Onko kaikki piikkikammoiset sairastunut koronaan kun ei enää illanviihdykettä ja kunnon mehukkaita valheita enää tule palstalle? Onko jutunaiheet loppu?
Iskikö todellisuus kasvoille.??
Koronavastustajatrollit
13
121
Vastaukset
- Anonyymi
Pääasia että rokotetut tehtailee palstoille aktivointeja !
- Anonyymi
Heh.todellakin sairastunut .toki nenä vuosi pari päivää ja hajuaisti ontui .siinä kaikki.nyt on natsipassi puolivuotta.eli on kova tauti. 🤭🤭 Mites piikitetty? Pystytkö itse vielä liikkumaan vsi oletko jo pyörätuolissa?
- Anonyymi
Rokotevastaiset salaliittouskovaiset yrittävät levittää uskontonsa sanomaa monella eri palstalla. Dis-informaation tahallinen levittäminen pitää saada kriminalisoitua.
- Anonyymi
Näin teitä lampaita viedään: https://t.me/projectcamelotKerry/5360
Montako kertaa olet kuullut tuon uutisten alussa viime aikoina: " Uusi tutkimus osoittaa, että..."
Ja syönyt valheen, miettimättä yhtään sen taustaa ja tarkoitusta.
Monettako kertaa YLE on lähettänyt dokumenttia Espanjantaudista ? Kertomatta koskaan, että yli kolmannes kuoli maskeista saamiinsa bakteeriperäisiin hengitystukehduksiin eikä siihen flunssaan. - Anonyymi
Ja edelleen vähenee. Monia rokottamattomia virus on jo tavoittanut.
- Anonyymi
Hyvät naurut rähähti ilmoille, kun joku toi julki, mitä näillä piikeillä oikein tavoitellaan. Nimittäin seuraamaan ihmisiä digitaalisesti ja yhdistämään tiedot Kiinalaiseen tapaan ihmisten kansalaispisteisiin. Naurattaa vieläkin koko juttu. Vai mitä?
No, nyt media julkaisee WHO:n ja Bill Gatesin sekä Rackefellerin säätiöiden yhteistyön digitaalisesta seurannasta pikkien avulla ja kansalaispisteytyksen liittämisen omaan pankkitiliin. Liian vähän pisteitä tänään, niin pääset tilillesi vasta viikon päästä. Jos pisteet korjautuvat tarpeeksi.
https://t.me/JFK_TV/7605
Vieläkö naurattaa? Taas yksi salaliittoteoria toteutuu ja samat vanhat taustavoimat liikkeellä kuin ennenkin.
Lampaat vaan määkii, vaikka palttoota aletaan jo poistamaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481