Kun erityisesti elänttn hyödyntamista vastustavat huutavat luonnonmukaisten materiaalien käyttöä vastaan on maaila tukehtumassa mikro- ja nanomuoveihin.
Osa nanomuovista menee luontoon sellaisenaa mm hammastahnoista ja muista naamarasvoista.
Mikromuovia syntyy keinokuituisista vaatteista jokaisen pesun yhteydessä.
Pesuvesien mukana huuhtoutuu valtavia määriä mikromuovia vesistöihin.
Mikro ja nanomuovien suodattaminen jätevesistä on mahdotonta
Tarkempaa tietoa ympäristöä saastuttavasta muovista esim.
https://trepo.tuni.fi/bitstream/handle/10024/119429/WiroWaltteri.pdf?sequence=2
Sen sijaan että ilmasto ja ympäristö vouhottaja palelluttavat perseensa Mannerheimintiellä, he voisivat paneutua todelliseen ongelmaan vesien saastuminen.
Keinuidut luonnon, elänten ja ihmisten uhkana
2
106
Vastaukset
- Anonyymi
Aito turkis tulee olemaan vielä arvossaan.
- Anonyymi
Susiturkki on mainio talvioloissa.
Kyllä juu, sekä Saksassa suosittu olki-savi rakentaminen, joka on paloturvallistakin, sekä
savikin paikallisesti saatavissa olevaa olkienkin kanssa, toistaiseksi.
Haitta tietenkin jonkinlainen työvaltaisuus joka rakenteisiin liittyy.
Ekologisuus tosin todellista.
Tämäkin yleistynee sikäli skandinaviassa asutusta vielä on tai elinolot säilyvät tulevaisuuteen suotuisina ja asutus mahdollinen.
Elintason lasku kohti kestävää askeettisuutta lienee todellinen kehityksen suunta
Ken näkee voi todeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890