onko rokotteet säilytetty oikein, pyöritelty ja laitettu ruiskuun ohjeiden mukaisesti.
onko tutkittu.
Ainakaan minun vaimon rokotuksessa ei rokottaja vetänyt ruiskua , vaan painoi suoraan lihakseen. Katsoin tarkkaan.
Koska rokote ei tehoa suomessa,
4
71
Vastaukset
- Anonyymi
Taisi saada suolavettä lihakseen sillä kukaan ei tutki ikinä rokote eriä kun tulevat maahan mitä ne sisältää muuten. Suomessa ei ole tutkittu yhtään rokote pulloa koko aikana sisältääkö se rokotetta vai suolavettä.
Nykyinen rokote ei anna kuin heikon suojan omikronia vastaan vaikka se torjuukin tehokkaasti vakavaan tautimuotoon sairastamisen.
Rokotteet annetaan lihakseen eikä männän nosto toimisi. Itse en ole koskaan saanut suoneen piikkiä joten en tiedä tehdäänkö noin edes tuossa tapauksessa.- Anonyymi
Heh....mrna rokotteet ei anna suojaa vakavalle eikä lievälle tautimuodolle.ei ole toiminut ennen eikä toimi nyt mutta kokeessahan tässä ollaankin.ja ruumiskontit ei ole koronaan kuolleille vaan.....
- Anonyymi
varmistaminen ettei ole verisuonessa , jos verta tulee ruiskuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.744036Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92151Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371406- 1531380
- 1161207
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721089Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik71056- 60994
- 35926