En uskalla mennä nukkuman.

Anonyymi

Minä vedän piriä ja valvon monta vikkoa putken koska en uskalla mennä nukkuman kun pelkän että en herä seuravana aaamuna vaan olen kuollut pois kun kukan ei ole luvannut meille tuulevaisutta mistä apua mikä tahansa apu kelpppa kunhan ei tarvitse nukkua tai mennä nukkuman :(

5

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä tarvitset jotain apua noihin ajatuksiin, tunteisiin. Terapiaa, sielunhoitoa?

En osaa auttaa, mutta minulla oli aikoinaan samanlainen tilanne.

Alakerran pyromaani sytytteli yöllä tulipaloja rappuun ja kotiinsa. Monta vuotta oli tulipaloja kaikkialla. En uskaltanut nukkua. Pelkäsin, että kuolen jos käyn nukkumaan.

Valvoin tosi pitkiä aikoja. Kunnes olin niin väsynyt, että sammuin. Nukuin päivisin.

Tosi monta vuotta kesti uniongelmat. Ehkä ajan myötä pääsin eroon niistä.

Onko sulla joku tietty syy tai asia, minkä vuoksi pelkäät kuolevasi?

• Anonyymi

Aikamoinen pitkäkestoinen tilanne ja kokemus tuo pyromaanin uhka, jos totta.

• Anonyymi

Koska et ilmaisut paika kuntaasi menen terveyskesus pyydä lähete päihdeklinkalle, Tai soita itsemurhien ehkäisykeskus valtakunnalinen numero/ 24h.. Tulevat kotisi ja vievät sinut suoran päihdeklinikalle jossa jäät sisään.Eikä sinua pallotella kodin ja terveysaseman väliä.Asel oli osasit kirjoitaa aihe tänne.Osaat myös etsiä se numero netti. Ydin hae heti apua.

• Anonyymi

Ap ei ole peloissaan pirin käytöstään ja valvomisesta, silti nukkumaan meno pelottaa.

Aika omituisen tuntuinen ajatus, koska suuremmalla todennäköisyydellä valvominen ja huumeet yhdessä aiheuttavat ennenaikaisen kuoleman, kuin että nukkuminen saisi kuoleman aikaiseksi.

Joku päihdekatkaisu olisi ehkä hyväkin ratkaisu, tai jopa psykiatrinen apu.
      Toivottavasti aloittajalle jokin keino löytyy, sillä eihän tuollaista menoa kukaan kovin kauaa kestä.

• Anonyymi

Totta. Jospa tilanne on ohi nyt. Liika valvominen ei tee kenellekkään hyvää. Eikä päihteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      87
      1496
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      113
      1086
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      65
      1044
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      68
      921
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      867
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      65
      862
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      32
      777
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      731
    Aihe