Olen todella huolissani läheisistä, jotka ovat ottaneet osa jo kolmannenkin mrna piikin ja heillä ilmennyt niiden jälkeen kaikennäköisiä oireita, yksi heistä jopa KUOLI toisen piikin saatuaan eräs vanhempi ihminen, mutta kukaan ei ajattele että rokote olisi voinut aiheuttaa sen sillä syy oli joku muu ongelma mikä johti kuolemaan mutta mikä johti sitten siihen syyhyn???! Tämä on aivan kamalaa kun ei kuunnella vaan leimataan hulluksi ja täytyy kantaa huolta rakkaista joita kukaan ei suojele ihmiskokeilta. 😔
Onko muita samaa kokeneita?
Onko muita?
2
174
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on..sukulaisissa nuorissa ihmisissä tullut piikkien jälkeen sydänoireiluja..tutkimukset on kesken .ennen olleet täysin terveitä ja liikkuvia ihmisiä.pari kuolemaa todistettu piikkien lähipäivinä.mies päälle 30v ja nainen päälle 60v.molemmilla sydän petti ..sitten on näitä vanhojen vaivojen esiintuloja...nivelvaivat ..reumaattiset oireet...on kuin bensaa olisi liekkeihin heitetty ..mutta eipä nämä yllätä.ja noista sydänsairaista ei haluta yhdistää piikkeihin 🙈on tämä hullua aikaa ei voi muuta sanoa
- Anonyymi
Mitä sinä huolehdit asia? Tee huoli ilmotus sosiaalivirasto!Voit tehdä nimettömänä netin kautta. Peset vaan kätesi turhista huolistasi ja anna asian tuntioiden selvitää asia.Onko ilmoitus aihelinen? Tarkistavat aina koti käynnillä.Täällä asiasi ei todellakaan parane.Huoli ilmotuksen voi tehdä vauvasta vanhukseen. Ilman ikärajoja,sukupuolta ymm.asemaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540