Miehet opetelkaa

Anonyymi

Katsomaan naista oikein. Katse voi tehdä kenet vaan komeaksi.

39

574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsevarma, hyväryhtinen ja hymyilevä katse silmiin, jonka jälkeen nainen dianamaisesti vastaa katseeseen ujosti otsatukka edellä kulmien alta?

Ja loppu on historiaa?

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Kunhan ei mitään bresnevien heiluttelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan ei mitään bresnevien heiluttelua.

Jos on sinkku, niin leukapartaa voi vähän sukia?
        Ukkomies tietysti pyöräyttää poirotmaisesti viiksikiehkuraa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on sinkku, niin leukapartaa voi vähän sukia?
        Ukkomies tietysti pyöräyttää poirotmaisesti viiksikiehkuraa.

-keinovaginamies-

Kyse oli kulmakarvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse oli kulmakarvoista.

No niin. Nyt yleissivistykseni taso nolosti paljastuu.
        Joo, tuollaisten kulmien alta nainen kun ujosti vilkaisee, niin siinä monella miehellä väräjää jossain.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tuollaisten kulmien alta nainen kun ujosti vilkaisee, niin siinä monella miehellä väräjää jossain.

-keinovaginamies-

Miehellä ne on ja niitä usein heiluttelette!!

Brezhnevin kulmat olivat/ovat käsite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Jos naisella olisi nuo eihän se näkisi koko miestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehellä ne on ja niitä usein heiluttelette!!

Brezhnevin kulmat olivat/ovat käsite.

https://aijaa.com/sjK2wt

Tarkoititko tälläiset bresnewin kulmat? 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse oli kulmakarvoista.

Naisella liian leveät tai pelkät viirut kulmakarvoina ei näytä hyvältä, molempia näkee usein.

• Anonyymi

Tietty määrä promilleja veressä niin johan kaikki leidit on kauniita 😉

• Anonyymi

Mitä se miehiä auttaa?

• Anonyymi

Ööh. Eihän tässä siitä ollut kysymys???

• Anonyymi

Mut kun naisella se ei mene niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööh. Eihän tässä siitä ollut kysymys???

Vastaan mitä haluan ja näin ne hommat meillä miehillä menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan mitä haluan ja näin ne hommat meillä miehillä menee.

no siltä näyttää *naurua*

• Anonyymi

Minkäslaista katsetta mahdat tarkottaa?

• Entäs miten bionaisen pitäisi katsoa naista silmiin, näyttääkseen kiinnostavalta?

• Tiukka miehinen katse, kulmakarvat rytysssä, vakava toimintasankarin ilme?
        Jotkut tytöt tykkää siitä ja kun katsoo lesbopareja, monet butchit huokuvat tuollaista tomeruutta.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Tiukka miehinen katse, kulmakarvat rytysssä, vakava toimintasankarin ilme?
        Jotkut tytöt tykkää siitä ja kun katsoo lesbopareja, monet butchit huokuvat tuollaista tomeruutta.

Heh, entäs jos ei osaa olla länkkäri? Vahingossa hymyilee silmillään ja suullaan? :)

• JasuM kirjoitti:

Heh, entäs jos ei osaa olla länkkäri? Vahingossa hymyilee silmillään ja suullaan? :)

Nyt kun sua on oppinut tuntemaan, niin hymy ja ystävällinen ilme saattaa toimia parhaiten.
        Tämän kun liittää sun vuorovaikutustaitoihin niin saattapi siinä joku nainen retkahtaa. :)

Sunsta saattaisi löytyä sellaista poikamaista veikeyttä, mikä on ainakin heteroiden maailmassa arvostettua.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Nyt kun sua on oppinut tuntemaan, niin hymy ja ystävällinen ilme saattaa toimia parhaiten.
        Tämän kun liittää sun vuorovaikutustaitoihin niin saattapi siinä joku nainen retkahtaa. :)

Sunsta saattaisi löytyä sellaista poikamaista veikeyttä, mikä on ainakin heteroiden maailmassa arvostettua.

Hmm, heh. Veikeä joo. Mutta hiukan vaan ujonlainen. Kunnes ollaa tutumpia. Olen tarkkailija ja avaudun kuorestani vasta, kun hahmotan kohteeni olemuksen. Joten tuollainen tykästyminen meitsiin tapahtuu todennäköisesti vahingossa. :P

• JasuM kirjoitti:

Hmm, heh. Veikeä joo. Mutta hiukan vaan ujonlainen. Kunnes ollaa tutumpia. Olen tarkkailija ja avaudun kuorestani vasta, kun hahmotan kohteeni olemuksen. Joten tuollainen tykästyminen meitsiin tapahtuu todennäköisesti vahingossa. :P

Munsta tuntuu, että sun ongelma ei ole ilmeessä eikä edes ujoudessa, koska pystyt siitä vapautumaan kun kiinnostuksesi kohde tulee tutuksi.
        Sun tuttavapiiri lienee liian pieni ja sopivaa tilaisuutta ei löydy.

Mä olen muuten pirun huono neuvomaan tämmösissä asioissa.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Munsta tuntuu, että sun ongelma ei ole ilmeessä eikä edes ujoudessa, koska pystyt siitä vapautumaan kun kiinnostuksesi kohde tulee tutuksi.
        Sun tuttavapiiri lienee liian pieni ja sopivaa tilaisuutta ei löydy.

Mä olen muuten pirun huono neuvomaan tämmösissä asioissa.

Voi sekin olla, mutta mä olen aika kranttukin seurani suhteen. Osaan luoda suhteita, mutta en näe kaikkia suhteita ylläpidettäviksi.

Ravuista todetaankin luonnekoopissa seuraavaa. :)

"Koska rapu on arka, hienotunteinen ja välillä myös etäinen, hänen on vaikea saada ystäviä. Ravuilla onkin usein melko suppea ystäväpiiri. Näiden vähäisten ihmisten joukossa hän on kuitenkin suosittu ja pidetty ihminen. Rapu pitää siitä, että hänen luonaan käydään kylässä ja hän pyrkiikin aina luomaan miellyttävän ja rauhallisen ilmapiirin vierailleen eikä aseta heille mitään vaatimuksia."

• JasuM kirjoitti:

Voi sekin olla, mutta mä olen aika kranttukin seurani suhteen. Osaan luoda suhteita, mutta en näe kaikkia suhteita ylläpidettäviksi.

Ravuista todetaankin luonnekoopissa seuraavaa. :)

"Koska rapu on arka, hienotunteinen ja välillä myös etäinen, hänen on vaikea saada ystäviä. Ravuilla onkin usein melko suppea ystäväpiiri. Näiden vähäisten ihmisten joukossa hän on kuitenkin suosittu ja pidetty ihminen. Rapu pitää siitä, että hänen luonaan käydään kylässä ja hän pyrkiikin aina luomaan miellyttävän ja rauhallisen ilmapiirin vierailleen eikä aseta heille mitään vaatimuksia."

Minä olen leijona. Mulla pitäisi olla rahaa, valtaa ja naisia, mutta jokin meni pieleen. :P

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Minä olen leijona. Mulla pitäisi olla rahaa, valtaa ja naisia, mutta jokin meni pieleen. :P

Heheh, mun isä on leijona. :)

Sillä on naisia ollut, muttei ikinä rahaa eikä valtaa. :D

• Anonyymi

Entä jos mies on komea mutta kierosilmäinen. Herättääkö sellainen yhdistelmä mystistä ristiriitaa. - cu-*olutta*

• Anonyymi

Kunhan ei ole kiero muuten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan ei ole kiero muuten

Ja sehän ei selviä, kuin lähestymällä ja ottamalla selvää. - cu-*olutta*

• Anonyymi

Sisältyikö tuohon sanaan toiveita vai kokemuxia. - cu-*nesteiden aikaa saamassa mielentilantilasda*

• Anonyymi

Kannattaa virnuilla silmät kiiluen mahdollisimman pervon ja epäarvostavan näköisenä kuin tuijottaisi paistettua munaa pyttipannun päällä keskellä päivää.

• Anonyymi

Outo tapa sulla katsoa munakasta 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietäisit vaan miten katson halpaa makkaraa.

• Anonyymi

Mitä vittua sinä selität. Vain komea top 10 mies voi olla naisen mielestä komea. Aloittaja on ruma eikä ole koskaan saanut naista.

• Anonyymi

Kenellä on oikeus katsoa? Ei kaikilla kuitenkaan.

• Anonyymi

Uuden ihmisen en välttämättä anna katsoa silmiini liian pitkään. Katson välillä muualle ja taas palaan silmiin (ujous).

Mies voi kyllä saada yhdellä pitkällä silmäyksellä rakastumaan, kun tunnetaan jo etukäteen ja mies on etukäteen kiinnostava. Muistan katseen, joka tuntui siltä, että pyörtyy saman tien, sydän hakkaa kahta sataa ja se on niin vangitseva ettei siitä halua päästää irti, katse jatkuu ja jatkuu syvemmälle ja syvemmälle ja lopuksi on henkisesti aivan alasti. Muistan lämpimän hellän hyväksyvän katseen. Muistan katseen, joka tuntuu kuin hitaalta intiimiltä rakastelulta ja kun se tapahtui käsien ollessa vastakkain olin oikeasti hyvin lähellä orgasmin kaltaista tilaa.

Katseen voima voi olla hirvittävän iso.

• Anonyymi

Hieno kuvaus :)

• Anonyymi

Kannattaa viheltää vit-viu.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8777
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1749
    3. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      29
      1721
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      130
      1461
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1130
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1099
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1077
    8. 92
      912
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      795
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta