Mikä siinä kirjoittamisessa on niin vaikeaa?

Anonyymi

Päätin taas katsoa 20 miesten profiilia läpi. Kaikki lensivät vasemmalle!

17 tapauksessa syynä oli profiilitekstin puuttuminen. Emojit eivät korvaa kirjoittamista. Jos et viitsi kertoa itsestäsi mitään, miksi kiinnostuisin sinusta?

2 profiilia lensi vasemmalle, koska tekstissä oli aivan alkeellisia kirjoitusvirheitä. Lapseni kirjoittivat 10-vuotiaina paremmin.

Viimeinenkin lensi vasemmalle. Kaveri kirjoitti huonoa suomea ja kertoi etsivänsä "uhkeaa kiihkeää naista". Eli halusi seksiä.

Surkeaa sakkia. Ja vielä ihmettelette miksi naiset eivät kiinnostu.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joidenkin kohdalla voi olla parempi, etteivät kirjoita mitään. Jos se kirjoitus pitää sisällään sen, että ei kerro itsestään mitään, mutta tälle tulevalle onnekkaalle naiselle olisi kyllä vaatimuslistaa pakinan verran ulkonäkökriteerit mukaan luettuna ja oma ulkoinen olemus on kuin jyrän alle jäänyt

      • Anonyymi

        Päinvastoin. On hyvä jos tällä tavalla ajatteleva mies nimenomaan kertoo vaatimuksistaan. Silloin tiedän ettei tuohon tyyppiin kannata tutustua ja pyyhin vasemmalle.

        Hyvä profiiliteksti on hyvää ja kaunista suomea. Hyvässä profiilitekstissä mies kertoo itsestään (harrastuksista, elämästään, työ- ja perhetilanteesta, mielenkiinnon kohteista) sekä toiveistaan (millaista naista etsii ja mihin tarkoitukseen, eli tyttöystäväksi vai vaimoksi).


    • Anonyymi

      En kirjoita profiiliini mitään koska tiedän olevani komea ja tiedän myös että vain ulkonäöllä on merkitystä. Munaa ne naiset kuitenkin haluavat ja toljottavat vain ulkonäköä.

      • Anonyymi

        Tuota ei kirjoittanut komea mies vaan katkera ätmi joka edelleen elää siinä harhassa että komeus olisi ratkaisu kaikkeen. Komeat eivät kirjoittele tälle palstalle. Heillä ei ole aikaa. He kirjoittelevat naisille netissä ja sopivat treffeistä. Sikäli kuin osaavat kirjoittaa. Jos eivät osaa, eivät pääse treffeille.


    • Anonyymi

      Totuushan on se ettei tässä glitterin ja kimalluksen maailmassa ole tilaa ajattelevalle ihmiselle jonka kynä mahdollisesti jopa toimisi. Tuumipa aluksi käyttämäsi sovelluksen rakennetta ja miten se on toteutettu, pääpaino kuvalla ja muutaman sekunnin sisällä tehtävällä pyyhkäisyllä, syvällistä eikö totta? 😁 Kannustavaa, luotu keskiverto ääliölle hyvällä pärstäkertoimella ja siinä kaikki.

      • Anonyymi

        Sehän on just näin ja naiset jaksaa ruikuttaa kuinka tavismiesten pitää kirjoittaa profiiliin jotain. Sen komean panoalfan ei kuitenkaan tarvitse, koska omaa komean ulkonäön eli siis miksi tavismiesten pitää kirjoittaa profiiliin jotain, mutta komeiden panopettereiden ei pidä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on just näin ja naiset jaksaa ruikuttaa kuinka tavismiesten pitää kirjoittaa profiiliin jotain. Sen komean panoalfan ei kuitenkaan tarvitse, koska omaa komean ulkonäön eli siis miksi tavismiesten pitää kirjoittaa profiiliin jotain, mutta komeiden panopettereiden ei pidä?

        Hölön pölön. Mitä sinä muka tiedät jonkun sellaisen ihmisryhmän kirjoittelusta ja treffailuista johon et itse kuulu (eli tässä tapauksessa komeiden miesten)? Et niin miyään! Ja mistä muuten johtuu, että tavismiehet ovat niin katkeria ja kateellisia itseään komeammille miehille ja yrittävät parhaansa mukaan mustamaalata näitä? Eipä täältä löydy yhtään tavisnaisen kirjoittamaa juttua jossa tämä hölpöttäisi miehille että pysykää erossa kauniista naisista koska kaikki kauniit naiset ovat epäluotettavia pelureita.

        Tai että "en minä mutta kaverini on tavisnainen joka ei löydä miestä kun miehet kuolaavat kauniiden perään ja kaverini on niin hyvä nainen.."

        Viittaan noihin naurettaviin muka kaverin puolesta kirjoitettuihin juttuihin. Kukaan ei kehtaa sanoa olevansa utse ruma mutta superkiltti.


    • Anonyymi

      Kaikkihan nyt tietää että vain ulkonäöllä on merkitystä ja miehet swaipataan oikealle ja vasemmalle puhtaasti ulkonäön perusteella. Tuo "tyhjät profiilit ei jatkoon" on vain v**tuilua tavismiesten suuntaan. Miksi ne komeat mallimies panopetterit sitten pyyhitään jatkoon vaikka niillä ei profiilissa mitään lue? Panopetterillä saattaa lukea profiilissa "anna p**luu" ja sitä sadat naiset ovat välittömästi mätsin saadessaan antamassa,

      • Anonyymi

        Mistä olet saanut päähäsi että komeat panopetterillä pyyhitään aina jatkoon? Ethän sinä itse ole komea panopetteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet saanut päähäsi että komeat panopetterillä pyyhitään aina jatkoon? Ethän sinä itse ole komea panopetteri.

        Ei nainen voi tietää miten nauset toimivat. Ei komea mies voi tietää miten komeat miehet toimivat. Rumat miehet tietävät.


    • Anonyymi

      Eka ruikutetaan siitä kun tavismiehillä ei ole profiilitekstiä ja sitten kun tavismiehellä se profiiliteksti on vimpan päälle kunnossa, niin sitten ongelmaksi muodostuu kuitenkin tavismiehen ulkonäkö joka ei vastaa läheskään aina niin himoitun mallimies panopetterin ulkonäköä:D

      Aloittajaltakin vois kysyä oletko etsimässä jotain näytekappaletta jota esitellä kavereille, vai etsitkö aidosti kumppania?

      • Anonyymi

        Etsin aidosti kumppania. Eikö ole aika selvää, että silloin etsin ihmistä joka sekä kiinnostaa ihmisenä että vetoaa miehenä? Jos hän kiinnostaa ihmisenä mutta ei vedä minua miehenä puoleensa, hän voisi olla hyvä kaveri mutta ei sen enempää. Jos taas olisin etsimässä pelkkää seksiä, riittäisi kun mies olisi fyysisesti puoleensavetävä. Seurusteluun tarvitaan molemmat. Ystäviä minulla on ennestään ja pelkkä irtoseksi ei voisi vähempää kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Naisten profiilit LOISTAVAT tyhjyyttään.
      Sitä saa mitä tilaa

      • Anonyymi

        Sitä saa mitä tilaa? Eli olenko jotenkin kollektiivisesti vastuussa muiden naisten profiilien sisällöstä?

        Voi olla että monilla naisill ei ole tekstiä, mutta siitä minä en tiedä mitään kun en niitä näe. Minulla itselläni on pitkä profiiliteksti. En nyt ihan käsitä tuota ajattelutapaa, että on ihan oikein minulle kun miesten profiileissa ei ole tekstiä - eihän niitä ole naistenkaan profiileissa.

        Kyse on kai siitä mitä etsii. Jos ei hiukkaakaan välitä siitä, olisiko joitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita tai muuta yhteistä eikä edes tiedä mitä haluaa, niin silloin pistää pari valokuvaa ja muutaman emojin. Tuskin sillä tavalla läheistä ihmissuhdetta löytää.

        En kiinnostu miehestä jolla ei ole henkisesti mitään annettavaa ja joka ei tiedä mitä tahtoo. Jos miehelle kelpaa kuka vain kunhan on jotenkin siedettävän näköinen eikä ihan umpihullu, niin sellainen mies ei kelpaa minulle. En halua olla mikään "kunhan nyt joku".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa? Eli olenko jotenkin kollektiivisesti vastuussa muiden naisten profiilien sisällöstä?

        Voi olla että monilla naisill ei ole tekstiä, mutta siitä minä en tiedä mitään kun en niitä näe. Minulla itselläni on pitkä profiiliteksti. En nyt ihan käsitä tuota ajattelutapaa, että on ihan oikein minulle kun miesten profiileissa ei ole tekstiä - eihän niitä ole naistenkaan profiileissa.

        Kyse on kai siitä mitä etsii. Jos ei hiukkaakaan välitä siitä, olisiko joitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita tai muuta yhteistä eikä edes tiedä mitä haluaa, niin silloin pistää pari valokuvaa ja muutaman emojin. Tuskin sillä tavalla läheistä ihmissuhdetta löytää.

        En kiinnostu miehestä jolla ei ole henkisesti mitään annettavaa ja joka ei tiedä mitä tahtoo. Jos miehelle kelpaa kuka vain kunhan on jotenkin siedettävän näköinen eikä ihan umpihullu, niin sellainen mies ei kelpaa minulle. En halua olla mikään "kunhan nyt joku".

        Tuon olenko vastuussa sanoit ihan itse?
        Tunnetko olevasi vastuussa?


    • Anonyymi

      Tinderissä katsellaan vaan tissit, turha kirjoittaa mitään.

    • Anonyymi

      Jaa, kovasti eleistystä tässä taas, ei hyvä!

    • Anonyymi

      Miksei naiset koskaa ota yhteyttä ja laita viestiä.?

      • Anonyymi

        Minä en laittaisi viestiä miehelle joka tekee tuollaisia oikeinkirjoitusvirheitä. Haluan normaaliälyisen miehen, en apukoululaista.


      • Anonyymi

        Ei ne haluu, ne haluu että se "jännämies" ottaa yhteyttä, tulee luo ja ottaa sen jälkeen koko naisen...


    • Suurin osa on vrattuja ja haluavat pikaista seksiä(myös naiset) tavataan jos molempia miellyttää käydään panolla. Ei sinne kukaan elämänkertaansa rupee kirjotteleen.

    • Anonyymi

      Kyllä vakka kantensa löytää.

      Jos etsii parisuhdetta kirjoitustaitoisen ihmisen kanssa, on itselle sopimattomat profiilit helppo ignoorata, kun yhdellä vilkaisulla näkee ettei joko osata kirjoittaa ollenkaan tai kirjoitetaan huonosti. Saa nopeasti rajattua pois sopimattomat ehdokkaat eikä tule tuhlattua aikaa moisiin!

      Toki olisi kiva että valtaosa kirjoittaisi profiiliin edes jotain, mutta tekstin puute nopeuttaa valintaa., kun ei tarvitse sitä paria sekuntia tuhlata lukeakseen. Ja ne tekstittömät on sitten hyviä matcheja keskenään varmasti, parempikin että jäävät keskenään tinderöimään!

      • Anonyymi

        Totta tämäkin. Terveisin alkuperäinen.


    • Anonyymi

      Eipä teillä naisillakaan yleensä kuvausta itsestänne löydy. Jos jotain on niin aina 90 prosenttisesti samat sepustukset. Kuvat sitten, ensin neljä kymmenen vuotta vanhaa kuvaa ja sitten viimeisenä se todellinen kuva nykypäivänä. Ei meitä kiinnosta olitteko joskus hyvännäköisiä vain nykyhetki kiinnostaa. Miksi kuvia kukista, eläimistä ja maisemista, ei kiinnosta. Kaikki tutkimukset myös Tinderin omat tilastot kertovat samaa että naiset ovat hyvin valikoivia ylöspäin eli tavoittelevat samaa pientä osaa miehistä jolla on valinnanvaraa ja siksi ei myöskään mitään syytä sitoutua.

      • Anonyymi

        Yleistätkö itsesi kaikiksi miehiksi? Vastaatko kaikkien miesten puolesta? Miksi oletat että aloittaja on yhtä kuin kaikki naiset ja voi puhua kaikkien muidenkin naisten puolesta?

        Eikös se ole vaan hyvä jos näet yhdellä vilkaisulla, että naisen profiili ei kiinnosta? Et sitten tuhlaa aikaasi tylsään naiseen jolla on kuvia kukista, eläimistä ja maisemista! Win-win!

        Linkitätkö nuo "kaikki tutkimukset" Tinderistä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe