Käänteinen totalitarismi
https://fi.wikipedia.org/wiki/Käänteinen_totalitarismi
Käänteinen totalitarismi on kuvattu Chris Hedgesin ja Joe Saccon teoksessa Days of Destruction, Days of Revolt järjestelmäksi, jossa USAlaiset yhtiöt ovat korruptoituneet ja alistaneet demokratian ja jossa taloustiede astuu politiikan yli.
Käänteisessä totalitarismissa kaikki luonnon resurssit ja jokainen elävä olento on hyödykkeistetty ja riistetty romahdukseen asti, koska kansakunta on tuuditettu ja manipuloitu luovuttamaan vapautensa ja omaisuutensa (liberties) ja osallistumisen hallintoon (governance) ylenmääräisen kuluttaja- ja aistikeskeisyyden (comsumerism, sensationalism) kautta. ...
Demokratian alistaminen
11
54
Vastaukset
- Anonyymi
Tuleeko antikristus hallitsemaan Euroopasta käsin?
Todennäköisesti kyllä sillä antikristuksen valta ei nouse USAsta jeikä Kauko-Idästä.
Raamatun mukaan kymmenen valtion uusi liitto tulee Eurooppaan. - Anonyymi
Tuleeko keskitysleirit toisinajattelijoille taas kerran Eurooppaan niinkuin Natsien aikana?
Näitähän on jo Australiassa koronan varjolla. - Anonyymi
Hirmuinen aika tulossa. Nyt ollaan eletty pitkän aikaa pumpulissa.
- Anonyymi
Kannaattaa harkita turvautuuko Jumalaan vaiko maailmassa vallitsevaan käärmeen antikristilliseen henkeen?
Sieluista tulee kova kova taistelu.
He haluavat jopa ruumiisikin.
Käärmeen lupaukset --> lupausten seuraukset. - Anonyymi
Nauttikaa siitä jo etukäteen, kun teillä on niin vähän iloa elämässä.:)
- Anonyymi
Demokratian rappio. Korruptio ja virtuaalipolitiikka lahottavat valtarakennetta.
Median valta.
Pelolla hallitseminen.
Kontrolli ja valvonta yhteiskunta.- Anonyymi
Höpö höpö. Ei Suomea virtuaalipolitiikalla hallita. Eduskunnassa on tavallisia ihmisiä, jotka tekevät päätöksiä faktojen perusteella. Medialla on vain se valta, minkä itse kukin päättää sille itse antaa. Pelko on omien korvien välissä. Jos koet, että sinua valvotaan ja kontrolloidaan, niin sekin on vain sinun korviesi välissä.
- Anonyymi
Ahdistuksen ajassa uhrataan ihmisiä?
Ihminen on peto toiselle ihmiselle.- Anonyymi
Ihminen on aina ollut peto toiselle ihmiselle.
>>Tuleeko antikristus hallitsemaan Euroopasta käsin?
Todennäköisesti kyllä sillä antikristuksen valta ei nouse USAsta jeikä Kauko-Idästä.
Raamatun mukaan kymmenen valtion uusi liitto tulee Eurooppaan.>>
Muuta sitten Amerikkaan.- Anonyymi
2,5 milj. laitonta maahantulijaa on tullut USAan vuoden aikana.
Eteläraja on auki.
Tervetuloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962