En uskalla mennä nukkuman.

Anonyymi

Minä vedän piriä ja valvon monta vikkoa putken koska en uskalla mennä nukkuman kun pelkän että en herä seuravana aaamuna vaan olen kuollut pois kun kukan ei ole luvannut meille tuulevaisutta mistä apua mikä tahansa apu kelpppa kunhan ei tarvitse nukkua tai mennä nukkuman :(

5

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä tarvitset jotain apua noihin ajatuksiin, tunteisiin. Terapiaa, sielunhoitoa?

En osaa auttaa, mutta minulla oli aikoinaan samanlainen tilanne.

Alakerran pyromaani sytytteli yöllä tulipaloja rappuun ja kotiinsa. Monta vuotta oli tulipaloja kaikkialla. En uskaltanut nukkua. Pelkäsin, että kuolen jos käyn nukkumaan.

Valvoin tosi pitkiä aikoja. Kunnes olin niin väsynyt, että sammuin. Nukuin päivisin.

Tosi monta vuotta kesti uniongelmat. Ehkä ajan myötä pääsin eroon niistä.

Onko sulla joku tietty syy tai asia, minkä vuoksi pelkäät kuolevasi?

• Anonyymi

Aikamoinen pitkäkestoinen tilanne ja kokemus tuo pyromaanin uhka, jos totta.

• Anonyymi

Koska et ilmaisut paika kuntaasi menen terveyskesus pyydä lähete päihdeklinkalle, Tai soita itsemurhien ehkäisykeskus valtakunnalinen numero/ 24h.. Tulevat kotisi ja vievät sinut suoran päihdeklinikalle jossa jäät sisään.Eikä sinua pallotella kodin ja terveysaseman väliä.Asel oli osasit kirjoitaa aihe tänne.Osaat myös etsiä se numero netti. Ydin hae heti apua.

• Anonyymi

Ap ei ole peloissaan pirin käytöstään ja valvomisesta, silti nukkumaan meno pelottaa.

Aika omituisen tuntuinen ajatus, koska suuremmalla todennäköisyydellä valvominen ja huumeet yhdessä aiheuttavat ennenaikaisen kuoleman, kuin että nukkuminen saisi kuoleman aikaiseksi.

Joku päihdekatkaisu olisi ehkä hyväkin ratkaisu, tai jopa psykiatrinen apu.
      Toivottavasti aloittajalle jokin keino löytyy, sillä eihän tuollaista menoa kukaan kovin kauaa kestä.

• Anonyymi

Totta. Jospa tilanne on ohi nyt. Liika valvominen ei tee kenellekkään hyvää. Eikä päihteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5974
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      53
      3001
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2183
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1807
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1740
    7. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      12
      1506
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      48
      1486
    10. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      9