Mikä kivoin ilta kylässä

Anonyymi

1 menet katselemaan työläisen kotiin tv tä ja syömään jotain kaikki hankittu omilla rahoilla 2 sosiaalitoimiston asiakkaan luo tv ja syömiset hankittu yhteiskunnan varoista 3 yrittäjän luo jossa kallein tv ja niitä joka huoneessa kalleimmat huonekalut luksus autoja piha täynnä on veneitä moottorikelkkoja sukulaiset käy tankkaamassa firman kortilla ruuat kaikki firman piikkiin eli yhteiskunta maksaa kaiken eli mitään ei hankittu omilla rahoilla

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paras on olla kotona, vaikka sitten katselemassa sitä tv:tä, joka on kyllä yrittäjän tuloilla hankittu.

    • Anonyymi

      Työläinen on lopen uupunut työpäivästään, joten hänestä ei ole kauheasti seuraa, mahdollisesti vain kittaa kaljaa silmät lasittuneina telkkarin suuntaan. Lähtiessäni hän nukkuu sammuneena nojatuolissaan.
      Sosiaalitoimiston asiakas syyttää koko illan yhteiskuntaa syrjäytymisestään ja siitä, että naapurin yrittäjä ajaa yritystukirahoitetulla Audilla. Lähtöäni hän tuskin huomaa.
      Yrittäjä pitää kaksin käsin kiinni älypuhelimestaan ja käy viiden minuutin välein viereisessä huoneessa hoitamassa bisneksiään. Lähtiessäni hän kiittää (hänelle) kivasta illasta.
      🤷‍♀️

      • Anonyymi

        Eli kivoin on valtion virkamies.
        Työ ei häntä rasita, rahat tulee yhteiskunnan pussista, mutta se on vain plussaa, eikä työasiat vie kuin 5 % valveillaoloajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kivoin on valtion virkamies.
        Työ ei häntä rasita, rahat tulee yhteiskunnan pussista, mutta se on vain plussaa, eikä työasiat vie kuin 5 % valveillaoloajasta.

        Jos ei olisi virkahenkilöitä, niin melkoisen huonosti yhteiskunta pyörisi. Tosin virkahenkilöiden määrää olisi syytä arvioida kriittisesti.


    • Anonyymi

      1 ja vienpä itsekin vielä jotain mukana

      Toinen työläinen

    • Anonyymi

      Tavallinen ihminen maksaa kaikesta itse ja se on hieno asia.

      Monet rikkaat haluavat kaiken ilmaiseksi ja vielä köyhienkin rahat.

      • Anonyymi

        Siksi he rikkaita ovatkin. Vai tiedätkö jonkun, joka on rehdisti ja rehellisesti rikastunut (poislukien lottovoittajat).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi he rikkaita ovatkin. Vai tiedätkö jonkun, joka on rehdisti ja rehellisesti rikastunut (poislukien lottovoittajat).

        Tiedän. Vuositulot ovat kyseisellä ihmisellä olleet jo useamman vuoden puolen miljoonan hujakoilla ja lähemmäs kuutta sataa tuhatta viime vuonna. Pääomatuloja tupla noin oli keskiverto kansalaisen verotuloista veroineen mukaan. Kyseinen ihminen on osaava, fiksu ja valinnut oikean ammatin ja panostanut siihen mitä tekee.

        Tuo on tehty omalla työllä, perinnön eivät ole vielä tulleet (vanhemmat on vasta n.70v).

        Mistään super-rikkaasta ei toki puhuta, mutta varsin hyvätuloisista jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Vuositulot ovat kyseisellä ihmisellä olleet jo useamman vuoden puolen miljoonan hujakoilla ja lähemmäs kuutta sataa tuhatta viime vuonna. Pääomatuloja tupla noin oli keskiverto kansalaisen verotuloista veroineen mukaan. Kyseinen ihminen on osaava, fiksu ja valinnut oikean ammatin ja panostanut siihen mitä tekee.

        Tuo on tehty omalla työllä, perinnön eivät ole vielä tulleet (vanhemmat on vasta n.70v).

        Mistään super-rikkaasta ei toki puhuta, mutta varsin hyvätuloisista jo.

        Kerro mulle edes yksi firma, joka kohtelee rehdisti/rehellisesti työntekijöitään, asiakkaitaan ja verottajaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mulle edes yksi firma, joka kohtelee rehdisti/rehellisesti työntekijöitään, asiakkaitaan ja verottajaa.

        Entisajan patruunat järjesti asunnot ja kaikenlaista harrastetta työntekijöilleen. Urheilukentät kuulu lähes jokaisen tehtaan yhteyteen. Tilanne on huonontunut kun rehelliset yrittäjät joutuu lopettamaan ja vain huijarit pystyy jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mulle edes yksi firma, joka kohtelee rehdisti/rehellisesti työntekijöitään, asiakkaitaan ja verottajaa.

        Ponsse. Tälleen sivusta mainitsen.


    • Anonyymi

      Miksi tv katsella pitää syödä?

      • Anonyymi

        Miksi tv-tä pitää katsella? Minä olen sellaisen nähnyt jo 1960 -luvulla.


    • Kun poliisi pyytää tulemaan asemalle ja oikein autokyytiä tarjoaa, niin eihän siitä voi kieltäytyä. Se on suurta luksusta ja maksaa veronmaksajille ihan pirusti.

      • Anonyymi

        Minut on haettu rikospoliisien toimesta kuulusteluihin siviiliautolla. Eipäs varmaan naapurit tajunnutkaan mistä on kyse, kun takaikkunat olivat pikimustaksi tummennettu siinä mondeossa. Noh, myönsin kaiken ja toivat vieläpä takaisinkin.

        Tuomio tuli kirjepäätöksellä, koska suostuin siihen eikä minulla nyt mitään kiistettävää ollut. Turhaan siis olisi järjestetty "oikea" oikeudenkäynti. Mistään vakavasta ei ollut kyse ja 40 päiväsakkoa, vuosi ehdonalaista 3:n vuoden koe-ajalla. Sakot on maksettu ja koe-aikakin on jo loppunut aikoja sitten.

        Olen siis jälleen yhteiskuntakelpoinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minut on haettu rikospoliisien toimesta kuulusteluihin siviiliautolla. Eipäs varmaan naapurit tajunnutkaan mistä on kyse, kun takaikkunat olivat pikimustaksi tummennettu siinä mondeossa. Noh, myönsin kaiken ja toivat vieläpä takaisinkin.

        Tuomio tuli kirjepäätöksellä, koska suostuin siihen eikä minulla nyt mitään kiistettävää ollut. Turhaan siis olisi järjestetty "oikea" oikeudenkäynti. Mistään vakavasta ei ollut kyse ja 40 päiväsakkoa, vuosi ehdonalaista 3:n vuoden koe-ajalla. Sakot on maksettu ja koe-aikakin on jo loppunut aikoja sitten.

        Olen siis jälleen yhteiskuntakelpoinen.

        Mulle ei ole tarjottu kyytiä eikä majoitusta, mutta vaimo joutui nuorena tyttönä syyttömänä putkaan.
        Oli jutellut jännämiehille samaan aikaan kun niillä oli ollut joku taskuvarkausoperaatio päällä. Vaikka vaimo todettiin syyttömäksi, on hän vieläkin kokemuksesta tyrmistynyt.


    • Anonyymi

      Olen työtön sossupummi. Minulla on tonnin telkkari 50 tuumainen. Syön kallista ruokaa kuten kalaa usein. Minulla on vene myös jonka ostin 18000 eurolla.

    • Anonyymi

      Mieluiten kyläilen mahdollisimman tavallisten ihmisten luona, joiden kanssa on helppoa jutella luontevasti.
      Terveisin: Puolireuho

    • Anonyymi

      Ei kelpaa mikään noista kertakaikkiaan.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Tiedätkö? Mukavimmat ja parhaat illat on olleet aina sellaisen seurassa, josta pitää ja on saanut viettää heidän seurassa. Se, mitä niissä illoissa on tapahtunut, ei ole niin tärkeää. Tärkeintä on ollut se seura. Aina. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      164
      2277
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      1885
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      1680
    4. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      21
      1327
    5. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      74
      1325
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      71
      1274
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      234
      1081
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      72
      863
    9. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      208
      808
    10. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      46
      780
    Aihe