Turha siinä on Pyhä Raamattu vastaan ja Jumala taistella.
Olen teidät valinnut ja päättänyt että te menette ja kantaa Hedelmä,
Joh 15
16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi
Kysy mikäon vika sinussa jos et kannaa hedelmä ????????
Jumala sanoo selvästi että on Hänen TAHTO että jokainen palvelija kantaa hedelmä...
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää sitä muutakin työtä tehdä kuin viiniä alkoholisoituneelle jumalalle. Näillä korkeuksilla sitä hedelmähommaa on kovin lyhyt aika eikä sillä elä .
- Anonyymi
Aloituksessa on vikaisuus. Mikä vika ---sinussa on ----
Ei varmaan mikään, koska työkenttä on Jumalan aluetta. Usko ilman tekoja on kuollut.
Hedelmäksi riittää jopa se, että laittaa ruokaa lusikalla lähimmäisen suuhun.
ts. usko rakentaa valtakuntaa tekojen kautta. Voi pyytää Herralta tehtäväkuvaa. Mutta voi tehdä niinkin, että käy sille vanhukselle pukkaamassa lumet pihalta, aina kun hän sitä tarvitsee - kysymällä - saanko tehdä sen. Ettei luvatta ole toisen pihalla.Niin Rakas Liha voi paljon kun se on harras ja puha paljon ja saa ruokaa siitä . Ylpeys ruokii monia uskovien liha ja saa heidät loistamaan omassa egossa mutta kun sanotaan että jokainen tulis tuoda sieluja Herralle ja että Uskonteot seuraa niitä jotka uskovat . Siis montako olet parannellut ? Monistako olet ajannut riivajia ???
Siis seura Oikea Jeesus niin et tarvi ponnistaa,, vaan sinun varjo koskettaa ja parantaa ja antaa synnintuntoa Jumalasta !!!
Mahtaako Lutterilaiset paremmin ??????
- Anonyymi
Tuo kysymys, kannanko hedelmää, ihmisen tulisi tehdä itselleen joka päivä, koska "Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään."
Aivan Rakas !!
Matt. 25
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."- Anonyymi
Niinpä juuri. On elämän haaskaamista uskoa jumalaan.
- Anonyymi
Milloin sinä Savis itse alat kantaa hedelmää ?
Sitä tässä on odotettu vuosikymmenet, mutta mitään hyvää hedelmää ei vain näy, vaan vain mätiä / huonoja !
Miten se nyt näin voi olla yhä vaan ?
Eli sinä TAAS kerran, omilla sanoillasi tuomitsit ihan itse itsesi !
Onneksi olkoon Savis !
Näet Savis, tämä kertoo juuri sinusta:
2. Tim. 3:9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
Sinä et ole edistynyt yhtään mitään, edes vuosikymmenissä, vaan samassa kuopassa yhä vaahtoat omia häpeitäsi !
Juud. 13 rajuja meren aaltoja, jotka vaahtoavat omia häpeitään, harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu.
Täss hieman laajemmin sanomaa sinusta ja sinulle Savis:
9 Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
10 Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne; mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä.
11 Voi heitä, sillä he kulkevat Kainin tietä ja heittäytyvät palkan tähden Bileamin eksytykseen ja hukkuvat niskoitteluunsa niinkuin Koora!
12 He likapilkkuina teidän rakkausaterioillanne julkeasti kemuilevat ja itseään kestitsevät. He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita, hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä,
13 rajuja meren aaltoja, jotka vaahtoavat omia häpeitään, harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu.
14 Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".
16 He ovat napisijoita, kohtalonsa nurkujia ja vaeltavat himojensa mukaan; heidän suunsa puhuu pöyhkeitä, ja he mielistelevät ihmisiä oman etunsa tähden.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ja Rakas !
Puhut noista uuskarismaattista .
Etkä sä sitäkään huomaa, eikä tiedä.Olet jo todella säälittävä Savis !
Nämä ovat jo ihan pikkulapsen tasoisia juttuja, nämä sinun juttusi. Anonyymi kirjoitti:
Olet jo todella säälittävä Savis !
Nämä ovat jo ihan pikkulapsen tasoisia juttuja, nämä sinun juttusi.Rakkaat !!!
Ja tässä sitä sanotaan selvästi ketkä kantaa Hedelmä >>
Joh 15
4 Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.
5 Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.Savis kirjoitti:
Rakkaat !!!
Ja tässä sitä sanotaan selvästi ketkä kantaa Hedelmä >>
Joh 15
4 Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.
5 Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.Ja taas samasta luvusta Hedelmistä >>
16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.
- Anonyymi
Älä unohda possessiivisuffiksia aloituksesi otsikossa.
- Anonyymi
Savis ei osaa suomea. Hän ei tiedä mikä on possessiivisuffiksi. Älä parjaa suomenruotsalaisia!
Anonyymi kirjoitti:
Savis ei osaa suomea. Hän ei tiedä mikä on possessiivisuffiksi. Älä parjaa suomenruotsalaisia!
Mutta Rakkaat !! Minä tiedän mitä on ja tarkoittaa synnitön joka on ainoa joka merkitsee jotain loppupelissä !!
Ilm. 7:14
Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Rakkaat !!!
Tämä ei ole Jumalallisia hedelmiä josta Pyhä Raamattu kertoo meille. Vaan uuskarismaattisuuden hengen hedelmä ja joka saa uskonnottomat nauraa ja pilkkaa meitä uskovia.
Te parannus Heikki !!! Etsi Jumalan Herätystä sydämeen, että Hän saa valaisee kokonaan sinua !!
Synnintunto tarvitset ja katumusta että löydät synninpoistaja ja Vapauttaja. Oi miten Isä Veikko olis itkennyt jos olisi ollut näkeämässä- Anonyymi
Matt.21:43 Biblia (1776) Sentähden sanon minä teille: Jumalan valtakunta pitää teiltä otettaman pois ja annettaman pakanoille, jotka sen hedelmän tekevät. Ap.t.13:46 Silloin Paavali ja Barnabas puhuivat rohkeasti ja sanoivat: Teille oli Jumalan sana ensiksi puhuttava; mutta koska te työnätte aen luotanne ettekä katso itseänne mahdollisiksi iankaikkiseen elämään, niin katso, me käännymme pakanain puoleen. Ap.t.28:28 Olkoon siis teille tiettävä, että tämä Jumalan pelastussanoma on lähetetty pakanoille; ja he kuulevat sen.
Joo Rakas lukija !
Vakava sanoma Juutalaisille.. Mutta niin se vaan on ettei kukaan kuulisi tai pääsisi Isän luokse. Mutta meille on avattu tie Hänen ja Jumalan luo,, joka käy Ristinaulitun kautta ! Sentakia on Risti niin tärkeä niinkuin oli Paavalille !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu128976Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37897Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50741- 54731
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143724Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32713Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665