Eikö Venäjältä voisi vaatia turvatakuita ja/tai hyökkäämättömyssopimusta ehtona sille ettei Suomi liity Naton jäseneksi?
Mistä Niinistön väitetty Venäjä-asiantuntijuus on peräisin?
11
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voida.Suomi on "Itsenäinen"valtio" päättää ihan itse omista asioistaan.
Venäjä on myös "Itsenäinen". Niin pitäisi kaikkien muidenkin olla,pitää omistaan huolta.- Anonyymi
Mitens YYA-sopimus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitens YYA-sopimus?
1992 kirjoitettiin uusi sopimus YYA -sopimusta korvaamaan.
- Anonyymi
Voi olla, että tulevaisuudessa näillä sopimuksilla ei ole mitään merkitystä. On niitä ennenkin rikottu.
Tekosyiden varjolla on sodittu aina, ja edelleen se jatkuu. Ei oo Venäjään luottamista. Paperin voi aina repiä.
- Anonyymi
Venäjä ei ole ikinä kunnioittanut allekirjoittamiaan sopimuksia.
Venäjä kunnioittaa vain sotilaallista voimaa.
NATO on sellainen sotilaallinen voima.- Anonyymi
Naton sotilaallinen voima on aika heikkoa, kun siellä on mukana sellaisiakin valtioita joilla ei ole omia puolustusvoimia. Latvian, Liettuan ja Viron puolustusvoimat ovat niin heikkoja, että suomalainen jalkaväkikomppania on tehokkaampi kuin nämä.
- Anonyymi
Halosen aikana moitittiin sitä, että hän pitää yhteyttä Putiniin, mutta Niinistö on Putiniin yhteydessä huomattavasti useammin kuin edeltäjänsä. Mitähän mieltä kristillisdemokraatit ovat näiden kahden herran hyvistä väleistä?
- Anonyymi
Jääkiekko yhdistää ja rullaluistelu.!
- Anonyymi
Ei vakuuttanut puheen perusteella
- Anonyymi
Venäjällä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960