Ei sanaakaan enään paniikkihäiriöstä. Auttaa vain selosteen mukaan ahdistukseen. Mitähän tällä mahdetaan hakea..? Kummallista..
https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1344&i=UPJOHN_XANOR DEPOT
Xanorin pakkauseloste täysin muuttunut!
Anonyymi
2
193
Vastaukset
- Anonyymi
Paniikkihäiriö kuuluu ahdistuneisuushäiriöön.
Paniikkihäiriölle ei edes ole omaa virallista diagnoosia, vaan luokitellaan juurikin sisältyväksi ahdistuneisuuteen. - Anonyymi
Jaaha, käytin tätä lääkettä jonkin aikaa yli 30 vuotta sitten, mutta ei toiminut. Kaipa jotkut hyötyvät, kun yhä myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1655974- 1451645
- 1131438
- 511220
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️40788Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢26781Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu87735Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5719Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan215678- 41659