Suuri voitto vapauksien ja ihmisoikeuksien puolustajille on tapahtunut Tšekin tasavallassa, jossa on nähty voimakas protestien aalto. Maan uusi hallinto ilmoitti peruuttavansa joulukuussa määrätyn Covid-rokotepakon yli 60-vuotiaille ja sote-alan työntekijöille.
Maan edellinen hallinto määräsi pakkopiikitykset joulukuussa. Määräys olisi koskenut ylikansallisen agendan mukaisesti iäkkäitä asukkaita sekä erityisesti sote-alan työntekijöitä: terveydenhuollon työntekijöitä, poliiseja, palomiehiä ja lääketieteen opiskelijoita.
Kyseessä on vapauden puolustajien vastarinnan voitto. Valtavat määrät ihmisiä on kokoontunut Tšekin pääkaupunkiin protestoimaan pakkorokotuksia vastaan ja tilanne on uhannut karata hallinnon käsistä.
Päätös vaatimuksen kumoamisesta kuultiin samana päivänä, kun Britannian pääministeri Boris Johnson ilmoitti, että maan koronarajoitukset, maskipakko ja koronapassien käyttö päättyy ensi viikolla.
Mitä Sanna Marin, Krista Kiuru, THL ja muut edesvastuuttomat piikkityrannit nyt mahtavat sanoa?
Voitto fasismista! Tsekissä peruttiin Covid -rokotepakko!
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tulee "pakkorokotuksiin", niin siinäkin valehtelu on vedetty ihan tappiin.
Rokotteet perustuvat heikennettyyn viruskantaan. Koronavirusta ei ole saatu eristettyä, joten siitä ei ole voitu kehittää heikennettyä viruskantaa. Siksi ei ole olemassa mitään "koronarokotetta" vaan mRNA -geeniterapiaruiske. Parhaillaan se tekee tuhojaan ympäri maailmaa. - Anonyymi
Tähän pakko mennä Suomessakin: Ilta-Sanomat 20.1.-22 "Itävallan parlamentti hyväksyi pakollisen koronarokotteen – IS seuraa".
Pakkorokotuksiin mennään! - Anonyymi
Kyllä narratiivi nyt alkaa murtua. Ilahduttavaa nähdä kuinka eräissä maissa jo puretaan pakkoja.
Valtamedia meillä ei tietenkään kerro mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512