Otsikossa kysymys naisille!
Tiedän että usein kantti ei riitä! Vai riittääkö?
Mille tuntuu nuolla toisen naisen pillua
8
1435
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ei riitä.
- Anonyymi
Ok kunhan on siisti , terve, mieluummin posliini kiitos....... olen 42v muikkeli tykkään myös naistenvälisestä hellyydestä....
- Anonyymi
Hyvälle se tuntuu ja maistuu. Kun on puhdas siisti posliini niin kyllä tämä tyttö nuolee mielellään. Pimu 36v
- Anonyymi
Pimu36 mistä päin olet? Itse olen 34v varattu nainen mutta naisen kosketusta vailla aina joskus. Itse tre
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimu36 mistä päin olet? Itse olen 34v varattu nainen mutta naisen kosketusta vailla aina joskus. Itse tre
Kerro lisää
- Anonyymi
Parinvaihtoa harrastamme mieheni kans, nuollut useesti toisen parin vaimon pimppiä.. aivan ihkua🤪
- Anonyymi
naisen posliini pillua nuollu sai useampia orgguja 56v mies
- Anonyymi
Olen myös parin naista nuollut jonka kanssa vaihtoa harrastetaan. Ai että on se mukava nuolla kosteaa pimperoa. Ja musta nainen osaa nuolla paremmin ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa. Rouva 38v
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2532115
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2621249- 211201
- 41796
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125726Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237709Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa229670- 54520
- 38458
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42442