Koska sehän on selvä ettei piikittelyä voi lopettaa kolmeen..sopimus on sopimus.katsokaapa vain niin tosiaan vajaa kaksi kk ja irti lasketaan se viimeinen ärjympi muunnos eikä tosiaan mikään sattuman sanelema juttu.😏
Tuleeko jo maaliskuussa omega virus?
4
168
Vastaukset
- Anonyymi
no, niin voi olla, influenssassakin on tullut jo puolensataa eri muunnosta.
ja kaikki yli viisikymmentä, kuusikymmentä piikkiä olen niitä ottanut.
en varmaan eläisi ilman lääkkeitä ja hoitoa enää kahta viikkoa, en ainakaan ajelisi asuntoautoa ja kävisi jälkeläisten luona asustelemassa.
päältäpäin terveen näköinen , kiitos lääkkeiden 87v. - Anonyymi
Se ei ole paha tauti, mutta kunto ei tahdo palautua. Olen tässä ollut jo 2 kk poissa koriskentältä
- Anonyymi
Veikkaan ensijoulua eli joulua 2022 jolloin tulee tappavampi muoto .
Voi ilmestyä jo syksyllä. - Anonyymi
Taitaa loppua variantit omokroniin ja tilalle keksitään jotain ihan muuta. Tässä Israelin kehitys neljännen piikin jälkeen: https://twitter.com/RedCollie1/status/1481387297300152320/photo/1
Voiko tuo käyrä enää pystympään nousta? Pfizerin CEO myönsi jo, että ne boosterit eivät tehoa, vaan päin vastoin alkavat heikentämään ihmisten omaa immuniteettia. Jotain muuta ne keksivät, jotta saavat tämän Tukholma-syndrooman pidettyä päällä ja talouden painettua lamaan. Ei tässä ole kyse sairaudesta, vaan väestön hallinnasta ja alasajosta. Katso mitä Itävallassa tapahtuu. Ruokapulaa valmistellaan ja ostoksille ei pääse kuin piikkien kautta. Miten ne asiat siellä 30-luvun Saksassa etenivätkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443106Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771635- 181492
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1081123UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1071117