Minulle kävi siis sillä tavalla että viisi viikkoa sitten nyrjäytin nilkkani melkoisen pahasti. Kipu iski välittömästi enkä pystynyt varaamaan nilkalle lainkaan painoa. Siitä huolimatta kävelin tahdin voimalla kotiini asti johon oli muutama sata metriä, tipuaskelin ja nilkkaa joka askeleella varoen. Seuraavana päivänä nilkka kuvattiin, eikä siitä silloin löydetty mitään murtumaa. Nyt viiden viikon kuluttua nilkka on yhä edelleen todella kipeä akillesjänteen kohdalta, niin ettei painoa pysty vieläkään nilkalle yhtään varaamaan. Eilen kävin taas lääkärillä, joka tunnusteli nilkkaa ja sanoi ettei siinä ole mitään merkkiä minkään nivelsiteiden repeämisestä, joten magneettikuvan ottamiselle ei kuulemma ollut mitään syytä. Mistä ihmeestä hirveä kipu siis voi johtua vielä viidenkin viikon päästä, vaikkei ole murtumaa eikä mikään ole revennyt? Mikä akillesjänteessä siis voisi olla? Kun koittaa sitä kädellä, niin se on erittäin kosketusarka. Olisiko kellään mitään ideaa?
Nilkan nyrjähdys - kipu yhä viiden viikon jälkeen
Anonyymi
2
194
Vastaukset
- Anonyymi
*tahdon voimalla siis
- Anonyymi
No luussahan siellä sitten murtuma. Ei muuta kun terkkariin kuvaamaan se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065