Koska sehän on selvä ettei piikittelyä voi lopettaa kolmeen..sopimus on sopimus.katsokaapa vain niin tosiaan vajaa kaksi kk ja irti lasketaan se viimeinen ärjympi muunnos eikä tosiaan mikään sattuman sanelema juttu.😏
Tuleeko jo maaliskuussa omega virus?
4
254
Vastaukset
- Anonyymi
no, niin voi olla, influenssassakin on tullut jo puolensataa eri muunnosta.
ja kaikki yli viisikymmentä, kuusikymmentä piikkiä olen niitä ottanut.
en varmaan eläisi ilman lääkkeitä ja hoitoa enää kahta viikkoa, en ainakaan ajelisi asuntoautoa ja kävisi jälkeläisten luona asustelemassa.
päältäpäin terveen näköinen , kiitos lääkkeiden 87v. - Anonyymi
Se ei ole paha tauti, mutta kunto ei tahdo palautua. Olen tässä ollut jo 2 kk poissa koriskentältä
- Anonyymi
Veikkaan ensijoulua eli joulua 2022 jolloin tulee tappavampi muoto .
Voi ilmestyä jo syksyllä. - Anonyymi
Taitaa loppua variantit omokroniin ja tilalle keksitään jotain ihan muuta. Tässä Israelin kehitys neljännen piikin jälkeen: https://twitter.com/RedCollie1/status/1481387297300152320/photo/1
Voiko tuo käyrä enää pystympään nousta? Pfizerin CEO myönsi jo, että ne boosterit eivät tehoa, vaan päin vastoin alkavat heikentämään ihmisten omaa immuniteettia. Jotain muuta ne keksivät, jotta saavat tämän Tukholma-syndrooman pidettyä päällä ja talouden painettua lamaan. Ei tässä ole kyse sairaudesta, vaan väestön hallinnasta ja alasajosta. Katso mitä Itävallassa tapahtuu. Ruokapulaa valmistellaan ja ostoksille ei pääse kuin piikkien kautta. Miten ne asiat siellä 30-luvun Saksassa etenivätkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875