https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tt/efaf56d7-808b-44af-ae72-03945136e043?ref=ampparit:d3af
jaa että VW laatua?
Suosittelevat takaisinkutsua, Tesla ei kommentoi
9
135
Vastaukset
- Anonyymi
Päivitys ongelmaan on jo tullut, olit myöhässä höyryämisesi kanssa.
- Anonyymi
koska? kerro tarkemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska? kerro tarkemmin
Päivitys patteripettereiden ajoasuun tuli jo syksyllä, pilkkihaalaria suositellaan ainakin pääsiäiseen asti.
- Anonyymi
kaha53 kirjoitti:
Tekniikka ... juttu kirjoitettu 15.01.2022. Mikäs päivä nyt on?
Korjaava päivitys 2021.44.30.7 tuli eilen tai torstaina. Tekniikka & Taloudesta voi lueskella "vanhasia".
- Anonyymi
"jaa että VW laatua?"
Kyllä se on puhtaasti Toyota-laatua jos lämmitys ei toimi kovemmassa pakkasessa. Se todettiin viime talven talviautovertailussa Rav4 plugin hybridin kohdalla.- Anonyymi
ahaa elis siis toyotat on kylmiä talvella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ahaa elis siis toyotat on kylmiä talvella?
Oliko yllätys?
- Anonyymi
Pari päivää sitten julkaistu FW 2021.44.30.7 pitäisi korjata ongelma. Softapäivitystä vaan kehiin ja menoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477