Ei ole olemassa

Anonyymi

minun ihanne mies olisi läsnä, antaisi rakkautta ja huomioo paljon. Pitäisi mua tärkeämpänä kuin ketään muuta. Kohtelisi hyvin ja pitäisi huolta. Kokisin olevani rakastettu ja turvassa. Lisäksi hyväksyisi mut kokonaan, eikä vaan niitä hyviä päiviä. Ei jätä heti kun tulee riitaa. Ei petä, ei pahoinpitele vaan rakastaa.
Minä voisin luottaa häneen, että hän on tosissaan ja aina siinä, eikä niin että pyöröovi käy. Tänään hyväksyn kun oot hyvällä päällä, mutta huomenna en kun suutuit.
En ole vielä kohdannut ja jo keski-ikäinen. Näitä on vain elokuvissa.
Nyt olen koronassa ja yksin yskin sängyllä. Se unelmien mies pitäisi huolta minusta. Ja niin minäkin tekisin noi kaikki hänelle mitä äsken kuvasin.

11

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On meitä miehiä olemassa, mutta se että ei kohdata silloin kun pitäisi. Jo nuorena 90-luvulla mietin Kaija Koon Tuulten viemää kappaletta, jossa lauletaan:"Ja he sopisivat niin hyvin toisilleen
      mutta minkäs teet
      he joka päivä toistensa ohi kävelee
      niin kohtalo sanelee"

    • Anonyymi

      On meitä olemassa. Tosin olemme jo vanhempia miehiä. Varsinkin sellaiset, jotka ovat eronneet pitkästä ja vuosikausia siinä kärsineinä suhteistaan.

      Tiedämme mitä haluamme ja kun sellainen ilmestyy elämäämme, pidämme huolen siitä, että nainen saa kaiken sen, mitä mies pystyy antamaan. Silloin sinulla on sellainen mies, jota haet.

      • Anonyymi

        Tuollaiselle vanhemmalle miehelle minäkin antaisin kaikkeni. Olen muutoin mieluummin jo suoraan yksin kuin kärsin ja olen yksin suhteessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaiselle vanhemmalle miehelle minäkin antaisin kaikkeni. Olen muutoin mieluummin jo suoraan yksin kuin kärsin ja olen yksin suhteessa.

        Täällä sitä yks keski-ikäinen miettii että mistä sen päälle viiskymppisen naisen löytäis.Sopusuhtainen tai hoikka nainen.,mukava ja ei tarvii alkoholia välttämättä


    • Kyllä niitä sellasia miehiä on mutta ehkä harvemmassa

    • Anonyymi

      jos olisin mies, niin hoitaisin sinut terveeksi. <3

    • Anonyymi

      Minä seurustelin muutaman vuoden tuollaisen miehen kanssa. Hän oli ihanan hellä ja otti aina minut huomioon. Joka kerta kun nähtiin sain kokovartalohieronnan. Hän hieroi minua mukavan lempein ottein, mutta muisti aina keskittyä liian pitkäksi aikaa pakaroihini. :D

      • Anonyymi

        Muistan kun makasin alasti vatsallani ja jännitin pakaroitani, kun pelkäsin jos kouraisee pakaravaosta. Sen verran ujo minä taisin silloin olla. :DD Muuten oli kyllä nautinnollisinta ikinä!


    • Anonyymi

      Miten tämän nyt sanoisi. On meitä olemassa, mutta ei löydy Tinderistä. Emme käy usein kapakassakaan. Jos jossakin satunnaisesti kohtaamme, kuljemme todennäköiesti ohitsemme.

      Mikä sitten mahdollistaa sen, että voimme löytää toisemme? Se on jokin selittämätön tunne tai aavistus: - ehkä tuon kaltainen henkilö on sellainen kuin voisin haaveilla.

    • Anonyymi

      Elikkäs jonkinlainen ilmainen omaishoitaja?

      Olen vähän vitun kyllästynyt palkattomiin (tunne)töihin.

    • Anonyymi

      Minä olisin vierelläsi kun tiskaat ja imuroit, heti siinä olohuoneen sohvalla valmiina ottamaan sinut rajusti heti kun kotitöiltäsi ehdit.
      En lähtisi luotasi mihinkään, en edes töihin. Odottaisin sinua kun tulet kaupasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      61
      2844
    2. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      90
      1038
    3. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      6
      888
    4. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      19
      885
    5. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      6
      758
    6. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      49
      757
    7. Kärpänen kutittelee

      Ja herättää. Hyvä että edes joku, kun päivä on jo pitkällä. 🌞🌻🍁☕😊
      Ikävä
      128
      739
    8. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      66
      694
    9. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      35
      683
    10. Kunnanjohtaja on viimeinkin irtisanonut itsensä.

      "Vielä kerran lähdin tervehtimään tuntureita, mutta nepä olivat kääntäneet minulle selkänsä. Niinpä irtisanouduin kunnan
      Pelkosenniemi
      36
      674
    Aihe