Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jälkioireet

Anonyymi

Näin 3 rokotetta saaneena ja ikää kertyny yli 65 vuotta.
Jostakin luin että meistä harvalle jälkioireita tulee.
Olis hauska kuulla miten toisilla kun täällä joka rokotteesta kuume kivut ja syke korkea ongelma, samoin väsymys 1-2 viikkon.
Nyt tullu ajatus etten ehkä ota 4 kertaa..........
Ehkä mitä mieltä olette

15

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen parhaillaan toipilaana koronasta. Viikon verran oli lämpö ajoittain vähän ylhäällä. Pahinta oli kun kurkku kipeytyi, ja se oli kyllä rankkaa. Pahin on nyt ohi ja karanteeni loppuu viiden päivän päästä.

      Olen ikuisesti kiitollinen siitä, etten mennyt ottamaan kokeellista mRNA-piikkiä, vaan asia hoitui luontaisen immuniteetin avulla. Nyt on pysyvä luontainen suoja, eikä tarvitse loppuikää pelätä sydän- ja verisuonisairauden puhkeamista oudon aineen jyllätessä elimistössä.

      Ei tarvitse jatkossa ottaa myöskään joka yskään piikkiä, kun oma immuunisuoja on tallessa. Mutta jokainen tekee omat valintansa.

      • Anonyymi

        Kommentoin vielä kirjoitustani kertomalla että olen 70 -vuotias. Siis periaatteessa riskiryhmässä, mutta selvisin silti hienosti ilman mömmöpiikkiä. Myönnän että 5 päivää kestänyt tuskailu kurkkukivun kanssa oli rankkaa, mutta nyt kun se on ohi niin olen ratkaisuuni tosi tyytyväinen. Harva tästä elämästä läpi pääsee ilman jotain kipuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoin vielä kirjoitustani kertomalla että olen 70 -vuotias. Siis periaatteessa riskiryhmässä, mutta selvisin silti hienosti ilman mömmöpiikkiä. Myönnän että 5 päivää kestänyt tuskailu kurkkukivun kanssa oli rankkaa, mutta nyt kun se on ohi niin olen ratkaisuuni tosi tyytyväinen. Harva tästä elämästä läpi pääsee ilman jotain kipuja.

        Selvisit tuurilla noin vähällä, onneksi olkoon. Ensi syksynä sitten uuden huipun tullessa sinulla ei ole jäljellä mitään vastustuskykyä koronaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvisit tuurilla noin vähällä, onneksi olkoon. Ensi syksynä sitten uuden huipun tullessa sinulla ei ole jäljellä mitään vastustuskykyä koronaan.

        Piikitetyillä ei ole minkäänlaista immuuni suojaa edes nuhatautia vastaan..tämä tullaan kylllä huomaamaan


      • Anonyymi

        Ei sairastetusta taudista mitään ikuista immuniteettiä saa, puoleksivuodeksi korkeintaan. Rokotettu ja omigronin sairastanut saa parhaan suojan, muttei ikuista. Näin on näppylät....🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sairastetusta taudista mitään ikuista immuniteettiä saa, puoleksivuodeksi korkeintaan. Rokotettu ja omigronin sairastanut saa parhaan suojan, muttei ikuista. Näin on näppylät....🥳

        Sanot: " Rokotettu ja omigronin sairastanut saa parhaan suojan, muttei ikuista."
        Tarvitaanko edes ikuista suojaa? Mitä me sillä teemme? Aiotko elää iäisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvisit tuurilla noin vähällä, onneksi olkoon. Ensi syksynä sitten uuden huipun tullessa sinulla ei ole jäljellä mitään vastustuskykyä koronaan.

        Onneksi kuitenkin hyvä vastustuskyky. Suojautuminen kuitenkin kaikkein tärkeintä ja riskien välttäminen että terveenä pysyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kuitenkin hyvä vastustuskyky. Suojautuminen kuitenkin kaikkein tärkeintä ja riskien välttäminen että terveenä pysyisi.

        Kyllä.vastustuskyky säilyy luontaisena hyvänä.mutta sitten kun otat mrna piikkejä niin voit sanoa immuunillesi adjö! Olet lopunelämän immuuni vajaa ja altis kaikille pienillekin pöpöille...voi olla viimeisesi


    • Anonyymi

      Mistä näistä nyt enää tietää, mikä on jälkioire ja mikä on ikään liittyvä normaali kehityskulku. Kun ikää on yli 65, erilaisia oireita varmasti ilmaantuu.

      Itse olen 70 v. ja saanut kaksi piikkiä ja oireita tulee ja menee, enkä aio miettiä minkä piikkiin ne nyt olisi luokiteltava.

      • Anonyymi

        Väsymys....vanhojen vaivojen lisääntyminen.sydänoireilut...verenpaineennousut..
        Ihottumat ja iho oireet...näitä nyt ainakin piikeistä tulee.en tiedä liittyykö piikkien parasiitit noihin ihon kutinoihin ja ihottumiin ..ehkäpä.


      • Anonyymi

        Kyllä kai sitä vielä sen verran tietää tuleeko rokotuksesta vai muusta.Ei vielä tuo dementtia aivan niin paha ole.
        Jos kaikista 3 tuli oireita, kylläkin ohimeneviä mutta inhottavia.
        Kysyinki tuossa aloituksessa onko toisille tullu mitä oireita?


    • Anonyymi

      Koronaan voi sairastua 2 kuukauden välein, oli rokotettu tai ei.

      • Anonyymi

        Koronasta voi myös parantua 2 kuukauden välein, oli rokotettu tai ei.

        Sitäpaitsi, koronan voi myös sairastaa tietämättään. Ts. sinulla oli korona, mutta ei oireita.

        Sen verran outo tuo sairaus on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronasta voi myös parantua 2 kuukauden välein, oli rokotettu tai ei.

        Sitäpaitsi, koronan voi myös sairastaa tietämättään. Ts. sinulla oli korona, mutta ei oireita.

        Sen verran outo tuo sairaus on!

        Rokotettuna koronasairaus on todennäköisesti lievä ja sen voi sairastaa tietämättään.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa ainakaan omalla kohdalla.deltan jälkeen olin 6h omicron positiivisen kanssa ja ei tarttunut.7kk aikaa omasta deltasta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe