Minulle kävi siis sillä tavalla että viisi viikkoa sitten nyrjäytin nilkkani melkoisen pahasti. Kipu iski välittömästi enkä pystynyt varaamaan nilkalle lainkaan painoa. Siitä huolimatta kävelin tahdin voimalla kotiini asti johon oli muutama sata metriä, tipuaskelin ja nilkkaa joka askeleella varoen. Seuraavana päivänä nilkka kuvattiin, eikä siitä silloin löydetty mitään murtumaa. Nyt viiden viikon kuluttua nilkka on yhä edelleen todella kipeä akillesjänteen kohdalta, niin ettei painoa pysty vieläkään nilkalle yhtään varaamaan. Eilen kävin taas lääkärillä, joka tunnusteli nilkkaa ja sanoi ettei siinä ole mitään merkkiä minkään nivelsiteiden repeämisestä, joten magneettikuvan ottamiselle ei kuulemma ollut mitään syytä. Mistä ihmeestä hirveä kipu siis voi johtua vielä viidenkin viikon päästä, vaikkei ole murtumaa eikä mikään ole revennyt? Mikä akillesjänteessä siis voisi olla? Kun koittaa sitä kädellä, niin se on erittäin kosketusarka. Olisiko kellään mitään ideaa?
Nilkan nyrjähdys - kipu yhä viiden viikon jälkeen
Anonyymi
2
355
Vastaukset
- Anonyymi
*tahdon voimalla siis
- Anonyymi
No luussahan siellä sitten murtuma. Ei muuta kun terkkariin kuvaamaan se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444756Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572605Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391044Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71994- 119945
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72924- 137845
- 48820
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52800