Rukous ei ole koskaan turha !!!!!

Vaan ainoastaan jos sulla on syntiejä jotka estää ettei Jumala sinun pyyntö kuulee.
Ja silloin puhun aktiivista synneistä, jotka et ole saanut pois vielä,, koska Synninpoistaja Jeesus Kristus,, ei ole vielä ottanut niitä Pois !!!

Siis ensin pöytä puhdas sinun elämässä, että Jumala voi laita sinne ruoka !!

Ei ole koskaan Jumalan vika ettet saa rukousvastaus koska hän odottaa saavansa näyttää Hänen Rakkauden Voima Ristiltä !!!! Ja ne Lahjat jotka odottaa sinua sieltä !!!!
Jes. 59
1 Katso, ei Herran käsi ole liian lyhyt auttamaan, eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan:
2 vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.

Jaak. 5:16

Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.

KATSOKAA MITEN KÄVI KUN KANSA NÖYRTYI JA OLI TUNNUSTANEET SYNTEJÄNSÄ >>

Joel. 2
15 Puhaltakaa pasunaan Siionissa, kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle juhlakokous.
16 Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.
17 Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: "Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: 'Missä on heidän Jumalansa?'"
18 Niin Herra kiivaili maansa puolesta ja sääli kansaansa.

34

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rukous on kuin vemppaamista, hyvän olon saa vain runkkari itse, mitään muuta vaikutusta sillä ei ole ellei vemppaa julkisesti.

      • Anonyymi

        Totta. Rukoilu on täysin turhaa touhua.


      • Anonyymi

        Hanki itsellesi vaimo…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hanki itsellesi vaimo…

        Sorry rakas lukija ! En ole homo !!!


      • Savis kirjoitti:

        Sorry rakas lukija ! En ole homo !!!

        Anteeksi luulin sen olevan minulle tarkoitettu mutta oli näköjään he-malle tarkoitettu !!


      • Savis kirjoitti:

        Anteeksi luulin sen olevan minulle tarkoitettu mutta oli näköjään he-malle tarkoitettu !!

        Älykkyyttä ei voi taikauskoiselta odottaakaan, toivottavasti et ole onnistunut siirtämään geenejäsi eteenpäin?

        Ajattelen vain mahdollisen puolisosi järjenlahjoja hänen arvioidessaan sinua sopivaksi suvunjatkajaksi ja suhteesta syntyvien lasten joutuvan tuetun asumisen piiriin vakavan älykkyyden puutteen vuoksi. Toki onnittelen jos oppivat sisäsiisteiksi!


      • he-ma kirjoitti:

        Älykkyyttä ei voi taikauskoiselta odottaakaan, toivottavasti et ole onnistunut siirtämään geenejäsi eteenpäin?

        Ajattelen vain mahdollisen puolisosi järjenlahjoja hänen arvioidessaan sinua sopivaksi suvunjatkajaksi ja suhteesta syntyvien lasten joutuvan tuetun asumisen piiriin vakavan älykkyyden puutteen vuoksi. Toki onnittelen jos oppivat sisäsiisteiksi!

        Älykyys Rakas tulee ainoastaan Jumalalta. Maailma on tyhmä kun ei tajua edes sitä...


      • Savis kirjoitti:

        Älykyys Rakas tulee ainoastaan Jumalalta. Maailma on tyhmä kun ei tajua edes sitä...

        Epäjumalasi valitsi kohdallasi varsin harvan siivilän järkeä jakaessaan?


    • Anonyymi

      Ja kukaan ei ole synnitön niin miten se rukous tulee koskaan kuuluksi?

      • Kysyppäs sitä Rakas Jumalalta ,,,, miten voi olla syntejä enää Verellä Puhdistettu Uskova ?


        Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

        Oletko koskaan huomannut että siinä lukee kaikesta eikä puolet tai yksi kolmasosasta synneistä ???


    • "Vaan ainoastaan jos sulla on syntiejä jotka estää ettei Jumala sinun pyyntö kuulee."

      Raamatun Jumala, ainoa todellinen Jumala, kuulee syntisen heikoimmankin huokauksen puoleensa.
      Mikä sinun jumalasi oikein on? Vaikutat harhaoppiselta, eikä Totuus ole sinussa.

      • Siis Rakas Tellukka !!

        Olet ite harhanjohtajien leirissä ja syöt heidän ruokaa.

        Tuon totuuden tekstin ja Pyhän Raamatun Jaet jotka aloituksessa oli annoin kun luin John Smithin kirja,,, jossa ilmeni ettei ollut vielä tullut 1900 tai ollut Oikea Herätys Canadassa siihen aika ja aloin miettiä Olisko ollut joku perusvika Canadaisilla saarnoissa ,,, tyyli koska he rakasti vääryyttä eikä totuutta lähetti Jumala heille väkevä vale nauruherätys ??

        Tuo karismaattisuus rantautui sitten myös Suomeen ja uuskarismaattisuus levis ympäri maailmaan saatanan tulen avulla..


      • Savis kirjoitti:

        Siis Rakas Tellukka !!

        Olet ite harhanjohtajien leirissä ja syöt heidän ruokaa.

        Tuon totuuden tekstin ja Pyhän Raamatun Jaet jotka aloituksessa oli annoin kun luin John Smithin kirja,,, jossa ilmeni ettei ollut vielä tullut 1900 tai ollut Oikea Herätys Canadassa siihen aika ja aloin miettiä Olisko ollut joku perusvika Canadaisilla saarnoissa ,,, tyyli koska he rakasti vääryyttä eikä totuutta lähetti Jumala heille väkevä vale nauruherätys ??

        Tuo karismaattisuus rantautui sitten myös Suomeen ja uuskarismaattisuus levis ympäri maailmaan saatanan tulen avulla..

        Ja nyt luulet minun olevan joku nauruherätetty?

        """Tuon totuuden tekstin ja Pyhän Raamatun Jaet jotka aloituksessa oli annoin kun luin John Smithin kirja,"""
        Minun Raamatussani ei löydy sellaista John Smithin kirja


      • Tellukka kirjoitti:

        Ja nyt luulet minun olevan joku nauruherätetty?

        """Tuon totuuden tekstin ja Pyhän Raamatun Jaet jotka aloituksessa oli annoin kun luin John Smithin kirja,"""
        Minun Raamatussani ei löydy sellaista John Smithin kirja

        OTA SANA Kilttisti vastaan ,, äläkä niin pahasti pane vastaan,, ettet sä tuhoat itsesi aivan täysin , Rakas Tellukka !!
        Siis>> ei Hän kuule syntisten rukous,, vaan Pyhän Puhtaan ja synnitön rukous ja saat mitä ikinä toivot ja rukoilet ! Muista että Vanhurskaan Rukous VOI paljon kun se on harras !!
        Ps. 66
        18 Jos minulla olisi vääryys sydämessäni, ei Herra minua kuulisi.
        19 Mutta Jumala kuuli minua ja otti vaarin minun rukoukseni äänestä.
        20 Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa.

        Onko täällä joku joka on tutkinut Pyhä Raamaattu Pyhässä Hengessä ??


      • Savis kirjoitti:

        OTA SANA Kilttisti vastaan ,, äläkä niin pahasti pane vastaan,, ettet sä tuhoat itsesi aivan täysin , Rakas Tellukka !!
        Siis>> ei Hän kuule syntisten rukous,, vaan Pyhän Puhtaan ja synnitön rukous ja saat mitä ikinä toivot ja rukoilet ! Muista että Vanhurskaan Rukous VOI paljon kun se on harras !!
        Ps. 66
        18 Jos minulla olisi vääryys sydämessäni, ei Herra minua kuulisi.
        19 Mutta Jumala kuuli minua ja otti vaarin minun rukoukseni äänestä.
        20 Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa.

        Onko täällä joku joka on tutkinut Pyhä Raamaattu Pyhässä Hengessä ??

        """Siis>> ei Hän kuule syntisten rukous,,"""

        Jumala on kieltänyt valehtelemisen, sinultakin.

        Luuk.18:9-14
        ""Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän kertomuksen:
        »Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan. Toinen oli fariseus, toinen publikaani.
        Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: ’Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani.
        Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.’

        Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: ’Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!’

        »Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei. Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan.»""


      • Tellukka kirjoitti:

        """Siis>> ei Hän kuule syntisten rukous,,"""

        Jumala on kieltänyt valehtelemisen, sinultakin.

        Luuk.18:9-14
        ""Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän kertomuksen:
        »Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan. Toinen oli fariseus, toinen publikaani.
        Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: ’Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani.
        Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.’

        Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: ’Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!’

        »Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei. Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan.»""

        No oliko se edes Rakas Tellukka,,,,,Publikaanilta Rukous ,,,, niinkuin olen sanonut >> Sananl. 28:13

        Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.

        Ja kun sä haluat jatkaa tietoisesti synnissä niin älä edes odota että saat rukousvastaus .. Turha on sun rukous-sessiot kun jatkat synnin tiellä ylpeänä sun synneistä ...


      • Savis kirjoitti:

        No oliko se edes Rakas Tellukka,,,,,Publikaanilta Rukous ,,,, niinkuin olen sanonut >> Sananl. 28:13

        Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.

        Ja kun sä haluat jatkaa tietoisesti synnissä niin älä edes odota että saat rukousvastaus .. Turha on sun rukous-sessiot kun jatkat synnin tiellä ylpeänä sun synneistä ...

        Sinun syntisi on omahyväisyys ja toisten halveksiminen, jopa buplikaanin halveksiminen, jonka Jeesus julisti vanhurskaaksi hänen nöyrän rukouksensa vuoksi.
        Jos buplikaanin rukous ei olisi ollut rukous, niin kyllä Jeesus sen olisi sanonut suorin sanoin, ettei tuo kelpaa Jumalalle, koska olet syntinen.

        Mikään rukous, pieninkään huokaus, Jumalan puoleen syntiseltäkään ei ole turha, sillä mitä sitä itseään vanhurskaana pitävän (niinkuin sinä) tarvitsee enää rukoilla Jumalalta muuta kuin niinkuin fariseus lyödä rintaansa ja kiittää Jumalaa, ettei ole niinkuin nuo syntiset tuolla Suoli24:ssä, (joita et edes tunne, mutta olet varma niitten olevan syntisempiä kuin sinä).

        Mikä on motiivisi, kun yrität jatkuvasti vetää Jumalalta maton jalkojen alta?


      • Tellukka kirjoitti:

        Sinun syntisi on omahyväisyys ja toisten halveksiminen, jopa buplikaanin halveksiminen, jonka Jeesus julisti vanhurskaaksi hänen nöyrän rukouksensa vuoksi.
        Jos buplikaanin rukous ei olisi ollut rukous, niin kyllä Jeesus sen olisi sanonut suorin sanoin, ettei tuo kelpaa Jumalalle, koska olet syntinen.

        Mikään rukous, pieninkään huokaus, Jumalan puoleen syntiseltäkään ei ole turha, sillä mitä sitä itseään vanhurskaana pitävän (niinkuin sinä) tarvitsee enää rukoilla Jumalalta muuta kuin niinkuin fariseus lyödä rintaansa ja kiittää Jumalaa, ettei ole niinkuin nuo syntiset tuolla Suoli24:ssä, (joita et edes tunne, mutta olet varma niitten olevan syntisempiä kuin sinä).

        Mikä on motiivisi, kun yrität jatkuvasti vetää Jumalalta maton jalkojen alta?

        Kovasti yrität Rakas Tellukka puolustaa sinun syntinen elämä kun just sentakia Jeesus tuli että saisi sen poistettu.. Niinkuin Hän on syntien Poisottaha ja Vapauttaja. Siis tulisko väkisin yrittää pysyä synneissä sinun oppisi mukaan että saa armon ?? Pyhä Raamattu ei tunne sitä vaan näyttä että synnit on ongelman ydin ja juuri.. Ja rukousvastaus niinkuin Jesaja julistaa ei tu ennenkuin synnit on pistettu jotka ovat tiellä..


      • Savis kirjoitti:

        Kovasti yrität Rakas Tellukka puolustaa sinun syntinen elämä kun just sentakia Jeesus tuli että saisi sen poistettu.. Niinkuin Hän on syntien Poisottaha ja Vapauttaja. Siis tulisko väkisin yrittää pysyä synneissä sinun oppisi mukaan että saa armon ?? Pyhä Raamattu ei tunne sitä vaan näyttä että synnit on ongelman ydin ja juuri.. Ja rukousvastaus niinkuin Jesaja julistaa ei tu ennenkuin synnit on pistettu jotka ovat tiellä..

        Sekö minun syntini on, että en usko sinun saatanalliseen ja epäraamatulliseen oppiisi, että se juutalainen jumalasi kiduttaa minua helvetin tulessa ikuisesta ikuiseen?

        Tiedätkö. Sinun syytöksilläsi ei ole enää valtaa minuun sillä minulla on Puolustaja Taivaassa, joka on sinua syyttäjää voimakkaampi.

        Ilm.12:10-12
        ""12:10 Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.
        12:11 Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.
        12:12 Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!""


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Kovasti yrität Rakas Tellukka puolustaa sinun syntinen elämä kun just sentakia Jeesus tuli että saisi sen poistettu.. Niinkuin Hän on syntien Poisottaha ja Vapauttaja. Siis tulisko väkisin yrittää pysyä synneissä sinun oppisi mukaan että saa armon ?? Pyhä Raamattu ei tunne sitä vaan näyttä että synnit on ongelman ydin ja juuri.. Ja rukousvastaus niinkuin Jesaja julistaa ei tu ennenkuin synnit on pistettu jotka ovat tiellä..

        Mitä sinä toisten synneistä tiedät, koska et tiedä omiasikaan, koska sinulla ei enää ole lakia, joka näyttäisi sinulle milloin olet tehnyt syntiä Jumalaa vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä toisten synneistä tiedät, koska et tiedä omiasikaan, koska sinulla ei enää ole lakia, joka näyttäisi sinulle milloin olet tehnyt syntiä Jumalaa vastaan.

        Älä valehtele Rakas !!
        Se Laki on kirjoitettu mun sydämeen Uuden liittossa jossa elään. Tu pois siitä vanhasta liitossa ja ala täyttä Lakia Rakastamalla !!!!


      • Savis kirjoitti:

        Älä valehtele Rakas !!
        Se Laki on kirjoitettu mun sydämeen Uuden liittossa jossa elään. Tu pois siitä vanhasta liitossa ja ala täyttä Lakia Rakastamalla !!!!

        Nonnii.
        Olethan sinä silloin lain alla ja vasta sitten lain alla oikein oletkin, kun se on oikein sydämeesi kirjoitettu.
        Mutta noudatatkos sitä sydämesi ääntä, joka kertoo sinulle milloin rikot Jumalan lakia (= teet syntiä)?

        Oletkos muuten unohtanut suurimman käskyistä? Yhtä suuren kuin lähimmäisen rakastaminen.:

        ""Opettaja, mikä on lain suurin käsky?" Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat.""

        1Joh.5:3
        "Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme Hänen käskynsä, ja Hänen käskynsä eivät ole raskaat."

        Jos vaivaudut lukemaan Jumalan omalla sormellaan kirjoittamat lain taulut, niin huomaat niistä puolet (ensimmäinen osa) olevan rakkautta Jumalaan ja toinen osa rakkautta lähimmäisiin, sillä niitten käskyjen varassa on koko laki.

        Ne on juuri ne, jotka hän on kirjoittanut sinun sydämeesi. Tai noh, ainakin minun sydämeeni. Enhän sinusta tiedä ...


    • Anonyymi

      Mitä nuo aktiiviset synnit sitten ovat?
      Voiko olla ennemmin kyse laiminlyönneistä.
      Sitä että ei ole Kristuksen tosi seuraaja, vaan ulkokultainen fariseus.

      Itse olin ulkokultainen ennen? Laitoin kolehtiin aina vain yhden markan, vaikka olisi pitänyt vähintään 10-100 markkaa laittaa niinä harvoina kertoina kun kävin kirkossa.
      Myös oli väkivaltaa pursuava lain kiivailija eli fariseus. Mutta nuo perustu väärin ymmärrettyyn raamatun käännökseen. Yms.

      Kun luin Aapeli Saarisalon uutta testamenttia tulin vasta silloin synnin tuntoon.
      Alkukielinen raamattu tarvitaan tai eksyy tieltä.
      Onneksi Jumala on ymmärtänyt ongelmani huonojen käännösten parissa. Antoi kielillä tulkitsemisen armolahjaa ja ymmärryksen lähteen Koraanin.

      • Rakas lukija. !!
        En ole tarvinnut Aapeli eikä kukaan muu opettaja tajuamaan ettei lain tie vie Taivaaseen !! Vaan Rakkauden Tie.

        Gal. 5
        14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Rakas lukija. !!
        En ole tarvinnut Aapeli eikä kukaan muu opettaja tajuamaan ettei lain tie vie Taivaaseen !! Vaan Rakkauden Tie.

        Gal. 5
        14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

        Ja siihenkään et pysty. Sinulla tuo sana Rakas joka kommentissasi on pelkkää ulkokuorta ja sanan helinää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siihenkään et pysty. Sinulla tuo sana Rakas joka kommentissasi on pelkkää ulkokuorta ja sanan helinää.

        Rakkaat lukijat !!
        Kaiiki jotka varoittavat ja on huolissaan teistä ja teidän menoa synneissä Rakastavat teitä vaikka ette sitä ressukaat edes sitä tajua.
        Mutta kyllä te sitten tajuatte kun syntien takia teitä viedään Siperiaan ja rukous alkaa maistua ja synnitöntä elämä niinkuin Israelaisillekin siihen aikaan !!
        Puhumatta matka kadotuksen ja rikki, katkopaikkaan
        Putin jo valmistele sitä rajalla !!
        Aamos 6
        1 Voi suruttomia Siionissa, huolettomia Samarian vuorella, kansoista ensimmäisen ylimyksiä, joiden tykö Israelin heimo tulee!
        2 Menkää Kalneen ja katsokaa, sieltä kulkekaa Suureen Hamatiin ja käykää filistealaisten Gatiin: ovatko ne paremmat kuin nämä valtakunnat, onko niiden alue suurempi kuin teidän alueenne?
        3 Voi teitä, jotka lykkäätte kauas pahan päivän, mutta vedätte luoksenne väkivallan, valtaistuimelle istumaan;
        4 jotka makaatte norsunluusohvilla ja venytte leposijoillanne, syötte karitsoita laumasta ja vasikoita navetasta;
        5 jotka sepustatte lauluja harpulla säestäen ja sommittelette soittimia kuin mikäkin Daavid;
        6 jotka juotte viiniä maljoista ja voitelette itsenne parhaalla öljyllä, mutta ette murehdi Joosefin sortumista!
        7 Sentähden heidän nyt täytyy mennä pakkosiirtolaisuuteen pakkosiirtolaisten etunenässä. Silloin lakkaavat venyjäin ilohuudot.

        Ottakaa oikea Jeesusta vastaan niinkauan kun on vielä aika parannuksentekoon.


      • Savis kirjoitti:

        Rakkaat lukijat !!
        Kaiiki jotka varoittavat ja on huolissaan teistä ja teidän menoa synneissä Rakastavat teitä vaikka ette sitä ressukaat edes sitä tajua.
        Mutta kyllä te sitten tajuatte kun syntien takia teitä viedään Siperiaan ja rukous alkaa maistua ja synnitöntä elämä niinkuin Israelaisillekin siihen aikaan !!
        Puhumatta matka kadotuksen ja rikki, katkopaikkaan
        Putin jo valmistele sitä rajalla !!
        Aamos 6
        1 Voi suruttomia Siionissa, huolettomia Samarian vuorella, kansoista ensimmäisen ylimyksiä, joiden tykö Israelin heimo tulee!
        2 Menkää Kalneen ja katsokaa, sieltä kulkekaa Suureen Hamatiin ja käykää filistealaisten Gatiin: ovatko ne paremmat kuin nämä valtakunnat, onko niiden alue suurempi kuin teidän alueenne?
        3 Voi teitä, jotka lykkäätte kauas pahan päivän, mutta vedätte luoksenne väkivallan, valtaistuimelle istumaan;
        4 jotka makaatte norsunluusohvilla ja venytte leposijoillanne, syötte karitsoita laumasta ja vasikoita navetasta;
        5 jotka sepustatte lauluja harpulla säestäen ja sommittelette soittimia kuin mikäkin Daavid;
        6 jotka juotte viiniä maljoista ja voitelette itsenne parhaalla öljyllä, mutta ette murehdi Joosefin sortumista!
        7 Sentähden heidän nyt täytyy mennä pakkosiirtolaisuuteen pakkosiirtolaisten etunenässä. Silloin lakkaavat venyjäin ilohuudot.

        Ottakaa oikea Jeesusta vastaan niinkauan kun on vielä aika parannuksentekoon.

        Mitäs sinä tuolla tarkoitat:
        """... kun syntien takia teitä viedään Siperiaan ja rukous alkaa maistua ..."""
        """Putin jo valmistele sitä rajalla !! """

        Putinko se on, joka lajittelee kuka on syntinen?

        Justiinhan tuolla olet julistanut, ettei Jumala kuule syntisten rukousta: """Siis>> ei Hän kuule syntisten rukous,,"""

        Ihme haparoimista sinulla tuo saarnaamisesi. Missä kohtaa Raamatussa muuten lukee tuollaista, että joitakin vietäisiin syntiensä takia Siperiaan. Monia nimittäin on viety juuri uskonsa (eikä syntiensä) takia vankilaan ja kuolemaankin.

        https://www.sttinfo.fi/tiedote/world-watch-list-2020--tutkimus-jo-260-miljoonaa-kristittya-kokee-vakavaa-vainoa-kristittyjen-vaino-syvenee-erityisesti-lantisessa-afrikassa-ja-kiinassa?publisherId=69817221&releaseId=69872364


      • Tellukka kirjoitti:

        Mitäs sinä tuolla tarkoitat:
        """... kun syntien takia teitä viedään Siperiaan ja rukous alkaa maistua ..."""
        """Putin jo valmistele sitä rajalla !! """

        Putinko se on, joka lajittelee kuka on syntinen?

        Justiinhan tuolla olet julistanut, ettei Jumala kuule syntisten rukousta: """Siis>> ei Hän kuule syntisten rukous,,"""

        Ihme haparoimista sinulla tuo saarnaamisesi. Missä kohtaa Raamatussa muuten lukee tuollaista, että joitakin vietäisiin syntiensä takia Siperiaan. Monia nimittäin on viety juuri uskonsa (eikä syntiensä) takia vankilaan ja kuolemaankin.

        https://www.sttinfo.fi/tiedote/world-watch-list-2020--tutkimus-jo-260-miljoonaa-kristittya-kokee-vakavaa-vainoa-kristittyjen-vaino-syvenee-erityisesti-lantisessa-afrikassa-ja-kiinassa?publisherId=69817221&releaseId=69872364

        Etkö Rakas Tellukka tiedä että toinen maailmansodan aikana lastattiin Siperiaan ihmisiä !
        Luuletko että se oli Jumala joka niitä lastasi.
        Kyllä se vaan on niin että suomalaisten syntimäärän takia Hän käyttää Putin.. Ja tuomio on taulossa ikävä kyllä...
        Kun en ole huomannut että maassamme ole mennyt kapakkat kiinni sentakia että ihmiset ovat sen tahtoneet ..
        EI VAAN korona on pakottaneet syntiset tekemän vähän vähemmän syntejä..


      • Savis kirjoitti:

        Etkö Rakas Tellukka tiedä että toinen maailmansodan aikana lastattiin Siperiaan ihmisiä !
        Luuletko että se oli Jumala joka niitä lastasi.
        Kyllä se vaan on niin että suomalaisten syntimäärän takia Hän käyttää Putin.. Ja tuomio on taulossa ikävä kyllä...
        Kun en ole huomannut että maassamme ole mennyt kapakkat kiinni sentakia että ihmiset ovat sen tahtoneet ..
        EI VAAN korona on pakottaneet syntiset tekemän vähän vähemmän syntejä..

        """Etkö Rakas Tellukka tiedä että toinen maailmansodan aikana lastattiin Siperiaan ihmisiä !
        Luuletko että se oli Jumala joka niitä lastasi."""

        Etkös se ollut sinä itse, joka houraili sinne Siperiaan vietävän syntien takia.
        Kuka meidän syntimme sen tarkemmin tietää kuin Jumala (ja sinä?)? Tuskin Putin ainakaan.

        Entäs sitten (ja olihan se välillä jo nytkin, pääministerikin ehti ...), kun kapakat taas aukeavat, niin onko se merkkinä siitä, että synninteko on loppunut ja korona (eikös se korona muuten ole vain aivoton virus?) sallii taas kapakat auki?


    • Selitäpä sinä, Savis, nyt, kun toisaalta kirjoitat:

      """Kysyppäs sitä Rakas Jumalalta ,,,, miten voi olla syntejä enää Verellä Puhdistettu Uskova ?"""
      Ja sitten:
      """Siis>> ei Hän kuule syntisten rukous,, vaan Pyhän Puhtaan ja synnitön rukous ja saat mitä ikinä toivot ja rukoilet !"""

      Ketä varten Jeesus opetti rukoilemaan Isä meidän rukouksen, jos Verellä Puhdistetulla Uskovalla ei edes ole syntejä, eikä Jumala kuitenkaan kuule sinun mukaasi syntisen rukousta? Ketä varten se sitten on?

      ""Isä meidän, joka olet taivaissa.
      Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
      Tulkoon sinun valtakuntasi.
      Tapahtukoon sinun tahtosi,
      myös maan päällä niin kuin taivaassa.
      Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
      Ja anna meille meidän s y n t i m m e anteeksi,
      niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
      jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
      Äläkä saata meitä kiusaukseen,
      vaan päästä meidät pahasta.
      Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.""

      • Uskonnottomille opetti Jeesus kuulijakunnalle !! Etkö sitä edes tiedä ja silti esität niin suuri tietäväinen nainen että huh. Pitäisit häpeä tuhkassa ja tomussa.. Noin vertauskuvallisesti !!!

        Sopii hyvin kirkkolaisille tuo rukous koska eivät tulee koskaan Oikein uskoon kun vauvakastejumalan sylissä jäävät raakaleina odottamaan että pappi voitele heitä syntisinä ja ilman uskoa Taivaaseen vaikka olisivat elänneet millainen sikaelämä tahansa..


      • Savis kirjoitti:

        Uskonnottomille opetti Jeesus kuulijakunnalle !! Etkö sitä edes tiedä ja silti esität niin suuri tietäväinen nainen että huh. Pitäisit häpeä tuhkassa ja tomussa.. Noin vertauskuvallisesti !!!

        Sopii hyvin kirkkolaisille tuo rukous koska eivät tulee koskaan Oikein uskoon kun vauvakastejumalan sylissä jäävät raakaleina odottamaan että pappi voitele heitä syntisinä ja ilman uskoa Taivaaseen vaikka olisivat elänneet millainen sikaelämä tahansa..

        Väärin!!!
        Luukkaan evankeliumin mukaan Jeesus opetti sen hänen opetuslastensa kysyttyä, kuinka heidän tulisi rukoilla.

        Oletko sinä Jeesuksen opetuslapsi? Et kai sitten, koska sinulla ei ole tarvetta pyytää syntejäsi anteeksi.


      • Tellukka kirjoitti:

        Väärin!!!
        Luukkaan evankeliumin mukaan Jeesus opetti sen hänen opetuslastensa kysyttyä, kuinka heidän tulisi rukoilla.

        Oletko sinä Jeesuksen opetuslapsi? Et kai sitten, koska sinulla ei ole tarvetta pyytää syntejäsi anteeksi.

        Väärin kirjoitit ??? Rakas hassukka !!!!

        Yli kaksituhatta vuotta sitten minun syntejäni annettiin anteeksi ja Jumala kysy sinulta hassukka ,, etkö usko ? Vai miksikö sä vielä pyydät anteeksi niistä epäuskossa...


    • Rakkaat !! Rukous ei ola koskaan turha kun Isä tahto Pojan takia meitä auttaa...

      Jes . 62
      6 Sinun muureillesi, Jerusalem, minä asetan vartijat; älkööt he milloinkaan vaietko, ei päivällä eikä yöllä. Te, jotka ylistätte Herraa, älkää itsellenne lepoa suoko.
      7 Älkää antako hänelle lepoa, ennenkuin hän on asettanut ennallensa Jerusalemin, tehnyt sen ylistykseksi maassa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      442
      2124
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      218
      1861
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1522
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1501
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1263
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1211
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      145
      1201
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1062
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1026
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      98
      1020
    Aihe