Tartutin koronan 70%:iin työkavereista. Mitä olisi pitänyt tehdä?? Koronasta tosiaan tuli flunssa.

Anonyymi

Täällä ei enää anneta karanteeneja eikä testiaikoja ja töistä ei saa olla pois ilman karanteenimääräystä tai lääkärintodustusta. Puolison koronasta huolimatta minun piti käydä töissä. No sitten tuli oire minulle ja lääkäri antoi yhden (!) päivön saikkua ja käski mennä töihin, kun oireet helpottaa. No yhden päivän jälkeen olin täysin terve joten oli pakko mennä töihin.

No kohta alkoi työkavereilla korona ja tarttui kaikilla kotiväkeen. Ilmeisesti tarttui minusta. No osa ei jäänyt edes saikulle ja osa oli päivän kaksi saikulla riippuen lääkäristä.

Aika tiukat käytännöt nykyään koronan suhteen. Duunarilla ei ole mahdollisuutta välttyä koronalta. Onneksi on poikkeuksellisen lyhyt flunssa.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turha siitä on syyllisyyttä kantaa. Tämän joukon sen sijaan tulee kantaa vastuunsa:
      https://t.me/JFK_TV/7618

• Anonyymi

Ei ole sinun vika typerät säännöt. Liian pahaksi meni koronatilanne lepsuilun takia ja hallitus joutui antamaan periksi kun ei homma enää toimi testauksissa eikä karanteenien määräämisissä.
      Olisi voinut olla selvät määräykset alusta lähtien ettei sairaana saa toisia altistuttaa kaupoissa eikä maskitta tulla hönkimään kenenkään naamalle. Typerät suositukset eivät kaikkia kiinnosta.
      Onneksi et sairastunut pahemmin.
      Elämäntilanteesta riippii kuinka voi suojella itseään taudilta. Parhaansa kannattaa tehdä mahdollisuuksien mukaan sanoipa hallitus mitä tahansa.

• Anonyymi

Tarkoitin, suositukset voivat olla hyviä mutta tehottomia kun useat ei niitä noudata.

• Anonyymi

samat säännöt täällä ja puolet koronassa. ihan hullua että toisaalla tehdään kaikki mahdollinen että korona ei leviäisi ja toissaalla yritetään maksimoida tartunnat. no ehkä tämä on keskimääärin hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1871
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      144
      1788
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1572
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1392
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1336
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1065
    Aihe