Idiootteja koronan suhteen. Tauti leviää, mutta ollaan kuin tautia ei olisikaan. Missä maskit, senkin pellet!
Alavus ja Töysä
6
66
Vastaukset
- Anonyymi
Missä näyttö siitä, että maskeista olisi minkäänlaista hyötyä? Itse hegitän paljon mielummin puhdasta ilmaa, kuin hiilidioksidia, bakteereja, homeita ja ties mitä kemikaalipaskaa joita maskien takia päätyy keuhkoihin.
- Anonyymi
Pesisit hampaasi.
- Anonyymi
Hiilidioksia hengität jatkuvasti vaihtelevia määriä sisätiloissa, autossa ym ollessasi, vai asutko teltassa? Maskihan juuri suojaa bakteereilta, homeilta ja kemikaaleilta. Sen takiahan niitä käytetään esim.rakennus, korjaus- ym töissä. Tokihan maskissakin voi olla bakteereita, jos käyttää samaa maskia jatkuvasti.
- Anonyymi
Sanoohan sen jo maalaisjärkikin, että maski suojaa pöpöiltä.
- Anonyymi
Kas tässä sinulle oikeaa tietoa.
"Kasvomaskit ja hengityssuojaimet ovat yksittäisistä keinoista tehokkain taistelussa koronavirusta vastaan. Maailmanlaajuisen tutkimuksen mukaan maskien käyttö vähentää SARS-CoV-2-viruksen ilmaantuvuutta 53 prosentilla."
https://tekniikanmaailma.fi/tutkimus-maskit-ovat-tehokkain-yksittainen-keino-vahentaa-koronaviruksen-ilmaantuvuutta/
Oliko sinulla muuta kysyttävää?
- Anonyymi
Munadietti auttaa ns.ketoilu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055