Näin 3 rokotetta saaneena ja ikää kertyny yli 65 vuotta.
Jostakin luin että meistä harvalle jälkioireita tulee.
Olis hauska kuulla miten toisilla kun täällä joka rokotteesta kuume kivut ja syke korkea ongelma, samoin väsymys 1-2 viikkon.
Nyt tullu ajatus etten ehkä ota 4 kertaa..........
Ehkä mitä mieltä olette
Jälkioireet
15
210
Vastaukset
- Anonyymi
Olen parhaillaan toipilaana koronasta. Viikon verran oli lämpö ajoittain vähän ylhäällä. Pahinta oli kun kurkku kipeytyi, ja se oli kyllä rankkaa. Pahin on nyt ohi ja karanteeni loppuu viiden päivän päästä.
Olen ikuisesti kiitollinen siitä, etten mennyt ottamaan kokeellista mRNA-piikkiä, vaan asia hoitui luontaisen immuniteetin avulla. Nyt on pysyvä luontainen suoja, eikä tarvitse loppuikää pelätä sydän- ja verisuonisairauden puhkeamista oudon aineen jyllätessä elimistössä.
Ei tarvitse jatkossa ottaa myöskään joka yskään piikkiä, kun oma immuunisuoja on tallessa. Mutta jokainen tekee omat valintansa.- Anonyymi
Kommentoin vielä kirjoitustani kertomalla että olen 70 -vuotias. Siis periaatteessa riskiryhmässä, mutta selvisin silti hienosti ilman mömmöpiikkiä. Myönnän että 5 päivää kestänyt tuskailu kurkkukivun kanssa oli rankkaa, mutta nyt kun se on ohi niin olen ratkaisuuni tosi tyytyväinen. Harva tästä elämästä läpi pääsee ilman jotain kipuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin vielä kirjoitustani kertomalla että olen 70 -vuotias. Siis periaatteessa riskiryhmässä, mutta selvisin silti hienosti ilman mömmöpiikkiä. Myönnän että 5 päivää kestänyt tuskailu kurkkukivun kanssa oli rankkaa, mutta nyt kun se on ohi niin olen ratkaisuuni tosi tyytyväinen. Harva tästä elämästä läpi pääsee ilman jotain kipuja.
Selvisit tuurilla noin vähällä, onneksi olkoon. Ensi syksynä sitten uuden huipun tullessa sinulla ei ole jäljellä mitään vastustuskykyä koronaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvisit tuurilla noin vähällä, onneksi olkoon. Ensi syksynä sitten uuden huipun tullessa sinulla ei ole jäljellä mitään vastustuskykyä koronaan.
Piikitetyillä ei ole minkäänlaista immuuni suojaa edes nuhatautia vastaan..tämä tullaan kylllä huomaamaan
- Anonyymi
Ei sairastetusta taudista mitään ikuista immuniteettiä saa, puoleksivuodeksi korkeintaan. Rokotettu ja omigronin sairastanut saa parhaan suojan, muttei ikuista. Näin on näppylät....🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sairastetusta taudista mitään ikuista immuniteettiä saa, puoleksivuodeksi korkeintaan. Rokotettu ja omigronin sairastanut saa parhaan suojan, muttei ikuista. Näin on näppylät....🥳
Sanot: " Rokotettu ja omigronin sairastanut saa parhaan suojan, muttei ikuista."
Tarvitaanko edes ikuista suojaa? Mitä me sillä teemme? Aiotko elää iäisesti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvisit tuurilla noin vähällä, onneksi olkoon. Ensi syksynä sitten uuden huipun tullessa sinulla ei ole jäljellä mitään vastustuskykyä koronaan.
Onneksi kuitenkin hyvä vastustuskyky. Suojautuminen kuitenkin kaikkein tärkeintä ja riskien välttäminen että terveenä pysyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kuitenkin hyvä vastustuskyky. Suojautuminen kuitenkin kaikkein tärkeintä ja riskien välttäminen että terveenä pysyisi.
Kyllä.vastustuskyky säilyy luontaisena hyvänä.mutta sitten kun otat mrna piikkejä niin voit sanoa immuunillesi adjö! Olet lopunelämän immuuni vajaa ja altis kaikille pienillekin pöpöille...voi olla viimeisesi
- Anonyymi
Mistä näistä nyt enää tietää, mikä on jälkioire ja mikä on ikään liittyvä normaali kehityskulku. Kun ikää on yli 65, erilaisia oireita varmasti ilmaantuu.
Itse olen 70 v. ja saanut kaksi piikkiä ja oireita tulee ja menee, enkä aio miettiä minkä piikkiin ne nyt olisi luokiteltava.- Anonyymi
Väsymys....vanhojen vaivojen lisääntyminen.sydänoireilut...verenpaineennousut..
Ihottumat ja iho oireet...näitä nyt ainakin piikeistä tulee.en tiedä liittyykö piikkien parasiitit noihin ihon kutinoihin ja ihottumiin ..ehkäpä. - Anonyymi
Kyllä kai sitä vielä sen verran tietää tuleeko rokotuksesta vai muusta.Ei vielä tuo dementtia aivan niin paha ole.
Jos kaikista 3 tuli oireita, kylläkin ohimeneviä mutta inhottavia.
Kysyinki tuossa aloituksessa onko toisille tullu mitä oireita?
- Anonyymi
Koronaan voi sairastua 2 kuukauden välein, oli rokotettu tai ei.
- Anonyymi
Koronasta voi myös parantua 2 kuukauden välein, oli rokotettu tai ei.
Sitäpaitsi, koronan voi myös sairastaa tietämättään. Ts. sinulla oli korona, mutta ei oireita.
Sen verran outo tuo sairaus on! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronasta voi myös parantua 2 kuukauden välein, oli rokotettu tai ei.
Sitäpaitsi, koronan voi myös sairastaa tietämättään. Ts. sinulla oli korona, mutta ei oireita.
Sen verran outo tuo sairaus on!Rokotettuna koronasairaus on todennäköisesti lievä ja sen voi sairastaa tietämättään.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa ainakaan omalla kohdalla.deltan jälkeen olin 6h omicron positiivisen kanssa ja ei tarttunut.7kk aikaa omasta deltasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481