Hei,
onko kellään tullut sivuoireena esim. verenpainelääkketistä korvien siritystä ja soimista? Olen syönyt kolmisen kuukautta Losartania ja Amlodipiniä, ja tähän asti on mennyt hyvin. Nyt kuitenkin viimeiset päivät on ollut kiusallista korvien siritystä ja soimista. En ole altistunut melulle, joten mietin voisiko olla, että nyt on jompikumpi lääke alkanut tekemään tätä. Toki voi olla lihasperäistäkin, niskoista tms. johtuvaa.
Lääkkeet ja korvien soiminen?
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Olet syönyt noita lääkkeitä jo kuitenkin kolme kk. Uskoisin että on jostain muusta kuin lääkkeestä johtuvaa. Kyllä haittavaikutukset näkyy usein paljon aikaisemmin jo ensimmäisen viikon tai parin aikana
- Anonyymi
Korvien soiminen on aika normaalia, etenkin vanhemmalla iällä. Useimmat tottuvat siihen, eikä se heitä haittaa. Siis, vältttämättä ei ole kyse lääkkeestä, vaan normaalista ikääntymisestä.
Tietenkin, jos tuo huolestuttaa, käy korvalääkärissä.
- Anonyymi
Aivan saman kohtalon kokenut, lääkkeen sivuvaikutuksena korvien sointi. Lääkäri oletti että loppuu kenties alle vuodessa, ei ole loppunut. Aiheesta löytyy netistä artikkeli jossa aivan selkeästi todetaan että voi tulla lääkkeen sivuvaikutuksena. Ei ole ennen moisesta kokemusta, eipä kyllä lääkkeistäkään kovin paljoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759