Nämä käydyt aluevaalit olivat perussuomalaisille vaikeat. Näistä kuitenkaan ei voi vetää kovin selkeitä johtopäätöksiä puolueiden kannatukseen tulevissa 2023 eduskuntavaaleissa.
Tulette näkemään, että kevään 2023 eduskuntavaaleissa UNOHDETTU KANSA HERÄÄ ja tekee taas kerran yllätyksen. KANSAN SYVÄT RIVIT kokoavat voimansa ja antavat kunnon muistutuksen kepun tukemalle vihervasemmiston hallitukselle ja sen harjoittamalle Suomen Kansan vastaiselle politiikalle!
UNOHDETTU KANSA TULEE VIELÄ - EDUSKUNTAVAALIT 2023
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tulkaa kaikki nyt katsomaan
on persu kiivennyt kuopastaan
ja kilju loppunut kokonaan
vaan bensaletku on paikoillaan- Anonyymi
Älä nyt höpise- olihan kaksi ”haravaa”:)
- Anonyymi
Kansa on puhunut, suu tukkoon
- Anonyymi
Kuka sun käskystä suun tukkoon laittaa, mikä luulet olevasi? Laitappa se oma suusi tukkoon äläkä paskoja jauha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sun käskystä suun tukkoon laittaa, mikä luulet olevasi? Laitappa se oma suusi tukkoon äläkä paskoja jauha.
Ottaako kupoliin persus hah ahahahhahahaha
Persuilla hirmu paniikki päällä, eivät olleet tärkeet vaalit, eivät olleet tärkeet vaalit.
Tosi asiassa kyse oli melko isoista asioista.. Ja kansa ei heille luottamusta antanut. Piste.- Anonyymi
Voi kun ryöstäisivätkin ilo olisi suuri. Joku toisessa ketjussa kirjoittikin, että hankkikaa Kilpeläiseslle sellainen motskari, joka leikkaa kiinni, eikä siinä ole jarruja. Kyytiin oli tarjottu joku..!!!!
- Anonyymi
Jaahas. Että kansa on kansaa ainuastaan silloin jos se persuja äänestää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980