Kissanperkeleet paskovat pihalleni!

Anonyymi

En omista kissaa, mutta jonkun muun kissanperkele paskoo pihalleni.
Pidä kissasi kurissa ja paskata omalle pihallesi, ettei se vahingossa vaikka jää auton alle.

33

1095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja mun pihalle ja jalkakäytäville paskoo koirat
      ja ikävintä että niillä on narun päässä sellainen kaksijalkainen jonka pitäisi ymmärtää kerätä paskat matkaansa, onko kissoila sama juttu!

      • Anonyymi

        Pitää palauttaa se paska omistajan postilaatikkoon, ettei tule paskatusreissusta rakinomistajalle mittatappiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää palauttaa se paska omistajan postilaatikkoon, ettei tule paskatusreissusta rakinomistajalle mittatappiota.

        Postitetaan myös kisunkieleröt lasten hiekkalaatikoilta.

        Ja lähetetään kukkalaitteet työkisun hautajaisiin, kun omistajan mielestä on ollut hyvä asia, että kisu saa toteuttaa itseään autoteiden varsilla. Sellaista eläinrakkautta.


    • Anonyymi

      Minä se paskoja olin, ensi yönä väännän krapulapaskat sun postilaatikkoon.

      • Anonyymi

        Et sinä kankea rapajuoppo pysty paskomaan niin korkealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä kankea rapajuoppo pysty paskomaan niin korkealle.

        Se on totta, että viina on vienyt notkeuteni. Paskon viikon krapulat ämpäriin ja kaadan sun postilaatikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta, että viina on vienyt notkeuteni. Paskon viikon krapulat ämpäriin ja kaadan sun postilaatikkoon.

        Täytyypä laittaa kamerat vahtimaan ämpäri kädessä kulkevia. Tulen laittamaan sen ämpärin päähäsi, niin se pysyy tallessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypä laittaa kamerat vahtimaan ämpäri kädessä kulkevia. Tulen laittamaan sen ämpärin päähäsi, niin se pysyy tallessa.

        Kameroistasi ei ole mitään hyötyä koska minulla kommandojenkin käyttämä huppu päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kameroistasi ei ole mitään hyötyä koska minulla kommandojenkin käyttämä huppu päässä.

        En minä sinua tunnistaa haluakkaan, vaan ehtiä vastaanottamaan ajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sinua tunnistaa haluakkaan, vaan ehtiä vastaanottamaan ajoissa.

        Nähdään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypä laittaa kamerat vahtimaan ämpäri kädessä kulkevia. Tulen laittamaan sen ämpärin päähäsi, niin se pysyy tallessa.

        Onko ämpäri päässä kulkeminen jotekin jatkoo sille että on tynnyrissä kasvanut?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ämpäri päässä kulkeminen jotekin jatkoo sille että on tynnyrissä kasvanut?????

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Kaikki kissat tykkää paskoa hankeen valtteri myrskyn pyryttäessä. Oikein tykkäävät ulkoilla urakalla.

    • Anonyymi

      Ajattele asiasta posetiivisesti!!! Tämä kissan perkele pitää huolen siitä että rotat ja hiiret ei ota valtaa pikku tontilasi. Tämä kissan perkele lannoittaa pikku kakka kikkaroilaan tonttisi näivettynyttä ekosysteemiä aivan ilmaiseksi!! Kyllä keväällä kelpaa kattella taas tulppaaneja huolellisuus ja varovaisuus pitää auton kunnossa ja ajo oikeuden kunnossa.

      • Anonyymi

        Tuon se paskat vaikka sinua ilahduttamaan postilaatikkoon. Vai onko se sinun kuriton kattisi ???
        Silloin on sinun tehtäväsi kerätä paskat.


    • Anonyymi

      Parempi kattella kissan paskoo, kun rottia ja hiiriä ja myyriä, makkuuhuonees?

      • Anonyymi

        Tee niinkuin lystäät. Mutta paskata kapinen kattisi omalla tontillasi. Älä muiden tontilla.


      • Anonyymi

        Tule kokeilemaan. Yllätyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule kokeilemaan. Yllätyt.

        Heh olisi niin mukava yllättyä posetiivisesti. Kyllä sitä miellellään tekijä miehen jos naisenkin. Kans pienet piirileikit ottaa kerran jos toisenkin. Tumpulat ei oo mistään kotosin


    • Anonyymi

      Parhaat kiitokset tästä perussuomalaisten sosiaalipoliittisen ohjelman valaisevasta esittelystä ja erilaisista rakentavista toimenpide-ehdotuksista. Olen ollutkin jo pitkään sitä mieltä, että kyllä te osaatte jos haluatte.

      • Anonyymi

        Onko se jonkun persun kissa ???


    • Anonyymi

      Mistä tiedät että oli kissanpaskaa? Maistoitko?

      • Anonyymi

        Mutta kyllä siitä hyvää tulee kääräset pökäleen päälle nätin karamelli paperin ja tarjoot naapurille että pistäs ny suu makeeksi


    • Anonyymi

      Toinen jäisestä kokkareesta maistui ihan koirankakalta. Ja kolmas, supikoiran jätökseltä. Mutta se keltanen kusi siinä portinpielessä....

    • Anonyymi

      Ikaalislaiset kirjoittelee tännekin,,,

    • Anonyymi

      Ei Hämeenkyrössä näin tyhmiä ihmisiä ole, kyllä nämä kirjoitukset ovat ikkoolilaisten tekosia.

    • Anonyymi

      Ole sinäkin varovainen. Älä hölmöile liikaa.

    • Anonyymi

      Lainaat elykeskukselta kissa-ansaa ja viet kodittomien kissojen hoitolaan. Kun sitten omistaja noutaa sen niin 6-70€ vuorokausi. Jos ei nouda ja on siru niin tulee perässä heitteille jättö.

      • Anonyymi

        Hyvä idea!


    • Anonyymi

      No jopas on omituisia perkeleitä!!! :O
      Oliko niillä sarvetkin päässä???

    • Anonyymi

      Nuutti Pukki kävi jo. Ainakin portinpielessä. Lyhyessä narussa.

    • Anonyymi

      Yleensä ja aina se koira paskoo ja niitä on niin paskoja että koiria ja sitten koirien jätöksiä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe