Jatkuva maalittaminen vie sinut lopulta pakkohoitoon...
Höpölöpsis on vienyt jonkun hulluuden partaalle
7
177
Vastaukset
En voi mitään, mutta itse hän aloitti.
- Anonyymi
Älä välitä tuosta tietämättömästä harhauskovaisesta, Jumalan polulta eksynyt löytää sinne joskus takaisin
- Anonyymi
Aloitin ja jatkan niin kauan aikaa, kun tulee oikeat vastaukset palstalla esitettyihin kysymyksiin.
Olet erinomainen Raamatuntuntija omien sanojesi mukaan, miksi et vastaa niihin, niin asia on sillä selvä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä tuosta tietämättömästä harhauskovaisesta, Jumalan polulta eksynyt löytää sinne joskus takaisin
Mikä on oikea Jumalan polku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kuulet Jumalan kutsun löydät lopulta polunkin
- Anonyymi
Mitä oloenh aloittanut???
Olen koko ajan vedonnut siihen mitä itse kehut itsestäsi
Ei ole vastata omiin huutoihin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea kysymys on mitä Jumala haluaa meiltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20911954- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596363Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775277- 585000
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514523Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194451- 1193946
- 833452
- 552005