Mistä rahat, mitä todellisiä hyötyjä lähipalveluista?

Anonyymi

Mitä sote ja maakuntavaltuusto/hallitus aiheuttavat meille Suomalaisille?

Nyt kun koronalla on oma hintalappunsa, niin epäilen, että tämän maan talous ei taida kestää enää lisää kalliin byrokratian aiheuttamia lisämenoja. Jos päättäjät olisivat palkanneet lisää lähipalveluita tekeviä käsipareja, lääkäreitä hoitohenkilökuntaa, palomiehiä jne. jne., niin olisimme tästä taloustilanteesta selvinneet parhaiten. Nyt kun alettiin palkaamaan lisää kaiken maailman tyhjän höpöttäjiä maakuntahallintoon (valtuusto, hallitus, virkamiehet...) niin kalliiksi tulee ja potilaat jäävät taatusti hoitamatta kun yksinkertaisesti ei riitä rahat.

Maakuntavero on pakko ottaa käyttöön ja päättäjät keksivät vielä lisää mitä erilaisempia maksuja, maan talouden alijäämää paikatakseen. Tästä ei ketkään muut hyödy kuin maakunta valtuutetut, hallitus,virkamiehet jotka pääsevät hyvinpalkattuihin virkoihin tyhjäntoimittajiksi. Seuraavan maan hallituksen ensimäisenä tehtävänä tulee olemaan 21:n pahoinvointikeskuksen purkaminen. Ajatteleekohan kukaan päättäjä sitä kuinka kallis ja toimimaton kokeilu tämä oli-tuskimpa. Noo...tulevaisuus näyttää että tämä aluehallinto oli täysin susi, kuten kirjoitin.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä kanssasi olen. Ei meillä ole rahaa turhan byrokratian pyörittämiseen, kuntien hallinto ja ylimitoitettu virkamiesarmeija ovat liian kallis taakka veronmaksajille.

    • Anonyymi

      kirjoittaja taisi olla vkk kannattaja sekä rokottamaton jotka ilmeisesti olivat juurikin maakunnassa liikkeellä äänestyspäivänä. nooh ette juu palveluja kaipaa..ettekä mitään muutakaan

      • Anonyymi

        huudetaan yhdessä vaan..bensavero


    • Anonyymi

      Koko tämän hallituksen SOTE on ihan muuta kuin se miksi se on ajan alkaneen ajateltu.
      Tämä on vihreän siirtymän SOTE. Säästöajatukset siirretään syrjään. Vanhukset siirretään syytinkitupiin. Ne hoitajat joita vielä on siirretään jonojen purkuun. Vastaanottotilat siirtyvät liikkuviksi busseiksi. Lääkärit siirretään liukuhihnatyöhön. Kuntarajat siirretään maakuntarajoiksi. Ajatukset paremmasta siirretään 2030 luvulle!

    • Anonyymi

      SDP lupaa ja sitten pettää lupaukset.

      • Anonyymi

        persut rupes valittaa sähkösessä muodossa. nooh nyt on tulossa eduskunta vaalit saadaan taas pitkät naurut kun ne letkauttaa hyviä aforismeja torin laidalla


    • Anonyymi

      VIELÄKÖ JOKU PUHUU ETTÄ LÄHIPALVELUT PYSYY.....KATTIA KANS!
      EIKÖ NUO LUPAUKSET OLE JO UNOHDETTU !

    • Anonyymi

      Palvelutasoa lasketaan, kustannustasoa nostetaan kun tulee yksi byrokratian taso lisää. Kaikki pois hoitajien palkkasummasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe