Heräisit jo talviuniltas *****
Mikset sä mies enää?
9
112
Vastaukset
- Anonyymi
Herää jo hyvä mies. Jeesuskin on tulossa. Oli nähty jo Lappajärvellä. Ajellut pappa-tunturilla viikset kuurassa sandaalit jalassa.
- Anonyymi
Kalu seisoo koko ajan.
- Anonyymi
Eikö se ole hyvä juttu. Yritäpä päästä ennätyksen kanssa Guinesin ennätyskirjaan. Ota Lappajärveltä pari todistajaa. Ne rittää todistajaksi. On sitte virallisesti todettu.
- Anonyymi
Minun talvipesä on koko ajan kostea ja himoitsee vierasta lihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun talvipesä on koko ajan kostea ja himoitsee vierasta lihaa.
Missä sitä voi katsoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sitä voi katsoa?
Soon korkian männyn latvas.
- Anonyymi
ei uskaltanut tulla punttisalille
- Anonyymi
Taas joku innostunu pervo transsupervo on erehtyny seksipuolestaan. Annan ilmaisen neuvon. Mene nettiin homosivulle ja ota vasempaan käteen.
- Anonyymi
Olenhan miä jo laittanu kokoajan jo kynsilakkaa, kyrpäki seisoo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984