Koronarokotteet ovat täydellinen epäonnistuminen!

Anonyymi

Sain kolme koronarokotusta ja pari viikkoa viimeisen piikin jälkeen sairastuin koronaan ja vietin sen jälkeen kaksi kuukautta sairaalassa koronan hankalien oireiden vuoksi. Olin perusterve liikunnallinen 45v mies. Koronarokotteet tuntuvat sairaalahenkilökunnankin mielestä olevan plasebo.
Jatkuvasta rokottamisesta huolimatta tauti jyllää ja leviää väestössä kulovalkean tavoin. Rokotteet näyttävät olleen täydellinen pannukakku.

139

936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaalitiloissa vaanii korona!

      • Anonyymi

        Uutisoitiin,että miten maskia jne.. voi myös äänestää ulkona.Jos olet sairas niin älä mene äänestämään.Se sit selleste.


      • Anonyymi

        Vaalivirkailijat kaikki neljä käyttivät tartunnan saamisen estävää FFP2-suojainta.

        Oli itsellänikin kun kävin äänestämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalivirkailijat kaikki neljä käyttivät tartunnan saamisen estävää FFP2-suojainta.

        Oli itsellänikin kun kävin äänestämässä.

        turhaan käytit


    • Anonyymi

      Sori aloittaja, mutta en usko kertomaasi.

      • Anonyymi

        No mikä siinä on niin vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä siinä on niin vaikeaa?

        Jossain Venäjällä Sputnik-rokotteiden kanssa voi noin käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä siinä on niin vaikeaa?

        Tämä kohta paljasti palturin "koronan hankalien oireiden vuoksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kohta paljasti palturin "koronan hankalien oireiden vuoksi".

        Toinen palturikohta oli tämä "Koronarokotteet tuntuvat sairaalahenkilökunnankin mielestä olevan plasebo."


      • Anonyymi

        Aloittaja sai todellisuudessa rokotehaitan jota nimitetään 'koronaksi'.
        Tehohoidossa olevista 'koronapotilaista' suurin osa on nyt näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kohta paljasti palturin "koronan hankalien oireiden vuoksi".

        Väität siis että koronan oireet eivät ole 'hankalia'?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain Venäjällä Sputnik-rokotteiden kanssa voi noin käydä.

        kakkkaaaakkkaa...onpa taas älykkyys huipussaan ja kana kotkottaa.


      • Anonyymi

        Uskonasia on oma asia.
        Älä tuputa uskoasi muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kakkkaaaakkkaa...onpa taas älykkyys huipussaan ja kana kotkottaa.

        Sinulla näemmä se älykkyys todella loistaa poissaolollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen palturikohta oli tämä "Koronarokotteet tuntuvat sairaalahenkilökunnankin mielestä olevan plasebo."

        Tuo viimeistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä siinä on niin vaikeaa?

        Voi kertoa, kun oma järkisi ei kerro.
        Kaksikuukauta sairaala hoitoa😂😂😂
        Jos katsoo tilastoista hoitoajat lyhentyneet.
        Tämä kaveri olisi ilman rokotteita matojenruokaa, vaikka puolittaisi ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen palturikohta oli tämä "Koronarokotteet tuntuvat sairaalahenkilökunnankin mielestä olevan plasebo."

        10% terveyden henkilökunnasta voi olla tuota miltä. Sinä🐒uskot siihen ennen kuin 90% mitkä toistamieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja sai todellisuudessa rokotehaitan jota nimitetään 'koronaksi'.
        Tehohoidossa olevista 'koronapotilaista' suurin osa on nyt näitä.

        Näinkö on, missä tilastot. Taitaa 🐒mielikuvitus laukata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kakkkaaaakkkaa...onpa taas älykkyys huipussaan ja kana kotkottaa.

        Sinä 🐒uskot kaikkeen 💩mitä kirjoitetaan, varsinkin kun väitetään näinkin idiotti maista.
        Kaksikuukauta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja sai todellisuudessa rokotehaitan jota nimitetään 'koronaksi'.
        Tehohoidossa olevista 'koronapotilaista' suurin osa on nyt näitä.

        Oikeesti?
        Karmea vedätys...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonasia on oma asia.
        Älä tuputa uskoasi muille.

        Useimpien uskontojen kohdalla, koko maailma on muutettava kyseisen uskonnon opin mukaiseksi.

        Vain lännessä luullaan, että uskonto on henkilökohtainen asia.

        Se on yhteiskunnallinen asia. Siksi, että ihmiset toimivat yhteiskunnassa muita kohtaan sen uskonnollisen opin mukaisesti.

        Uskonnot ovat erilaisia ja niillä on maailman suhteen erilaiset tavoitteet, ei samat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja sai todellisuudessa rokotehaitan jota nimitetään 'koronaksi'.
        Tehohoidossa olevista 'koronapotilaista' suurin osa on nyt näitä.

        Tyttölapsien munasarjojen kehitys pysähyyy koronarokotteella.


    • Anonyymi

      Hyvin saatiin tautia levitettyä rokotteilla.

      • Anonyymi

        Meksikossa reilu 302 000 koronaan kuollutta. Valkovenäjällä 5 916 kuollutta. Egyptissä reilu 22 200 kuollutta. Hyvin menee.
        Voit siis muuttaa Somaliaan, tervemenoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meksikossa reilu 302 000 koronaan kuollutta. Valkovenäjällä 5 916 kuollutta. Egyptissä reilu 22 200 kuollutta. Hyvin menee.
        Voit siis muuttaa Somaliaan, tervemenoa!

        Ja ne johonkin ihan muuhun ku koronaan. Korona ollut vaikka 3vk sitte ja kuolet työtapaturmassa, merkataan koronaksi... kaikkea roskaa ei kannata uskoa mitä lukee aiheeseen liittyvää...


      • Anonyymi

        Älä jaksa 🐒. Pitäisikö muka rokotevastaiset saada hillua kuten rokotettujen. Neh 💩saisi sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle.


      • Anonyymi

        Puhutko itsestäsi, noita tilastoja uskovat ainoastaan idiootit tai henkilöt jotka uskovat joulupukkiin.


    • Anonyymi

      Tuskin koskaan saamme oikeaa ja varmaa vastausta mutta varmaa on se että rokotevalmistajat rikastuivat

      • Anonyymi

        Ja amerikkalaiset vakuutusyhtiöt köyhtyvät.


      • Anonyymi

        Just, mitään apua ei kukaan ole saanut piikeistä, ei ainutkaan.


      • Anonyymi

        "Ei vakuutusyhtiöt antaneet vakuutuksia Suomessakaan näille myrkkyruiskeen käyttäjille."

        Mitä vakuutuksia eivät antaneet????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja amerikkalaiset vakuutusyhtiöt köyhtyvät.

        Suomessa henkilö haki korvausta vakuutusyhtiöstä. Oli lääkärin todistus rokotusvammasta. Ei saa korvausta koska "Rokotus on vapaaehtoinen ja kokeellinen". Oma vika kun meni ottamaan.


      • Anonyymi

        Suomessa harvemmat ottavat sairausvakuutuksia, urpå!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just, mitään apua ei kukaan ole saanut piikeistä, ei ainutkaan.

        Sinua ei ole ilmainen koulutus pystynyt auttamaan. Syytät varmaan vanhempiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa henkilö haki korvausta vakuutusyhtiöstä. Oli lääkärin todistus rokotusvammasta. Ei saa korvausta koska "Rokotus on vapaaehtoinen ja kokeellinen". Oma vika kun meni ottamaan.

        Laita linkki. Tai lopeta pämänäiväinen ryyppääminen.


    • Anonyymi

      Minä olen itsenäinen rokotteen ottaja! BÄ-ÄÄ----ÄÄÄ

      • Anonyymi

        Minä taas kuljen tiedon valtatietä karttaen kuin pässi narussa:-)


      • Anonyymi

        Niitä tapauksia on vain teidän salaliittohörhöjen kuvitelmissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä tapauksia on vain teidän salaliittohörhöjen kuvitelmissa.

        Koronaa on vain foliohattuisten hihhuleiden kuvitelmissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä tapauksia on vain teidän salaliittohörhöjen kuvitelmissa.

        Siis mikä kumma saa ihmiset noin hölmöiksi, että uskovat noita salaliittoteorioita ym. propagandaa, mitä netistä löytyy?
        Onko aina ollut älyllisesti noin vajaa kansanosa vai onko tuo nykyajan vitsaus?
        Ei minun läheisissä ja tutuissa ole tuollaisia sekopäitä yhtään.


    • Anonyymi

      Saiko sitä koronarokotteen kolmatta annosta jo yli pari kuukautta sitten jos on perusterve? Missäpäin?

    • Anonyymi

      Missä muka alle 50-vuotias perusterve ei-riskiryhmäläinen on saanut kolmannen rokotteen jo kolme kuukautta sitten, kun minäkään perusterve yli 60v en vielä silloin saanut missään.

      Valheilla tuppaa olemaan lyhyet jäljet.

      • Anonyymi

        Eikä tule, varsinkaan usein, tiltu.


      • Anonyymi

        Tyhmät jäävät aina kiinni valheistaan, eivät osaa edes sitä tehdä uskottavasti.


    • Anonyymi

      Valehtelet.
      Tai jos puhut totta, niin sinulla on jokin perusvika, joknka takia korona olisi ilman rokotetta tappanut sinut hyvin todennäköisesti.

      • Anonyymi

        "Siihen kun pistää myrkkyruiskeen, avot - ja henki lähtee hetkessä monelta."
        Ja höpö höpö, tiltu.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä 1) vaikuttaa rokotevastaiselta 2) itse varasin ajan heti kun sain, olen yli 60 v ja nyt vasta viime viikolla sain kolmannen rokotteen

      sitten vielä kaksi kukautta sairaalassa, joka antaa ymmärtää että on ollut tehohoitojakso kuntoutus osastolla ja kävelemään oppiminen ym.

      ei viittitäis pelleillä ja valehdella , se vaan on niin tyhmää

      • Anonyymi

        Rokotevastaiset eivät kykene kirjoittamaan mitään valehtelematta törkeästi, se on täällä jo satoja kertoja nähty. Totuus ja rehellisyys eivät merkitse niille vastenmielisille sontanilviöille yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastaiset eivät kykene kirjoittamaan mitään valehtelematta törkeästi, se on täällä jo satoja kertoja nähty. Totuus ja rehellisyys eivät merkitse niille vastenmielisille sontanilviöille yhtään mitään.

        Niinpä. Keksivät agendansa ajamiseksi mitä typerämpiä valheita ja valekertomuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Keksivät agendansa ajamiseksi mitä typerämpiä valheita ja valekertomuksia.

        Rokotevastaiset ovat niin säälittävän vähä-älyisiä, että itse uskovat aina kaikki typerät valheet mitä vain netistä löytävät, eivätkä sitten millään kykene tajuamaan että normaalit tervejärkiset eivät tietenkään samoja hölynpölyjä usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastaiset eivät kykene kirjoittamaan mitään valehtelematta törkeästi, se on täällä jo satoja kertoja nähty. Totuus ja rehellisyys eivät merkitse niille vastenmielisille sontanilviöille yhtään mitään.

        Minä, piikittämätön, rehti huomasin vilpin ja kysyin aloittajalta lisätietoa mutten vastausta saanut. Ei pidä yleistää. Rokotevastainen. Valehtelija. Todella loukkaavaa panettelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastaiset ovat niin säälittävän vähä-älyisiä, että itse uskovat aina kaikki typerät valheet mitä vain netistä löytävät, eivätkä sitten millään kykene tajuamaan että normaalit tervejärkiset eivät tietenkään samoja hölynpölyjä usko.

        Kannattaa aina haukkua toisin ajattelevat vaikka olisi kuinka kipeäksi tullut keho injektioista. Se on kun maksetaan näistä kehuista vaikkei kukaan ole mitään apua saanut....ei ole näyttää sitä toteen, mutta puheet on suuret ja suupielet niistä melkein repeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Keksivät agendansa ajamiseksi mitä typerämpiä valheita ja valekertomuksia.

        Kiva pikku yleistys ja panettelu sen kun jatkuu.


      • Anonyymi

        Maissa joissa on kuolemantuomio annetaan myrkkyruiskeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastaiset ovat niin säälittävän vähä-älyisiä, että itse uskovat aina kaikki typerät valheet mitä vain netistä löytävät, eivätkä sitten millään kykene tajuamaan että normaalit tervejärkiset eivät tietenkään samoja hölynpölyjä usko.

        Sinä olet typerä. Mikä olet minua haukkumaan valinnastani yleistämällä?
        (Torjun koronaa lukuisin eri keinoin, hyvällä menestyksellä. En vähättele taudin vaaraa vaikka en piikkiä ota.)
        Minä KYSYIN ALOITTAJALTA LISÄYSTÄ väitteeseen mitä ei tullut. Olen rehellinen ja kunnollista keskustelua toivoin. NYT JOUDUN HAUKKUMISIA SIETÄMÄÄN.
        Minun päätökseen olla ottamatta ainetta ei vaikuttanut netti mitenkään vaan se, etten löytänyt mistään haluamaani tietoa piikeistä. (On hyvin arvelluttavaa muuttaa solujen toimintaa, lukuisat asiat voivat mennä pieleen. Myös sitä mietin kuinka se lähetti menee vain lihassoluun, on paljon muitakin soluja ja mitä siitä seuraa jos aine valitseekin väärän solun? Voiko vaurioittaa solujen toimintaa? Mitäs siitä aiheutuu? Epäilin myös ettei aine jää paikallisesti piikitettyyn kohtaan mikä onkin huomattu myöhemmin ja ajattelin onko se vaarallista ja mitä mahdollista haittaa voi siitä seurata. Laajasti ajattelin, aivan itsekseen.)
        Enpä enempää tuhlaa elämääni kaltaistenne haukkujien joukossa, muutakin elämää on perheen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastaiset ovat niin säälittävän vähä-älyisiä, että itse uskovat aina kaikki typerät valheet mitä vain netistä löytävät, eivätkä sitten millään kykene tajuamaan että normaalit tervejärkiset eivät tietenkään samoja hölynpölyjä usko.

        minä uskon asioihin vain omien kokemuksien pohjalta, en iltapaskan ym lööppilehtien valheiden mukaan ja sen takia olenkin lopettanut käytännössä uutisten seuraamisen.


    • Anonyymi

      Ei ole ollut koronaa kun en ottanut rokotteita, rokotetut olleet monasti kipeenä, kannattiko uskoa Sanna Mariinia 😁

      • Anonyymi

        En minä ainakaan ole ollut kipeenä, vaikka kolme rokotetta olen jo saanut.


      • Anonyymi

        Ei todella kannattanut, Sanna Marin kusettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan ole ollut kipeenä, vaikka kolme rokotetta olen jo saanut.

        Minä, piikittämätön olen saanut myös olla terveenä. Vältän ruuhkia aina kun voin ja käytän tehokasta maskia sekä käsidesiä ja yritän pitää etäisyyttä toisiin. Ostin myös vitamiineja varalta vaik en epäterveellistä elämää vietäkkään eikä sairauksia ole. Teen parhaani taudin torjunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan ole ollut kipeenä, vaikka kolme rokotetta olen jo saanut.

        Enkä minä. Kolme rokotetta olen ottanut, eikä edes punoitusta pistojälkeen tullut yhdestäkään. Neljännenkin otan, jos annetaan.
        Ps. ei se neula tee yhtään pipiä, ei kantsi pelätä.


    • Anonyymi

      Älä viitsi valehdella. Tunnistan sinut.

    • Anonyymi

      Persu valehtelemassa. Yllättyikö joku?

    • Anonyymi

      Aloitus on persupuhetta.

    • Anonyymi

      Milläkä länsimaisella yhteiskunnalla olisi ollut varaa ottaa riski sille että suuri osa työtätekevistä olisi sairaina ja kuolleisuus olisi ollut esimerkiksi espanjantaudin luokkaa?
      Olisiko pitänyt odottaa 10 vuotta että rokotus virallisesti täyttäisi nykyset standardit?
      Itsekkin olen pettynyt rokotusten tehoon mutta se on parasta mitä tällä hetkellä on saatavana.
      Kumpaan nyt kannattaa uskoa, maailmanlaajuiseen salaliittoon vaiko siihen että tieteentekijät eivät tiedä vielä tarpeeksi, tekevät parhaansa?
      Tarina toinen on sitten poliitikot vastaan tieteentekijät.

      • Anonyymi

        SIlti, ainuttakaan kuolemaa ei saa tulla mistään ruiskeista, se on sellinen juttu, että tuomiolle joutavat Nürnbergiin kun saadaan vaan kahleet jalkoihin näille kusettajille.


    • Anonyymi

      Korona ja rokote samaan aikaan on niinku "tuplatauti".

      Jos käy piikillä, niin ei kannata pariin viikkoon tarrata tautia, vasta sen jälkeen..

      • Anonyymi

        "Jos käy piikillä, niin ei kannata pariin viikkoon tarrata tautia, vasta sen jälkeen.."
        Tehoste-rokotteiden kanssa tuo aika on noin viikko. Ja pari viikkoa piikistä hyvin harvoin saa tautia, koska silloin rokotteen teho on korkeimmillaan.


    • Anonyymi

      kun ei lainkaan olisi lähdetty rokotuksen tielle ,niin nyt ei oli mitään epidemiaa !

      • Anonyymi

        Nyt olisi enemmän kuolleita.


      • Anonyymi

        NO SE TULI KUIN APTEEKIN HYLLYLTÄ SE SUORA SELVÄ ASIA JA ON 100% TOTTA.

        Todisteita on, mutta fiksut ne tietää jo ja tolloille on turha torvea soittaa, ei ne herää vielä ennen kuin kuolema heidät korjaa. Paatuneita pestyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olisi enemmän kuolleita.

        Nyt olisi todella säästetty moni niin vanha kuin lapsenkin elämä.
        Miljoonittain kärsineitä ja vammoja tulee vielä vuosikymmeniä tästä raiskauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olisi enemmän kuolleita.

        Tämänkin päivän lehdessä oli kuolinilmoituksia. Vanhaksi eivät saaneet elää.
        Aiemman pyhän lehdessä oli sivu enemmän kuolinilmoituksia kuin aiemmin.
        Kuolintilastot ovat nousseet uhkaavasti mutta siitä ei uutisissa mainita miksi näin on.
        Onko hoito takkuillut laajojen koronatoimien takia? Onko piikitykset aiheuttaneet kuolemia? Miksi asiasta vaietaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olisi enemmän kuolleita.

        Turha noille on mitään sanoa, ei niiden ymmärrys riitä alkeellisimpiin asioihinkaan.
        Rokotteista eivät ymmärrä yhtään mitään, ei niiden vaikutuksesta, eivät siis yhtään mistään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämänkin päivän lehdessä oli kuolinilmoituksia. Vanhaksi eivät saaneet elää.
        Aiemman pyhän lehdessä oli sivu enemmän kuolinilmoituksia kuin aiemmin.
        Kuolintilastot ovat nousseet uhkaavasti mutta siitä ei uutisissa mainita miksi näin on.
        Onko hoito takkuillut laajojen koronatoimien takia? Onko piikitykset aiheuttaneet kuolemia? Miksi asiasta vaietaan?

        Kuolemat lisääntyvät sen vuoksi, kun rokottamattomat (suurin osa)täyttävät sairaalapaikat ja ihmiset eivät pääse tarvitsemiinsa leikkauksiin ym. hoitoihin. Moni kuolee jonoihin.


    • Anonyymi

      On olemassa jo neljännen rokotteen saaneita. Walk In rokotuspisteissä pääkaupunkiseudun ulkopuolella annetaan rokotuksia kaikille. Tiedän myös että neljännen rokotuksen jälkeen jotkut ovat saaneet positiivisen koronatestituloksen. Nykyohjeella heillä 5 päivää sairaslomaa, josta kaksi viimeistä päivää tulee olla oireettomia, niin saa palata töihin. Rokottamattomilla sairasloma-aika vastaavasti 7 päivää (sis. kaksi oireetonta päivää). Ohje on erikoinen sen vuoksi että koronataudissa 1. viikko oireitten alkupäivästä on usein tavallista flunssaa ja 2. viikko on se, jolloin oireet muuttuvat vaikeammiksi. Osa joutuu silloin sairaalaan tai teholle, osa pystyy sairastamaan kotona. Nyt erityspäätöstäkään ei enää välttämättä anneta oireiselle. Jotkut palaavat töihin sairastettuaan 2 viikkoa, toiset joutuvat vielä kolmannen viikon toipumaan ja palauttamaan mm. hengityskapasiteettiaan kyetäkseen fyysisesti palaamaan töihin ja jaksaakseen työskennellä lähitöissä koko työpäivän ja koko työviikon kokoaikaisesti. Joillakin COVID-19 oireilee lisäksi ns. long-covidina.

      • Anonyymi

        "Tiedän myös että neljännen rokotuksen jälkeen jotkut ovat saaneet positiivisen koronatestituloksen. "

        He ovat saaneet positiivisen tuloksen vasta-ainetestissä, mutta eivät koronatestissä.


      • Anonyymi

        Myrkkyruiskeita käytetään maissa joissa on kuolemantuomio.


    • Anonyymi

      Suositukset voi muuttua päivittäinkin, katsotaan miten tilanne etenee. Nyt neljättä rokotetta suositellaan vain vakavasti immuunipuutteisille ihmisille.

    • Anonyymi

      Eihän se ollut mitään plaseboa kun helleeeveeettti olisit tyytyväinen, että selvisit hengissä, nuo monet erät on tarkoitettu tappamaan eikä pelkästään sairastuttamaan.
      Sulla on perin kieroutunut tapa aloittaa tuo keskustelu.

    • Anonyymi

      Koronarokote on toisitehokas.
      Joulukuun tehohoitoraportissa vain 5.7% tehohoidetusta rokotettuja.
      Yli 60-vuotiaita.

    • Anonyymi

      Koronarokote on lupa levittää tautia.

    • Anonyymi

      Homo valehtelee, jos puhut totta. Olisit kuollut ilman rokotteita. Olisit edes jättänyt älyttömän kahden kuukauden sairaalassa olon jättänyt pois.

    • Anonyymi

      Dosentti Tamara Tuuminen kertoo alla olevalla videolla (Mikko Kemppe podcast) laajasta ruotsalaisesta tutkimuksesta, jossa verrattiin mRNA-piikin ottaneiden sairastavuutta niihin jotka eivät olleet ottaneet piikkiä. Rokotteen teho laski siten että ensin se hiipui kokonaan ja 120 päivän, siis kolmen kuukauden päästä teho oli NEGATIIVINEN - mikä tarkoittaa, että mRNA-rokotetut sairastavat erilaisia virustauteja muita enemmän.

      Tutkimus osoitti myös että piikin teho myös vakavaa tautimuotoa vastaan on huonompi kuin mitä lääkevalmistajat lupaavat.

      Tavallisten, heikennettyyn virukseen perustuvien rokotteiden antama suoja on pitkäaikainen (esim. 10 vuotta). Sen jälkeen tarvitaan uusi rokote. Koronarokotteiden suoja kestää vain kolme kuukautta, minkä jälkeen tarvitaan tehosterokotus, ja taas uusi. Italiassa suunnitellaan buusteria annettavaksi joka 4. kuukausi, Ranskassa joka 3. kuukausi.
      "Tällaista ei ole ikinä ollut ihmiskunnan historiassa, että pitää koko ajan juosta ottamassa jokin piikki," Tuuminen sanoo ja vertaa suunniteltuja mRNA-piikkibuustereita narkomaniaan.

      "Tämä piikki tuhoaa meidän immuunijärjestelmäämme," dosentti Tuuminen toteaa.

      https://tokentube.net/v/1290343143/-93---Tamara-Tuuminen---Rokkotteet---hyödyt-vs--haitat---Immuniteetin-Toiminta--Medikalisaatio

      • Anonyymi

        Taidat katua nyt piikkiäsi? Olisit aikoinasi jaksanut paneutua asiaan sen sijaan että uskoit kaikkien lobbareiden höpötykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat katua nyt piikkiäsi? Olisit aikoinasi jaksanut paneutua asiaan sen sijaan että uskoit kaikkien lobbareiden höpötykset.

        En kadu piikkiä kuten toisessa viestissä jo kirjoitin. Sinuun verrattuna olen paneutunut asiaan paremmin jo siitä syystä, että puolisoni on lääkäri.


    • Anonyymi

      Aloittaja on sentään hengissä, onnittelut siitä.:) - Enkä laske leikkiä. Tuttavapiirissäni on kaksi piikkikuolemaa.

      Niissä maissa (myös Suomessa) missä väestölle on annettu kokeellisia mRNA-geeniterapiarokotteita on yleinen kuolleisuus alkanut nousta, toisin kuin maissa joissa ei ole näitä piikkejä ollut saatavilla. Suomessa kuolleisuuden nousu viime kesän jälkeen on 10.6 prosenttia, painottuen vanhusväestöön mutta myös nuorten kuolleisuus on noussut.
      Korona ei selitä ylikuolleisuutta, sillä koronaan on menehtynyt suunnilleen saman verran kuin kausi-influenssaan normaalivuosina, ja influenssaa taas ei ole koronan aikana esiintynyt käytännössä lainkaan.

      https://www.ossitiihonen.com/2021/11/23/koronarokote-nostaa-kuolleisuutta/

      • Anonyymi

        Kertoo piikkiään katuva itsensä ja huonojen valintojensa puolustelija. Kiva itse itselleen vakuutella että piikki olisi ollut oikea ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo piikkiään katuva itsensä ja huonojen valintojensa puolustelija. Kiva itse itselleen vakuutella että piikki olisi ollut oikea ratkaisu.

        En minä kadu koronarokotteet ottamista, päinvastoin.
        Tämä aloitus on hyvä esimerkki miten anti-vaxxerit yrittävät uskotella itselleen, että oma valinta on ollut oikea ratkaisu. Niin epätoivoista on anti-vaxxereiden itselleen uskottelu, että ihan pitää keksiä valejuttuja.


    • Anonyymi

      Tutkija koronarokotteesta: Me teimme suuren virheen
      > Kanadalainen immunologi ja rokotetutkija tri Byram Bridle sai japanilaiselta valvontavirastolta käyttöönsä Pfizerin biodistribuutiotutkimuksen. Tutkimus, jota ei ennen ole julkistettu, paljastaa että COVID-19-rokotteisiin liittyy hälyttävä ongelma.

      > Rokotteiden kehittäjät ovat olettaneet, että niiden mRNA jää suurimmaksi osaksi pistoskohtaan ja sen lähiympäristöön. Pfizerin tutkimusdata kuitenkin näyttää, että rokotteen mRNA ja siihen liittyvä piikkiproteiini leviävät laajalti kehoon jo muutamassa tunnissa.

      > Tämä on vakava ongelma, koska piikkiproteiini on toksiini (myrkky), jonka on osoitettu aiheuttavan sydän-ja verenkiertoelinten sekä hermoston vaurioita. Sen toksisuus ulottuu myös suvunjatkamiselimiin, ja Pfizerin biodistribuutio-data osoittaa sen kertyvän naisen munasarjoihin.

      > Verenkiertoon päästyään piikkiproteiini sitoutuu verihiutaleiden reseptoreihin ja verisuonten seinämäsoluihin. Kun tämä tapahtuu, piikkiproteiini voi saada hiutaleet takertumaan toisiinsa, niin että syntyy hyytymiä tai tulppia ja/tai epänormaalia verenvuotoa.

      > Euroopan Lääkevirastolle (EMA) luovutetut Pfizer-dokumentit osoittavat myös, että yritys ei noudattanut prekliinisten toksikologisten tutkimustensa aikana teollisuuden standardivaatimusten edellyttämiä laadullisia tuotantokäytäntöjä ja että avaintutkimukset eivät täytä hyvän laboratoriokäytännön standardien ehtoja.

      > Tuore tutkimus kyseenalaistaa COVID-19-rokotteiden käytön pandemian hoitovälineenä. Tutkimuksen mukaan meidän on hyväksyttävä 2 rokotteista johtuvaa kuolemaa voidaksemme ehkäistä 3 COVID-kuolemaa. ”Tämä on osoitus selvän hyödyn puutteesta, jonka pitäisi saada hallitukset arvioimaan rokotepolitiikkansa uudestaan,” tutkijat sanovat. Että semmoista juu

      • Anonyymi

        Tieto pitäisi saada ministeri marinille koska haluaisi kurittaa kansaa rokotepassilla!
        Sen jälkeen sen olisi turha yrittää kiemurrella vastuustaan vaikka lainmuutoksilla on pohjatyötä tehty vastuun väistäniseksi.
        Hyvä itsensä on piikki ottaa kun miljoonien haittakorvaukset saa jos on syytä olettaa että piikillä osuutta piikkihaittaan. (Jos edes piikin saavat? Oisko varalta suolavettä ollut kun kyseessä on vähän tutkittu aine?)
        Kyllä itsekkin kiinnostuisin piikistä jos tietäisin huollettaville jäävän lähtöni jälkeen 4miljoonaa euroa korvausrahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieto pitäisi saada ministeri marinille koska haluaisi kurittaa kansaa rokotepassilla!
        Sen jälkeen sen olisi turha yrittää kiemurrella vastuustaan vaikka lainmuutoksilla on pohjatyötä tehty vastuun väistäniseksi.
        Hyvä itsensä on piikki ottaa kun miljoonien haittakorvaukset saa jos on syytä olettaa että piikillä osuutta piikkihaittaan. (Jos edes piikin saavat? Oisko varalta suolavettä ollut kun kyseessä on vähän tutkittu aine?)
        Kyllä itsekkin kiinnostuisin piikistä jos tietäisin huollettaville jäävän lähtöni jälkeen 4miljoonaa euroa korvausrahoja.

        Laittakaa myös tämä Marinille, niin saa sitten miettiä mitä ja ketä uskoo.
        https://byrambridle.com


      • Anonyymi

        Kuulostaako se hienolta, kun noita ulkomaalaisia nimi luetellaan asian todistamiseksi?
        Sen takiako uskotte kaikkeen paskaan, mitä ulkomailta syytävät?
        Minä uskon oikeaan lääketieteeseen ja vähän viisaampien juttuihin.


    • Anonyymi

      Darwin Awards
      Länsi-Kreikan Aetolian ja Acarnanian metropoliita Kosmas, vankkumaton rokotteiden vastustaja, on kuollut Covid-19:ään. Hän oli 76.
      Kosmas kritisoi äänekkäästi hallituksen toimia koronaviruksen leviämisen hillitsemiseksi, mukaan lukien maskien käyttöä ja rokotuksia.
      Jumala ei salli sinun saada tartuntaa. Jumala ei saastuta!
      Myös Papin 75-vuotias sisko kuoli Covidiin liittyviin komplikaatioihin 13. joulukuuta. Hän oli myös rokottamaton.

    • Anonyymi

      Eurostatin raportin mukaan, jossa verrataan uusia kuolleita pandemiaa edeltäneeseen tasoon, Bulgariassa jossa on EU.n alhaisin rokotekattavuus oli EU:n korkein ylikuolleisuus, jota seurasivat Liettua, Kreikka ja Romania
      Bulgaria on yksi korkeimmista Covid-19-kuolleisuusluvuista asukasta kohden maailmassa, kuten myös Romaniassa, jossa rokotusaste on EU:n toiseksi alhaisin

      • Anonyymi

        Ne maat ovat köyhiä ja koronantorjunta vaikeampaa tiedonpuutteen ja olosuhteiden takia sekä terveydenhuolto ei ole kuin rikkaimmille kansalaisille kohtalainen.
        Ei voi vertailla noin vain.


    • Anonyymi

      Ehkä kuuluit verrokkiryhmään, eli suolavesi porukkaan. Tai piikit vei immuniteetisi. Kuka sitä tietää, tuskin tutkitaan.

    • Anonyymi

      Kolmas annos on se, joka todella antaa vakaan ja parhaan suojan.

      • Anonyymi

        Jk. Terveisin Pastori Silli


    • Anonyymi

      Rokote auttaa jos 100 rokotetusta 51 jää henkiin

    • Anonyymi

      Sairastuit siis piikeistä.

    • Anonyymi

      Näin.

      Aloittaja kirjoittaa palturia/potaskaa/ paskoo. Tämä EI VOI PITÄÄ PAIKKAANSA!

      Ja miten sen huomaa, että kyseessä on keksitty tarina?

      No, kuulkaas siitä että kirjoittaja kertoo olevansa perusterve 45v ihminen, joka on saanut kaikki Suomessa jaettavaksi tarkoitetut kolme (3) rokotetta ja hän sai koronan vaikeassa muodossa , jonka takia hän vietti kaksi (2) kuukautta sairaalassa.

      Tuo yhtälö on MAHDOTON, sillä tuon ikäinen perusterve saa kolmannen rokotteen vasta aikaisintaan sen jälkeen kun neijä kuukautta on kulunut kolmannesta piikistä ja nyt eletään vasta tammikuun kolmatta viikkoa.

      Ei täsmää aikataulu. Valitan. Pötyä on koko juttu! Älkää uskoko ihan kaikkea mitä jotkut nimettömänä netissä kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Kaikille ei ole samat jonot. Persaukisille ja varakaammille on eri tiet. Varakkaammille on erilaisia oikoteitä paljon tässä maailmassa.


      • Anonyymi

        Niin. Ei se aiemmin päivällä vastannut kun tarkennusta kysyttiin. Typerää on valehtelu. Pilaa hyvän keskustelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille ei ole samat jonot. Persaukisille ja varakaammille on eri tiet. Varakkaammille on erilaisia oikoteitä paljon tässä maailmassa.

        Ei kuitenkaan tässä asiassa. Suomessa perusterve 45v ei ole saanut kolmatta rokotetta noin 2-3 kuukautta sitten, ei julkisella- tai työterveyden puolella. Toisekseen, mikäli aloittaja olisi sairastunut koronaan pari viikkoa kolmannen rokotteen saatuaan niin vakavasti, että olisi joutunut kahdeksi kuukaudeksi sairaalahoitoon, olisi hän tässä maassa sellainen tilastollinen harvinaisuus, että siitä kyllä tiedettäisiin. Katsos kun noin pari viikkoa rokottamisesta, rokotuksen teho on korkeimmillaan, siksi.


      • Anonyymi

        "kun neijä kuukautta on kulunut kolmannesta piikistä ja nyt eletään vasta tammikuun kolmatta viikkoa."
        Tarkoitit varmaan kun neljä kuukautta on kulunut toisesta piikistä?
        Ja tuo muutettiin neljäksi kuukaudeksi vasta joulukuun puolessa välissä, koska Omikron. Myös tästä syystä aloituksen kertomuksen yhtälö on mahdoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kun neijä kuukautta on kulunut kolmannesta piikistä ja nyt eletään vasta tammikuun kolmatta viikkoa."
        Tarkoitit varmaan kun neljä kuukautta on kulunut toisesta piikistä?
        Ja tuo muutettiin neljäksi kuukaudeksi vasta joulukuun puolessa välissä, koska Omikron. Myös tästä syystä aloituksen kertomuksen yhtälö on mahdoton.

        Juu.
        Siinäpä tuli pikku kirjoitusvirhe. Jokatapauksessa aloitus on potaskaa ja tämä aikataulu nimenomaan ei täsmää tässä.

        Hieman kriittisesti kannattaa suhtautua näihin juttuihin.


    • Anonyymi

      Eilen juttelin erään vanhuksen kanssa joka oli saanut taas sen myrkyn. Hän oli tullut aika kipeäksi siitä. Tämä vain vahvistaa asennettani että siinen myrkkyyn en koske pitkällä tikullakaan.

      • Anonyymi

        Siihen


    • Anonyymi

      Olit sairaalassa rokotteen etkä koronan takia. Se pannukakku on kun selviää todelliset terveyshaitat.

    • Anonyymi

      Mitäs sitten jos rokottajalla on korona. Suojaahan ei saa heti kun on saanut piikin.

    • Anonyymi

      Hyvä yritys taas, ääri-Tero. Niin selkeät covid-uskonnolliset sarkastiset ja ilkikuriset elementit aloituksessasi, että ei voi kuin nauraa ääneen xD

    • Anonyymi

      Nämä "myrkkyinjektio-koronarokotehörhöt" näkevät jo piruja, kun korona-viruksen variantit lähestyvät uhrejaan. Kauhean kauheaa! Mutta olkaa huoleti viehättäviä ruumiskontteja on varattu isompaankin kuperkeikkajuhlaa varten.

      Eli sijoituspaikka löytyy! Levitätte koronaa tyhmyyttänne jatkuvasti. Valtio kiristää otteitaan pakosti, uskokaa pois. Älkää olko tyhmiä!
      Rokottamattomat saavat koronan varmasti ja ovat jo saaneet, koska pääosin näitä rokotuskielteisiä, joita on raahattu sairaaloihin. Potilaista jo 80% on rokotusta vailla olevia. Rokotteet ovat turvallisia. Harvinaisemmatkin sivuvaikutukset olisivat tulleet esille, sanoo HUS asiantuntija. Piikkejä annettu miljardeja. Miettikää mitä sivuvaikutuksia tuolla Afrikan viidakoissa tulee, kun poppamiehet antaa piikkejä. Älkää jauhako paskaa ja olko lapsellisia kun teitä ja muita halutaan suojata.

    • Anonyymi

      Harmi, että olit jo ottanut ne rokotteet. Jos et, olisit jo kuollut.

    • Anonyymi

      Tai kehitetty taudin kiihdyttämiseen.

    • Anonyymi

      Ei niitä kolmansia piikkejä silloin edes jaettu terveille nelikymppisille miehille. Keksi parempi valhe.

      • Anonyymi

        Mitähän huumeita lie ottanut.


    • Anonyymi

      Ne eivät ole rokotteita.

    • Anonyymi

      Neil Oliver: "Covidista on tulossa seurauksia, suuri aalto niitä
      https://www.youtube.com/watch?v=nZNmdDv48xE

      "Oliverilla on kaikki ne ominaisuudet, jotka puuttuvat poliittisesta ja mediaeliitistä: rehellisyys, rehellisyys, myötätunto ja empatia, ja kaikki nämä ominaisuudet esitetään intohimoisesti ja kaunopuheisesti. Hän palauttaa uskon ihmisyyteen ..."

    • Anonyymi

      Mitä he tekevät vegaaniruoalle?!
      https://www.youtube.com/watch?v=DVM4r83jYH8

      Tiesitkö tämän?! Elintarviketeollisuus haluaa määrätietoisesti myydä meille, että vegaaniruoka on terveellistä ja luonnollista, vaikka itse asiassa jotkin "kasvipohjaiset" tuotteet ovat erittäin prosessoituja ja epäterveellisiä ja saattavat aiheuttaa riippuvuutta.

      • Anonyymi

        On totta, että prosessoidut "vegaanituotteet" ovat epäterveellisiä. Mutta pitkänlinjan vegaanit eivät niihin koske.


    • Anonyymi

      Ei se OMI oo niin paha kuin DELTTA.

    • Anonyymi

      Venäjän pressa Putin pelkää rokotuspiikkiä !

    • Mutta et kuollut?

      Epäilen kyllä että olet rokotevastainen kiihkoilija.

      Mutta jos esittäisit KORONAROKOTUSTODISTUKSESI, niin tämä tietenkin hälventäisi epäilyjä...

    • Anonyymi

      Onnistunein kokeilu ihmiskunnan harventamisessa - tähän saakka?

      -tavoite-

      • >>>Onnistunein kokeilu ihmiskunnan harventamisessa - tähän saakka?<<<

        No se ollut Kiinan yhden lapsen politiikka.

        Tästä pitäisi Kiinalle ojentaa joku huomattava palkinto. Symbolihan se vain olisi, mutta kuitenkin.


    • Anonyymi

      Sopii kuin silikoni robotille ja yhteiskuntien ylpeyden aiheiksi.

    • Anonyymi

      Piti äkkiä se saada markkinoille Eurooppaan turvallisuus vaatimukset piti ohittaa

      • Anonyymi

        Suurimmat rokotehaitat tulivat kuitenkin eurooppalaisesta AZ-rokotteesta. Ironista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurimmat rokotehaitat tulivat kuitenkin eurooppalaisesta AZ-rokotteesta. Ironista.

        Mä sain ekan rokotteen AZ:aa, ei mitään haittoja, ei edes neulan tekemää jälkeä meinaanut löytää millään.
        Nuo tukokset olisivat voineet tulla missä tilanteessa tahansa, kun henkilöt ovat niille alttiita.
        Ihan ilman rokotteitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sain ekan rokotteen AZ:aa, ei mitään haittoja, ei edes neulan tekemää jälkeä meinaanut löytää millään.
        Nuo tukokset olisivat voineet tulla missä tilanteessa tahansa, kun henkilöt ovat niille alttiita.
        Ihan ilman rokotteitakin.

        ...meinannut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sain ekan rokotteen AZ:aa, ei mitään haittoja, ei edes neulan tekemää jälkeä meinaanut löytää millään.
        Nuo tukokset olisivat voineet tulla missä tilanteessa tahansa, kun henkilöt ovat niille alttiita.
        Ihan ilman rokotteitakin.

        Vaikka sinä et mitään saanut AZ-rokotteesta ei muuta sitä faktaa, että AZ:sta tuli rokotteista eniten rokotehaittoja. Siksi sitä ei enää annettu nuoremmille ihmisille ja Suomessa sen antaminen lopetettiin kokonaan marraskuussa 2021.


    • Anonyymi

      Tämä kammottava näytelmä on vasta alkanut.

    • Anonyymi

      Tuttujani kuollut 2 koronarokotteeseen.Tässä isäni siskon mies sai kolmannen rokotteen.Joutui lähes heti sairaalaan. Oli siellä pari viikkoa.Sitten jonkun ajan kuluttua otti vielä neljännen rokotteen ja sama homma.Lääkäritkin myönsivät, että johtuu rokotteesta. Tuota tai nuita rokotteita ei ole tarkoitettu ihmiskehoon.Itse 0 rokotusta. Sairastin koronan heti melkein , kun alkoi.Aamulla heräsin ja tuntui, etten ollut nukkunut juuri mitään.Sitten alkoi jalkoja särkemään.Otin buranan ja kahdessa tunnissa ohi.Toisen kerran se tuli meille rokotetun tyttäreni kautta.Yksi vuorokausi oli n.38 astetta lämpöä.Siinä kaikki.Virheellisesti jatkuvasti on kirjoitettu, että rokottamattomat levittävät koronaa.Ne ovat rokotetut, jotka sitä levittävät ja joutuvat sairaalaan.Kuolinsyiksi laitetaan liian helposti korona. Väitän, että rokote on paljon suurempi kuolinsyy.Suomessa kuolemat lisääntyivät n.10 prosenttia ja syntyvyys aleni n.10 prosenttia myös.Kumma kyllä kuolemia tulee paljon vähän rokotuksien saannin jälkeen.Mitenkäs urheilijoiden laita?Sydänoireita todella paljon.Kuolemia.Ennennäkemättömän paljon. Suomessa tulevat lisääntymään eri syövät ja keuhkojen sairaudet.Tottakai myös verisuonitaudit.Kohta jokainen joutuu näkemään, mitä rokotukset saavat aikaan.Eli nyt se vasta alkaa.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe