Ei kahta sanaa. Hyvät yhteydet Kuortanwelle ja Ähtäriin. Parkkipaikkoja on ja muutenkin väki käy Tuurissa. Selvä asia. Vanha alye auttamattoman ahdas ja samoin kaupungintalon alue. Liisa anna ny ohjeet suunnittelijoille. Ettei Lasse jyrää
Sotekeskus Tuuriin Tuurinportin alueelle
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No sen nyt tietää mihin se keskus tulee..Seinäjoelle
- Anonyymi
Ähtäri nyt kuivuu taitaa olla 4 tuhatta asukasta.
Tuo Tuuri olis todella hyvä alue.
KIITOS ALOITAJALLE- Anonyymi
Joo samoin.Heinämäki lehdes kyselee mihin kunnantalo ja mihin zote.
Tuuriin kaikki.
TK ja sen koko jäljelle jäävät pikku palvelut keskustaan TK laajentukoot keskustassa.
Tuurissa on tilaa.Säästyy bensaa kun saa kaikki asiat samalla hoitaa
- Anonyymi
Kuljetuksen louhoksella olis hyvä paikka, ei tarttis paaluja juntata rapakkoon.
- Anonyymi
Nyt seTontti löyty! Nuorisoseuranmäjelle se Sotecentter . Siit on hyvä tulla ja lähtiä ja on ilimava paikka . Keskustahan tuota Laitosta ei saa sopimaan mihkää, menöö aivan tukkohon koko kylä. Tuuris on nykyään mukavan välijää liikkua annetaan sen pysyäkkin sellaisena.
Eikä tuo NS.tontti oo kumminkaa ku muutaman satametriä ihan kylän keskipisteestä.- Anonyymi
Aina vaan paranee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065