Koronavastustajatrollit

Anonyymi

Onko kaikki piikkikammoiset sairastunut koronaan kun ei enää illanviihdykettä ja kunnon mehukkaita valheita enää tule palstalle? Onko jutunaiheet loppu?
Iskikö todellisuus kasvoille.??

13

91

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pääasia että rokotetut tehtailee palstoille aktivointeja !

• Anonyymi

Heh.todellakin sairastunut .toki nenä vuosi pari päivää ja hajuaisti ontui .siinä kaikki.nyt on natsipassi puolivuotta.eli on kova tauti. 🤭🤭 Mites piikitetty? Pystytkö itse vielä liikkumaan vsi oletko jo pyörätuolissa?

• Anonyymi

Rokotevastaiset salaliittouskovaiset yrittävät levittää uskontonsa sanomaa monella eri palstalla. Dis-informaation tahallinen levittäminen pitää saada kriminalisoitua.

• Anonyymi

Näin teitä lampaita viedään: https://t.me/projectcamelotKerry/5360
      Montako kertaa olet kuullut tuon uutisten alussa viime aikoina: " Uusi tutkimus osoittaa, että..."
      Ja syönyt valheen, miettimättä yhtään sen taustaa ja tarkoitusta.
      Monettako kertaa YLE on lähettänyt dokumenttia Espanjantaudista ? Kertomatta koskaan, että yli kolmannes kuoli maskeista saamiinsa bakteeriperäisiin hengitystukehduksiin eikä siihen flunssaan.

• Anonyymi

Ja edelleen vähenee. Monia rokottamattomia virus on jo tavoittanut.

• Anonyymi

Hyvät naurut rähähti ilmoille, kun joku toi julki, mitä näillä piikeillä oikein tavoitellaan. Nimittäin seuraamaan ihmisiä digitaalisesti ja yhdistämään tiedot Kiinalaiseen tapaan ihmisten kansalaispisteisiin. Naurattaa vieläkin koko juttu. Vai mitä?
      No, nyt media julkaisee WHO:n ja Bill Gatesin sekä Rackefellerin säätiöiden yhteistyön digitaalisesta seurannasta pikkien avulla ja kansalaispisteytyksen liittämisen omaan pankkitiliin. Liian vähän pisteitä tänään, niin pääset tilillesi vasta viikon päästä. Jos pisteet korjautuvat tarpeeksi.
      https://t.me/JFK_TV/7605
      Vieläkö naurattaa? Taas yksi salaliittoteoria toteutuu ja samat vanhat taustavoimat liikkeellä kuin ennenkin.
      Lampaat vaan määkii, vaikka palttoota aletaan jo poistamaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      10
      2898
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2527
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1393
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      786
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      635
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe