Pfizerin tehosterokote aiheutti unettomuuden

En ole lainkaan rokotevastainen, mutta ajattelin kirjoittaa tästä mikäli joku muu on ihmetellyt samaa. Olisi myös mielenkiintoista tietää, jos jollain ollut vastaava kokemus! Viikko 3. Pfizerin rokotteen jälkeen alkoi mystinen unettomuus, jota ei selitä mikään muu tekijä tai muutos elämäntavoissa/ruokavaliossa/tms. Valvoin alkuun kolme yötä nukahtamatta hetkeksikään, ja sitten piti hakea työterveydestä ensimmäistä kertaa koskaan unilääkkeet. Tuntui siltä, että keho ei suostu nukahtamaan. Aina kun meinasi nukahtaa, tuli "lihasnykäisy", joka sai kehon täysin hereille. Keho tuntui olevan ikäänkuin "laturissa", vaikka kuinka väsytti ja mieli halusi nukkua. Kokeilin kaikki rentoutustekniikat, hengitysharjoitukset ja muut ohjeistukset nukahtamiseen. Kahteen viikkoon en saanut unta ollenkaan muuta kuin vahvoilla unilääkkeillä, ja niilläkin maksimissaan kuusi tuntia yössä, jonka jälkeen heräsin ihmettelemään. Kahden viikon jälkeen tämä helpotti, ja aloin jälleen nukkua. Huomasin erilaisen olon jo päivällä, ja päätin koittaa nukahtaa ilman lääkkeitä. Tämä kirjoitus on siis tarkoitettu lohdutukseksi jos joku on kokenut saman rokotteen jälkeen, unettomuus ei kestä ikuisesti! :) Nukkumattomuus alkaa helposti stressata, ja koinkin unilääkkeet hetkellisesti elintärkeiksi.

Kiinnostaisi kyllä tietää, onko joku kokenut vastaavaa?
4136
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Samanaikaisuus ei ole todiste syyseuraussuhteesta. Moni on voittanut lotossa rokotuksen jälkeen, noin esimerkiksi.

Äänestä

Käpyrauhanen kun lakkaa toimimasta, niin melatoniinia ei erity nukahtamiseen.
Tekee myös ihmisestä sokean todellisuudelle, eli ei kykene näkemään ilmiselvää kusetusta, mikä on parasta-aikaa meneillään.

Wick.

Äänestä

Olen kuullut täysin samanlaista oireilua.rauhottavaa lääkettä lääkärin määräämänä univaivoihin...mutta eipä sillä noin pienet vaivat piikistä on kuin lottovoitto..isolla osalla ei käy noinkaan hyvin

Äänestä

Unettomuutesi ei varmasti ole johtunut tehosterokotteesta.
Unettomuuteen on vaikka kuinka monta muuta syytä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

En ole lainkaan rokotevastainen, mutta ajattelin kirjoittaa tästä mikäli joku muu on ihmetellyt samaa. Olisi myös mielenkiintoista tietää, jos jollain ollut vastaava kokemus! Viikko 3. Pfizerin rokotteen jälkeen alkoi mystinen unettomuus, jota ei selitä mikään muu tekijä tai muutos elämäntavoissa/ruokavaliossa/tms. Valvoin alkuun kolme yötä nukahtamatta hetkeksikään, ja sitten piti hakea työterveydestä ensimmäistä kertaa koskaan unilääkkeet. Tuntui siltä, että keho ei suostu nukahtamaan. Aina kun meinasi nukahtaa, tuli "lihasnykäisy", joka sai kehon täysin hereille. Keho tuntui olevan ikäänkuin "laturissa", vaikka kuinka väsytti ja mieli halusi nukkua. Kokeilin kaikki rentoutustekniikat, hengitysharjoitukset ja muut ohjeistukset nukahtamiseen. Kahteen viikkoon en saanut unta ollenkaan muuta kuin vahvoilla unilääkkeillä, ja niilläkin maksimissaan kuusi tuntia yössä, jonka jälkeen heräsin ihmettelemään. Kahden viikon jälkeen tämä helpotti, ja aloin jälleen nukkua. Huomasin erilaisen olon jo päivällä, ja päätin koittaa nukahtaa ilman lääkkeitä. Tämä kirjoitus on siis tarkoitettu lohdutukseksi jos joku on kokenut saman rokotteen jälkeen, unettomuus ei kestä ikuisesti! :) Nukkumattomuus alkaa helposti stressata, ja koinkin unilääkkeet hetkellisesti elintärkeiksi.

Kiinnostaisi kyllä tietää, onko joku kokenut vastaavaa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu