Iisebelin henki

Anonyymi

Joutuuko uskovat vielä maan alle, kuten Iisebelin aikaan? Ja missä on tämän päivän Eliat? Iisebelejä löytyy. Euroviisuehdokaskappaleesta Lauri Ylönen sanoo: "– Jezebel on Raamatun tuhmeliini, joka teki asiat omalla tavallaan ja aiheutti kaaosta. Halusimme tuoda hänet moderniin maailmaan. Biisi on myös vähän humoristinen, mikä on Rasmukselle erikoinen, yhtyeen solisti Lauri Ylönen sanoo Ylen tiedotteessa."

14

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Ja missä on tämän päivän Eliat?"

Jumalani, Kaikkivaltias, Herra Sebaot on
      ARMOLLINEN "iisebeleille" ja iisebelin papeille sekä profeetoille ja niille jotka seuraavat , tahi jopa kuuntelevat heitä,
      SILLÄ Herra on edelleen hyvä ja armollinen kaikille ja odottaa että joka heistä kuulisi ja ottaisi pelastuksen vastaan.

Nyt:
      "Ja missä on tämän päivän Eliat?"
      Herra sen tietää,
      MUTTA kun he, ne tulevat, niin
      KAIKKI "iisebelit" sekä iisebelin papit ja profeetat, sekä seuraajat
      PÄÄSEVÄT nopeasti Jumalan, Herran Kaikkivaltiaan, Herran Sebaotin eteen, ja Herra Jeesus ei voi ENÄÄ heitä auttaa!

Aina kun "Iisebelit" Raamatussa nostaa päätää, on "Eliat" valmiina, mutta Herra pidättä eikä salli heidän lähteä liikkeelle!
      näin oli ennen ja näin on nytkin.

Nyt, 100% vramuudella, itse uskon niin, ei kestä enää kauaa kun he, ne tulevat.
      Iloitkaa jos olet Herran oma
      valittaakaa ja itkekää jos et ole.

• Anonyymi

"Joutuuko uskovat vielä maan alle, kuten Iisebelin aikaan? "
      Sekä että, osa joutuu osa ei.

se että se paha, pääpaha tulee ei ole iisebell vaan paljon pahempi!

Kukaan edes itse perkele ei tykkää eikä suvaitse iisebeliä!

Joten:
      Ilm. 17:
      15 Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
      16 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.
      17 Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.

eli monet, iisebelit, heidän papit ja profeetat, tulevat pettymään, mitä palkkaa heille on luvattu!

Nyt Herra sanoo:
      Ilm. 2:
      24 Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saatanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa;
      25 pitäkää vain, mitä teillä on, siihen asti kuin minä tulen.

LUE ITSE, mitä edellä on sanottu eli kirjoitettu!

ja
      Ilm. 2:
      8 Ja Smyrnan seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo ensimmäinen ja viimeinen, joka kuoli ja virkosi elämään:
      9 Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.
      10 Älä pelkää sitä, mitä tulet kärsimään. Katso, perkele on heittävä muutamia teistä vankeuteen, että teidät pantaisiin koetukselle, ja teidän on oltava ahdistuksessa kymmenen päivää. Ole uskollinen kuolemaan asti, niin minä annan sinulle elämän kruunun.
      eli jotkut joutuvat ja toiset eivät, Herra sen tietää.
      Ole kuitenkin valmis jos Herra sinulle sanoo että tulee mennä "metsään"!

Nyt edellä olevasta: LUE TARKAAN kohde ryhmä!
      Kohde ryhmää kutstutaan myös sanalla:
      "Katso, perkele on heittävä muutamia teistä vankeuteen,"
      ei perkeleellä ole valtaa, muuta kuin omien palvelijoiden kautta, Herra ei TÄSSÄ vaiheessa vielä salli, itse Pääpahan tulla esille, vaan se tulee kun on Kaksi todistajaa
      Ilm 11, tahi sen vaiheilla.

eli perkeleen palvelijat, jotka on tietty ryhmä mitä on esille, LUE SE! on sitten perkleen palvelija ja toimeen panija!

Herra olkoon meille armollinen.

• Anonyymi

Nyt vielä kuppi kahvia, ennen nukkumaan menoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi

Rasmuksella oli aikoinaan myös kappale nimeltä Lucifers angel. Kertoo varmaankin vain siitä että heitä uskonasiat kiinnostaa jollakin tavalla.

• Anonyymi

Ei sen enempää, kuin että mystisillä sanoituksilla yritetään uudistua. Bisnestä
        Jisebelin henki on löydettävissä kaikissa naisten sieluissa, jotka verta janoavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sen enempää, kuin että mystisillä sanoituksilla yritetään uudistua. Bisnestä
        Jisebelin henki on löydettävissä kaikissa naisten sieluissa, jotka verta janoavat.

Mystiikkaa ja Raamattua ei pidä sekoittaa keskenään. Mitä tekemistä valkeudella on pimeyden kanssa?

• Anonyymi

Iisebel tarjoaa herkkujaan monille Pastoreille tänäkin päivänä. Lue Artikkeli.

• Anonyymi

IIsebel on Raamatun mukaan harhappinen naisopettaja. Syy ei ole siinä, että on nainen, vaan siinä että opettaa väärin ja johdattaa sillä tavalla ihmisiä väärään tekopyhään uskonnollisuuteen.

Mistä on olemassa selkeitä esimerkkejä ja opit vaikuttaa yhä.

• Ns "iisebelin henki" on heikkojen vässyköiden kautta aikojen käyttämä nimitys vahvoista naisista. Sellaisista, jotka seisovat tukevasti omilla jaloillaan ja ajattelevat omilla aivoillaan, kuten Raamatun kuningatar Isebel aikoinaan.

• Anonyymi

Ei Iisebelin henki tarkoita vahvoja naisia eikä Raamattu käske naisten olemaan heikkoja ja turhaa hössöttäviä neurootikkoja. He voivat opettaa ja olla uskonsisaria, mutta eivät saa opettaa vääriä oppia eikä siten vietellä ihmisiä väärän opin kautta kadotukseen. Sellainen ei ole mitenkään tavatonta. Jopa pelko yleistä.

• >>> He voivat opettaa ja olla uskonsisaria, mutta eivät saa opettaa vääriä oppia...

Mutta saako miehet opettaa vääriä oppia ja siten vietellä ihmisiä väärän opin kautta kadotukseen. Sellainenhan ei ole mitenkään tavatonta, jopa melko yleistä.

• Joutuuko kristityt menemään piiloon ns maanalle.
      Vastaus on kyllä.
      Näin Jeesus ainakin minulle ilmoitti aikoinaan.Se aika tulee vielä ja kiinassa ja lähiidässä se on totta jo nyt ,mutta saatanan vallassa oleva media ei puhu ei hiiskahda vaikka luulisi ,että kristittyjen siskojen ja veljien ahdingot olisi etusivun juttuja ja apua annettaisiin mutta ei.

• >>> mutta saatanan vallassa oleva media ei puhu ei hiiskahda vaikka luulisi ,että kristittyjen siskojen ja veljien ahdingot olisi etusivun juttuja...

Miksi "saatanan vallassa oleva media" puhuisi kritityistä, eikö se ole kritityjen omien medioiden tehtävä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6665
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2285
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1042
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      87
      942
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe