Torstain toivotut

Anonyymi

26

679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmettelin samaa, kun näin tämän jutun ja kuuntelin biisin. Aika tasapaksua oli minusta? Heillä on hyviäkin biisejä, mut minusta tämä ei kuulu niihin?

• Anonyymi

Selvästi paras ❣🕊

• Anonyymi

Väkisin väännetyn tuntua on.

• Anonyymi

Ei minuakaan. Harmi.

• Anonyymi

Vaikka ei se missään nimessä huono biisi ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka ei se missään nimessä huono biisi ole.

Jäi näemmä päähän soimaan.

• Anonyymi

Ei huono. Jotain hieman vailla kuten Euroviisut yleensä. Monia hyviä vanhoja Rasmuksella edelleenkin ainakin Liquid ja -Falling...
      t.sxth

• Anonyymi

Hector perjantai on mielessäin

• Anonyymi

Siskoni kuunteli nuorena sandraa ja kyllä sandralla muutamia tosi hyviä lauluja on

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Mun yhden kissan nimi oli muutes joskus Sandra. Santtu tuttavallisemmin.

https://youtu.be/kv8WHgBOlqg

Pidin tästä musavideosta. Sandraa ei ole tullut kuunneltua kuin tutuimmat.
        t.sxth

• Anonyymi kirjoitti:

Pidin tästä musavideosta. Sandraa ei ole tullut kuunneltua kuin tutuimmat.
        t.sxth

Jeph. Tässä vielä yks kiva. Ja kaunis laulajakin. 😋

https://youtu.be/EQFbvbEJ3Yk

• Anonyymi

Huh! *PUMPS*! Nyt kyllä ♥️ putkahti ulos rinnasta! Tuota sinun ei olisi kannattanut laittaa :) Mutta ei hassumpi aloitus tällä aamulle vaikka ahtaaksi käy...

https://youtu.be/BjvfIJstWeg

t.sxth

• Anonyymi kirjoitti:

Huh! *PUMPS*! Nyt kyllä ♥️ putkahti ulos rinnasta! Tuota sinun ei olisi kannattanut laittaa :) Mutta ei hassumpi aloitus tällä aamulle vaikka ahtaaksi käy...

https://youtu.be/BjvfIJstWeg

t.sxth

Auts! Close to me on kova, uppoaa aina jonnekin syvälle.
        The Cure on kyllä monella tapaa kumma bändi, jotenkin olematon ja sitten pullautetaan nippu tavallisen kuuloisia biisejä joista tuleekin hittejä.

Yksi kiva, ei Curen

https://www.youtube.com/watch?v=GwTXwJg6_VE

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Auts! Close to me on kova, uppoaa aina jonnekin syvälle.
        The Cure on kyllä monella tapaa kumma bändi, jotenkin olematon ja sitten pullautetaan nippu tavallisen kuuloisia biisejä joista tuleekin hittejä.

Yksi kiva, ei Curen

https://www.youtube.com/watch?v=GwTXwJg6_VE

Auts! Olen kuunnellut noita kaikkia, pidän tosi paljon, kuunteli juuri tuossa Run ja Chasing Cars ja vähän kaikkia..

Nyt sitten olen sitten olen käyttänyt sinuun enemmän aikaa kun tässä illassa oli tunteja. Heitetään tähän jotain tällaista palstaviikonlopun ja sinun musavideon nimissä :)

Cardigans - I Need Some Fine Wine and You, You Need to Be Nicer

https://youtu.be/huobAY7gl30

• Anonyymi kirjoitti:

Auts! Olen kuunnellut noita kaikkia, pidän tosi paljon, kuunteli juuri tuossa Run ja Chasing Cars ja vähän kaikkia..

Nyt sitten olen sitten olen käyttänyt sinuun enemmän aikaa kun tässä illassa oli tunteja. Heitetään tähän jotain tällaista palstaviikonlopun ja sinun musavideon nimissä :)

Cardigans - I Need Some Fine Wine and You, You Need to Be Nicer

https://youtu.be/huobAY7gl30

No mä olen musikaalisesti tuulella käypä, ei kannata kovin paljoa tuhlata aikaa, ei :)

Viikko mennyt, kaivoin muistin syövereistä tuollaisen, kauniin balladin ja upean naisäänen, joka valitettavasti poistui jo, mielestäni ennen aikojaan ❤

The Cranberries - Dreams
        https://www.youtube.com/watch?v=Yam5uK6e-bQ

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

No mä olen musikaalisesti tuulella käypä, ei kannata kovin paljoa tuhlata aikaa, ei :)

Viikko mennyt, kaivoin muistin syövereistä tuollaisen, kauniin balladin ja upean naisäänen, joka valitettavasti poistui jo, mielestäni ennen aikojaan ❤

The Cranberries - Dreams
        https://www.youtube.com/watch?v=Yam5uK6e-bQ

HUMPS! 0_0 Niin kyllä.. mutta mikä sinä randombypasser oikein olet? Sinähän kiskot minua hiuksista lujaa juuri kun ajattelin.. juuri kun ajattelin pukea sinut sukelluspukuun :) Mmm.. no siis ainakin olen palannut tähän koko viikon, joku randommusaa
        korvissa tai jotain :) En nimittäin halua, että mihinkään hitaasti virtaavaan hukut

Milow - Little in The Middle

https://youtu.be/rjKvmZxcT_E

t.sxth

• Anonyymi kirjoitti:

HUMPS! 0_0 Niin kyllä.. mutta mikä sinä randombypasser oikein olet? Sinähän kiskot minua hiuksista lujaa juuri kun ajattelin.. juuri kun ajattelin pukea sinut sukelluspukuun :) Mmm.. no siis ainakin olen palannut tähän koko viikon, joku randommusaa
        korvissa tai jotain :) En nimittäin halua, että mihinkään hitaasti virtaavaan hukut

Milow - Little in The Middle

https://youtu.be/rjKvmZxcT_E

t.sxth

Minä oon tämmöi peruspetteri, tasapaksu, tavallinen, tylsä ja liiankin itseriittoinen jääräpää :)

Vai että sukelluspukuun... Tuohan se toki turvaa, vesissä, mutta ei kai tässä vielä olla hukkumassa kuin korkeintaan elämän hitaaseen virtaan ;)

• Anonyymi

Tyhjänpäiväistä tusinatavaraa. Tuokaan ei muuten saisi mitään kannatusta, mutta kun mainittu feministiseksi voimaantumis kappaleeksi, niin johan on yhtäkkiä "niin ihana biisi".

• Anonyymi

Jaa, että YHDEN ( 1) dissaus videonko sitten löysit, BANDINO? Epäilen, että olet tuo henkilö, joka naukuu joka sivustolla dissaamassa The Rasmusta. Myös Viisukuppilassa esiintyen muun maanlaisena, vaikka heikko englanninkielentaitosi paljastaa sinut. Kaikilta isoilta viisubloggareilta on tullut hyvät arvostelut: WIWIBLOGGS, INTENSIVE MUSIC REACTIONS, KATARINE8, LUKE WHITE, ESCMIKE , EUROVOXX, tuossa on lueteltu niitä kuuluisimpia. Ainoat jotka eivät oikein välittäneet ovat pinkkipopin harrastajat Shane ja Kennedy. Kennedy ei myöskään tykännyt Oliveirasta. Molemmat dissasit myös Blind Channel 2021. Shane pyyteli tuolla videollaan nyt sitten jopa anteeksi Blind Channelin faneilta aikaisempia puheitaan. ( Ihme.) Olen katsonut nyt n. 30-40 reaktiovideota ja dissattu ei olla, näkeehän sen nyt herrajumala, kommenteista videon allakin, että KYLLÄ TOIMII! The Rasmuksen ovat viisufanit valinneet suosikiksi Myös kahdessa eri äänestyksessä. The Rasmus myös striimaa kärjessä, kohta on 2 miljoonaa striimausta, kun taas mm. Jäbä mutisee koko joukon hännillä. Onkohan koskaan aikaisemmin Suomen edustaja ollut näin korkealla? Tuskin edes LORDI, joka lähti nousuun vasta semifinaalin jälkeen. Että lopetappa, Bandino. Väärän tiedon levittäminen.

• Jaa Bandino? Tulin tunteen hepun Soft Engine aikoina. Näkyy ruikuttavan Iisakin perään. Samaa mieltä. Kummaa jollotusta esiintyy ihmisissä. Suosikki Rasmus ja kuitenkin väkisin pittää joku itkuvirsi tunkea kisaan tai Iisakin puhina. Viisukuppilassakin rockvastaiset ovat alkaneet vaatia, että kulutuspoppi edustamaan ja rockilla myöhemmin, vaikka ne parhaat mahdollisuudet olisivat tänä vuonna menestyä. Mediaa kiinnostava edustaja Rasmus joka hallitsee niin lehdistötilausuudet kuin lavaesiintymisenkin parhaiten kuin nuot muut. Eikä Rasmus tule jäämään seinäkukaksi Torinossa. Toisin käy jos sinne menee joko Oliveira, Bess tai puhina Iisak. Olivieran itkua vastaavaa on kisassa jo kaksi kappaletta tarjolla. Bess taas on kuten Tommi Läntinenkin sen totesi: Yrittää muttei yritä tms.

• Anonyymi
        viisuvaari61 kirjoitti:

Jaa Bandino? Tulin tunteen hepun Soft Engine aikoina. Näkyy ruikuttavan Iisakin perään. Samaa mieltä. Kummaa jollotusta esiintyy ihmisissä. Suosikki Rasmus ja kuitenkin väkisin pittää joku itkuvirsi tunkea kisaan tai Iisakin puhina. Viisukuppilassakin rockvastaiset ovat alkaneet vaatia, että kulutuspoppi edustamaan ja rockilla myöhemmin, vaikka ne parhaat mahdollisuudet olisivat tänä vuonna menestyä. Mediaa kiinnostava edustaja Rasmus joka hallitsee niin lehdistötilausuudet kuin lavaesiintymisenkin parhaiten kuin nuot muut. Eikä Rasmus tule jäämään seinäkukaksi Torinossa. Toisin käy jos sinne menee joko Oliveira, Bess tai puhina Iisak. Olivieran itkua vastaavaa on kisassa jo kaksi kappaletta tarjolla. Bess taas on kuten Tommi Läntinenkin sen totesi: Yrittää muttei yritä tms.

Joo. Tietty ei voi olla varma tällä sivustolla, mutta mä epäilen vahvasti Bandinoa. Tyyli on tuttu ja se on kuulu dissinfon levittämisessä, väärän tiedon. Säälittävää herjanheittoa ja lokaamista. Just Isac sopiikin sen tyyliseksi biisiksi. Ennenkin tollasta on pitäny modernina, vaikka on kaikkea muuta. Oon kans huomannut, että ihme ajojahti on syntymässä. Olisko syynä tuo 4000 äänen voitto Iltalehden gallubissa? Viisukuppilassa olivat heti, että seliseli, ihmiset eivät kuuntele muita, ku heti äänestävät sitä kuuluisinta, että niinhä ne äänesti Eläkeläisiäkin :D. Melkoista ylimielisyyttä muuta yleisöä kohtaan. Taviksiksi meitä haukkuvat. Olika se Eläkeläiset muka joku kuuluisa? Mun mielestä ei koskaan ollutkaan. Jännä juttu. Että jos The Rasmuksen kappaleen esittäisi joku CyanKicks nii täällä kustaisiin hunajaa, kun Olis niin modernia. Viisukuppilassakin keräisivät pystiin rahaa :D. Eiks kuppilalla ollut tapana joku pysti vuosia sitte lahjoittaa suosikille, muistan Mika Saaren sellasen saanee Viisukuppilalta. Muistatko, Viisuvaari61? Siellä ei taitaa olla enää vaan kourallinen vanhoja jäseniä, ne pahimmat humppamusan harrastajat, meinaan. Se yksikin on vuoden ajan ruikuttanut Blind Channelin voittoa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Tietty ei voi olla varma tällä sivustolla, mutta mä epäilen vahvasti Bandinoa. Tyyli on tuttu ja se on kuulu dissinfon levittämisessä, väärän tiedon. Säälittävää herjanheittoa ja lokaamista. Just Isac sopiikin sen tyyliseksi biisiksi. Ennenkin tollasta on pitäny modernina, vaikka on kaikkea muuta. Oon kans huomannut, että ihme ajojahti on syntymässä. Olisko syynä tuo 4000 äänen voitto Iltalehden gallubissa? Viisukuppilassa olivat heti, että seliseli, ihmiset eivät kuuntele muita, ku heti äänestävät sitä kuuluisinta, että niinhä ne äänesti Eläkeläisiäkin :D. Melkoista ylimielisyyttä muuta yleisöä kohtaan. Taviksiksi meitä haukkuvat. Olika se Eläkeläiset muka joku kuuluisa? Mun mielestä ei koskaan ollutkaan. Jännä juttu. Että jos The Rasmuksen kappaleen esittäisi joku CyanKicks nii täällä kustaisiin hunajaa, kun Olis niin modernia. Viisukuppilassakin keräisivät pystiin rahaa :D. Eiks kuppilalla ollut tapana joku pysti vuosia sitte lahjoittaa suosikille, muistan Mika Saaren sellasen saanee Viisukuppilalta. Muistatko, Viisuvaari61? Siellä ei taitaa olla enää vaan kourallinen vanhoja jäseniä, ne pahimmat humppamusan harrastajat, meinaan. Se yksikin on vuoden ajan ruikuttanut Blind Channelin voittoa :D

Minun piti tulla varta vasten kurkkimaan onko aloittaja antanut vastinetta. Mutta kyllä minunkin mielestäni tuo vastaa Bandinon kirjoittelua. Lisäksi tuo Bandino on usein tuolla YouTubessa joten eipä olisi ihme jos se on napannut sieltä negavideon ja klikannut tänne. Viisukuppila? Vissiin netistä löytyy? Näitä suomenkielisiä viisuchatteja ei ole kovin paljoa. Täytyy katsoa mitä porukkaa siellä viihtyy. Kuulostaa, että jotakin homekorvia mitä olen näitä kommentteja nyt lukenut.

• Neljä Ruusua voi olla jees. Mutta viisuissa menestyy yleensä kaikki outo, niin tuskin onnaa perus Suomalaisilla skipaleilla.

https://youtu.be/EFszD2A286c

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      333
      8133
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2501
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      67
      2255
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1906
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1482
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1321
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1317
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      174
      1264
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1250
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1157
    Aihe