Eilen huomasin että mulla on peräaukon vieressä patti. Se ei ole kovin iso eikä ollenkaa kipeä, eikä tunnu muutenkaan ja on pehmeä.
Tietääkö kukaan mikä se voisi olla ja voiko sitä hoitaa itse jotenkin vai katoaako se itsestään? :(
patti peräaukon vieressä :(
5
4303
Vastaukset
- aivan....................
tavallinen peräpukama, googleta niistä lisää tietoa.
- sina
No hyvä jos olisi, kun ehdin ajatella jo jotain kamalampaa.
Mitenköhän voisin sitä sitten hoitaa? Tarviiko edes mitään voiteita kun ei ole kipeä? Vai lähteekö itsestään pois?
- haavauma
Mulla oli aikoinaan pieni pukama ja sen lisäksi haavauma peräaukossa. Sain kummatkin hoidettua pois sopivalla kuitulisällä ja voiteilla.
Tuo haavauma kuitenkin kesti melko pitkään ja kuulemma näkyy vieläkin vaikkei kipeä ole. No joo, minä nimittäin huomasin myös peräaukon suulla sellaisen patin, jota kävin lekurillekin näyttämässä. Hän sanoi sen olevan haavauman aiheuttamaa kudoskasvua, joka jotenkin niinkuin "suojaa" tuota haavaumaa. Eikä ole lähtenyt pois tässä muutamassa vuodessa, mutta ei myöskään ole yhtään kipeä.- dreidl
viestiketju samasta aiheesta.
- haavauma
dreidl kirjoitti:
viestiketju samasta aiheesta.
Mutta nyt kyllä ihmettelen, että miksi mun piti se lukea? Siis mikä oli pointtisi?
Siis mullahan varsinainen syy oli nimenomaan peräaukon haavauma (anaalifissuura hienommin sanottuna), ei pukama. Ja siis tuo kohollaan tuntuva ei ole pukama, vaan "suojakudosta". Ja tämän lausunnon olen saanut lääkäriltä, en itse keksinyt.
Pukamat vuotavat, mutta niin voivat myös vuotaa haavaumatkin, tosin vuoto on yleensä pienempää kuin pukamien paukkuessa, mutta kivut sitäkin kovempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651