Helsingissä marssitaan litteänmaan puolesta 19.3.2022 lauantaina.
Nyt kaikki lättäpäät tilaamaan netistä valmiiksi litteämaa lippuja, paitoja, ym. litteämaa tuotteita joita voidaan jakaa myös kadulla kansalaisille.
Kauan odotettu lättäpäiden tapaaminen
43
99
Vastaukset
- Anonyymi
Laitatko linkkiä?
- Anonyymi
Sinne vaan kaikki lituskapäät marssimaan!
https://facebook.com/events/s/maailmanlaajuinen-mielenilmaus/4813589685429913/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne vaan kaikki lituskapäät marssimaan!
https://facebook.com/events/s/maailmanlaajuinen-mielenilmaus/4813589685429913/Laura ja Teukkako hullun kulkuetta johtaa ?
- Anonyymi
Onkos tuo samanlainen juttu kuin tamperelaisten teekkarien tempaus jossa matkustivat Turkuun ja koettivat siellä pomppia niin että kaupunki hukkuu mereen. Marssikaa nyt oikein raskain askelin niin ehkä teillä onnistuu paremmin.
- Anonyymi
Marssimallako se maapallo muuttuu litteäksi? Täysin turha vouhotus.
- Anonyymi
Maa ei ole pallo. Marssimalla litteämaa tietoisuuden puolesta alkavat pallopäät vihdoin tajuamaan todellisuuden eli sen että eivät elä 1500kmh pyörivän hyrräpallon päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maa ei ole pallo. Marssimalla litteämaa tietoisuuden puolesta alkavat pallopäät vihdoin tajuamaan todellisuuden eli sen että eivät elä 1500kmh pyörivän hyrräpallon päällä.
Selvä se, kun katsoo horisonttiin , niin tasainenhan maapal.. lätyskä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi teitä
- Anonyymi
No ovat hullut sen aikaa pois kommenttipalstoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ihan totta näitä täysiä kahjoja vielä olemassa,menkööt kattomaan livenä lähetystä avaruusasemalta..
- Anonyymi
Alkaako tästä pallomaateorian lopullinen romahdus? Jos lättäpäät pääsee tv uutisiin haastateltavaksi kyseisenä päivänä niin ihmiset alkavat kyseenalaistaa palloteoriaa, ja yhä lisää ihmisiä valaistuu ja siirtyy flättäriksi.
- Anonyymi
Se täytyy nähdä kun täyshullut marssii.
- Anonyymi
Todennäköisesti teille nauretaan vieläkin enemmän ja pidetään tärähtäneinä.
"Kaikkia ihmisiä voi petkuttaa kerran, muutamia jatkuvasti, mutta ei kaikkia jatkuvasti"! - Anonyymi
Paitsi suurin osa ihmisistä on tarpeeksi älykkäitä tietämään että maapallo ei ole mikään teoria vaan fakta.
Ruokatarjoilu on varmaan pizzoja, pannukakkuja ja ohukaisia.
Lihapullia ei missään tapauksessa. Pihvejä enintään.Ei ole mun korviin kantautunut tällaista. Olen kuitenkin aika aktiivisesti tekemisissä muiden flättärien kanssa, niin tällaisia tapaamisia ei ole kyllä suunnitteilla. Ehkä kuitenkin sitten joskus, kun aika on kypsä sille!
- Anonyymi
Littu-uskovaisille aika ei ole milloinkaan kypsä, miten se typerä valhelässytys olisi ikinä "aika kypsä sille"?
- Anonyymi
Kyllä minä olen aito flättäri ja aion tuolloin mennä Helsinkiin marssimaan. Kyse on koronavastustajien mielenilmauksesta, mutta paikalle saa tulla muutkin salaliittoteoreetikot eli myös flättärit :)
- Anonyymi
Missä tämä marssi tarkalleen ottaen on, ja milloin se alkaa?
Jep, sitähän minäkin. Minä jätän väliin.
- Anonyymi
Aloitko jo epäillä Maan muotoa ettei olisikaan Litta?
Anonyymi kirjoitti:
Aloitko jo epäillä Maan muotoa ettei olisikaan Litta?
En aio. En vain pidä mistään mielenilmauksista. :(
- Anonyymi
Se ei ole lättäpäiden marssi, vaan koronariitikoiden. Itse en ota kantaa koronajuttuihin vaikka flättäri oonkin. Siksi en lähde marssimaan. En tiedä oikeastaan paskaakaan, mitä koronan suhteen olisi järkevintä tehdä. Siksi mua ei siellä marssilla nähdä. Mulle tärkeintä on se, että käsittää sen, minkä muotoinen maa on. Ja se on litteä. Miksi sillä on väliä, minkä muotoiseen maahan uskoo? Onhan sillä paljonkin. Se helpottaa ainakin luottamusta Jumalaan. Raamattuhan tukee litteän maan käsitystä sataprosenttisesti. Jos uskot pallomaahan, Raamattu joutuu väkisinkin ainakin joiltain osin kyseenalaiseksi. Toki pallouskovainenkin voi olla uskossa ja täten pelastuvien joukossa. Pallouskovaisena Jeesuksen seuraaminen vain on paljon hankalampaa, mitä flättärinä. Nimim. kokemusta on!
- Anonyymi
Miten voit sepustaa moisia valheita, ja vielä väittää olevasi uskovainen?
Raamatussa ei sanota maanmuodosta selkeästi missään kohtaa, kaikki nuo väitteet ovat vain tavallisten, erehtyväisten ihmisten henkilökohtaisia mielipiteitä, ei mitään Raamatun totuuksia. Raamattu ei missään muotoa ole mikään luonnontieteitten käsikirja, joka sellaisena sitä pitää, lukee kuin "Piru Raamattua", eli keksii ihan itse merkityksiä Raamatun, saanko sanoa, epämääräisille selityksille?
Jumala on luonut Aurinkokunnan ja Maapallon, joka sitä epäilee on väärä profeetta. Puhut asiaa. Sama syy minullakin. Korona on todellakin asia , jota en halua kyseenalaistaa tässä vaiheessa.
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit sepustaa moisia valheita, ja vielä väittää olevasi uskovainen?
Raamatussa ei sanota maanmuodosta selkeästi missään kohtaa, kaikki nuo väitteet ovat vain tavallisten, erehtyväisten ihmisten henkilökohtaisia mielipiteitä, ei mitään Raamatun totuuksia. Raamattu ei missään muotoa ole mikään luonnontieteitten käsikirja, joka sellaisena sitä pitää, lukee kuin "Piru Raamattua", eli keksii ihan itse merkityksiä Raamatun, saanko sanoa, epämääräisille selityksille?
Jumala on luonut Aurinkokunnan ja Maapallon, joka sitä epäilee on väärä profeetta.Väärä profeetta? Kuka täällä on väittänyt olevansa profeetta?
Minä uskon että siihen on järkevä syy, että suurin osa ihmisistä ei tule koskaan kyseenalaistamaan maapallon muotoa, jo ihan yhteiskunnan toimivuudenkin kannalta.
Enkä minä henkilökohtaisesti tule ikinä marssimaan missään mielenilmauksissa asian tiimoilta, koska siinä ei ole mitään järkeä. Eikä minulla ole tarvetta löytää mitään fyysisiä todisteita siitä, koska sitä ei tulla koskaan näkemään.
Eikä sille muodolle ole minulle muuta merkitystä, kuin pitää Raamattua ja Jeesusta lähelläni, läpi hullujen aikojen. Ne ihmiset, jotka etsivät totuutta niin kyllä löytävät sen.
Enkä minä halua kiistää lääketiedettä tai tiedettä epätosina, vaan että niiden lisäksi on olemassa vielä se näkymätön totuus.Tule ihmeessä paikalle! Ehdit vielä muuttaa mielesi. Itse olen tulossa pohjois-suomesta saakka ja kannan mielenosoituksessa litteämaa viitenä ja kuvaan YouTubeen videoita Helsingistä, esim. Tulen haastattelemaan Helsingin pallopäitä YouTubeen ja lahjoittamaan ohikulkijoille litteämaa tiedotuslehtisiä.
Eikä mua kiinnosta v*ttuakaan mitä idiootit palloteoreetikot ajattelee toiminnastani.Delfine kirjoitti:
Tule ihmeessä paikalle! Ehdit vielä muuttaa mielesi. Itse olen tulossa pohjois-suomesta saakka ja kannan mielenosoituksessa litteämaa viitenä ja kuvaan YouTubeen videoita Helsingistä, esim. Tulen haastattelemaan Helsingin pallopäitä YouTubeen ja lahjoittamaan ohikulkijoille litteämaa tiedotuslehtisiä.
Eikä mua kiinnosta v*ttuakaan mitä idiootit palloteoreetikot ajattelee toiminnastani.*litteämaa viirejä
Delfine kirjoitti:
Tule ihmeessä paikalle! Ehdit vielä muuttaa mielesi. Itse olen tulossa pohjois-suomesta saakka ja kannan mielenosoituksessa litteämaa viitenä ja kuvaan YouTubeen videoita Helsingistä, esim. Tulen haastattelemaan Helsingin pallopäitä YouTubeen ja lahjoittamaan ohikulkijoille litteämaa tiedotuslehtisiä.
Eikä mua kiinnosta v*ttuakaan mitä idiootit palloteoreetikot ajattelee toiminnastani.Arvostan avoimuuttasi asian suhteen, mutta minulla on kiusallinen tunne ettei ajat ole kuten ennen. Sanotaan aikaa noin kolme vuotta taaksepäin.
Minulla on myös epäilykseni, että meidät eri tavalla ajattelevat halutaan julkisesti nolata ja tehdä naurunalaiseksi. Vähän niin kuin keskiajalla joku hulluksi nimetty ihminen, kantoi kelloa mukanaan että täältä minä tulen - kuulkaa kaikki! Eikä sitä tiedä, mihin sitä sieltä vielä kannetaan esim. pakkohoitoon mielisairaalaan (koska on harhainen).
Kieltäydyn siis kunniasta tällä kertaa.- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Väärä profeetta? Kuka täällä on väittänyt olevansa profeetta?
Minä uskon että siihen on järkevä syy, että suurin osa ihmisistä ei tule koskaan kyseenalaistamaan maapallon muotoa, jo ihan yhteiskunnan toimivuudenkin kannalta.
Enkä minä henkilökohtaisesti tule ikinä marssimaan missään mielenilmauksissa asian tiimoilta, koska siinä ei ole mitään järkeä. Eikä minulla ole tarvetta löytää mitään fyysisiä todisteita siitä, koska sitä ei tulla koskaan näkemään.
Eikä sille muodolle ole minulle muuta merkitystä, kuin pitää Raamattua ja Jeesusta lähelläni, läpi hullujen aikojen. Ne ihmiset, jotka etsivät totuutta niin kyllä löytävät sen.
Enkä minä halua kiistää lääketiedettä tai tiedettä epätosina, vaan että niiden lisäksi on olemassa vielä se näkymätön totuus.Ei täysin todistettua faktaa tarvitse kyseenalaistaa.
- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Eikä mua kiinnosta v*ttuakaan mitä idiootit palloteoreetikot ajattelee toiminnastani.Kyllä sinä se tässä tapauksessa olet täysin idiootti, huomaa sinun älyllisesti kapasiteetin kun kutsut maapalloa teoriaksi.
Mitäpä sinä vajaälyinen meinasit kysyä itseäsi viisaammilta? Perhosvaikutus kirjoitti:
Arvostan avoimuuttasi asian suhteen, mutta minulla on kiusallinen tunne ettei ajat ole kuten ennen. Sanotaan aikaa noin kolme vuotta taaksepäin.
Minulla on myös epäilykseni, että meidät eri tavalla ajattelevat halutaan julkisesti nolata ja tehdä naurunalaiseksi. Vähän niin kuin keskiajalla joku hulluksi nimetty ihminen, kantoi kelloa mukanaan että täältä minä tulen - kuulkaa kaikki! Eikä sitä tiedä, mihin sitä sieltä vielä kannetaan esim. pakkohoitoon mielisairaalaan (koska on harhainen).
Kieltäydyn siis kunniasta tällä kertaa.Vaikka joutuisinkin naurunalaiseksi niin ainakaan minua se ei haittaa koska litteämaa on totuus jota haluan tiedottaa kaikille.
Ja täytyy muistaa, jos joku nauraa ihmiselle litteämaa tietoisuuden vuoksi, niin ne on itse valheen ja eliitin orjuudessa eläviä maapallo uskovaisia.
- Anonyymi
Levittäkää viestiä tästä tapahtumasta. Kuulemma saadaan paikalle vierailijoita ympäri maapalloa.
Oikeesti kaikki lituskapäät aktivoidutaan marssimaan litteänmaan totuuden puolesta tuolloin 19.3.2022 kello: 13.00.
Meillä on mahdollisuus korona salaliitto porukkaan soluttautumalla saada iso määrä ihmisiä kääntymään littareiksi.- Anonyymi
Ite en flättärinä siihen lähde. Meitä kun on vain kourallinen. Maksimissaan 12 flättäriä saattais tulla, mutta se määrä hukkuu kyllä muiden sekaan. Tulet samalla leimautuneeksi koronakriitikoksi, vaikka kaikki flättärit ei ole koronakriitikoita. Kuten en minäkään. Olen kylläki rokotekriittinen ja siks mua ei oo rokotettu. Muut varotoimet, kuten maskit ja turvavälit sen sijaan ymmärrän ja niitä myös itse noudatan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite en flättärinä siihen lähde. Meitä kun on vain kourallinen. Maksimissaan 12 flättäriä saattais tulla, mutta se määrä hukkuu kyllä muiden sekaan. Tulet samalla leimautuneeksi koronakriitikoksi, vaikka kaikki flättärit ei ole koronakriitikoita. Kuten en minäkään. Olen kylläki rokotekriittinen ja siks mua ei oo rokotettu. Muut varotoimet, kuten maskit ja turvavälit sen sijaan ymmärrän ja niitä myös itse noudatan.
"Muut varotoimet, kuten maskit ja turvavälit sen sijaan ymmärrän ja niitä myös itse noudatan."
Bäääää-ääääää...
Taitaa olla blinitkin litteitä? Sellaiset venäläiset kakut joita syödään kaviaarin(?) kera?
- Anonyymi
Mitä sinä hintti käkäkää mistään mitään tiedät?
Mene sinä vain peräsuoliesi pariin.
- Anonyymi
Ylevero alas natsi vassarit kiihkoilee huivit kaulassa omaa prabaganda agendaa
- Anonyymi
Ainakin voi hyvällä omallatunnolla sanoa, ettei kyseessä ole mielenosoitus. Se on mielettömyydenosoitus. Samoin kun lätyksi lässähtävä venakkojen masinoiva "convoy".
- Anonyymi
Kyseinen päivämäärä on nyt tasan viikon päästä. Vieläkö lättäpäät aiotte marssiin lähteä?
Koronamarssi lienee ainakin peruuntunut ja paikalla voi olla valtaväestöä runsaasti vastustamassa sotaa.
Lättäpäät ilmeisesti ainakin osa hyväksytte venäjän sodan ukrainassa? - Anonyymi
Ilmastohörhöt sanovat että ennen tuota päivää koko Helsinki on veden valtaama joten tuota marssia ei voitane järjestää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417969Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832