Kaipaisin kokemuksia epäonnistuneen esteettisen leikkauksen korjaamisesta. Jos olet kokenut ettei lopputulos ole toivotunlainen, onko samassa paikassa tehty korjaava leikkaus hyvitettyyn hintaan tai maksutta?
Itsellä kyseessä nenäleikkaus.
Toivon asiallista keskustelua ja ettei ketjuun mainita nimiä.
Esteettisen leikkauksen korjaus
2
98
Vastaukset
- Anonyymi
On korjattu pyynnöstäni ja ilmaiseksi. Eikä varmasti ole kovin yleistä, että näin tehdään. Tuntuu että plastiikkakirurgin ajatus on se että leikkaus tehdään ja se onnistuu aina. Vaikka näin ei ole. Ennen korjausta kirurgi sanoi, että sitten korjausleikkauksen jälkeen pitää olla tyytyväinen, että ei voi enää valittaa. Minä sanoin, että se olisi hanne ja näin haluaisin, mutta tuloksen näkee korjauksen jälkeen, siitä riippuen olen tyytyväinen tai en. Eihän noin voi sanoa, että teen sulle nyt nenäleikkauksen ja olet siihen tyytyväinen sitten. Kaduttaa että alunperin menin koko toimenpiteeseen. Plastiikkakirurgiassa muutenkin syyllistetään helposti potilasta jos hän ei ole tyytyväinen, haetaan vikaa ihosta ja ties mistä. Mutta ei koskaan leikkaavasta lääkäristä. Houkutellaan leikkauksiin pienillä riskeillä, nopealla toipumiselle ja hyvällä lopputuloksella. Sitten leikkauksen jälkeen, jos kaikki ei menekkään hyvin, potilas jää yksin ongelmiensa kanssa.
- Anonyymi
Olen toipumassa leuan rasvaimusta. Näytän karmealta, koska rasvaa on poistettu myös toisesta poskesta. Olen kerran jo käynyt näyttämässä kasvoja kirurgille mutta hän ei suostunut kommentoimaan posken tilanteesta mitään. Näen itse poskessa pahat imujäljet. Toinen puoli naamasta näyttää normaalilta, toinen on lommolla. Turvotuksesta ei ole enää kyse.
Jos korjausleikkausta tarjottaisiin, en luultavasti uskaltaisi mennä.
Kaduttaa koko operaatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344011Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2461476Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1801237Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301011Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ811004Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978- 62949
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56785