Ai nyt on jo epänormaalia

Anonyymi

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikamoista pällinaamojen lätinää lehdissä...kesällä kun oli hörönää niin oikein kiellettiin menemästä koronatedtiin puolen vuoden aikana koska korona saattoi näkyä positiivisena puolivuottta .j vähintään .oten täyttä shaibaa koko juttu

      • Anonyymi

        Olympiakisat ovella. Voi olla, että jää monella kisat väliin.


      • Anonyymi

        Yhdysvaltain tautien valvonta- ja ehkäisykeskuksen (CDC) keskiviikkona julkaisemassa tutkimuksessa todettiin, että kun Delta-variantista tuli hallitseva koronaviruskanta vuoden 2021 jälkipuoliskolla, rokotetut ihmiset saivat kuusi kertaa pienemmän todennäköisyyden Covid-tartuntaaan, kuin ne, joita ei oltu piikitetty.

        Kuitenkin niillä, jotka olivat saaneet tartunnan koronaviruksen sen aikaisemmalla variantilla, mutta joita ei ollut rokotettu, oli 15-29 kertaa pienempi todennäköisyys saada virus. Vastaava ero havaittiin sairaalahoitoasteessa, jolloin aiempi immuniteetti antoi paremman suojan sairaalahoitoa vastaan ​​kuin COVID-rokotukset.


    • Anonyymi

      Rokotteilla ei tunnu olevan minkäänlaista tehoa. Tartunnat läheteneet koko ajan suurempaan kasvuun vaikka suurimmalla osalla jo 2 tai 3 piikkiä. Alkuun ilmoitettiin, että jo yhdellä rokotteella saa 95% suojan tartuntaa vastaan. No ei saatu, eikä edes toisella, eikä kolmannella. 60 miljardia maksettu tyhjästä. Korona ei edes täytä yleisvaarallisen tartuntataudin kriteereitä.

    • Anonyymi

      Missä kaatopaikalla sä nuoleskelet jätteitä ku kuusi virustartuntaa olet saanut vuodessa? Holtiton hölmö tunnut olevan, ei kukaan täyspäinen sairasta jatkuvasti itse aiheutettuja tauteja...

    • Anonyymi

      Eikö voi täällä ihan joku tehdä uskonto ryhmän? jossa voivat puhua raamatusta ymm.

    • Anonyymi

      Olet täysin harhainen ja sekaisin koko ihminen. Vai neljä koronaa. No kaiketi se Jesse sitten pelastaa. Epäilen. Hae apua mielenvikaisuuteesi nopsaan.

    • Anonyymi

      Espanjan poloisella oli ne kaikki variantit oireettomina.
      Kotitesti antaa positiivisen testituloksen heti korona piikin jälkeen 🤣

    • Anonyymi

      Kas kun minä en ole rokottamattomana ja maskittomana huomannut, kun yhden nuha taudin parin vuoden takaa ja oli lievä 🙂

      • Anonyymi

        Sama juttu. Yhtenä pvnä puolisen vuotta sitten nenä vuosi norona muutaman tunnin. Siinä kaikki. Ympärillä kyllä tuntuu olevan tätä KAUSIflunssaa. Hyvää vointia kuitenkin kaikille ja ei olla toisillemme ilkeitä. Tämä on nyt asia mikä tulee hoitaa kuntoon ja ratkaisu ei ole koronapassi ei piikit,


    • Anonyymi

      Missä ihmeessä koronalinkoporukassa oikein pyörit, kun olet saanut uuden tartunnan heti kun edellisen sairauden antama vastustuskyky heikkenee. Tuollainen keskimäärin 3 kk heikkeneminen on aika hurjaa, sinulla ei taida olla paljon mitään omaa vastususkykyä olemassakaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla ei ole ollut flunssaa tänä talvena moneen kertaan, yksi ja sama flunssa on pysynyt uskollisesti päällä jo yli 2 kuukautta.
      Välissä tuli sairastettua koronakin.
      Pitkään flunssaan ei näy edelleenkään merkkejä loppumisesta. Saa nähdä kuinka kauan kiusaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe