Kyllä nainen löytää parisuhteen, jos haluaa

Anonyymi

Miehillä se on vaikeampaa.

31

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka vaan löytää halutessaan parisuhteen. Eri juttu on sitten se onko se parisuhde haluamisen arvonen.

• Anonyymi

Miksi sitten jopa jotkut yli 50-vuotiaatkin miehet ovat sinkkuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla allu pallu pallukkainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla allu pallu pallukkainen.

Höpsistä pussiin ja pussinsulkija kiinni. Kyllä tuumailija on ihan oikeassa, että yli 50 vuotiaitakin sinkkumiehiä on. Kukaanhan ei tiedä, ovatko he leskiä vai minkä takia.

Itse olen 45 vuotias ja lapsiakin on. Puolisoita on ollut ja kuopattukin. Sinkkuhan minä olen, koska naispuoleisen ystäväni kanssa emme asu saman katon alla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsistä pussiin ja pussinsulkija kiinni. Kyllä tuumailija on ihan oikeassa, että yli 50 vuotiaitakin sinkkumiehiä on. Kukaanhan ei tiedä, ovatko he leskiä vai minkä takia.

Itse olen 45 vuotias ja lapsiakin on. Puolisoita on ollut ja kuopattukin. Sinkkuhan minä olen, koska naispuoleisen ystäväni kanssa emme asu saman katon alla.

Pallukka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ovat nirsoilleet, eivätkä ottaneet mitä olis ollut saatavilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ovat nirsoilleet, eivätkä ottaneet mitä olis ollut saatavilla.

Taitaa käydä niin kuin allulle. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pallukka.

Mikä hemmetin pallukka? Onko tuo taas jotain Lapin/Kainuun murretta? Perkelekkin on erisnimi, eikä kirosana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä hemmetin pallukka? Onko tuo taas jotain Lapin/Kainuun murretta? Perkelekkin on erisnimi, eikä kirosana.

Pallukka nallukka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni et ole sinkku varsinaisesti. Sinulla on parisuhde ja pysyvä kumppani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsivät itseään nuorempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä on yritetty parisuhdetta saada aikaan, mutta eipä ole naiset kelpuuttaneet, vaikka ennen treffejä nainen on kelpuuttanut, mutta treffeillä nähdessään pärstän, niin eipä ole nainen senjälkeen halunut olla missään tekemisissä kanssani eli tämä todistaa, että pärstäni torjuu naiset tehokkaasti.
        Naisten on turha selitellä, ettei ulkonäöllä ole merkitystä ja sisäinen kauneus on tärkeämpi, mikä sisäinen kauneus, eihän kenenkään sisään mitään näe, kun on nahka päällä, kummallisia ovat naiset.
        Eivät sano suoraan, että olet niin ruma, etten sinua halua katsella, mene pois.

t. Ruma mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä on yritetty parisuhdetta saada aikaan, mutta eipä ole naiset kelpuuttaneet, vaikka ennen treffejä nainen on kelpuuttanut, mutta treffeillä nähdessään pärstän, niin eipä ole nainen senjälkeen halunut olla missään tekemisissä kanssani eli tämä todistaa, että pärstäni torjuu naiset tehokkaasti.
        Naisten on turha selitellä, ettei ulkonäöllä ole merkitystä ja sisäinen kauneus on tärkeämpi, mikä sisäinen kauneus, eihän kenenkään sisään mitään näe, kun on nahka päällä, kummallisia ovat naiset.

t. Ruma mies

Tosin se saattaa johtua älykkyydestäsikin. Ainakaan kirjoituksesi perusteella et ole ihan niitä penaalin terävimpiä kyniä.

Mutta ollos huoleti, seukkailen minäkin, vaikka olen aivovaurio-potilas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. Ruma mies

Olet vain nirso. Oman tasoisesi nainen ei sinulle kelpaa. Jokainen löytää kyllä parisuhteen. Etsit vaan vähemmän viehättävän naisihmisen, joka ei ole se penaalin terävin kynä ja hups olet parisuhteessa.

• Anonyymi

Jaa, miksi yli 50 vuotias on sinkku. Syitä on varmaan yhtä monta kuin sinkkuja, kaikilla eri tarina. Itselle riitti pari hankalaa suhdetta, toisessa vastapuolena oli juoppo ja toisessa taas kusettaja. Molemmat olivat siis naisia. Nyt on aika elää itselle itsekkäästi ja antaa paskat kaikelle muulle!

• Anonyymi

Jotkut ovat sinkkuna onnellisia ja jotkut parisuhteessa.

• Anonyymi

Viha auttaa pääsemään irti. Se on hyvä asia (tietysti olettaen, että jää vain ajatuksiin eikä purkaudu). Ilman irtipääsemistä ei vapaudu menneestä eikä ole kovin suuria mahdollisuuksia onnistua uudessa, sitten kun haluaa edes yrittää.

Oliko suhteessa alkoholistin kanssa lapsia? Jäitkö yksinhuoltajaksi ja pystyikö lasten äiti hoitaman osuuttaan?

Ymmärtävä, kiltti, mieleltään joustava, vahva persoona usein kiinnostaa jostain syystä ihmistä, joka on pinnan alla muruina. Kovin moni ei jaksaisi haastavaa ihmistä ja pysyisi siinä (liian) pitkään. Ystävä piirissä se on nähty monesti. Vähän hankalilta naisilla on keskimäärin kilttejä ja joustavia miehiä, ja taas vahvoilla kilteillä tuntuu olevan usein huonompi tuuri tai ainakin oikean löytäminen vaatii pari iteraatiota. Sama varmaan pätee miehiin. Vaikka tämä on kärjistys ja yleistys, silti siinä on totuuden siemen! Yksi ystäväni kerran sanoi, että joku reikä meillä (ystävyyksillä) on päässä, kun aina valitsemme huonosti. Sinun itse pitää oppia valitsemaan paremmin ja arvostamaan itseäsi.

Vaikka sanon mitä sanon, silti en osaa neuvoa, itse myös olen valinnut huonosti. Puhun yhtä paljon itselleni kuin sinulle. Minun pitkät suhteeni puolison suurin heikkous on kärjistäen (ne jotka aiheuttaa ongelmia 1) ADHD alkoholi (silti aika normaali suhde) 2) Lapsuuden ja Nuoruuden traumat. Normaali suhde, kunnes maanisuus vei 3) Asperger (ei diagnoosia, mutta vierestä katsoen vaikuttaa todennäköiseltä) parisuhdekokemattomuus. Maanisuus aiheuttaa raivoa, pettämistä, taloudellista uhkaa. Sen jälkeen en lähtenyt ”parantamaan itseäni” traumasta toisella samanlaisella vaan taisin ”ottaa” ihmisen, joka ei tunne vahvasti, ei raivoa, ei petä, muttei pitkän suhteen aikana kertaakaan osannut sanoittaa tunteitaan (minä tykkään/rakastan oli täysi mahdottomuus). Se, että tyydyin ja hain liian suurta vastakohtaa on reikä omassa päässäni. Olen armollinen itselleni, tarvitsin kokemukseni, jotta olen valmis tasapainoiseen suhteeseen. Jotta en valitsisi väärin, en ole pitänyt kiirettä ja haluan edetä ihan alun hitaasti. Sitten kuitenkin on pakko uskaltaa, jos löytää oikean.

Ja kaikissa suhteissa oli paljon hyvääkin, ei ne muuten olisi alkaneetkaan.

• Anonyymi

Tarkentaa vain pikkuisen aloitusta ja asia muuttuukin päälaelleen.

Kyllä mies löytää HYVÄN parisuhteen, jos haluaa...
      Naisille se on vaikeampaa.

• Anonyymi

Ei mullakaan oo parisänkyä. Se on semmosta että me miehet ei parisänkyä saada. Mä en mitenkään löydä tähän ratkasua. Semmonen äärimmäine ratkaisu ois, että kävelisin tohon toiseen makuuhuoneeseen ja lykkäisin ne sängyt siellä yhteen, niin siinähän ois parisänky. Mutta on siitä niin kauhee vaiva. Ja kaikki petaaminen siihen päälle. Että kai mä joudun sitten nukkuun loppuelämäni tässä pienessä huoneessa ja kapeessa sängyssä. Kyllä naisilla on niin paljon helpompaa.

• Anonyymi

Viinaa juomalla nainenkin löytää kumppain baarista. Selvinpäin naiset ei edes lähde treffeille miesten kanssa joten miehet ei voi löytää kumppania elleivät käy baareissa.

T viinamies

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ulkonäöllisesti naiset löytää seuraa heti eli ainakin seksi seuraa ja suhteeseenkin mutta sitten tuleekin luonne ja arvomaailma ym niin sit voikin olla ettei miehet enään kelpuutakkaan eli naisesta ei ole naiseksi vaimoksi

• Ei välttämättä. Ja mimmosen suhteen löytää sekin vielä. Mitä vaan älyvapaitakaan ei kukaan jaksa katella ja miehissä niitä tuntuu olevan helvetisti.

• Kun katselee tuttuja 50 sinkkuja, sekä miehet että naiset ovat voimakastahtoisia ja kompromissiin taipumattomia tyyppejä. Heillä on lyhytaikaisia suhteita, jonka jälkeen puolisokokelas "on lentänyt kuin leppäkeihäs ovesta ulos".

Minun sympatiat ovat olleet usein niiden sävyisten kokelaiden puolella.

• Anonyymi

Jos on jo kokemus kauan kestäneestä parisuhteesta ja sen jälkeisestä vuosia kestäneestä yksin olosta ja kun seksikään ei enää kiinnosta, niin ei kaikilla ole enää jaksamista sopeutua olemaan ja elämään ja olemaan yhdessä uuden ihmisen kanssa. Naiset pärjäävät miehiä paremmin yksin.

• Anonyymi

Ehkä se on niin, muttnsä.a kun on jo tottunut ihanaan ja helppoon yksin olemiseen, niin ei ole mitään tarvetta saada ketään elämäänsä.

• Anonyymi

Vaikka olisi ollut sinkku aina?

• Anonyymi

Kyse ei ole vain jonkunlaisen parisuhteen löytämisestä, vaan paljon muusta.

• Anonyymi

Jaa, varmasti tilastojen mukaan naiset pärjäävät paremmin yksin kun miehet. Saattaa olla että siihen vaikuttaa naisten parempi sosiaalinen verkosto. Kokemuksesta tiedän että näissä verkostoissa keitellään aikamoista soppaa ja ovat selkääntaputtelioiden kerhoja. Siellä päätetään erot kanssa sisarien puolesta halusivat tai eivät.
      Aivan sama minulle mitä touhuavat!

• JasuM

Höh, karseeta porukkaa.

Minä taas oon kertonu eroni sitten joskus, kun oon sattunut näkemään kaverin tai soittelemaan kuulumisia. Harvemmin ihan tuoreeltaan. Ei ole tuota verkostoakaan. Kamutkin hiljeni, kun poistin facebookin, jossa olivat kavereina.

• JasuM kirjoitti:

Höh, karseeta porukkaa.

Minä taas oon kertonu eroni sitten joskus, kun oon sattunut näkemään kaverin tai soittelemaan kuulumisia. Harvemmin ihan tuoreeltaan. Ei ole tuota verkostoakaan. Kamutkin hiljeni, kun poistin facebookin, jossa olivat kavereina.

Mutta oon saanut olla rauhassa, mikä on hyvä juttu. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8737
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1749
    3. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      28
      1675
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      130
      1461
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1130
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1099
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1067
    8. 92
      912
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      785
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta