Kuka naarmii autoja ostareiden parkkipaikoilla?

Anonyymi

Pitäskö tästä alkaa tekemään jonkinnäköstä ilmotusta ja kieltää turha oleskelu siellä jos ei muu auta?

12

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene katsomaan. Ota valokuvia rikospaikalta ja ilmoita niille kenen autoa on naarmutettu. Ne ovat 100-2000 euroon naarmutus. Luulisi sen olevan jo törkeän rikoksen piirissä.

• Anonyymi

Naarmia? Kuka ja miksi näitä uudissanoja keksii? Mitä vikaa oli sanassa naarmuttaa, oliko liian pitkä somekansalle?

• Anonyymi

Naarmia? Kuka näitä uudissanoja keksii? Mitä vikaa oli sanassa naarmuttaa?

• Anonyymi

Kateelliset kommunistit.

• Anonyymi

Mille ovat kateellisia? Sille, että joku on ottanut pankista lainaa ja hassaa rahat johonkin "premium" autoon, vai jollekin muulle?

Niissä premium autoissa ei sitten jakseta istua, vaan pitää päästä mahdollisimma äkkiä pois niistä ja kotisohvalle makaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mille ovat kateellisia? Sille, että joku on ottanut pankista lainaa ja hassaa rahat johonkin "premium" autoon, vai jollekin muulle?

Niissä premium autoissa ei sitten jakseta istua, vaan pitää päästä mahdollisimma äkkiä pois niistä ja kotisohvalle makaamaan.

"autoissa ei sitten jakseta istua, vaan pitää päästä mahdollisimma äkkiä pois niistä ja kotisohvalle makaamaan."

- Ei kaikki toimi niinkuin sinä.

"mahdollisimma" , nokialaisen kommunistin omasta sanakirjasta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Premiumautopellet luulevat olevan paremman luokan kansalaisia.

• Anonyymi

Tulee kyllä aina ovella kolhaistua jos uudempi auto kuin minun 2006 corolla.

• Anonyymi

Naarmit on ikäviä, mutta legalla tulee parempi kölhy.

• Anonyymi

Minä istun autossa ja vahdin ja otan kuvan niin tekijä jää kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä istun autossa ja vahdin ja otan kuvan niin tekijä jää kiinni

Sua vedetään nokkaan kyttääjä!

• Anonyymi

No lapset,
      rauhoittukaas nyt,
      vakuutukset on keksitty näitä varten,
      ai niin nehän maksaa ,
      ja kommunisti nokialla ei voi maksaa mistään mitään,
      kun kaikki on yhteistä, sori.

Kateus on aino mikä pysyy sukupolvesta toiseen nokialla, siinä se onkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6118
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5555
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2026
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1494
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe