Jos veren vuodon ulosteessa antaa jatkua

Anonyymi

Voiko se ennen pitkää aiheuttaa kuoleman?

10

112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu mikä sairaus sen aiheuttaa.Jos on syöpä niin sitten siihen voi kuolla.

    • Anonyymi

      Riippuu mistä on kyse. Jos verta tulee vuotavista peräpukamista niin vaara ei ole suuri. Ne voivat parantuakin itsestään. Vuodon syy pitäisi selvittää. Kolonoskopia olisi paras menetelmä.

    • Anonyymi

      Jos verta ei tule kuin härän kurkusta, niin verenhukkaan et kuole. Syy verenvuotoon saattaa olla se mihin putoat, joten pikimmiten aika lekurille.

    • Anonyymi

      Tuskin sitä verta niin paljon tulee, että siihen verenvuotoon kuolisi. Mutta vähäisenkin verenvuodon voi aiheuttaa esim syöpä, johon kuolee, ellei sitä hoideta mahdollisimman nopeasti.

      Siispä lääkäriin tutkittavaksi! Verenvuodon syynä voi olla peräpukamat, niihin ei kuole.

    • Anonyymi

      Jos veri on punaista se tulee esim. peräpukamista. Jos se on mustaa, niin tarkoittaa, se tulee syvemmältä suolistosta/vatsasta ja on vaarallisempaa.

      https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00091

      "Jos huomaa ulosteen muuttuneen ilman syytä mustaksi, pitää hakeutua välittömästi vuorokaudenajasta riippumatta hoitoon."

    • Anonyymi

      Apua!
      Mene lääkäriin asap.

    • Anonyymi

      Kirkkaampi veri ei yleensä ole sitä vaarallisinta vuotoa, tummanpunaisesta saa jo huolestua.
      Ehkä ensimmäinen haitta, joka voi tulla verestä ulosteessa, saattaisi olla anemia.

      Ja jos vointi menisi kovin huonoksi, niin kyllä sitä lääkäriin hakeutuisi, ennenkuin kuolema tulisi.

    • Anonyymi

      Tutkin lääkärisivuja, eikä siellä mainita ulosteen vuotavan verta?

      • Anonyymi

        Miksi täytyy viilata pilk...?
        Ap on varmaankin tarkoittanut verta ulosteen seassa, eikä sitä, että veri tulisi ulosteesta.
        Vai etkö itse ymmärtänyt ?


    • Anonyymi

      Maidon juontikin voi aiheuttaa kuoleman... Pärsreikä kannattaa pestä vedellä aina kun käy paskalla... tv. "Kokemus-asiantuntija"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe