Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hormonikierukan laitto yksityisellä

Anonyymi

Kunnallisella käyty juttusilla ja sain lähetteen spt-testeihin labraan, kaikki oli ok. Kunnalliselle varattu aika kuitenkin peruttiin koska lääkäri sairastui kierukan laittopäivänä ja seuraavat ajat menee kuukausien päähän. Pääseekö yksityiselle tässä tapauksessa suoraan kierukan asennukseen ilman lääkärikäyntejä ja mitä teillä on laitto siellä maksanut?

17

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Esim Mehiläisessä

      Kierukan asetuksen hinta muodostuu lääkärin käyntipalkkiosta, kierukan laittoon käytettävien tarvikkeiden laitosmaksusta, ultraäänitutkimuksen hinnasta ja poliklinikkamaksusta. Mikäli kierukka ostetaan Mehiläisestä, tulee edellä olevien lisäksi myös kierukan hinta. Mehiläisen lääkärikeskuksista löytyy tavallisimpia kierukoita. Jos toimenpiteessä tarvitaan puudutusta tai avustavaa henkilökuntaa, ne laskutetaan erikseen.

      Hienoa että sulla on varaa mennä yksityiselle.

      • Anonyymi

        Tuon luin itsekin netistä mutta kysyin kokemuksia paljon se on sitten todellisuudessa maksanut että tiedän suunnilleen onko varaa mennä yksityiselle vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon luin itsekin netistä mutta kysyin kokemuksia paljon se on sitten todellisuudessa maksanut että tiedän suunnilleen onko varaa mennä yksityiselle vai ei.

        Tuleehan siitä maksettavaksi useampia satasia.Hinnat löydät lääkäriasemien sivuilta.laske sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleehan siitä maksettavaksi useampia satasia.Hinnat löydät lääkäriasemien sivuilta.laske sieltä.

        Kun edelleenkään ei ole suoraa hinnastoa paljon se kaikkineen tulee maksamaan niin sillä kysyn kokemuksia että paljonko se enimmillään voisi olla…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun edelleenkään ei ole suoraa hinnastoa paljon se kaikkineen tulee maksamaan niin sillä kysyn kokemuksia että paljonko se enimmillään voisi olla…

        Minä varaisin tuhat euroa. Ei varmaan mene ihan kaikki, mutta se ei haitanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä varaisin tuhat euroa. Ei varmaan mene ihan kaikki, mutta se ei haitanne.

        Onko sulla huono päivä vai minkä takia ei voi olla avulias ja vastata vain jos on kokemusta asiasta mistä kysytään? Eikö olisi sinullekin helpompaa olla osallistumatta keskusteluun jos sulla ei ole siihen mitään annettavaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla huono päivä vai minkä takia ei voi olla avulias ja vastata vain jos on kokemusta asiasta mistä kysytään? Eikö olisi sinullekin helpompaa olla osallistumatta keskusteluun jos sulla ei ole siihen mitään annettavaa…

        Auts! Luulin antaneeni ihan hyvän arvion. Kokemuksesta.


    • Anonyymi

      mehiläisessä 20 minuutin aika gynekologilla voi maksaa 180 e ,30 minuuttia maksaa jo 299 e. Eli koita hoitaa ensin se lääkärin aika nopeesti.Eli kyllä siitä helposti tulee lähemmäs 1000 e.kun se ultra ja spt testit ja poliklinikka maksu

      • Anonyymi

        ja sitten vielä se kierukka erikseen. Lääkärissä puoli tuntia menee nopeesti eli ei muuta kuin kyttää vastaan otolla aika koska 20 minuuttia menee jo alkukysymyksiin.


    • Anonyymi

      Ei millään pahalla mutta 20 minuuttia ei riitä koska kaiken sen alkukeskustelun jälkeen tehdään vielä gynekologinen tutkimus.Koita ehtiä kaikki tämä puolessa tunnissa tai hinta vaan kasvaa.Mä en usko että yksityisellä pitävät mitään kiirettä.

    • Anonyymi

      Eli yksityisellä pitää silti käydä lääkärin kanssa puhumassa vaikka tämä on suoritettu jo julkisella ja olen käynyt jo sukupuolitautitesteissä? Yksityinen puoli ei siis pääse käsiksi julkisella suoritettuihin asioihin?

      • Anonyymi

        kuule kun yksityiselle on omat käytännöt.Ja sun pitää mennä yksityisen puolen hoidon mukaan.Ei se yksityinen välitä siitä vaikka oisit käynyt julkjisella puolella lääkärissä.Sä meet sen hoitopolun mukaan mikä on yksityisellä puolella ja maksat kaikki siitä poliklinikkamaksusta ja spttesteistä lähtien.


    • Anonyymi

      Onpas täällä kireetä porukkaa

    • Anonyymi

      Itse hain reseptillä kierukan apteekista. Ensin sitä laitettiin julkisella puolella. Oli niiiiin kivuliasta hommaa, vaikka synnyttänyt nainen olenkin, että oli pakko keskeyttää laitto. Menin yksityiselle, eikä tuntunut missään laitto. Valitsin kokeneemman lääkärin. Hinta n. 100euroa.

    • Anonyymi

      mun iskä laitto mulle kierukan kun en itse osannut

      • Anonyymi

        hehheh.Olipas hauskaa.Sä teet insestistä vitsin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe