Hyvä neuvo palstalaisille, koskien höpölöpsiä!

Anonyymi

Höpölöpsis, on pelkkä kiusantekijä, älkää kommentoiko hänen kanssaan.
Hänessä ei ole muuta kuin suuret puheet....raamatuntuntija kehuu olevansa
Kun niitä puheita koetellaan, tulee kaikkea muuta mikä ei liity asiaan.!

8

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyypillinen kommentti hopealle jääneeltä. Olen sinulle liian kova pala, koska pystyn antamaan oikeat vastaukset "oikeiden vastausten" sijaan.

Vaikka lupasinkin vähentää työskentelyni, nyt on lähdettävä hommiin. Palaan vastaamaan hölmöilyihisi myöhemmin.

• Anonyymi

Hopealle????
        Olet hopealla niin kauan aikaa kun vastaat kysymyksiin, joita sinulle on esitetty eri aloituksissa.
        Älä vastaa, jos et kykene muuhun selittelyyn!

• Anonyymi kirjoitti:

Hopealle????
        Olet hopealla niin kauan aikaa kun vastaat kysymyksiin, joita sinulle on esitetty eri aloituksissa.
        Älä vastaa, jos et kykene muuhun selittelyyn!

Olen vastannut kaikkiin. Se, että sinulle kelpaisi vain hallintoneuvostosi muotoilema vastaus on sinun häpeäsi, ei minun.

Älä murehdi, hopea on ihan hyvä tila, vaikka kahden osanottajan kilpailussa sen saavuttaminen ei kovin paljoa vaadi...

• Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

Olen vastannut kaikkiin. Se, että sinulle kelpaisi vain hallintoneuvostosi muotoilema vastaus on sinun häpeäsi, ei minun.

Älä murehdi, hopea on ihan hyvä tila, vaikka kahden osanottajan kilpailussa sen saavuttaminen ei kovin paljoa vaadi...

Et ole vastannut yhteen tällä palstalla oleviin kysymyksiin, koskien Raamattua ja raamatun eri kirjeitä.
        Kaikkea muuta soopaa tulee

• Anonyymi kirjoitti:

Et ole vastannut yhteen tällä palstalla oleviin kysymyksiin, koskien Raamattua ja raamatun eri kirjeitä.
        Kaikkea muuta soopaa tulee

Olen vastannut sekä perusteellisesti että lyhyesti, mutta sinä odotat hallintoneuvoston vastauksia MINULTA. Ne sinä saat antaa ihan itse, jos et pelkää, että niille naurettaisiin kuten hallintoneuvoston muille jutuille ja oppimuutoksille. Huvittavia ovat mm. muutokset koskien 144 000 henkeä. Äkkiä muistellen sitä on jouduttu muuttamaan jo ainakin kaksi kertaa! Eikö se ole melkoisen noloa? Eikö ole hankalaa, kun teidät on ohjelmoitu uskomaan tietyt selitykset ja opit ja sitten ne ykskaks muuttuvatkin hallintoneuvoston päätöksillä.

Kun keskustelin jehnujen kanssa, he vakuuttivat, että harmagedonin tullessa on hengissä vuonna 1914 eläneitä ihmisiä. Luonnollisesti sekin meni perseelleen, joten hallintoneuvoston piti taas kerran muuttaa oppia! Se tehtiin jo hyvissä ajoin eikä jääty odottamaan, että se viimeinen tuona vuonna syntynyt kuolee. Se olisi ollut liian noloa.

Mormonit eivät myönnä muuttavansa oppejaan, mutta noloa on sekin, kun mm. pikkutyttöjen moninaintioppi ei ole muuttunut, mutta se ei ole toistaiSEKSI voimassa.

• Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

Olen vastannut sekä perusteellisesti että lyhyesti, mutta sinä odotat hallintoneuvoston vastauksia MINULTA. Ne sinä saat antaa ihan itse, jos et pelkää, että niille naurettaisiin kuten hallintoneuvoston muille jutuille ja oppimuutoksille. Huvittavia ovat mm. muutokset koskien 144 000 henkeä. Äkkiä muistellen sitä on jouduttu muuttamaan jo ainakin kaksi kertaa! Eikö se ole melkoisen noloa? Eikö ole hankalaa, kun teidät on ohjelmoitu uskomaan tietyt selitykset ja opit ja sitten ne ykskaks muuttuvatkin hallintoneuvoston päätöksillä.

Kun keskustelin jehnujen kanssa, he vakuuttivat, että harmagedonin tullessa on hengissä vuonna 1914 eläneitä ihmisiä. Luonnollisesti sekin meni perseelleen, joten hallintoneuvoston piti taas kerran muuttaa oppia! Se tehtiin jo hyvissä ajoin eikä jääty odottamaan, että se viimeinen tuona vuonna syntynyt kuolee. Se olisi ollut liian noloa.

Mormonit eivät myönnä muuttavansa oppejaan, mutta noloa on sekin, kun mm. pikkutyttöjen moninaintioppi ei ole muuttunut, mutta se ei ole toistaiSEKSI voimassa.

Ja taas tuota hallintoneuvostoa?????

Mikset Jehovan todistajien palstalle, koska olet siitä niin tietäväinen!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja taas tuota hallintoneuvostoa?????

Mikset Jehovan todistajien palstalle, koska olet siitä niin tietäväinen!

Mikset sinä mene sinne omiesi pariin? Miksi roikut mormonismipalstalla kun et käsittele mormonismia?

Oliko viestini taas liian kiusallinen sinulle?

• Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

Mikset sinä mene sinne omiesi pariin? Miksi roikut mormonismipalstalla kun et käsittele mormonismia?

Oliko viestini taas liian kiusallinen sinulle?

Mikset vastaa kysymyksiin joita sinulta on kysytty, koskien Raamattua.
        Miksi puhut Jehovan todistajuudesta mormonien palstalla?
        Miksi sinulle on kiusallista vastata kysymyksiin, jotka koskee Raamattua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      63
      4591
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      164
      3522
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      64
      2893
    4. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      149
      2841
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2684
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1923
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1801
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1656
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1630
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1342
    Aihe