miten siinä sitten käy, niin sitten näkee...mielipiteistämme huolimatta, voi korona tulla meihin ja jokaisen elämä on yhtä arvokas, niin Petrin kuin Matinkin oli...rokotuspäätökset jokainen aikuinen tekee ihan itse, se mitä ja ketä näissä asioissa kuuntelee, sekin on ollut oma päätös.


      LS

      • Anonyymi

        Virukseen sairastumista tuskin voi vältää..Täällä päin virus on levinnyt jo vauhdilla ja siksi nyt tiedostumme - aikuisen oikeesti - missä tasossa ihmiset sairastavat koronaa. Tiedossani ei ole yhtään tapausta sairaala hoidosta.... Muutamat jopa ovat työssä (koneenkuljettaja) koronaa sairastaessaan. Ei kuumetta, yskä ja nuha...

        Ainut mihin ihminen itse voi vaikuttaa on sairastamisen taso.......... Tuokin ihmetyttää tuossa lapsen menehtymisessä koronaan. Miksi ei kerrota kaikkea - vaan lietsotaan tietoisesti koronapelkoa......

        Markku Lievonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virukseen sairastumista tuskin voi vältää..Täällä päin virus on levinnyt jo vauhdilla ja siksi nyt tiedostumme - aikuisen oikeesti - missä tasossa ihmiset sairastavat koronaa. Tiedossani ei ole yhtään tapausta sairaala hoidosta.... Muutamat jopa ovat työssä (koneenkuljettaja) koronaa sairastaessaan. Ei kuumetta, yskä ja nuha...

        Ainut mihin ihminen itse voi vaikuttaa on sairastamisen taso.......... Tuokin ihmetyttää tuossa lapsen menehtymisessä koronaan. Miksi ei kerrota kaikkea - vaan lietsotaan tietoisesti koronapelkoa......

        Markku Lievonen

        Niin kyllä se lasten vanhempana auttaisi, jos esim olisi kerrottu, millaisia perussairauksia lapsella oli, esim kehitysvammaisille on monenlaista muuta ongelmaa...toisaalta jokin astma tuntuisi hurjalta, ettei lasta saatu pelastettua, toisaalta sehän on hengitysteiden sairaus, joten...

        Toisaalta ymmärrän miksi ei kerrota tarkemmin sairauksista, koska se voisi lisätä tunnistettavuutta...

        Vanhempana lapsen henkeä pitää omaansa arvokkaampaana ja vanhempien perustehtävä on suojella lapsiaan, siksi lapsen kuolema koskettaa yleensä ihmisiä syvemmin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virukseen sairastumista tuskin voi vältää..Täällä päin virus on levinnyt jo vauhdilla ja siksi nyt tiedostumme - aikuisen oikeesti - missä tasossa ihmiset sairastavat koronaa. Tiedossani ei ole yhtään tapausta sairaala hoidosta.... Muutamat jopa ovat työssä (koneenkuljettaja) koronaa sairastaessaan. Ei kuumetta, yskä ja nuha...

        Ainut mihin ihminen itse voi vaikuttaa on sairastamisen taso.......... Tuokin ihmetyttää tuossa lapsen menehtymisessä koronaan. Miksi ei kerrota kaikkea - vaan lietsotaan tietoisesti koronapelkoa......

        Markku Lievonen

        "Tuokin ihmetyttää tuossa lapsen menehtymisessä koronaan. Miksi ei kerrota kaikkea - vaan lietsotaan tietoisesti koronapelkoa......"

        Indonesiassa on kuollut 1250 lasta koronaan. USA:ssa noin 600. Kyllä siihen lapsikin voi kuolla. Tiesitkö, että ihmisen immuunijärjestelmä on heikoimmillaan pienenä lapsena ja vanhuksena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuokin ihmetyttää tuossa lapsen menehtymisessä koronaan. Miksi ei kerrota kaikkea - vaan lietsotaan tietoisesti koronapelkoa......"

        Indonesiassa on kuollut 1250 lasta koronaan. USA:ssa noin 600. Kyllä siihen lapsikin voi kuolla. Tiesitkö, että ihmisen immuunijärjestelmä on heikoimmillaan pienenä lapsena ja vanhuksena?

        Huomioinet ja ymmärtänet miten ihmisten terveystaso jo vaihtelee eri maiden välillä......Kehitys myös ravinnnon alueella...... Tutkippa maamme / Euroopan historiaa ja kulkutauteihin kuollisuutta ravintoon liittyen..... Aikoinaan katovuosien vaikutus - aliravitsemus - sairastavuuteen oli synkkää luettavaa...

        Samoin elinympäristön saasteiden vaikutus sairastavuuksissa... ja kuolleisuudessa.........ja viieinen pisara..SUOMESSA sairauksien hoitotaso on maailman korkeinta tasoa eli JOS / KUN ihminen pääsee hoidon alaisuuteen - kuolleisuus on alhaisemmalla tasolla kuin muissa maissa.....Esim. Jos itse sairastuisin vakavasti - haluaisin ehdottomasti sairastaa Suomessa....

        ps.....Seuratkaapa ihan huviksenne missä elinympäristössä = saasteiden keskellä eletään monissa maissa..........Tätä SUOMEN maaperän - luonnon - puhtautta ihmettelee myös turistit.....Moni ei edes usko miten huoletta saa Suomessa juoda vesiverkoston vettä - vettä, joka menee myös VC- pöntöön..........Samoin luonnon puroista - hätätapauksessa...

        Markku Lievonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuokin ihmetyttää tuossa lapsen menehtymisessä koronaan. Miksi ei kerrota kaikkea - vaan lietsotaan tietoisesti koronapelkoa......"

        Indonesiassa on kuollut 1250 lasta koronaan. USA:ssa noin 600. Kyllä siihen lapsikin voi kuolla. Tiesitkö, että ihmisen immuunijärjestelmä on heikoimmillaan pienenä lapsena ja vanhuksena?

        Jo äidin raskauden aikainen tila heijastuu vauvan / lapsen terveyden tilaan....En ihmettele yhtään miksi monissa maissa edelleen on korkealla lapsikuolleisuus eri sairauksiin...Vastustuskyky / polustusmekanismi on tiukalla kun yhtä aikaa joutuu käymään sotaa monilla eri rintamilla.........Tähän mielikuvaan liittyy juuri monisairaan ihmisen haasteellinen sairastaminen koronaan.........Koronarintaman avaaminen on liikaa puolustusmekamismille - teho ei riitä.........

        Markku Lievonen


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sysmän myrkkyvesi lähtee paavoloista.


    • >>Älä viitsi. Aloitus on totta. Koko päivä itketty miksi miksi miksi. Tänäänkin on kuollut20 kotonaan. En tiedä miksi näin ilkeitä kommentteja kun kuolema koskettanut>>

      99,9 % todennäköisyydella aloitus on trolli.

    • Anonyymi

      Suhtaudun kriittisesti Paavolaan, mutta enpä usko että kenenkään aikuisen ihmisen valinnoista voi syyttää jotain omissa tokentube ja facebook kanavillaan puhuvaa hahmoa. Järjetöntä uhriutumis mentaliteettia ja vastuun pakoilua sellainen. On hyvä että yhteiskunnassa löytyy tietoa ja näkemyksiä monipuolisesti, ja niistä voi kukin itsestään vastuussa oleva aikuinen ihminen tehdä omat ratkaisunsa ja seistä niiden takana omina valintoina.

      (Tieteeseen hyvin vahvasti perustuvassa yhteiskunnassa on itse asiassa elintärkeää, että löytyy monipuolista tietoa ja näkemyksiä, sillä se on tieteen tekemisen lähtökohta).

    • Paavola kiittelee että hän selvisi kun oli paljon rukoilijoita. Minulla ei ole satapäistä rukousarmeijaan joten rokotteet ja Jeesus on ainut toivoni.

      • Anonyymi

        Tämä onkin mielenkiintoista, että mitä jos ihmisellä ei ole yhtään ystävää tai tukijaa, vierellä kulkijaa... kun toisaalta muistaakseni Raamatussa on kehoitus siitä, että siellä missä on kaksikin koolla Jeesuksen nimessä, siellä on Hän heidän keskellään.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä onkin mielenkiintoista, että mitä jos ihmisellä ei ole yhtään ystävää tai tukijaa, vierellä kulkijaa... kun toisaalta muistaakseni Raamatussa on kehoitus siitä, että siellä missä on kaksikin koolla Jeesuksen nimessä, siellä on Hän heidän keskellään.

        LS

        "kaksikin koolla Jeesuksen nimessä, siellä on Hän heidän keskellään" Jos kaksikin on koolla Jeesuksen nimessä=Jeesus on keskellä, keskiössä, eivät koolla olevien omat asiat ja jutut.


    • Anonyymi

      Ap. Uhrille tehdään lääkärien mukaan patologiset tutkimukset. Näin tehdään koronaan teholla kuolleille. Saadaan lisäinfoa miten tauti jyllää ja tuhoaa. Vaimo ei tästä pitänyt mutta rohkausimme häntä että näin voidaan valistaa lääkäreitä ja ehkä joku paavolalaonen ottaa rokotukset. Surullista vaikken olekaan lähiomainen.

    • Anonyymi

      Paavola näytteli maallisen turhamaisesti joskus lihaksiaan ILman vaatteita ja pyörittelihulahulaa lantioitaan leikuttaen

      • Anonyymi

        Mutta pääasia että oli hyvä kunto


      • Anonyymi

        Vau vau


    • Anonyymi

      Espoossa esim on todella kovat rokotus jonot nyt

    • Anonyymi

      En ota. Terveydellisistä syistä en sitä ota.
      Ölkaa te rokotetut huolellisia ettette levitä sairauksia meihin jotka emme voineet terveydellisistä syistä turvautua rokotteeseen. Muistakaa käsihygienia, turvavälit sekä maski. Välttäkää oleskelua ihmisjoukoissa. Käykää kaupassa vain tarpeeseen. Välttäkää joukoliikennekulkuvälineitä. Jos teillä on vähääkään sairauden tuntua tai hengitysstieoireita pysykää kotona. Älkää matuskelko.

    • Anonyymi

      Otan osaa 🥀

    • Anonyymi

      Ex. Nokian insinööri, saarnaaja Mauno Mattilan kommentti Petri Paavolasta:

      Ingenjör_81
      26.02.2021 19:44

      KORONAPORNOA

      "Käykö lintu maassa paulaan, ellei sen varalle ole pyydystä pantu? Nouseeko paula maasta saaliin siihen tarttumatta? Puhalletaanko pasunaan kaupungissa, niin ettei kansa peljästy? Tahi tapahtuuko kaupungissa onnettomuutta, jota ei Herra ole tuottanut?" - Aamoksen kirja 3:5-6

      Tässä Jumalan sanan paikassa etsitään monta kysymystä tapahtumista, niiden alkusyystä, lähtökohdista ja mistä ne tulevat. Tässä kysytään lopuksi retoriisesti, että tapahtuuko onnettomuutta, jota Herra ei tuottaisi eli tapahtuu Jumalan sallimus. Herra on Kaikkivaltias.

      Vielä meille sanotaan, että miehen askeleet eivät tule häneltä itseltään eli tapahtuu johdatus. Jumalattomat johdatetaan turmioon, Jumala paaduttaa heidät, kun he itse tahtovat valita pahan tiensä, mutta aivan vastaavasti rukoilevaa Jumala johdattaa taivastiellä, sitä joka Herraa Jeesusta Kristusta seuraa.

      Kun katsoo mitä Petri Paavola on julistanut viimeiset kuukaudet, niin se on ollut kuin pornoa, joka kiehtoo, kietoo ja kuolettaa. Ja monet uskovaiset ovat langenneet tähän, että kohta ollaan kaikki mukamas virusasiantuntijoita. En usko, että tämä on ollut sattumaa mitä, että pornovideo on lataantunut hänen kanavalleen.

      Vielä vaarallisempaa on se, että nuo koronasalaliittoteoriat ovat sisällään väärää teologiaa, väärää oppia eskatologiasta ja väärää evankeliumia.

      "Niin Herra sanoi saatanalle: 'Katso, kaikki, mitä hänellä on, olkoon sinun käsissäsi; älä vain koske kädelläsi häneen itseensä'. Ja saatana meni pois Herran edestä." - Job 1:12

      Paavolan videot luovat samanlaisen väärän kuvan Jumalasta ja saatanasta, kuin menestysteologia ja väärä demonologia, niin että jos sattuu pahoja asioita, ne ensisijaisesti olisi saatanan hyökkäyksiä aivan sattumalta ja syyttä, ilman Jumalan sallimusta.

      Jobin kirja kärsimyksistä, onnettomuuksista ja pahasta päivästä kertoo, että Jumala sallii sen tapahtua, ja siunaus on siinä, että jos koettelemuksen kestää, Jumalan siunaus on sitäkin suurempi.

      "Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: 'Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä'." - Matteuksen evankeliumi 28:18

      Petri Paavolalla tämä virhe näkyy vakavana harhaoppina Jeesuksesta Kristuksesta, kun hän kieltää että Jeesus on Kaikkivaltias, että Jeesus on ihminen ja näin ollen että Hän on lihaantullut Kristus. Petri Paavola ei ole siis kristitty sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan lähellä areiolaista harhaa ja Jehovan todistajien oppia.

      Tutkikaamme vielä vähän koronakriisin vaikutuksia, mutta ei salaliittoteorioista.

      Joelin kirja kertoo herätyksestä, Hengen vuodatuksesta ja helluntaista, mutta se alkaa erikoisesti pysäytyksestä.

      "Kuulkaa tämä, te vanhimmat, ja ottakaa korviinne, kaikki maan asukkaat. Onko tällaista tapahtunut teidän päivinänne taikka teidän isienne päivinä? Kertokaa tämä lapsillenne, ja teidän lapsenne kertokoot sen lapsillensa ja heidän lapsensa tulevalle polvelle: Mitä kalvajasirkalta jäi, sen söi heinäsirkka. Ja mitä heinäsirkalta jäi, sen söi syöjäsirkka. Ja mitä syöjäsirkalta jäi, sen söi tuhosirkka. Herätkää, te juopuneet, ja itkekää, valittakaa, kaikki viininjuojat, rypälemehun tähden, sillä se on otettu pois teidän suustanne." - Joelin kirja 1:2-5

      Korona on tullut Jumalan sallimuksesta ja Kuta enemmän sitä mietin, sitä suurempana siunauksen mahdollisuutena sen näen maailmalle: ihmiset herää todellisuuteen että he tulevat kuolemaan, ihmiset näkevät kuinka pieni on ihminen, ihmisiltä on otettu pois kapakat ja konsertit sekä nyt jos koskaan on aikaa pysähtyä etsimään pelastusta kadotettu sielulleen.

      Mutta mitä uskovaiset tekee, kun tulee otollinen aika? Käyttävät päivät pitkät aikansa Rapsodia-kanavaa, koronasalaliittoteoriouden loputonta suota tutkien ja muuta "koronapornoa" korvasyyhyn himoiten, jotka kasvattavat kuvaa saatanasta suureksi ja Jeesukselta taas ollaan riisumassa valta pois. Se on valhe! Mutta me kaikki voimme tehdä parannusta ja keskittyä Kristuksen Jeesuksen evankeliumiin. Minä ainakin tunnustan, että välillä katse herpaantuu myrskyssä pois Jeesuksesta ja alkaa upottamaan. Valvominen ei ole helppoa.

      "Ja vielä, veljet, kaikki, mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää, sitä ajatelkaa." - Filippiläiskirje 4:8"

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16811611/petri-paavolan-kanavalla-julkaistu-pornoelokuva#comment-106831726

    • >>Kuten tuossa jo edellä totesin, niin rokottaminen ei ole hengellinen kysymys. Tähän alle ote hengellisen veljemme LL (lääkäri) Pekka Reinikaisen kirjoituksesta viime vuoden lopulla. Hänellä on ammattiosaamista näissä asioissa ja hänen ohjeitaan kannattaa soveltaa:>>

      Enemmän minä luotan Konstaapeli Reinikaiseen.

    • Anonyymi

      Aurinko laskee. Jo pitenee varjot. Aika on eron ja jäähyväisten. Poissa on ystävä kallehin. Otan osaa suruun

      • Anonyymi

        Koronaan kuolleita on maailmalla jo noin 10 miljoonaa. Surua on paljon. Rokottamattomat ovat kuoleman lähettiläitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronaan kuolleita on maailmalla jo noin 10 miljoonaa. Surua on paljon. Rokottamattomat ovat kuoleman lähettiläitä.

        Rokotetut on kuoleman lähettiläitä. Painelevat menemään vailla maskia ja kantavat kuitenkin koronavirusta. Niin sitä heikkoja vanhuksia tapetaan.


    • Anonyymi

      Tietysti kokenut mies Matti oli itse vastuussa ratkaisuistaan. Jän valitsi ettei ota rokotusta. Tämä olisi ehkä suojannut vakavalta muodolta.

      Mutta on se kumma kuinka aikuiset ihmiset lähtevät mukaan huumeenomaisesti sairsisiin liikkeisiin. Usassahan oli mm Davidin oksa joka joukkoitsemurhasi80 jäsentä.

      • Anonyymi

        Eikös Daavidin oksa ollut kommunistinen yhteisö?


    • Anonyymi

      Rokotekriittiset vastustajat aiheuttavat kuolemaa. Ovatko he tietämättään murhaajia?

      • Anonyymi

        Kukaan ei ole tietämättään murhaaja.
        Murha on aina harkittu, tietoinen teko.


    • Anonyymi

      Tappaja on jos aiheuttaa toisen kuoleman.
      Kuolemantuottamus tahallisesti on murha . Tiesikö p.p. että korona voi tappaa? Ja siitä huolimatta kielsi rokottamisen aiheuttaen Matin kuoleman.

    • Anonyymi

      Nyt menee överiksi. Matti kuoli ja syy on koronan, mutta osittain syy on rokottamattomuudessa. Matin kuoleman aiheuttaja on siis kuka ja mikä?

      • Tuntematta potilaan sairaushistoriaa voi melko varmasti todeta, ettei kuollut itse koronaan. Korona ei ole tappava tauti. Edellisen vuoksi myös THL käyttää näistä ilmaisua "koronaan liittyvät kolemat", tarkoittaen, että kyseessä on poikkeuksetta jokin muu (pitkäaikais)sairaus, riippuvuus tai muu määrittelemätön kiireellistä hoitoa vaatinut vaurio. Vaihtoehtoja on siis pilvin pimein, mut se siitä.


    • Anonyymi

      Ei näillä asioilla saa pilailla.

    • Anonyymi

      Onko varmaa että Matti niminen mies on kuollut Petri Paavolan ansiosta??

    • Anonyymi

      Matti ei oikea nimi oli sitoutunut sairaiseen änkyrälahkoon. Tietenkin hän oli itse ja vain itse vastuussa käyttäytymisestään. Kuitenkin sairas änkyrälahko on vastuussa sairaista vääristä opeistaan.

    • Anonyymi

      Matti kuoli vajaumukselleen uskollisena.

    • Anonyymi

      Minkä ikäisenä kyseinen Matti kuoli?

    • Luottiko hän uuskarismaattisen menetysjumala vai Petri Paavolan Jumala ??

    • Anonyymi

      Kuulin äskettäin, että vaimoni ystävän tuttavaperheen äärihihhulimies ja perheen isä on kuollut koronaan. Hän vastusti henkeen ja vereen asti koronarokotuksia. Hän on kieltänyt myös perhettään ottamasta rokotetta, mutta saapas nähdä, ottavatko vaimo ja lapset sen nyt, kun isä ei ole enää määräilemässä ja valvomassa heitä.

      • Anonyymi

        Kesäksi lupailtu rutottomuutta.ruttoepidemiat kestää yleensä 2-3v.

        rokottamaton: voittaja


    • Anonyymi

      Matti haudataan 4.2. En vielä tiedä kuinka monta sinne siunaustilaisuuteen pääsee. Haudalle lienee vapaa pääsy. Matti oli meillä käymässä vielä marraskuussa. Tapasimme ulkona ja hän lainasi neille erästä laitetta. Pidimme turvaväliä. Hän ei halunnut tulla lähelleni koska olin rokotettu ;). Matin rokottamattomuutta en pelännyt.

      Matti kuuluu erääseen uskonryhmään, johon kuuluvat usein ei ota rokotusta. Heillä on muutenkin äärifundaalipiirteitä. Pöivi Räsäsen on hieno uskonsoturi vaikkei naisia oikein muuten suvaita kuin palvelemaan miehiä ja synnyttämään ja maailma on 6200v . Mutta rokottanattomuus koitti ystävällemne huonoksi osaksi.

    • Siis oli uuskarismaattinen niinkuin TV evankelisti joka kuoli.

      Mutta elossa on ne jotka vastustaa uuskarismaattisuus vaikka he eivät olis ottaneet rokotteen ja piikkiä. Hups hejjaa. Luottamuus Herraan on kova asia !!

      omAPA ON JOKAISEN APA TAI ASIA !!

    • Anonyymi

      Puuttuu vaan taas roskalehden linkki tähän ankkaan :-))

    • Anonyymi

      Koronaan sairastamisen pelkoa lieventäen....

      Huomioikaa todellisuus... Tähän omikro variantin sairastaminen vie sairaala hoitoon 1,3% sairastaneista ja menehtyneitä on 0,3%.
      Siis teholtakin löytyy sairastaneita, joista tiedotetaan eritäin voimakkaasti.

      Nyt virus leviää ja vauhdilla.....Täällä päin sairastaneita on jo paljon mm tytöni perhe. ja paljon muuten tuntemiani... KAIKKI ihmettelevät nyt sairastamisen helppoutta / tasoa.....Suurin haitta tuntuu olevan voimakas nuha ja välillä lievä päänsärky ja kurkkukipu. Kyse on rokottamattomista....Tiedän nyt miten kaksi rokotettua sairastivat voimakkaammin omikron...Olivat kaksikertaa rokotettuja ja viimeistä yli 6kk eli teho loppunut..

      Tämä oli ihme..Kuulin miten tuntemani iäkäs pariskunta oli molemmat saaneet tartunnan. Miehellävielä muita sairauksia...Kuultuani olin varma miten pihassa tulee käymään ambulanssi ja sairaala hoitoon, jopa teholle.. Uskokaa tai älkää, mutta he molemmat sairastivat helposti ja viikossa koko koronan / omikron...

      Tuttavapiiristäni en tiedä yhtään vaikeasti sairastanutta tapausta......


      Markku Lievonen

    • Anonyymi

      Meillä on 30 rokotettua sukulaisia jotka ei toistaiseksi saanut koronaa. Kuitenkin 2 sukulaisella jotka on 2 tai 3 kertaa rokotettu lievä korona.

      Yksi sukulaus rokottamatonnperhe sai koronan, mies kuoli. Vaimolla vaikea tauti muttei kuollut. Vaikeuttaa mummon 99v hautausjärjestelyä.

    • Anonyymi

      Matin siunaustilaisuus oli eilen. Vaikken tiedä miksi tämä uskonryhmä tilaisuutta kutsuu oikeasti. Ryhmä kannattaa avioliittoa ja Räsästä muttei homoja eikä koronarokotusta tai maskeja. Pidin maskia itse vastoin ryhmän käytäntöä tilaisuudessa.

      Huomennahan kaikki rajoitukset loppuvat.

    • >>Rokotekriittiset vastustajat aiheuttavat kuolemaa. Ovatko he tietämättään murhaajia?>>

      Minäkin olen rokotekriittinen. Olen siis murhaaja.
      😎😁😎😎

    • Anonyymi

      Panu tuomitsee maskisti kultin jossa paperinaamari ja rokote pelastaa ikuiseen elämään...

      Kuuntele Panun puhe Helsingin Narinkkatorilla...
      https://www. youtube. com/watch?v=-0w54BZKT1k

    • Anonyymi

      Eiköhän tää rokotekeskustelu lopu kun putlerit pommittaa Kiovaa. Kuolleet nuoret mieshyökkääjät ja hyökätyt puhuvat karua kieltään.

      Miten maamme on valmistautunut

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe