Länsimaista yhteiskuntaa
Muita uskontoja kuin Islamia
Demokratiaa
Sukupuolia, erityisesti mies sukupuolta
Perhettä
Valkoihoisuutta
Maaseutua
Ydinvoimaa sekä kaikkia muitakin energiamuotoja
Ilmastoa
Mitä vihervasemmisto vastustaa?
200
710
Vastaukset
Olen itse vasemmalle kallellaan oleva mies... Hmm... Katsotaanpas..
Länsimaista yhteiskuntaa
-En varmasti vastusta.
-En pidä minkään lajin ääriuskovaisuudesta.
Demokratiaa
-Epätosi. Ihan eri väki ei usko demokratiaan.
-Ei varmasti, olen mies.
Perhettä
-Typerää. Olen perheellinen.
Valkoihoisuutta
-Heh. Olen valkoihoinen.
Maaseutua
-Hah. Asun maaseudulla.
-Ydinvoima on hyvä.
Ilmastoa
- Täh? Onko tuo vitsi? Miten ilmastoa vastustetaan?
🤣🤣🤣
Että näin.- Anonyymi
Höpsistä pussiin, jokainen vihervasemmistolainen kannattaa Islamia ja vieläpä kiihkeästi.
Lisäksi ihan valkoihoiset vihervasemmistolaiset vastustaa valkoihoisuutta.
USA:ssa Coca Cola antoi ohjeistuksen työntekijöilleen olla vähemmän valkoihoisia, Chicagon taidemuseossa valkoihoiset työntekijät irtisanottiin valkoihoisuuden takia, mieti Fazerin tekemisiä... no näitähän voisi luetella aamuun asti eikä silloinkaan oltaisi kuin alusssa. Tajunnet pointin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä pussiin, jokainen vihervasemmistolainen kannattaa Islamia ja vieläpä kiihkeästi.
USA:ssa Coca Cola antoi ohjeistuksen työntekijöilleen olla vähemmän valkoihoisia, Chicagon taidemuseossa valkoihoiset työntekijät irtisanottiin valkoihoisuuden takia, mieti Fazerin tekemisiä... no näitähän voisi luetella aamuun asti eikä silloinkaan oltaisi kuin alusssa. Tajunnet pointin.Eikö suurin osa vihervasemmistolaisista ole jo kääntynytkin muslimeiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
USA:ssa Coca Cola antoi ohjeistuksen työntekijöilleen olla vähemmän valkoihoisia, Chicagon taidemuseossa valkoihoiset työntekijät irtisanottiin valkoihoisuuden takia, mieti Fazerin tekemisiä... no näitähän voisi luetella aamuun asti eikä silloinkaan oltaisi kuin alusssa. Tajunnet pointin.Vihervasemmistolaiset vastustavat Suomea ja suomalaisuutta hekin, jotka asuvat Suomessa ja ovat suomalaisia. Ihmeellinen juttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
USA:ssa Coca Cola antoi ohjeistuksen työntekijöilleen olla vähemmän valkoihoisia, Chicagon taidemuseossa valkoihoiset työntekijät irtisanottiin valkoihoisuuden takia, mieti Fazerin tekemisiä... no näitähän voisi luetella aamuun asti eikä silloinkaan oltaisi kuin alusssa. Tajunnet pointin.Koska VKK niin sanoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska VKK niin sanoo?
Mikä on VKK... tanssii tähtien kanssa??
Anonyymi kirjoitti:
USA:ssa Coca Cola antoi ohjeistuksen työntekijöilleen olla vähemmän valkoihoisia, Chicagon taidemuseossa valkoihoiset työntekijät irtisanottiin valkoihoisuuden takia, mieti Fazerin tekemisiä... no näitähän voisi luetella aamuun asti eikä silloinkaan oltaisi kuin alusssa. Tajunnet pointin.En tajua tuollaista paskapuhetta. Sinä et tiedä kyllä minun ajatuksiani.
🤣🤣🤣Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmistolaiset vastustavat Suomea ja suomalaisuutta hekin, jotka asuvat Suomessa ja ovat suomalaisia. Ihmeellinen juttu!
Tai sitten vain keksit omiasi.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö suurin osa vihervasemmistolaisista ole jo kääntynytkin muslimeiksi?
Samalla logiikalla: kiellätkö sinäkin Holokaustin?
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
En tajua tuollaista paskapuhetta. Sinä et tiedä kyllä minun ajatuksiani.
🤣🤣🤣Noo tässä puhutaan nyt siitä, mitä vihervasemmisto yleisesti vastustaa, ei yksittäisen ihmisen tajunnan virrasta.
Anonyymi kirjoitti:
Noo tässä puhutaan nyt siitä, mitä vihervasemmisto yleisesti vastustaa, ei yksittäisen ihmisen tajunnan virrasta.
Mistä sinä tiedät kunkin vihervasemmistolaisen ihmisen ajatukset? Et mistään. Keksit asioita omasta päästäsi. Yksinkertaistat. Luot uhkakuvia.
Totuus on se, että heittelet ihan joutavia juttuja. Ihan yhtä lailla sinusta voisi asioita väittää. Haluatko, että teen niin?- Anonyymi
Tai sitten vain keksit omiasi.
Ihan olen kuullut vihervasemmistolaisen sanovan, että on häpeä olla suomalainen eikä tunne eikä olevan suomalainen vaan jotakin muuta esimerkiksi eu-kansalainen. Eikä vihervasemmistolaisen mielestä saa sanoa ääneen, että on suomalainen eikä varsinkaan niin, että on ylpeä suomalaisuudestaan.
Ihan otan jutut ihmisten puheista, tässä tapauksessa viherpunikkien sanomisista. Ei minun tarvitse niitä keksiä, - Anonyymi
Aloitus puhuu yleensä vihervassuista. Käytännön mukaan näin on vääjäämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse kuin katsoa heidän toimintaa, niin havaitsee että aloitus on totta. Se edellyttää rehellisyyttä ja silmien auki pitoa.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan olen kuullut vihervasemmistolaisen sanovan, että on häpeä olla suomalainen eikä tunne eikä olevan suomalainen vaan jotakin muuta esimerkiksi eu-kansalainen. Eikä vihervasemmistolaisen mielestä saa sanoa ääneen, että on suomalainen eikä varsinkaan niin, että on ylpeä suomalaisuudestaan.
Ihan otan jutut ihmisten puheista, tässä tapauksessa viherpunikkien sanomisista. Ei minun tarvitse niitä keksiä,Höpö höpö.
Jos joku ääritapaus heittelee tuollaisia typeryyksiä, se ei kerro mistään mitään. Voit keksiä asioita myös päästäsi. Luultavasti teetkin niin.
Kerropas: mitä sanot niistä, jotka julistavat juuri niiksi viherpunikeiksi kaikki vähänkin eri mieltä olevat? Ovatko he sitten oikealla asialla? Onko se varmaa, että asiat ovat heillä (teillä) hyvin?Anonyymi kirjoitti:
Ajattelitko kovastikin itsesi kanssa keskustella?
🤣🤣🤣- Anonyymi
Mistä sinä tiedät kunkin vihervasemmistolaisen ihmisen ajatukset? Et mistään. Keksit asioita omasta päästäsi. Yksinkertaistat. Luot uhkakuvia.
Totuus on se, että heittelet ihan joutavia juttuja. Ihan yhtä lailla sinusta voisi asioita väittää. Haluatko, että teen niin?Renaz Ebrahimia voi pitää vihervasemmistolaisen arkkityyppinä, sitä sinäkään tuskin voit kiistää.
Hän järkyttyy syvästi Valtaojan n-sanasta mutta jollottaa itse n-sanaa päivät pitkät.
Hän on tyypillinen vihervasemmistolainen. Anonyymi kirjoitti:
Renaz Ebrahimia voi pitää vihervasemmistolaisen arkkityyppinä, sitä sinäkään tuskin voit kiistää.
Hän järkyttyy syvästi Valtaojan n-sanasta mutta jollottaa itse n-sanaa päivät pitkät.
Hän on tyypillinen vihervasemmistolainen.Hän vaikuttaa kyllä aika oudolta näkemyksineen. En ymmärrä hänen kantojaan.
Toisaalta, hyvin erikoisia näkemyksiä löytyy myös Turtiaiselta, Niikolta, Halla-aholta, Huhtasaarelta ja vaikkapa Junes Lokaltakin. Oletko eri mieltä?- Anonyymi
Hän vaikuttaa kyllä aika oudolta näkemyksineen. En ymmärrä hänen kantojaan.
Toisaalta, hyvin erikoisia näkemyksiä löytyy myös Turtiaiselta, Niikolta, Halla-aholta, Huhtasaarelta ja vaikkapa Junes Lokaltakin. Oletko eri mieltä?Halla-aholta löytyy äärimmäisen hyvin perusteltuja kantoja ja hän ylivoimainen poliittinen ajattelija Suomessa. Voi tietysti irrottaa sanomisia kontekstista mitä vihervasemmisto tietysti harrastanut ja saada sanomiset näyttämään oudoilta, totuus ei kuitenkaan pala tulessakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aholta löytyy äärimmäisen hyvin perusteltuja kantoja ja hän ylivoimainen poliittinen ajattelija Suomessa. Voi tietysti irrottaa sanomisia kontekstista mitä vihervasemmisto tietysti harrastanut ja saada sanomiset näyttämään oudoilta, totuus ei kuitenkaan pala tulessakaan.
Halla-aho on saastainen Jumalan kieltäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aholta löytyy äärimmäisen hyvin perusteltuja kantoja ja hän ylivoimainen poliittinen ajattelija Suomessa. Voi tietysti irrottaa sanomisia kontekstista mitä vihervasemmisto tietysti harrastanut ja saada sanomiset näyttämään oudoilta, totuus ei kuitenkaan pala tulessakaan.
Ylivoimainen ajattelija joka kyllästyi paimentamaan ajatteluun kyvyttömiä öyhöttäjiä.
- Anonyymi
Kyllä sinä RuuttaReetta olet vasemalla siellä äärilaidassa.
- Anonyymi
Mikä siinä punaisessa aatteessa viehättää? Eihän sen aatteen ihmiset kauheasti toiselle ole jakamassa omastaan. Sensijaan kristityt hyvin monissa tapauksissa antavat kymmenykset tuloistaan lähimmäisen hyväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on VKK... tanssii tähtien kanssa??
Vilungilla Kansan Kukkarolle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä punaisessa aatteessa viehättää? Eihän sen aatteen ihmiset kauheasti toiselle ole jakamassa omastaan. Sensijaan kristityt hyvin monissa tapauksissa antavat kymmenykset tuloistaan lähimmäisen hyväksi.
En tiedä yhtään vasuria joka näin toimisi kuten puolet kristittyjä toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitäkään huolimatta että vaikka kommunismissa pitäisi jakaa kaikki tasaisesti, näin ei tapahdu käytännössä.
- Anonyymi
Olet vain degeneroitunut id.i00tti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmistolaiset vastustavat Suomea ja suomalaisuutta hekin, jotka asuvat Suomessa ja ovat suomalaisia. Ihmeellinen juttu!
Älä nolaa itseäsi enempää. Vastustan vähäjärkisiä aloituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on siihen oikeus. Mutta maatamme hän puolustaa paremmin kuin vihervassut yhteensä.
- Anonyymi
Natsit kieltävät
Natsi ovat samassa paskasa, kuin kommonistit.
Vihreät ovat samoja kuin kommonistit.
= perkeleestä. - Anonyymi
Totuus on se, että heittelet ihan joutavia juttuja. Ihan yhtä lailla sinusta voisi asioita väittää. Haluatko, että teen niin?Ei viherpiipertäjillä mitään omia ajatuksia olekaan.
Heille on tärkeä kuulua joukkoon jotka kuvittelevat olevansa koko mailman pelastajia.
Sitten tyhmyys tiivistyy ja ollaan niin hyviksiä, että... Eikä edes tiedetä kumpaa sukupuolta miloinkin sattuvat olevan. Siinä onkin viherpiipertäjillä pohtimista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan otan jutut ihmisten puheista, tässä tapauksessa viherpunikkien sanomisista. Ei minun tarvitse niitä keksiä,Punaviherkommarit eivät edes ymärrä hävetä
Menisivät muslimimaihin tai ommarimaihin. - Anonyymi
Höpö höpö.
Jos joku ääritapaus heittelee tuollaisia typeryyksiä, se ei kerro mistään mitään. Voit keksiä asioita myös päästäsi. Luultavasti teetkin niin.
Kerropas: mitä sanot niistä, jotka julistavat juuri niiksi viherpunikeiksi kaikki vähänkin eri mieltä olevat? Ovatko he sitten oikealla asialla? Onko se varmaa, että asiat ovat heillä (teillä) hyvin?Ei minulla ole tarvetta keksiä juttuja, ihan sanoin vain sen mitä olen kuullut vihervasemmistoa edustavien ihmisten sanovan. Voihan olla, että joku ajattelee toisinkin, mutta esimerkkejä kerron ihan tosi elämästä ei mitään keksittyjä juttuja.
Voihan olla, että olet sokea edustamasi aateihmisten ajatuksille ja toiminnoille ja siksi luulet tosiasioita mielikuvitusjutuiksi. Aate voi sotkea ajatukset ja saada näkemään tosiasiatkin mielikuvituksellisina. Niin on sinulle varmaan käynyt. Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole tarvetta keksiä juttuja, ihan sanoin vain sen mitä olen kuullut vihervasemmistoa edustavien ihmisten sanovan. Voihan olla, että joku ajattelee toisinkin, mutta esimerkkejä kerron ihan tosi elämästä ei mitään keksittyjä juttuja.
Voihan olla, että olet sokea edustamasi aateihmisten ajatuksille ja toiminnoille ja siksi luulet tosiasioita mielikuvitusjutuiksi. Aate voi sotkea ajatukset ja saada näkemään tosiasiatkin mielikuvituksellisina. Niin on sinulle varmaan käynyt.Ahaa. Missä kuulit heidän sanovan näitä juttuja? Kuinka moni ihminen niitä sanoi? Ihanko olet jutellut tavallisten ihmisten kanssa laajalti ja niin syvällisiä pohtinut?
Ja MIKÄ se on se minun "aatteeni"? Kertoisitko? Jos minä en sitä tiedä, niin mistä SINÄ sen tiedät?
🤣🤣🤣Anonyymi kirjoitti:
Punaviherkommarit eivät edes ymärrä hävetä
Menisivät muslimimaihin tai ommarimaihin.Huoh... Älä ota enää.
Anonyymi kirjoitti:
Ei viherpiipertäjillä mitään omia ajatuksia olekaan.
Heille on tärkeä kuulua joukkoon jotka kuvittelevat olevansa koko mailman pelastajia.
Sitten tyhmyys tiivistyy ja ollaan niin hyviksiä, että... Eikä edes tiedetä kumpaa sukupuolta miloinkin sattuvat olevan. Siinä onkin viherpiipertäjillä pohtimista.Oletko tutkinut asiaa?
Anonyymi kirjoitti:
Natsit kieltävät
Natsi ovat samassa paskasa, kuin kommonistit.
Vihreät ovat samoja kuin kommonistit.
= perkeleestä.Keitä siihen sinun väkeesi kuuluu? Saisitko kerrottua?
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on siihen oikeus. Mutta maatamme hän puolustaa paremmin kuin vihervassut yhteensä.
Mitä hän konkreettisesti on tehnyt maamme puolustamiseksi? Kertoisitko?
Anonyymi kirjoitti:
Eli miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei viherpiipertäjillä mitään omia ajatuksia olekaan.
Sitten tyhmyys tiivistyy ja ollaan niin hyviksiä, että... Eikä edes tiedetä kumpaa sukupuolta miloinkin sattuvat olevan. Siinä onkin viherpiipertäjillä pohtimista.Yhteiskunta kustantaa sukupuolenvaihdosleikkaukset, mutta kun sitten sattuu, että uuden sukupuolen saanut ei olekaan tyytyväinen muodonmuutokseen ja haluaa takaisin entiseen, siinä varsinainen ongelma, kustantaako yhteiskunta taas leikkauksen.
Nyky punaviher-hallitus on löysentänyt vielä näitä sukupuolen korjausleikkausehtoja, enää ei tarvita lääkärintodistusta sukupuolenkorjausleikkaukseen vaan henkilö saa ihan mutu-tuntumalla leikkauksen.
Yhdenvertaisuuslain perusteella eivätkö kaikki halukkaat voi saada esimerkiksi kauneusleikkauksen valtion piikkiin? Onhan se ikävä, jos esimerkiksi nenän muoto tai joku muu naamassa tai jossakin muussa kehossa haittaa niin paljon, että ihminen kärsii siitä ja se voi jopa haitata sosiaalisia suhteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan otan jutut ihmisten puheista, tässä tapauksessa viherpunikkien sanomisista. Ei minun tarvitse niitä keksiä,Ettei vaan sanonut niin siksi, että häpeää olla suomalainen kaltaistesi laitaoikeistolaisten valehtelijoiden vuoksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse kuin katsoa heidän toimintaa, niin havaitsee että aloitus on totta. Se edellyttää rehellisyyttä ja silmien auki pitoa.
Laitaoikeistolainen puhuu rehellisyydestä? HAH HAH HAA.......!!!! Silmäthän sinä joudut pitämään räpäyttämättäkään auki omien fobioidesi vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekoitat politiikan ja uskonnon. Oletettavasti olet yhteiskunnalliselta kantilta katsottuna vaaralliseksi luokiteltava fanaattinen fundamentalisti.
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskunta kustantaa sukupuolenvaihdosleikkaukset, mutta kun sitten sattuu, että uuden sukupuolen saanut ei olekaan tyytyväinen muodonmuutokseen ja haluaa takaisin entiseen, siinä varsinainen ongelma, kustantaako yhteiskunta taas leikkauksen.
Nyky punaviher-hallitus on löysentänyt vielä näitä sukupuolen korjausleikkausehtoja, enää ei tarvita lääkärintodistusta sukupuolenkorjausleikkaukseen vaan henkilö saa ihan mutu-tuntumalla leikkauksen.
Yhdenvertaisuuslain perusteella eivätkö kaikki halukkaat voi saada esimerkiksi kauneusleikkauksen valtion piikkiin? Onhan se ikävä, jos esimerkiksi nenän muoto tai joku muu naamassa tai jossakin muussa kehossa haittaa niin paljon, että ihminen kärsii siitä ja se voi jopa haitata sosiaalisia suhteita.Onko tuo sinulle suuri ongelma? Kuvitteletko tuon koskevan suurtakin ihmisjoukkoa?
- Anonyymi
Olet ehkä vasemmalle kallellaan oleva valkoinen, mutta oletko kunnon intersektionaalivasemmistolainen valkoinen?
Tarkista luokituksesi. Haiskahdat pahasti nyt valkoiselle etuoikeutetulle. Aijaijai...
https://nypost.com/2021/02/16/nyc-public-school-asks-parents-to-reflect-on-their-whiteness/ - Anonyymi
Minä minä asenne, edustatko kaikkia vihervasemmistolaisia?
Anonyymi kirjoitti:
Olet ehkä vasemmalle kallellaan oleva valkoinen, mutta oletko kunnon intersektionaalivasemmistolainen valkoinen?
Tarkista luokituksesi. Haiskahdat pahasti nyt valkoiselle etuoikeutetulle. Aijaijai...
https://nypost.com/2021/02/16/nyc-public-school-asks-parents-to-reflect-on-their-whiteness/Älä höpötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalat ovat satua!Ihminen voi omalla virheistään oppimalla älyllä olla jumalallinen!
- Anonyymi
TruthReallyHurts
16.01.2022 09:35
En kiellä holocaustia
koska ainoa oppi mitä
juutalaiset oppivat natseilta
on juuri se holocausti
mitä ne toteuttavat tänää Palestiinassa.
Yle näytti documentin missä
palestiinalaiset kulkivat
teuraseläinten karjaporteissa
sikin sokin päästäkseen töihin
israeliin?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan otan jutut ihmisten puheista, tässä tapauksessa viherpunikkien sanomisista. Ei minun tarvitse niitä keksiä,Anonyymi
16.01.2022 09:45
Sen verran nää vihervassarit
on yhtämieltä että:
Palestiinan valtiota ei saa koskaan
tunnistaa kuten Ruotsi on tehnyt??
- Anonyymi
Yleensä kaikkea,mitkä tämän maan pitää pystyssä.
- Anonyymi
Tämä on hyvä tiivistys. Jos joku asia on hyödyllinen, voi olla varma, että vihervasemmisto vastustaa.
- Anonyymi
Kaikkea tervettä isänmaallisuutta ja hyvää moraalia ja muutenkin vero-ja velkarahojen humpuukihumppaan käytön rajoittamista.
- Anonyymi
Näistä en pidä:
Sota ja tuho
Epäinhimillisyys ja julmuus
Totalismi
Yksipuoluejärjestelmä
Mustavalkoajattelu
Uskontoja ei, kaikki saa hakea lohtua, mistä voi
Epäoikeudenmukaisuus
Vääryys
Ihmisoikeusrikkomukser
Henkinen laiskuus, oman ajattelun puute
Välinpitämättömyys oman maapallomme tilaa kohtaan
Ilkeys ja ylimielisyys
Loppukevennys Jos rakastat laulusta:
Jos rakastat pieniä tyttöjä,
Pieniä tyttöjä, pieniä poikia,
Koiria, mummoja, vanhojapiikoja,
Salaattia ja sellerinjuurta,
Lampaanpaistia, kevätaamuja,
Kylmien asemien yksinäisiä miehiä,
Minä tulen sinun kanssasi merenrantaan
Ja piirrän, piirrän kuvasi hiekkaan- Anonyymi
Punavihreän ajatusta vie sokea hullu aate, oma varsinkaan järkevä ajattelu ei siihen sovi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punavihreän ajatusta vie sokea hullu aate, oma varsinkaan järkevä ajattelu ei siihen sovi.
Punavihreä saattaa olla tosi ilkeä ja tehdä tosi ilkeitä asioita toisin ajattelijoille. Tätä on tapahtunut lähi vuosina monille eikä se ole oikein. Jos on suvaitsevainen pitää olla myös suvaitsevainen toisin ajattelevia kohtaan eikä käyttäytyä musta-valkoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punavihreä saattaa olla tosi ilkeä ja tehdä tosi ilkeitä asioita toisin ajattelijoille. Tätä on tapahtunut lähi vuosina monille eikä se ole oikein. Jos on suvaitsevainen pitää olla myös suvaitsevainen toisin ajattelevia kohtaan eikä käyttäytyä musta-valkoisesti.
Allekirjoitan, koska olen vasemmistolainen. Aina pienemmän puolella.
- Anonyymi
Nämä seuraavat asiat ovat kommunismin voimakkaita piirteitä"
Sota ja tuho
Totalismi
Yksipuoluejärjestelmä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sota ja tuho
Totalismi
YksipuoluejärjestelmäTuossa piti olla kaksoispiste, ei lainausmerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sota ja tuho
Totalismi
YksipuoluejärjestelmäKommunismia siis ilmentää nuo asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunismia siis ilmentää nuo asiat.
Samoin nämä:
Epäoikeudenmukaisuus
Vääryys
Ihmisoikeusrikkomukser
Ilkeys ja ylimielisyys
Kaikki nuo asiat olivat näkyvissä neukkulassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allekirjoitan, koska olen vasemmistolainen. Aina pienemmän puolella.
Mikä tuo pieni on? Sorrettu voi edustaa esimerkiksi tuota pientä, mutta tiedän, että vihervasemmistolainen on käynyt sorrettuun asemaan joutuneen ihmisen kimppuun ihan sen vuoksi että tämä on asioista ajatellut eri tavalla kuin hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin nämä:
Epäoikeudenmukaisuus
Vääryys
Ihmisoikeusrikkomukser
Ilkeys ja ylimielisyys
Kaikki nuo asiat olivat näkyvissä neukkulassa.Tuohan on suoraan perussuomalaisten puolueohjelmasta.
- Anonyymi
Meidän vihervasemmistosta ei tarvitse selitellä unelmaamme. Se on uskontomme, ja siihen on vapaus.
- Anonyymi
Teidän uskontonne, siis Islam?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän uskontonne, siis Islam?
Toisin sanoen teidän uskontonne on hullu aate, jonka joku tavoite on joku unelma, minusta se vaikuttaa enemmänkin painajaiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisin sanoen teidän uskontonne on hullu aate, jonka joku tavoite on joku unelma, minusta se vaikuttaa enemmänkin painajaiselta.
Vapaus, veljeys, tasa-arvo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaus, veljeys, tasa-arvo
Vapaus on vaarallinen tie, jos sitä käytetään väärin. Arvoliberalismista on vain haittaa.
Tasa-arvosta ja yhdenvertaisuudesta puhutaan paljon ja sitä jopa perustuslaki vaatii Suomessa kansalaisille, mutta ei se koskaan täyty.
Aina on ihmisiä heikommassa ja paremmassa asemassa eikä yhdenvertaisuus toteudu. Vajavaisia ovat yhteiskunnat, jotkut aina ahnehtivat, muille jää vain muruset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaus on vaarallinen tie, jos sitä käytetään väärin. Arvoliberalismista on vain haittaa.
Tasa-arvosta ja yhdenvertaisuudesta puhutaan paljon ja sitä jopa perustuslaki vaatii Suomessa kansalaisille, mutta ei se koskaan täyty.
Aina on ihmisiä heikommassa ja paremmassa asemassa eikä yhdenvertaisuus toteudu. Vajavaisia ovat yhteiskunnat, jotkut aina ahnehtivat, muille jää vain muruset.Kannatat siis väkivallalla peloitteluun perustuvaa yhteiskuntaa, jos vapaudesta on vain haittaa?
- Anonyymi
Vihervasemmistolaiset vastustavat rauhaa ja järjestystä, sillä kaikki mitä he toimeen panevat aiheuttavat sekasortoa, epäjärjestystä ja haittaa.
Heidän aatteensa on yhteiskunnan mätäpaise.- Anonyymi
Niin "hauskaa" että meillä on ollut poliisiministerinä vihreä joka kiihkeästi vastustaa poliisia.
- Anonyymi
Ruuhantyö on nimenomaan vasemmiston tehtävä, epåoikeudenmukaisuuden poistaminen turvaa rauhaa parhaiten.
- Anonyymi
Onkos tämä vihervasemmistolaisuutta?
https://medium.com/@tornador2000/the-insecure-tourist-country-finland-c6a9e1b9106
Äärioikeisto on se todellinen yhteiskunnan mätäpaise.
- Anonyymi
Suomalaisuutta
Tämän pitäisi olla listalla kärjessä.- Anonyymi
Suomen työväenliike on ihan koko voimallaan Suomea rakastanut ja rakentanut. Pääomalla ei ole isänmaata.
Tosin yltiönationalismi ja uskonnot ovat aiheuttaneet suuren määrän sotia ja tuhoa ihmiskunan historiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen työväenliike on ihan koko voimallaan Suomea rakastanut ja rakentanut. Pääomalla ei ole isänmaata.
Tosin yltiönationalismi ja uskonnot ovat aiheuttaneet suuren määrän sotia ja tuhoa ihmiskunan historiassa.Uskonnot luovat moraalia ja sitä kautta järjestystä yhteiskuntaan. Muuten ihmiset eläisivät kuin siat pellossa.
Uskontojen edustajat myös tekevät hyväntekeväisyystyötä ja siten auttavat hädässä olevia.
Uskonnot antavat eri tavoin ihmisille tarkoitusta elämälle, on sisältöä ja toivoa eikä pelkkä tyhjyys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonnot luovat moraalia ja sitä kautta järjestystä yhteiskuntaan. Muuten ihmiset eläisivät kuin siat pellossa.
Uskontojen edustajat myös tekevät hyväntekeväisyystyötä ja siten auttavat hädässä olevia.
Uskonnot antavat eri tavoin ihmisille tarkoitusta elämälle, on sisältöä ja toivoa eikä pelkkä tyhjyys.Moraalia? Pitäisikö alkaa listaamaan papiston "moraalin" aiheuttamia asioita kautta kristinuskon historian?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonnot luovat moraalia ja sitä kautta järjestystä yhteiskuntaan. Muuten ihmiset eläisivät kuin siat pellossa.
Uskonnot antavat eri tavoin ihmisille tarkoitusta elämälle, on sisältöä ja toivoa eikä pelkkä tyhjyys.Sehän on vain sinun ongelmasi jos et löydä elämääsi sisältöä ilman kamelikuskien tuontiuskontoja.
- Anonyymi
Komentaja Turtiaista ja VVK:ta. Se riittää minulle. Anus Putkosen kavereiden viholliset ovat ystäviäni.
- Anonyymi
On erittäin hyvä juttu, että Ano Turtiainen on eduskunnassa unilukkarina, ja häntä punavihreät vänkyttää kuin sarvipääriivatut.
- Anonyymi
Sairaita ei sais kyllä mollata.
- Anonyymi
"Länsimaissa on menossa tietyt kulttuuriset ja poliittiset trendit, joiden voidaan katsoa olevan kehittymässä totalitaristiseen suuntaan. Sananvapautta rajoitetaan, digijättien avulla kansalaisten valvonta on mahdollista ja äärimmäiset koronapoliittiset toimet sulkevat kansalaisia työn ja sosiaalisten suhteiden ulkopuolelle. Pitäisikö olla huolissaan? Miten länsimainen demokratia edes voisi muuttua totalitaristiseksi? Mistä tietää miten toimia? Miten olla rohkea tässä ajassa? Haastattelussa professori emeritus Tapio Puolimatka."
https://www.youtube.com/watch?v=c-W82icvoK4&t=1243s- Anonyymi
Äärimmilleen viety totalitarismi punakhmeerien tapaan on vihervasemmistounelma.
Niin no vasemmistolaisiahan ne punakhmeeritkin oli ja tappoivat muuten neljänneksen väestöstä kuoleman kentillä. - Anonyymi
Koronapandemia pitää vaan selättää. Niinkuin muutkin pandemiat.
- Anonyymi
Fasistista kansankiihottamista. Pölhöoikeisto on kääntänyt sananvapauden itsensä irvikuvaksi.
- Anonyymi
Persut kehittelevät itselleen mielikuvitusvihollisia oikeiden lisäksi. Kaikkihan ovat jo valmiiksi näille öyhöille vihollisia, mutta se ei vielä riitä, lisää pitää saada.
- Anonyymi
Mainitse joku "mielikuvitusvihollinen" ? (Yksi kerrallaan, niin on selkeämpi vastata).
- Anonyymi
Tässä puhuttiin nyt vihervasemmiston vihollisista, esim:
-valkoihoiset
-kristityt
-juutalaiset
-heterot
jne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainitse joku "mielikuvitusvihollinen" ? (Yksi kerrallaan, niin on selkeämpi vastata).
Tuohon ylle jo joku aatetoverisi ehti vastaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-valkoihoiset
-kristityt
-juutalaiset
-heterot
jneJuutalaiset NWO "lobbarit" , niinku suurten lääketehtaiden omistajat ovat kommunatsien ylimpiä ystäviä väestömäärän vähentämisen ja orjuutuksen tiellä.
- Anonyymi
Kyllä rauhanhäiritsijät ja sekasorron aiheuttajat ovat ihan oikeita olevaisia ei mitään mielikuvitusolentoja.
Mutta aatehörhö vihertävän punainen ei halua nähdä ongelmaa, vaan sulkee silmänsä heiltä ja kuvittelee, että sulkemalla silmät häiriö häviää, niin ei kuitenkaan tapahdu.
Todelliset ongelmat pitää ottaa tosina eikä niitä voi piilottaa maton alle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi hauskimmista persujen mielikuvitusvihollisistahan on tuo joka pusikossa vaaniva kommunisti, joka vihaa kaikkea maan ja taivaan väliltä mutta rakastaa islamia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi hauskimmista persujen mielikuvitusvihollisistahan on tuo joka pusikossa vaaniva kommunisti, joka vihaa kaikkea maan ja taivaan väliltä mutta rakastaa islamia.
Kommunistit pisti 100milj ihmistä kylmäksi, niitä ei syyttä pelätä. Natsithan ei pääse edes samalle hehtaarille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistit pisti 100milj ihmistä kylmäksi, niitä ei syyttä pelätä. Natsithan ei pääse edes samalle hehtaarille.
Ja tämä oli väärin miksi? Onko sinusta hyvä että kehitysmaa muslimit lisääntyvät eksponentiaalisesti kuten nyt tekevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastustetaan kaikkia, jotka eivät ajattele samalla tavalla kuin itse. Myös omassa porukassa.
Ja kun meistä suurin osa on ihan kivoja, vaikka ollaankin sitä mieltä, että rokotteet kannattaa ottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-valkoihoiset
-kristityt
-juutalaiset
-heterot
jneIhonväriä ei voi valita, olen valkoihoinen,sukupuoli mies, kristitty, kun olen Suomessa syntynyt ja kirkkoon liitetty jo vauvana. Juutalaisia en missään nimessä vihaa, tosin en oikein tunnekaan..
Demari minusta tuli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistiksihan luokitellaan Yhdysvalloissakin muut kuin Trumpin kannattajat. Meitä on niin monta. Ja koko ajan kytätään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä oli väärin miksi? Onko sinusta hyvä että kehitysmaa muslimit lisääntyvät eksponentiaalisesti kuten nyt tekevät.
Väestönräjähdyksen vuoksi kannatankin naisten koulutusta kehittyvissä maissa.
- Anonyymi
Vihervasemmistolla on jo omassa piirissäänkin puhdustukset menossa, hyvä esimerkki on Rasmus ryhmä joka alkaa olla jo punakhmeereihin verrattava ideologista puhtautta vaativa ääriorganisaatio.
Pelottavaa että he saavat valtion tukea toimintaansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä sanavalinta tuo mielikuvitusvihollinen, kun se ei ole sitä, vaan se on vihervasemmiston harjoittamaa mädättämispolitiikkaa.
Vihervasemmistopolitiikan edustajat ja päättäjät sotkevat yhteiskuntaa arvoliberaalilla toiminnallaan.
Huumeiden vapauttaminen, piikitysasunnot. terroristien kuskaaminen Suomeen, haittamaahanmuuton edistäminen, josta kaikki kärsivät ja monella lailla, mutta vihervasemmisto ei myönnä sitä, kaiken ruman, sairaan ja perverssin ja luonnottoman hyväksyminen ja edistäminen.
Oman kansan ala-arvottaminen, se näkyy monessa. Jne. Tuota listaa voisi jatkaa vaikka kuinka ja se on vihervasemmiston aikaansaamaa aatepolitiikkaa, josta koko yhteiskunta kärsii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiilloitteletko natsismin kilpeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiilloitteletko natsismin kilpeä?
Eikös tuosta käy ihan selvästi ilmi, että verrataan kahta ääri-ideologiaa ja uhriluvun perusteella vasemmisto-kommunismi on huomattavasti vaarallisempi kuin natsismi. Ei tuossa pitäisi mitään tulkinnan varaa olla.
Selvennetään vielä: jos pitää ruttoa koleraa pahempana, ei se tarkoita, että pitäisi koleraa hyvänä.
- Anonyymi
Maataloutta varmaan aloittaja tarkoittaa, omaa maatalouttamme. Sitä he vihaa yli kaiken.
- Anonyymi
Muistanette kuinka Arvo Salo kiihotti kansanryhmää vastaan aikoinaan. Se oli niin hirveää vihapuhetta että persut jos sen sanoisi, he istuisivat linnassa.
- Anonyymi
Toisaalta Etelä-Amerikasta lennätetyt Kikherneet on hyvä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistanette kuinka Arvo Salo kiihotti kansanryhmää vastaan aikoinaan. Se oli niin hirveää vihapuhetta että persut jos sen sanoisi, he istuisivat linnassa.
Muistatko mitään?
Minä muistan jotain ( siis hirveää vihapuhetta??) Tää oli Lapualaisoopperasta
Ei kielto pysty väkivaltaa estämään ja siksi muuttaa meidän täytyy maailmaa,
jos kuvan aina kahteen kohdistuvan voi tietää, myöntää yksilö ja kansa,
se ilman vihaa kantaa ongelmansa.
Jos toista rakastaa, saa kyllä luvan,
myös itseään kuin lähimmäistään rakastaa ja hän saa rakastaa myös itseään.
Ei väkivaltaa!
- Anonyymi
Kaikki nuo kohdat ovat jokseenkin totta. Käytäntö on sen osoittanut.
Kansallisvaltiota he vihaa, kristinuskoa, TOISINAJATTELUA, perinteisiä perhearvoja,- Anonyymi
Lähti liian äkkiä viesti.
Vihervassut rakastaa kaiken sekoittamista, kaiken perinteisen kristillisen arvomaailman romuttamista. Siinä käytetään apuna esimerkiksi maahanmuuttoa. Mistään ihmisten auttamisesta ei ole kyse. Jos olisi, toki he auttaisivat sinne lähialueille joilla voidaan auttaa yli sata kertaa enemmän ihmisiä kuin tuoda heitä tänne ikuiseen elätykseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähti liian äkkiä viesti.
Vihervassut rakastaa kaiken sekoittamista, kaiken perinteisen kristillisen arvomaailman romuttamista. Siinä käytetään apuna esimerkiksi maahanmuuttoa. Mistään ihmisten auttamisesta ei ole kyse. Jos olisi, toki he auttaisivat sinne lähialueille joilla voidaan auttaa yli sata kertaa enemmän ihmisiä kuin tuoda heitä tänne ikuiseen elätykseen.He rakastavat tasapäistämistä. Kukaan ei saa ansaita eikä omistaa enemmän kuin toinen. Siitä tulee sitten kateus jos joku omistaa enemmän. Tämän kateuden vuoksi kommunismin utopia ei ikinä voi toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He rakastavat tasapäistämistä. Kukaan ei saa ansaita eikä omistaa enemmän kuin toinen. Siitä tulee sitten kateus jos joku omistaa enemmän. Tämän kateuden vuoksi kommunismin utopia ei ikinä voi toimia.
Siksi he nyt rakentaa uutta uljasta kollektiivitaloutta jossa ihmiset halutaan opettaa ajattelemaan samalla tavalla asioista. Sitä ei kuitenkaan voida tehdä näin erilaisessa kansojen yhteisössä joka Euroopassa on.
Sveitsi on punaisen aatteen vastakohta. Siksi se menestyykin niin hyvin pienenä maana. Siellä on valtavasti pieniä yrityksiä, pajoja, juustoloita, sekä maailman laadukkain kelloteollisuus. Tällaista mallia punikit kavahtaa jossa perheyritykset menestyvät. He haluaa kolhooseja sekä kombinaatteja. Tulos nähtiin tuolla neukkulassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi he nyt rakentaa uutta uljasta kollektiivitaloutta jossa ihmiset halutaan opettaa ajattelemaan samalla tavalla asioista. Sitä ei kuitenkaan voida tehdä näin erilaisessa kansojen yhteisössä joka Euroopassa on.
Sveitsi on punaisen aatteen vastakohta. Siksi se menestyykin niin hyvin pienenä maana. Siellä on valtavasti pieniä yrityksiä, pajoja, juustoloita, sekä maailman laadukkain kelloteollisuus. Tällaista mallia punikit kavahtaa jossa perheyritykset menestyvät. He haluaa kolhooseja sekä kombinaatteja. Tulos nähtiin tuolla neukkulassa.On tietysti niin että osa firmoista pitää olla valtion omistuksessa. Kaikki sellaiset jotka vielä 70-luvulla olivat. Näin posti toimisi, sähköä, riittäisi, sekä jussit saisivat edullisesti lannoitteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tietysti niin että osa firmoista pitää olla valtion omistuksessa. Kaikki sellaiset jotka vielä 70-luvulla olivat. Näin posti toimisi, sähköä, riittäisi, sekä jussit saisivat edullisesti lannoitteita.
Sitten kaikki muu yritysmaailma saisi vapaasti yrittää yksityisin voimin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sveitsi on punaisen aatteen vastakohta. Siksi se menestyykin niin hyvin pienenä maana. Siellä on valtavasti pieniä yrityksiä, pajoja, juustoloita, sekä maailman laadukkain kelloteollisuus. Tällaista mallia punikit kavahtaa jossa perheyritykset menestyvät. He haluaa kolhooseja sekä kombinaatteja. Tulos nähtiin tuolla neukkulassa.Sveitsissä ei vaikuta punaisten perisynti kateus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sveitsi on punaisen aatteen vastakohta. Siksi se menestyykin niin hyvin pienenä maana. Siellä on valtavasti pieniä yrityksiä, pajoja, juustoloita, sekä maailman laadukkain kelloteollisuus. Tällaista mallia punikit kavahtaa jossa perheyritykset menestyvät. He haluaa kolhooseja sekä kombinaatteja. Tulos nähtiin tuolla neukkulassa.Ei voida. Siksi väestönvaihto, maallisesta näkökulmasta katseltuna. Hengellisellä tasolla kyse on pääsystä Luojan armon piiriin. Hieman samantyylinen perusasetelma kuin tuo kollektiivitalouskin, ainoastaan kaikenkattavana versiona.
Sveitsi todella on juurikin tuollainen, Brititkin omalla tavallaan, putiikkeja joka kylässä joka lähtöön.
"Tällaista mallia punikit kavahtaa jossa perheyritykset menestyvät", kyllä.
Koska noissa ihmisellä on vapaus valita elämäntavoistaan. Noissa järjestelmissä kontrollifriikki on paniikissa, ettei hän voikaan vallata kaikkea itselleen. Ja vain itselleen. Noiden vastakohta on dystopia, eli äärimmilleen kärjistetty harvainvalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tietysti niin että osa firmoista pitää olla valtion omistuksessa. Kaikki sellaiset jotka vielä 70-luvulla olivat. Näin posti toimisi, sähköä, riittäisi, sekä jussit saisivat edullisesti lannoitteita.
Yksityistäminen on valitettavaa, mutta yksityistämisen jälkeen tapahtuva massaosto on katastrofaalista. Etenkin silloin kun materian sijaan ostetaan yksilön ajattelumaailma.
Rahalla voi ostaa kaiken, paitsi Pyhän Hengen.
Kirjaimellisesti kaiken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sveitsissä ei vaikuta punaisten perisynti kateus.
Tottakai vaikuttaa, missäpä ei, mutta sen vaikutusvalta on tuolla vähäinsimpiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai vaikuttaa, missäpä ei, mutta sen vaikutusvalta on tuolla vähäinsimpiä.
Ilman tota n-nnää, siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityistäminen on valitettavaa, mutta yksityistämisen jälkeen tapahtuva massaosto on katastrofaalista. Etenkin silloin kun materian sijaan ostetaan yksilön ajattelumaailma.
Rahalla voi ostaa kaiken, paitsi Pyhän Hengen.
Kirjaimellisesti kaiken."Rahalla voi ostaa kaiken, paitsi Pyhän Hengen."
Jenkkien hörhöuskonnoissa ovat onnistuneet siinäkin.
"Jesus He Knows Me"
https://www.youtube.com/watch?v=EprQGmZ3Imw
- Anonyymi
Vasurisuvakit johon myös keskusta ja kokkareet kuuluvat ovat länsimaisen mädänneisyyden ja korruption ilmentymä. Kaikki puolueet on samaa paskaa eri paketissa. Puhuvia päitä ja papukaijoja.
- Anonyymi
Kirjoitti persu. Persun mielestä KAIKKI muut ovat kommunistejä. Onkohan persun maailmankuva hiukan vääristynyt? On varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitti persu. Persun mielestä KAIKKI muut ovat kommunistejä. Onkohan persun maailmankuva hiukan vääristynyt? On varmasti.
Vihervassarit sallii persujen homojen ja muiden luonnevikaisten oleskelun elävänä suomen kaduilla joten kyllä tämä on vihervassari hallituksen syytä. Turha sytellä homoja ja raiskaavia maahanmuuttajia jos oma toiminta sallii ja edistää ei toivottuja asioita.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen PS -kannattaja ja harvoin käytän kommunisti-sanaa. Sitäpaitsi kommunisti-sana on yleinen haukkumasana ihan kuin homo-sanakin.
- Anonyymi
Tuo vihervassujen islamin rakkaus on häkellyttävää. Kristinusko on vihervassuille punainen vaate arvoineen.
- Anonyymi
Tämän pilkan jonka he kohdistaa kristittyjä vastaan esimerkiksi luterilaisuus-palstalla, se on musertavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän pilkan jonka he kohdistaa kristittyjä vastaan esimerkiksi luterilaisuus-palstalla, se on musertavaa.
Halla-aho on kristinuskon Jumalan kieletäjä. Mitä siihen sanot persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä ite? Et sinä miltään apostolilta vaikuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on siihen oikeus. Me suvaitsemme hänet. Suvaitseeko vihervassut Räsäsen? Tuskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on siihen oikeus. Me suvaitsemme hänet. Suvaitseeko vihervassut Räsäsen? Tuskin
Jussi puolustaa maatamme paremmin kuin vihervassut yhteensä. Vihervassut ei edes yritä puolustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussi ei kuitenkaan pilkkaa kristinuskoa ja antaa ihmisen uskoa mihin haluaa, sillä edellytyksellä että siitä ei ole vaaraa ihmisille yhteiskunnassa kuten on eräästä toisesta uskonnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussi ei kuitenkaan pilkkaa kristinuskoa ja antaa ihmisen uskoa mihin haluaa, sillä edellytyksellä että siitä ei ole vaaraa ihmisille yhteiskunnassa kuten on eräästä toisesta uskonnosta.
Tässä näette että me oikeassa olevat eli oikeistolaiset, me olemme suvsitsevaisempia kuin vihervassut. Te ette suvaitse kuin erään uskonnon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä näette että me oikeassa olevat eli oikeistolaiset, me olemme suvsitsevaisempia kuin vihervassut. Te ette suvaitse kuin erään uskonnon.
Ääriryhmät minä tuomitsen. Olkoon se äärioikeisto tai äärivasemmisto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuja haukutaan äärioikeistolaisiksi mutta ei nähdä hirttä omassa silmässä.
Viime kesänä ääriryhmä teki äärimmäisen teon kun sitoi maamme kommunistiseen liittovaltiokurimukseen tällä vakautuspaketilla. Se ääriryhmä on siis hallitus. Tämä ääriteko antoi viimeisen kuoliniskun kansallisvaltiollemme. Se oli niin hirneä ääriteko että edes neukku ei pystynyt lopettamaan itsenäisyyttämme. Omat koirat puree kovimmin. Persut ovat erittäin maltillinen puolue näihin hyeenoihin verrattuna.
Tuosta paketista sen verran että kukaan ei valvo rahojen käyttöä siinä. Italian mafia sukeltaa rahamereen tämän johdosta. Tästä uutisoi MTV:n verkkosivut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuja haukutaan äärioikeistolaisiksi mutta ei nähdä hirttä omassa silmässä.
Viime kesänä ääriryhmä teki äärimmäisen teon kun sitoi maamme kommunistiseen liittovaltiokurimukseen tällä vakautuspaketilla. Se ääriryhmä on siis hallitus. Tämä ääriteko antoi viimeisen kuoliniskun kansallisvaltiollemme. Se oli niin hirneä ääriteko että edes neukku ei pystynyt lopettamaan itsenäisyyttämme. Omat koirat puree kovimmin. Persut ovat erittäin maltillinen puolue näihin hyeenoihin verrattuna.
Tuosta paketista sen verran että kukaan ei valvo rahojen käyttöä siinä. Italian mafia sukeltaa rahamereen tämän johdosta. Tästä uutisoi MTV:n verkkosivut.Tuo ääriryhmä sai puolen eduskunnan tuen vielä tuhotyölleen. Siinä saa duunari painaa työtä niska limassa että saataisiin Italian mafialle hilloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ääriryhmä sai puolen eduskunnan tuen vielä tuhotyölleen. Siinä saa duunari painaa työtä niska limassa että saataisiin Italian mafialle hilloa.
Ne vähenevät duunarit. Kun hallitus lopettelee tuottavaa työtä maasta ilmastohulluuden takia, ja kun edunsaajia tuodaan lisää ulkomailta, tämä maa muuttuu helvetiksi duunareille.
- Anonyymi
Vassuriuus on ateismia. Äärivassuriuus on siis ääriateismia, jopa muutakin vielä tuonkin päälle? Ja jos ismit sun muut haluavat poistaa kristinuskon, niin miksei ääriateismi siihen heitä myös käyttäisi? Tottakai käyttää.
Suomi on ongelma, koska kristinusko. Jopa vähitenkin kristitty ihminen Suomessa tietää evankeliumin. Tuo tangentointinakin vain kohdattu tekee jopa tuostakin ihmisestä ongelman saatanalle.
Siksi Suomi on kohde, KOKONAISUUDESSAAN. Tätä ei vain kaikki muusta tietoisia olevat kansalaiset tiedä. Vielä.
Heh. Olemme ongelma, koska tiedämme altruismista konseptina.
Ja nyt olisi hyvä aika kokeilla mikä tuo Jeesus juttu oikein on, kun se noin kuvottava voi olla mielelle, joka kateudesta on vihreenä.
Mutta mitä kadehdittavaa muka on, ellei Jeesus sitten todella ole Luoja.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi takertua jonkun yksityisen henkilön uskoon? Perinteiset arvot on laajempi käsite, johon kuuluu myös perhe tärkeänä asiana. Uskokin toisille ja isänmaa.
Vihervasemmisto uskoo vain Unelmaan, joka on täyttä höttöä, epätervettä, rumaa ja luonnotonta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia on juurikin näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs muut homot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydän on punainen ja se on vasemmalla. Tosiasiassa:-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussi puolustaa maatamme paremmin kuin vihervassut yhteensä. Vihervassut ei edes yritä puolustaa.
Sivari-Jussiko? HAH HAH HAA....!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fanaattinen fundamentalisti uhriutuu Räsäsen puolesta. Miten niin Räsästä ei suvaita? Mitenkäs se Räsäsen oman suvaitsevaisuuden kanssa? Asenne on kuin rautakangen nielaisseella. Aivan kuten sinullakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitut sinä mikään suvaitseva oikeistolainen ole. Olet autoritäärinen äärioikeistomulkku.
- Anonyymi
Hauska ketju. Antaa hyvän kuvan normipersun ajatusmaailmasta :)
- Anonyymi
Persuus onkin parhaimmillaan juuri viihteenä. Ehtymätön tahattoman huumorin lähde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuus onkin parhaimmillaan juuri viihteenä. Ehtymätön tahattoman huumorin lähde.
Ja vihervassarit vastustaa siis jopa hyvää viihdettäkinkö?
- Anonyymi
Totta. Ja tästä ketjusta löytyy myös syy siihen miksi jäävät aina oppositioon. Eivät kykene minkäänlaiseen yhteistyöhön kenenkään kanssa kun ympärillä on ainoastaan vihollisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No epäilemättä näin, jos asiaa persuilta kysytään. Mielikuvitusviholliset ovat siitä käteviä, että niille voidaan antaa ihan minkälaisia ominaisuuksia tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Ja tästä ketjusta löytyy myös syy siihen miksi jäävät aina oppositioon. Eivät kykene minkäänlaiseen yhteistyöhön kenenkään kanssa kun ympärillä on ainoastaan vihollisia.
Kyllä "yhteistyöksi" kutsumasi asia on äänestäjien pettämistä?
Jos olet äänestäjillesi luvannut? Niin ei siinä ole sijaa lehmänkaupoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitikin lisä huumorintaju suvakki-vajakki-vassarin listalle , siis sille, mistä pitää:-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä vain ympärillä, vaan myös omassa väessä. Käytännössä Persulla ei ole kuin vihollisia, koska ystävästäkin tulee vihollinen heti kun käy ilmi että ystävä onkin jostain asiasta eri mieltä. Yhden asian liikkeen arkipäivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet äänestäjillesi luvannut? Niin ei siinä ole sijaa lehmänkaupoille."Kyllä "yhteistyöksi" kutsumasi asia on äänestäjien pettämistä?"
Persujen mielestä varmasti noin. Kun vastustaa kaikkea, on yhteistyö mahdotonta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä "yhteistyöksi" kutsumasi asia on äänestäjien pettämistä?"
Persujen mielestä varmasti noin. Kun vastustaa kaikkea, on yhteistyö mahdotonta.Persut ei vastusta mitään vaan kannattavat eri asioita kuin muut.
- Anonyymi
Surullista ja pelottavaa, miten äärioikeisto on saanut ihmisen aivopestyä uskomaan natsien propagandaan. Näistä öyhöistä sitten saattaa löytyä niitä Breivikkejä, esimerkkejä jo löytyy Suomestakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista ja pelottavaa, miten äärioikeisto on saanut ihmisen aivopestyä uskomaan natsien propagandaan. Näistä öyhöistä sitten saattaa löytyä niitä Breivikkejä, esimerkkejä jo löytyy Suomestakin.
Onneksi eduskunnassa ei ole äärioikeistolaista puoluetta. RKP on vähän sinnepäin, mutta sielläkin on nykyään enemmän sosialisteja kuin sitä alkuperäistä äärioikeitolaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ei vastusta mitään vaan kannattavat eri asioita kuin muut.
Heh. Jopa persuasteikolla äärimmäisen huvittava kommentti :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmistolaisuus on totta, painajaismaista totta, mikä on niin valitettavan totta. Kun se olisikin vain mielikuvitusta ja viihdettä, mutta kun se on valitettavan totta ja se tuo kaikkea huonoa ja haittaa yhteiskuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä vain ympärillä, vaan myös omassa väessä. Käytännössä Persulla ei ole kuin vihollisia, koska ystävästäkin tulee vihollinen heti kun käy ilmi että ystävä onkin jostain asiasta eri mieltä. Yhden asian liikkeen arkipäivää.
Tuo on sitä oman mielikuvituksesi tuotosta. Joutaa romukoppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin totta. PS haluaa Suomelle ja suomalaisille hyvää toisin kuin vihervasemmisto, joka haluaa sotkea kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet äänestäjillesi luvannut? Niin ei siinä ole sijaa lehmänkaupoille.Mitä Ano lupasi äänestäjlleen? Persuutta. Ei antanut, Eerolan äänillä meni eduskuntaan ja sitten petti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja eri asioita kun muut persut. Yhden asian ihmisiä on aika paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vaan niin, että viherfasistien opit ja ajatukset ovat yksi yhteen natsi ideologiasta, lähtöisin baadermainhof puna anarkistiterroisteilta ja heidän jälkeläisiltään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin totta. PS haluaa Suomelle ja suomalaisille hyvää toisin kuin vihervasemmisto, joka haluaa sotkea kaiken.
Tuollainen näkemys on äärioikeistolaisella persulla, joka sattumoisin on vielä fanaattinen fundamentalisti samaan syssyyn. Olet täysin samaa kaliiberia kuin jihadistikin. Vain pelikentän toiselta laidalta.
Sanasi ovat petollisia Suomea ja suomalaisia kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmisto muuten vastustaa myös huumoria,kuten oheinen linkki osoittaa. Kiitos, että otit tämän aspektin esille.
https://www.suomenuutiset.fi/tallainen-on-sensuroitu-asuntojono-mainos-mita-mielta-sina-siita-olet/
- Anonyymi
Suvakit on moraaliarvoiltaan jälkeenjääneitä. Mielenvikaisuus on muutenkin hyvin yleistä vasemmiston piireissä. Se on helppo todeta kuuntelemalla pieni hetki mitä heillä on sanottavana. Hyvin monesti heidät myös tunnistaa ulkonäöltä, jokainen suvakin nähnyt tietää mitä tarkoitan.
- Anonyymi
Kerro miltä näytän?
- Anonyymi
Sorruit sitten esikuviesi kaltaiseen perisyntiin eli pilkkaamiseen? Natsipropagandaan kuului oleellisesti pilkkaaminen ja haukkuminen. Eritoten kaikkien vähemmistöjen kuten esim. vammaisten. Oma kirjoituksesi ei osu suvaitsevaisiin ihmisiin alkuunkaan, mutta typeryydelläsi lyöt viattomia ihmisiä. Olet pahan ruumiillistuma.
Varokaa hyvät ihmiset tuollaisia huijareita!
- Anonyymi
Vihervasemmisto on yhtä kuin vihreänä kateudesta. Vihervasemmisto haluaa kaiken, mitä suomalaisilla on.
- Anonyymi
Bingo.
- Anonyymi
"Demokratia" on vasemmistolle pääasiassa populistisen termin roolissa, sillä jokainen normaali ihminen näkee, miten demokratia murenee vasemmistolaisuutta riivaavassa poliittisessa valtakilpailussa.
- Anonyymi
Vasurihörhöily johtaa aina diktatuuriin. Ihan vaan siitä yksinkertaisesta syystä, että se on ainoa tapa millä heidän visionsa voidaan toteuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasurihörhöily johtaa aina diktatuuriin. Ihan vaan siitä yksinkertaisesta syystä, että se on ainoa tapa millä heidän visionsa voidaan toteuttaa.
Pohjois-Korea ja Venezuelan sosialismi ovat hyviä esimerkkejä siitä, mihin Suomen hallituksen vihervasemmistolainen sosialismi voi johtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ivan Puopolo on mieltä että kommunismi toimiakseen edes jotenkin tarvitsee aina hirmuhallinnon. Näinhän se on kun kattelee historiaa ja nykypäivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ivan Puopolo on mieltä että kommunismi toimiakseen edes jotenkin tarvitsee aina hirmuhallinnon. Näinhän se on kun kattelee historiaa ja nykypäivää.
Hän on kunnon toimittaja. Tällaisia pitäisi toimittajien olla. Hän vastustaa kommunismia henkeen ja vereen sekä puolustaa sananvapautta niinikään henkeen ja vereen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka yksinkertaisen kauniisti tuo olikaan tässä viestissäsi kiteytettynä. Kiitos tuosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykypäivän kommunismia on kokoomuslainen politiikka.
- Anonyymi
Kaikki johtuu siitä että vihervasemmiston henkinen koti neukkula hajosi. Piti löytää uusi ja se löydettiin brysselistä. Bryssel määrää ja punavihreät tottelee.
- Anonyymi
"Länsimaista yhteiskuntaa"
Siltä osin kuin se ei ole vielä valmis eli hyvin suurelta osin. Eduskunnassakin puhutaan vielä "arvoisa puhemies"
"Muita uskontoja kuin Islamia"
Monissa uskonnoissa on vakavia kipupisteitä kuten ortodoksisuudessa ja katolilaisuudessa. Naisen oikeus aborttiin ja hänen haluamaansa pukeutumiseen on täysin perustavanlaatuinen ihmisoikeus.
Demokratiaa
"Demokratia on hyvä keino, mutta huono vallitsevien olosuhteiden mittari joka voi vääristää todellisuutta. Demokratiaa on myös kiistää näennäisesti demokraattisesti tehdyt valinnat."
"Varsinaisesti sukupuolet ovat fossiloituneen patriarkkaalisen yhteiskunnan jäänteitä.
Syntymisprosessi ja inseminaatio ei ole enää riippuvainen patriarkkaalisen yhteiskunnan näkemyksistä.
Perhettä
"Näkemys tästäkin asiasta patriarkkaalisen penetraatio keskeisen painopisteistä voi poiketa hydrofeminismin moniulotteisesta tasapainoon pyrkivistä perhedynamiikan rakenteista."
Valkoihoisuutta
"Kysymys on patriarkkaalisen suuremman tuloluokan ja kapitalistisen yhteiskunnan rakenteista kumpuava pohdinta 1800-luvulta."
Maaseutua
"Taas täysin naurettava kysymys joka yrittää hämärtää ja sotkea kapitalistisen ja patriarkkaalisen yhteiskunnan näkemyksiä ja luokkaeroja suhteessa feminismin ja yhteiskunnallisen tietoisuuden välillä."
"Yhteiskunnallisen tietoisuuden ja ympäristön näkökulmasta vuosikymmeniä vanhentuneiden energiamuotojen voidaan katsoa edustavan jotain muuta kuin tämän päivän tietoisuutta ja ihmisnäkemyksiä. Tiedekin on tämän todistanut. Ydinvoimaa voidaan pitää monestakin syystä kyseenalaisena tuotantomuotona. Jo sen että prosessissa tapahtuu "sauvojen työntyminen" pitää sisällään yhteiskunnan todellisiin rakenteisiin kohdistuvan loukkauksen. Myös ES Energydrink pakkauksen koko ja muotokieli on täysin vääristynyt.
Ilmastoa
"Taas typerä väittämä" - Anonyymi
Vihervasemmisto toteuttaa Unelmaansa, yrittää maailmaa parantaa, mutta todellisuudessa pilaa Euroopan ja siinä samalla Suomenkin.
- Anonyymi
Noinkohan, vai yrittäisikö ehkä sittenkin menestyksekkäästi käyttää tätä terveysasiaa työkalunaan maailmanvallankaappaukselle transhumanisaation kautta.
Ei tuo mikään jalo aate ole. Tuo on itsekkyyttä. Menestys on taattu, itsekkäässä maailmassa, juuri kuten olemme nähneet tapahtuvankin.
- Anonyymi
Se vastustaa Jumalaa. Tehkää parannus ja uskokaa Evankeliumi
- Anonyymi
Lyhesti noin.
Pitkästi näin:
Luonnollista maailmanjärjestystä. - Anonyymi
Tee parannus ja usko, että jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää!
- Anonyymi
Kommunismissa/sosialismissa on aina kyse kontrollista. Ja ainoastaan lisävallasta sanella toiselle kuinka toisen kuuluu orjana elää.
- Anonyymi
Länsimainen yhteiskunta ja hyvinvointivaltio ovat pitkälti vasemmiston aikaansaannoksia eikä niitä vastusteta.
Yhteiskunnan sekularisaatio on osa länsimaisuuden ydintä ja sekularisaatio on sekularisaatiota KAIKKIEN uskontojen suhteen.
Ydinvoimaa kannattaa tällä hetkellä Suomesssa Vihreät ja Demarit. Vasemmistoliitosta en ole varma.
Muu oli sellaista paskaa, että ei ansaitse edes kommentointia.- Anonyymi
Siinäpä tuli pitkä plöräys huttua ja itseharhaa. Vasemmiston kontribuutio on lähinnä kansakuntien tuho ja murhat. Vasemmistohan vastustaa kansallisvaltioita ja kristinuskoa, jotka ovat länsimaisen hyvinvoinnin ja yhteiskuntien perusta. Sekularisaatio =degeneraatio.
- Anonyymi
Ja minä kun luulin että te vihervasemmistolaiset olette huumorintajuttomia.
Räjähdin nauruun kun luin kommenttisi :)
- Anonyymi
Vihreät mainostavat YouTube:ssa jatkuvasti nuoren miehen positiivisella naamalla, että hön on ilmastotoiveikas, koska saa teoillaan jotain oikeasti aikaan. ...
Mainoksessa ei kuitenkaan kerrota , mitä "jotain" eikä sitä, että vaikka koko Suomi ja kaikki maailman ihmiset lakkaisivat hengittämästä, niin silläkään ei olisi mitään vaikutusta maailman hiilidioksidipäästöihin, koska 95% niistä ei johdu ihmisestä, eikä hiilidioksidi edes ole merkittävin ilmastonmuutoksen aiheuttaja! Miten tällainen valehtelu ja nuorten harhaanjohtaminen sallitaan?! 😳
Ovatko Vihreät todellakin näin pihalla ilmastonmuutoksen syistä ja siitä, että ilmasto on aina muuttunut vieläpä nykyistä paljon enemmän silloinkin, kun ihmisiä ei edes ollut olemassa? 😤 - Anonyymi
Huomaa että tässä aloituksessa lyödään olkiukkoja.
Vihervasurit eivät ole sanoneet vastustavansa noita asioita.
Tämä eroaa persualoitukseen siinä että persut ovat todellakin sanoneet vastustavansa kaikkia niitä asioita mitä siinä ketjussa sanottiin. - Anonyymi
Listan loppuun: Järjen käyttöä.
- Anonyymi
Viher vasemmistoa on sydämmen asia kiukutella kun joku tekee töitä ahkerasti niin on kadehdittava ja sanottava että on röyhkeä kun saa palkkaa enemmän kuin vetelehtiä.
Vastustaa kehitystä,
Tässä alkua. - Anonyymi
Olen vihreisiin päin kallellaan oleva mies:
Länsimaista yhteiskuntaa
- Puolustan nimenomaan länsimaalaista demokratiaa ja vastustan autoritäärisiä valtioita kuten Venäjää.
- Olen agnostikko ja periaatteessa pidän uskontoja aina vähän höpsöinä, oikeastaan kaikkia uskontoja. Niillä voi toki olla omat hyvät puolensa.
Demokratiaa
- Kannatan nimenomaan demokratiaa ja vastustan autoritäärisiä hallintomalleja. Ja vaikka joskus voi tuntua siltä että valistunut diktatuuri olisi ihan hyvä systeemi, niin tiedän että absoluuttinen valta ennemmin tai myöhemmin turmelee.
- Olen nimenomaan mies, enkä vastusta sukupuolia. Oikeastaan en ymmärrä miten niitä voi vastustaa. Ymmärrän kyllä että sukupuolinormeja voidaan vastustaa ja on ihan järkevää se ettei sukupuoli liikaa määrää sitä mihin yhmisyksilöön suhtaudutaan.
Perhettä
- Perhe on järkevä perusyksikkö jolle on olemassa ihan biologisetkin perusteet. Ihmisen lapsuus on poikkeukssellisen pitkä ja ihminen on poikkeuksellisen kauan riippuvainen vanhemmistaan joten perhe on ihan järkevä yksikkö.
Valkoihoisuutta
- Olen valkoihoinen mies, enkä voi mitään sille ihonvärille jonka olen sattunut saamaan, siksi on järjetöntä arvostella ihmisiä heidän ihonvärintä perusteella.
Maaseutua
- Olen kaupunkilainen ja myönnän kyllä että Kepulainen ihanne pitää koko maa asuttuna tuntuu väliltä ihan järjettömältä. Maailmassa ei ole yhtään vaurasta maatalousmaata, kaikki vauraat maat ovat aina pitkälle kaupungistuneita. Kaupunki on rationaalinen tapa järkiperäistää mm. taloutta. Asutus joka leviäää hajalleen lisää aina monenmoisia kustannuksia. Mutta arvostan silti sitä että Suomessa löytyy myös harvaan asuttuja seutuja ja puhdasta luontoa.
- Ilmastonmuutoksen ja co2 päästöjen vuoksi on pakko luopua fossiilista energiamuodoista. Siksi energia tulisi tuottaa mahdollisimman pitkälti uusiutuvilla energiamuodoilla, mutta ydinvoimaakin tarvitaan hintavakauden vuoksi ja myös siksi että fossiilista polttoaineista luopuminen ei oikein onnistu ilman ydinvoimaa.
Ilmastoa
- Ei ilmastoa voi vastustaa tai voi, mutta ilman ilmastoa me ihmiset ja eläimet kuoltaisiin ja maa olisi yhtä kuollut kuin kuu tai Mars. - Anonyymi
Vasemmisto - eli intersektionaalinen woke-vasemmisto - vihaa ja vastustaa mm.
- Valkoisuutta (siitä uuskieli: "boomer", "karen", "valkoinen etuoikeus", "valkoinen ylivalta", "kulttuurinen omiminen" jne)
- kristinuskoa (koska se on "valkoinen" uskonto")
- ydinperhettä (mutta vain valkoista, ei koskaan etnistä)
- Kansallisvaltioita (koska kaikki "rajat auki", monikulttuuri ja "isänmaalliset ovat natseja")
- sukupuolia (koska "niitähän ei ole" valkoisilla, etnisillähän niitä ei kyseenalaisteta)
- "heteronormatiivisuutta" (koska "sortavilla" valkonaamoilla ei saa olla ydinperhettä, sukupuolta tai oikeutta kasvattaa lisää valkoisia lapsia maailmaan)
Kaikenkaikkiaan nykyinen woke-vasemmisto on ennenkaikkea antivalkoinen liike ja siihen tiivistyy kaikki olennainen mistä aate lähtee - siihen että valkoinen on muita rotuja sortava rasistinen rotu, joka ei saa olla tunnustettuna alkuperäisväestönä missään.
Valkonaamat ovat siis alunperin tulleet avaruudesta levittämään rasismia! - Anonyymi
Vasemmistossa on pimeä ja synkkä puolensa. Se esiintyy ja toimii hyveiden, ihmisarvon, yms. nimissä, mutta pyhän missionsa toteuttamiseksi ideologia salliii moraalin ja eettisyyden vastaiset keinot, koska vihollinen on väitetysti niin paha. Olemme jo vuosikymmeniä todistaneet, kuinka tämä pimeä ja synkkä puoli on juuri sitä, mitä vihollisestaan sanovat. Vasemmiston syvintä ydintä on kommunismi, vaikka äärimmäisen harva myöntää sen avoimesti. Se on sairaalloinen asenne ja elämäntapa, jossa tavoitteisiin pyritään keinolla millä hyvänsä. Olemme nähneet, kuinka vasemmisto on luonut "vihollisen", jota hyväksikäyttämällä pyrkivät pysymään vallassa. Se on suurelle yleisölle esitetty näytös, jossa katsojakin on osa sitä; vasemmisto ehdollistaa ihmisiä kannattamaan ja äänestämään heitä kiristämällä, "jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan". Tämä näkyy myös lehdistöön kohdistuvana painostuksena, jonka vuoksi ne ovat joutuneet valitsemaan vasemman puolen tukemisen, koska muutoin heidät nähtäisiin "vihollisen" tukijana. Tämä taas näkyy esimerkiksi Perussuomalaisten hyljeksimisenä, paitsi silloin, kun löytyy jotain negatiivista kerrottavaa. Siitäkin huolimatta, että PS ei ole yhteiskuntamme vihollinen, vaan PS = Suomen ja suomalaisuuden syvää ydintä. Vasemmistolaisuudessa on se viholliselementti. Katsokaa vaikka SDP:tä. Se puhuu suomalaisten eduista, jakamattomasta ihmisarvosta yms., vaikka tuhoaa kotimaisuutta, itsenäistä pärjäämistä, omien kansalaistensa elinolosuhteita, aiheuttaa epätasa-arvoa jne. Vasemmistoliitto kannustaa väkivaltaan, vandalismiin, poliisin vastustamiseen, anarkismiin...
Vasemmalla laidalla elävä pimeä ja synkkä puoli on kollektiivinen sairastuttava mielentila, jossa ei koeta omatunnontuskia oman ideologiansa olemassaolon turvaamiseksi, keinolla jopa millä hyvänsä. - Anonyymi
Juu, toki. Ja oliko niin että kansallisosialistinen puolue rakensi sosialismia?
- Anonyymi
Hyvinvointia.
- Anonyymi
Vihervasemmisto vastustaa sitä, että velanottoa pitäisi rajoittaa. Haluavat ottaa lainaa, jota ei tarvitse maksaa takaisin. Siis heidän itsensä ei tarvitse, vaan siirtävät laskun maksamisen muille - tulevien sukupolvien riesaksi.
- Anonyymi
Se vastustaa hyvyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi
16.01.2022 08:32
Ainakin ne vastustaa Palestiinan
valtion tunnustamista.
Suomessa "väheksytty" Ruotsi
on sen kuitenkin tunnustanut?!
Haavisto joka on ulkoministeri ja
siis viher demokraatti?
Ei ole tehnyt elettäkään tämän asian
voimaantuloksi????
Eikä tule koskaan tekemään??? - Anonyymi
Vastustaa suomalaisia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1895108Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254482Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993147Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2603060Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1552977- 522541
- 271939
- 561893
- 781831
- 221797