Kokemuksia Tiia Pihlamaan tekemästä nenäneikkauksesta

Anonyymi

Harkitsen Tiia Pihlamaalle nenäleikkaukseen menemistä. Onko kellään kokemusta? Onnistuiko leikkaus suunnitellusti?

7

1941

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nenäleikkauksesta siis

    • Anonyymi

      Kannattaa kysyä ensin itseltä onko leikkaus välttämätön? Nenä on herkkä ja hengityksen kannalta tärkeä elin. Vaikka leikkaus onnistuisi esteettiseltä kantilta katsottuna niin rinoplastia voi aiheuttaa nenään negatiivisia muutoksia hengityksen kannalta. Ks. "Empty nose syndrome". Kannattaa olla tarkkana kirurgin valinnassa sillä nenä on rakenteellisesti monimutkainen elin. Kannattaa valita sellainen kirurgi joka on tehnyt satoja tai tuhansia nenäleikkauksia.

      Jos nenää joutuu jälkikäteen korjaamaan hengitysvaikeuksien tai muiden komplikaatioiden takia siitä tulee uusi lasku eikä korjausleikkauksenkaan onnistumiselle ole takeita

    • Anonyymi

      Tiedän kyllä riskit, olen harkinnut tätä 25 vuotta. Olisi kiva vain kuulla kokemuksia.

    • Anonyymi

      Mä kävin eilen Tiian luona nenäleikkauksesta. Nenä on nyt paketissa ja turvoksista enkä vielä tiedä, miltä se näyttää, mutta itse leikkaus meni todella hyvin. Ensi viikolla lasta otetaan pois nenästäni ja pääsen näkemään, miltä se näyttää.

      • Anonyymi

        Hei, olisi kiva kuulla kokemuksiasi tehdystä leikkauksesta ja Tiiasta? :) olen itse varannut hänelle ajan konsultaatioon loppuvuodesta.


    • Anonyymi

      Mun kohdalla meni todella pieleen! En suosittele!

    • Anonyymi

      Tiia leikkasi nenääni puoli vuotta sitten ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Lääkärinä hänestä kuitenkin alussa sain todella negatiivisen kuvan, kun on poikkeuksetta AINA myöhässä ja ihan kun hosuu koko ajan. Alussa siis sain hänestä epäpätevän kuvan. Mutta nyt jälkikäteen katsottuna nenäkirurgina on ehkä Suomen parhaimpia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe