Kaipaisin kokemuksia epäonnistuneen esteettisen leikkauksen korjaamisesta. Jos olet kokenut ettei lopputulos ole toivotunlainen, onko samassa paikassa tehty korjaava leikkaus hyvitettyyn hintaan tai maksutta?
Itsellä kyseessä nenäleikkaus.
Toivon asiallista keskustelua ja ettei ketjuun mainita nimiä.
Esteettisen leikkauksen korjaus
2
154
Vastaukset
- Anonyymi
On korjattu pyynnöstäni ja ilmaiseksi. Eikä varmasti ole kovin yleistä, että näin tehdään. Tuntuu että plastiikkakirurgin ajatus on se että leikkaus tehdään ja se onnistuu aina. Vaikka näin ei ole. Ennen korjausta kirurgi sanoi, että sitten korjausleikkauksen jälkeen pitää olla tyytyväinen, että ei voi enää valittaa. Minä sanoin, että se olisi hanne ja näin haluaisin, mutta tuloksen näkee korjauksen jälkeen, siitä riippuen olen tyytyväinen tai en. Eihän noin voi sanoa, että teen sulle nyt nenäleikkauksen ja olet siihen tyytyväinen sitten. Kaduttaa että alunperin menin koko toimenpiteeseen. Plastiikkakirurgiassa muutenkin syyllistetään helposti potilasta jos hän ei ole tyytyväinen, haetaan vikaa ihosta ja ties mistä. Mutta ei koskaan leikkaavasta lääkäristä. Houkutellaan leikkauksiin pienillä riskeillä, nopealla toipumiselle ja hyvällä lopputuloksella. Sitten leikkauksen jälkeen, jos kaikki ei menekkään hyvin, potilas jää yksin ongelmiensa kanssa.
- Anonyymi
Olen toipumassa leuan rasvaimusta. Näytän karmealta, koska rasvaa on poistettu myös toisesta poskesta. Olen kerran jo käynyt näyttämässä kasvoja kirurgille mutta hän ei suostunut kommentoimaan posken tilanteesta mitään. Näen itse poskessa pahat imujäljet. Toinen puoli naamasta näyttää normaalilta, toinen on lommolla. Turvotuksesta ei ole enää kyse.
Jos korjausleikkausta tarjottaisiin, en luultavasti uskaltaisi mennä.
Kaduttaa koko operaatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022