Missä on itku ja hammasten kiristys?

Anonyymi

Puhuuhko Herra omista palvelijoistaan Matteus 25:30:ssa?

" Ja heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

On Jumalan valtakunta pimeä?

Olen nähnyt muutaman unikäynnin Helvettiin ja sinne en halua edes unessa joutua. Pimeydessä joutuu kulkemaan , kauhun ja tuskanhuutoja kuulemaan.

Itku ja hammasten kiristys ei mielestäni kuvaa riittävästi Helvetin todellisuutta, mutta on totta.

Ollaan turvallisella mielellä Jumalan lapset, sillä syntimme ovat anteeksiannetut?

Selef

25

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parannuksenteko ennen kaikkea, evankeliumi ensin. Hänhän vie omansa.

• Unet ovat unia, ei sen enempää. Unessa elävien olentojen aivot, ei siis ainoastaan ihmisten, prosessoivat valveillaolon aikana kertyneitä havaintoja, ajatuksia, tunteita, tietoja jne.

Toisin sanoen kun näet unessasi helvetin, et käy siellä helvetissä oikeasti, vaan aivot näyttävät peilikuvan sinun synkistä ja epäpuhtaista ajatuksista.

• Joka uniin uskoo, se varjoa pelkää.
      Uni olet sinä itse.
      Raamattu ei edes tunne mitään kidutuskammiota. Se tuntee vain puhdistavan tulen.

• Anonyymi

Sellaista opetusta raamattu ei todellakaan tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista opetusta raamattu ei todellakaan tunne.

Vai Helvetin puhdistava tuli, jo on piip huipussaan!

Helvetti on ikuisesti kestävä tuomiopaikka. Mikä tämän puhdasta tekevän tulen tarkoituksena olisi? Kiirastuli opetus on katolisen kirkon valheoppia. Ainoastaan Jeesuksen pyhä veri puhdistaa ihmisen synneistä. Helvetin tuli ei puhdistavaa ole vaan kiduttavaa. On yksinkertaisuutta ja Raamatun ilmoituksen vastaista sanoa Helvetin tulen puhdistavaan vaikutukseen.

Kaikkea kätyrit keksineet eksyttäviä valheita, joihin höpöpäät uskovat.

Jeesus kehottaa tutkimaan itse Raamatusta kuinka asia on. Nykyään eksytystä on niin paljon, että ihmisiä uskomalla eksyy , kuten tämä Helvetin puhdistava tuliharhaopetus.

Selef

• Anonyymi kirjoitti:

Helvetti on ikuisesti kestävä tuomiopaikka. Mikä tämän puhdasta tekevän tulen tarkoituksena olisi? Kiirastuli opetus on katolisen kirkon valheoppia. Ainoastaan Jeesuksen pyhä veri puhdistaa ihmisen synneistä. Helvetin tuli ei puhdistavaa ole vaan kiduttavaa. On yksinkertaisuutta ja Raamatun ilmoituksen vastaista sanoa Helvetin tulen puhdistavaan vaikutukseen.

Jeesus kehottaa tutkimaan itse Raamatusta kuinka asia on. Nykyään eksytystä on niin paljon, että ihmisiä uskomalla eksyy , kuten tämä Helvetin puhdistava tuliharhaopetus.

Selef

"Kieli on sytyttävä tuleen elämänpyörän itse syttyen helvetistä".
        Jälleensyntymä on pyyhitty tai ainakin yritetty pyyhkiä pois Raamatusta. Ihmisen nähtiin puhdistuvan tulessa ennen seuraavaa elämäänsä, joita hän kävi läpi kolme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selef

"Jeesus kehottaa tutkimaan itse Raamatusta kuinka asia on."

Miten kehoitti ja kehoittaa kun raamattu on kirjoitettu 1300 vuotta kuoleman jälkeen ?

• Anonyymi kirjoitti:

"Jeesus kehottaa tutkimaan itse Raamatusta kuinka asia on."

Miten kehoitti ja kehoittaa kun raamattu on kirjoitettu 1300 vuotta kuoleman jälkeen ?

Siten, että tokihan juutalaisilla oli heprealainen Raamattu kirjoitettuna vaikkakaan ei kansien välissä. Rabbit lukivat kirjoituksia ja opettivat muita.

• Anonyymi

Joillekin Herra on näyttänyt helvetin lieskat tai jonkinlaisen näyn kadotuksen todellisuudesta ennen uskoontuloa. Minulle näytettiin näky tulijärvestä.

Raamattu kuvaa helvettiä iankaikkisen kauhistuksen ja rangaistuksen paikaksi, jonne joutuneiden mato ei milloinkaan kuole eikä heidän tulensa koskaan sammu. Koska Jumalan armo, anteeksianto, rakkaus, lohtu ja hyvyys ovat iäti menetettyjä kadotettujen sielujen kohdalla, sovittamattomien syntien seuraukset vaivaavat kadotukseen joutuvia lakkaamatta. Tässä paikassa itketään ja kiristellään hampaita ikuisesti.

Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan. (Hepr. 4:16)

Jos uskova luopuu uskostaan, on minun nähdäkseni hänellä sama osa kuin sellaisella, joka ei ole koskaan uskonut.

• Anonyymi

Minä en nähnyt Helvetin järveä. Mutta näin katakombimaisia ja kapeita kulkuväyliä.

Unien anti oli se että tiedostin miltä Jeesus tarjoaa pelastusta. Ja kun näin mitä arkitodellisuus on ikuisesti Helvettiin joutuvilla niin haluan varoittaa kaikkia. Uneni on helppohoitoinen sanoa että uni vaan, ei merkkaa mitään. Mutta minulla on pitkä enneunien näkemisen historia, jotka ovat toteutuneet kun näen läheiseni kuolemat ennen kuolemaansa.

Viimeisin oli maallinen isäni. Näin unen hänestä. Heräsin. Kiitin Herraa unesta. Tiesin maallisen isäni jättäneen minut. Tunsin sen kehossani. Avasin kännykän. Luin tekstarin. Soittopyyntö Malmin sairaalaan.Soitin. Kerroin nähneeni unen. Tietäväni jo. Menin katsomaan maallisen isäni tomumajaa johonkin pikkutemppeliin. Olin kahdestaan n.10min siinä. Katselin palavaa kynttilää. Hän kuoli kristittynä. Oli vauvakastettu. Lupasin tehdä kaikkeni tullakseni perässä. Vaikken omin teoin pelastu, mutta tuli niin sanottua.Tarkoituksena oli ilmaista etten kiellä uskoani koskaan tai luopioidu. Jumala minua ja jokaista kristittyä auttakoon armossaan, hyvyydessään.

Näen enneunia kun Jumala antaa ne nähdä.
        Katson vain Jumalan näyttämää. Kaikkea en olisi halunnut nähdä, mutta jälkikäteen ajatellessa nyt on hyvä että olen uneni saanut nähdäkseni. Uskonkasvua vaikuttanut ja ymmärrän saamani unet Jumalan " puheeksi" minulle. Kommunikaatioksi minulle Jumalalta.

Kiitos ikuisesti Jumalalle, kunnia ja ylistys koko sydämestäni.
        Enneunien toteutuneiden näkijä,

Selef

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en nähnyt Helvetin järveä. Mutta näin katakombimaisia ja kapeita kulkuväyliä.

Unien anti oli se että tiedostin miltä Jeesus tarjoaa pelastusta. Ja kun näin mitä arkitodellisuus on ikuisesti Helvettiin joutuvilla niin haluan varoittaa kaikkia. Uneni on helppohoitoinen sanoa että uni vaan, ei merkkaa mitään. Mutta minulla on pitkä enneunien näkemisen historia, jotka ovat toteutuneet kun näen läheiseni kuolemat ennen kuolemaansa.

Viimeisin oli maallinen isäni. Näin unen hänestä. Heräsin. Kiitin Herraa unesta. Tiesin maallisen isäni jättäneen minut. Tunsin sen kehossani. Avasin kännykän. Luin tekstarin. Soittopyyntö Malmin sairaalaan.Soitin. Kerroin nähneeni unen. Tietäväni jo. Menin katsomaan maallisen isäni tomumajaa johonkin pikkutemppeliin. Olin kahdestaan n.10min siinä. Katselin palavaa kynttilää. Hän kuoli kristittynä. Oli vauvakastettu. Lupasin tehdä kaikkeni tullakseni perässä. Vaikken omin teoin pelastu, mutta tuli niin sanottua.Tarkoituksena oli ilmaista etten kiellä uskoani koskaan tai luopioidu. Jumala minua ja jokaista kristittyä auttakoon armossaan, hyvyydessään.

Näen enneunia kun Jumala antaa ne nähdä.
        Katson vain Jumalan näyttämää. Kaikkea en olisi halunnut nähdä, mutta jälkikäteen ajatellessa nyt on hyvä että olen uneni saanut nähdäkseni. Uskonkasvua vaikuttanut ja ymmärrän saamani unet Jumalan " puheeksi" minulle. Kommunikaatioksi minulle Jumalalta.

Kiitos ikuisesti Jumalalle, kunnia ja ylistys koko sydämestäni.
        Enneunien toteutuneiden näkijä,

Selef

Toivotaan ,että onnistut vaelluksessasi ja saat aikanaan ikuisen seppeleen.
        Se taivas taas on sellainen paikka ,että sinne kannattaa pyrkiä sillä se on sellaista onnea mitä maanpäältä ei saa.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Toivotaan ,että onnistut vaelluksessasi ja saat aikanaan ikuisen seppeleen.
        Se taivas taas on sellainen paikka ,että sinne kannattaa pyrkiä sillä se on sellaista onnea mitä maanpäältä ei saa.

En halua Jumalalle tuottaa pettymystä kilvoittelun puutteella.

Rukoillaan ja toivotaan pelastusta kaikille.

Olen n. 3-5 pelastuksen jälkeisen unen nähnyt. Missään niistä en ollut taivaassa vaan maan päällä ja kerran ilmeisesti taivaalla paikallaan pysyneessä rakennuksessa, josta oli näköyhteys maan päälle. Maan päällä oli runsaita tulipaloja ja olin erityisen huolissani ylöstempaamattoman sukulaiseni takia. Mietin tai esitin kysymyksen kuinka kukaan voi selvitä tuolla tulipaloissa, räjähdyksissä.

Käännyin pois ikkunan luota ja ymmärsin vastauksen: Suurin osa kuolee tuolla.

Olin huolissani, silti tasapainoinen, rauha vallitsi minussa. Tiesin kaikilla olleen armon aikanaan mahdollisuuden tehdä valintansa.

Selef

• Anonyymi kirjoitti:

En halua Jumalalle tuottaa pettymystä kilvoittelun puutteella.

Rukoillaan ja toivotaan pelastusta kaikille.

Olen n. 3-5 pelastuksen jälkeisen unen nähnyt. Missään niistä en ollut taivaassa vaan maan päällä ja kerran ilmeisesti taivaalla paikallaan pysyneessä rakennuksessa, josta oli näköyhteys maan päälle. Maan päällä oli runsaita tulipaloja ja olin erityisen huolissani ylöstempaamattoman sukulaiseni takia. Mietin tai esitin kysymyksen kuinka kukaan voi selvitä tuolla tulipaloissa, räjähdyksissä.

Käännyin pois ikkunan luota ja ymmärsin vastauksen: Suurin osa kuolee tuolla.

Olin huolissani, silti tasapainoinen, rauha vallitsi minussa. Tiesin kaikilla olleen armon aikanaan mahdollisuuden tehdä valintansa.

Selef

Kuulostaa ihan hyvältä.Rukoile ahkerasti palavalla sydämmellä kaikesta sielustasi niin ,että se voima rukouksessa mikä lähtee menee perille voimalla eikä sitä kukaan voi estää.
        Kun Jumala antaa kyvyn nähdä ja tuntea niin sitä ei pidä pitää vakan alla vaan toiminnassa.
        Hyvää toimintaa.

• Anonyymi

Helvettiä ei ole olemassakaan, on vain kadotus. Vai luuletteko kuin kreikkalainen mytologia että on pahojen kidutuspaikka?

• Anonyymi

Raamatun mukaan on paikka, jossa katumattomat kärsivät sovittamattomista synneistään iankaiken.

Se johtuu siitä, että Jumalan pyhyys ja oikeudenmukaisuus vaatii sovittamaan pahat teot, antamaan niistä rangaistuksen. Mutta rangaistus on vältettävissä, kun uskoo Jeesuksen sovitustyöhön ja tekee parannuksen. Rangaistus oli hänen päällään, jotta meillä rauha olisi.

• Anonyymi

Jännä kirja se Raamattu kun kaikki se mitä kärsimyksestä jossain paikassa kirjoitetaan saadaan joidenkin mielestä tarkoittamaan Jerusalemin kaatopaikkaa. Siellä sitä kiristeltäisiin hampaita ja kärsittäisiin tulessa. Siinä sen verran totuuden siementä, että aikaisemmin kaatopaikalla paloi aina tuli jossa poltettiin roskia. Silloin kun ei kellään ollut vielä ilmastoahdistusta.

• Anonyymi

Kaatopaikka on Helvetin vertauskuva. Kaatopaikan lisäksi Hinnomin laaksossa poltettiin ihmisuhreina vauvoja Molokille.

Vrt. Nykyajan vauvamurhat , aborttimurhat, jossa vauvat uhrattu haureuden epäjumalalle? Ts. " Molokille".

Selef

• Anonyymi

3Moos.18:21-7 Älä anna lapsiasi poltettaviksi uhrina Molokille, ettet häpäisisi Jumalasi nimeä. Minä olen Herra. 3Moos.20:1-2 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: Sano israelilaisille: Jos joku, kuka tahansa israelilainen tai muukalainen, joka asuu Israelissa, antaa lapsensa Molokille, hänet rangaistakoon kuolemalla; maan kansa kivittäköön hänet......

• Kyllä se helvetti on olemassa.Sinne ei kenenkään kuuluisi joutua..edes hitlerin.Itse ajattelen sen olevan niin paha paikka ,että ei ole aakkosia millä kuvata sitä.
      Siksi kannattaa ohjata ja opettaa ihmisiä Kristuksen Jeesuksen omaksi.
      Ikuisuus siellä omien syntien kanssa kierrossa...alusta loppuun ja taas alusta loppuun ja madot syö siinä muodossa olevaa sielua ,joka tuntee kaiken.
      Jumalaa ei siellä ole auttamassa ,kuten täällä maanpäällä on kaikilla niin hyvillä kuin pahoilla.
      Hiljaiseksi vetää tässä kirjoittaessa.

• Anonyymi

Sielu tarkoittaa elävää olentoa. Kuollut on kuollut, ei tietoisessa tilassa ja muuttuu mullaksi. Melkoista mielikuvitusta on muuttaa faktaa helvetin piinaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sielu tarkoittaa elävää olentoa. Kuollut on kuollut, ei tietoisessa tilassa ja muuttuu mullaksi. Melkoista mielikuvitusta on muuttaa faktaa helvetin piinaksi.

Ehkä jos tutkisit tietosi niin ymmärtäisit olevasi väärän tiedon varassa.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Ehkä jos tutkisit tietosi niin ymmärtäisit olevasi väärän tiedon varassa.

Tiedän mistä puhun. On vain kadotus ja pelastus. Mytologia ja mielikuvitus kulkevat käsi kädessä niin kuin helvettiuskovilla.

• Anonyymi

1Kun.11:7-10 Silloin Salomo rakensi Kemokselle, mooabilais-iljetykselle, uhrikukkulan sille vuorelle, joka on itään päin Jerusalemista, ja samoin Moolokille, ammonilaisiljetykselle. Näin hän teki kaikkien muukalaisten vaimojensa mieliksi, joka suitsuttivat ja uhrasivat jumalilleen. Niin Herra vihastui Salomoon, koska hänen sydämensä oli kääntynyt pois Herrasta, Israelin Jumalasta, joka kahdesti oli ilmestynyt hänelle ja nimenomaan kieltänyt häntä seuraamasta muita jumalia, ja koska ei ollut noudattanut Herran kieltoa. Jer.32:35 Ja he ovat rakentaneet Baalille uhrikukkulat, jotka ovat Ben-Hinnomin laaksossa, polttaakseen pokia ja tyttäriänsä uhrina Molokille, mitä minä en ole käskenyt ja mikä ei ole minun mieleeni tullut. Tällaisia kauhistuksia he tekevät ja saivat Juudan syntiä tekemään. Jer.19:1-9

• Anonyymi

Helvetin ja tuomion olemassaolo johtuu siitä että luomisessa meihin on puhallettu elävä Henki, joka on Jumalasta. Se ei voi kuolla ja näin ollen lopun tullessa jaetaan sielut tuomittuihin sekä pelastettaviin. Turha on siis Raamatusta vängätä millainen tai missä helvetti on, eikä meille ole siitä annettu tietoa. Tuomio on vain varma eikä sitä pidä yrittää harhaoppisesti häivyttää.

• Anonyymi

Otappas selvää. Kun Jumala loi ihmisen se oli eloton. Vasta kun Jumalan puhalsi sieraimiin elämän henkäyksen ihmisestä tuli elävä sielu. 1. Moos. 2:7.
        Kun ihminen kuolee elämän henkäys palaa Jumalan luo joka sen on antanutkin. Saarn. 12:7
        Ihmisestä tulee kuollut sielu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2977
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2452
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2421
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2111
    5. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1658
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      236
      1653
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      430
      1550
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1502
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1489
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1289
    Aihe